![]() |
||
Citaat:
Ik zie trouwens niet in waarom het kiezen voor hogere straffen dom zou zijn. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zelf oprichten van een partij heeft overigens geen zin. Ik accepteer het feit dat er twee registers zijn: het verkopen van standpunten aan het volk, dat is politiek en dat gaat vaak gepaard met simplificatie van de standpunten en het ombuigen van waarheden om maar stemmen te trekken. En je hebt wetenschap, het onderzoeken van het beleid dat door bepaalde personen gewenst wordt en het toetsen van dat beleid op zijn merites. Dat is een proces dat je niet aan het volk kunt verkopen. Citaat:
Het was ook maar een voorbeeld. Je ziet heel vaak dat de overheid of een politieke partij iets wil, maar dat gewoon al onderzocht is dat die maatregel ineffectief is. Laatst gewijzigd op 14-03-2005 om 10:36. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik voelde me al een beetje in mijn eer aangetast ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
PvdA-leider Bos ziet niets in vergaande samenwerking met GroenLinks en de SP. In Volkskrant noemt Bos dat onverstandig. Acht Kamerleden riepen afgelopen zaterdag op om met een gezamenlijk links actieplan de strijd aan te gaan met de coalitie van CDA, VVD en D66 te keren. Volgens Bos is links in Nederland het sterkst als iedere partij de eigen identiteit benadrukt. Bovendien wil hij de deur naar CDA, VVD en D66 openhouden. Samen optrekken in de dagelijkse politiek vindt hij prima, maar een exclusieve voorkeur voor een bepaalde coalitie vindt hij te ver gaan. Bos benadrukt dat zijn partij het in de peilingen op eigen kracht uitstekend doet. De PvdA staat met 51 zetels op 9 zetels winst. Ook GL en de SP staan op winst. "Never change a winning team", aldus de PvdA-leider. SP-leider Jan Marijnissen toont zich in de Volkskrant teleurgesteld: "Bos laat een historisch moment verloren gaan. De peilingen tonen dat een linkse meerderheid mogelijk is." bron Waarom nou...Wouter ![]() Nouja, eigenlijk heeft hij wel een punt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Conservatisme in Nederland |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Edit: kom er net achter dat je niet echt serieus aan het discussieren bent ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
gegroet
||
![]() |
Citaat:
het allerergste vond ik nog, dat hij begin te zeiken na de dood van ali b, over hoe kut marokkanen wel niet zijn. Ik bedoel probeerde hij zn dood te rechtvaardigen ofzo? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze kregen dus heel weinig te eten en leefden in angst aangezien iedereen elkaar verlinkte. Hun slaapplaats was ook niet echt comfortabel, ongeveer de stapelbedden van een concentratiekamp. |
![]() |
|
ali hou jij mijn tassie ff vast, want ik, moet inparkeren
kunnen we het niet over wat boeienders hebben, voordat Geert uberhaupt verkozen kan worden is ie toch wel kapot gemaakt door een of andere etnische minderheid.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik denk als Geert dalijk te populair word, of eentje voelt er zn eigen weer aangevallen dan gebeurd toch hetzelfde als met fortuijn. ben benieuwd hoe lang hij het nog volhoud.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Twee Nederlandse forums in wereldwijde top 20 Uitgegeven: 20 december 2004 14:41 Laatst gewijzigd: 20 december 2004 16:06 AMSTERDAM - De forums van Fok.nl en Tweakers.net staan beide in de top 20 van de grootste forums ter wereld , zo schrijft Marketingfacts.nl. Forum.fok.nl staat op de zesde plaats met ruim 24 miljoen berichten. Tweakers heeft 14 miljoen berichten en komt daarmee op de dertiende plaats. De eerste plaats is voor Gaia , het forum van het gelijknamige Amerikaanse online rollenspel. Op dit forum zijn er 160 miljoen berichten achtergelaten. De makers van Gaia claimen echter dat er een kwart miljard berichten zijn geplaatst. De 160 miljoen zijn "slechts" de berichten die gearchiveerd zijn. De top 10 Nederlandse forums: 1. forum.fok.nl (24.095.954 berichten) 2. Gathering of Tweakers (14.632.827) 3. Bokt.nl - (6.618.203) 4. Scholieren.com (4.878.505) 5. Webpiraat.nl (3.703.442) 6. Marokko.nl (2.709.456) 7. Motor Forum (2.307.369) 8. Clubcharts (1.375.500) 9. Scooter Forum (1.212.504) 10. Xboxworld (1.145.705) bron |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geert Wilders presenteert partijprogramma #2 Verwijderd | 202 | 16-03-2005 12:23 |