Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Als jij me kan bewijzen dat de vlechtjes die ik zet te duur zijn dan zal ik ze voor jou gratis zetten! Ik ben hier 100 procent zeker van!
Het haar dat je erbij moet vlechten kost al zeker 1000 fr! De vlechtjes die jij laat zetten zijn van die die elk klein kind kan laten maken! Zelfs in Brussel in de negerwijken vragen ze deze prijzen! Zoek maar op! Je mag het me proberen te bewijzen! Als jij dezelfde soort vlechtjes als ik bedoel hebt laten zetten bij een Surinaamse dan heb jij dit meisje serieus afgezet want je bent ongeveer 10 uur aan 1 hoofd bezig en als je gaat uitrekenenen aan een minimumloon van 250 per uur kom je nog meer uit dan 300 fr!!! Ik hoop voor jou dat je bewijzen hebt anders heb je je bij deze serieus belachelijk gemaakt! vriendelijke groeten :-) Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik wil keigraag dreads! Alleen waar ik ze wil laten zetten kost het 400 gulden. Als jij het net zo goed kan en veel goedkoper kan ik ze dus beter bij jou laten zetten
![]() Omdat je emailadres er niet bij staat kan ik je niet mailen dus zet ik hier die vragen maar neer: 1. Ik wil graag van mn eigen haar dreads. Is mijn haar daar stevig genoeg voor, dat het niet afbreekt (dat zei een kapper tegen mij) 2. Als ik ze uithaal (na een jaar ongeveer) moet ik mn haar dan kaalscheren of kan ik het uitkammen? 3. Kan ik mn haar gewoon wassen? (Ik heb ergens op een site gelezen dat als het nat wordt dat het dan de hele dag nat blijft) 4. Mn haar is ongeveer 10 cm over mn schouders. Als je er dreads van hebt gemaakt hoelang zijn ze dan? 5. Hoelang duurt het? 6. Wat kost het? Ik hoop dat je snel antwoord geeft. -x- Reneetjuh |
![]() |
|
![]() |
Heykes,
Voor dreads zal het ongeveer een 150 gulden zijn. Ik maak de dreads van je eigen haar. Je kan eigenlijk zelf een beetje beslissen of je de dreads lang wil houden, dat hangt af van de manier waarop je ermee omgaat. Als je alle dagen ongeveer een tiental minuutjes met je dreads bezig bent kan je ze heel lang houden en als je ze voor een kortere periode wilt hebben is het best als je er niet te veel mee bezig bent. Je haar zal achteraf wel bijgeknipt moeten worden omdat vooral de puntjes er van stuk gaan. Het duurt ongeveer een namiddagje, dat hangt er een beetje vanaf hoe dik je ze wil. Je haar is iets langer nat dan normaal omdat het opgedraaid is maar dat valt eigenlijk nog wel mee. Je kan ze wel gemakkelijk met een handdoek deppen. je kan je haar het beste wassen met luizenshampoo voor mensen of babyshampoo, dat zordt er ook voor dat je je haren zorgvuldig kan reinigen omdat dat met dreads een stuk moeilijker gaat. Je haar zal ongeveer een vijftal cm korter zijn achteraf. Als je nog vragen hebt mag je ze stellen :-) Groetjes |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het Algemene DREADS-topic III Paris | 469 | 18-09-2003 13:50 |