Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2001, 10:25
h_groven
h_groven is offline
Wil je graag dreads of vlechtjes tegen een redelijk prijsje stuur me dan even een mailtje met je vragen en ik stuur je zo snel mogelijk iets terug.
Advertentie
Oud 17-07-2001, 20:53
Lilla
Lilla is offline
hey!

hoe 'duur' is een redelijk prijsje?
waar woon je? en kan je het eg goed? ik bedoel zoals me zussie ofsow kan iedereen ut wel... (lijkt me wel tof nml)

xieja Lilla
Oud 18-07-2001, 13:55
h_groven
h_groven is offline
Hey,

het kost ongeveer 4000 voor dikke vlechtjes en 5000 voor dunnere ( dwz dat ik de vierkantjes op je hoofd iets kleiner maak en het wat langer duurt) Als je het bij een kapper laat doen ben je ongeveer 10000 of 11000 fr kwijt aan dikke vlechtjes. En dan betaal je veel meer voor het haar dat ze bijvlechten. Als je dit zelf koopt bij een afrikaans winkeltje of door mij dan kost je dat ongeveer 1000fr extra. Ik woon in Kortessem (ligt vlak tegen Hasselt) en ik kan je desnoods wel van het station komen oppikken in het weekend of op woensdag en donderdag.
Ik doe er zo'n 11 à 12 uurtjes over, je moet dan wel de hele tijd stil zitten maar ik zet je gezellig voor tv en zet een paar videos op zodat je wat afleiding hebt.
Ik heb al verschillende mensen hun haren gevlochten en nog nooit klachten gehad, ik heb het bij een Afrikaanse geleerd.

Je ziet maar :-)

vriendelijk groetjes
Hilde
Oud 18-07-2001, 19:12
Lilla
Lilla is offline
hey

het lijkt mij wel heel cool, alleen wat bedoel je met dreads, zijn dat 'npedreads' of dreads van je eigen haar???
en hoelang ben je daar mee bezig en hoe duur is dat??? 1 probleempje ik woon vlakbij Leiden dat dus wel een beetje ver...
Oud 18-07-2001, 19:44
cooolgirl :D
cooolgirl :D is offline
Citaat:
Lilla schreef:
hey

het lijkt mij wel heel cool, alleen wat bedoel je met dreads, zijn dat 'npedreads' of dreads van je eigen haar???
en hoelang ben je daar mee bezig en hoe duur is dat??? 1 probleempje ik woon vlakbij Leiden dat dus wel een beetje ver...
Vet he! Ik woon in Leiden !!!!! Ik dacht eerst dat er eerst stond 1000 gulden! Maar francs dus....hoeveel guldens zijn dat?

Oud 18-07-2001, 20:21
h_groven
h_groven is offline
Om de prijs in guldens te weten moet je gewoon door 20 delen.
Dreads maak ik van je eigen haar, en het duurt zo'n 5 à 6 uurtjes en kost 3000 fr.
groetjes
Oud 25-07-2001, 16:15
hetmelkmeisie
hetmelkmeisie is offline
veel te duur
ik had allemaal dunne vlechtjes dat voor 300 bij surinaamse geloof me die doen het super super goed en ook nog goedkoop en nee bij de kapper kost het 1000 geen 4000
Oud 25-07-2001, 17:14
h_groven
h_groven is offline
Als jij me kan bewijzen dat de vlechtjes die ik zet te duur zijn dan zal ik ze voor jou gratis zetten! Ik ben hier 100 procent zeker van!
Het haar dat je erbij moet vlechten kost al zeker 1000 fr!
De vlechtjes die jij laat zetten zijn van die die elk klein kind kan laten maken!
Zelfs in Brussel in de negerwijken vragen ze deze prijzen! Zoek maar op!
Je mag het me proberen te bewijzen!
Als jij dezelfde soort vlechtjes als ik bedoel hebt laten zetten bij een Surinaamse dan heb jij dit meisje serieus afgezet want je bent ongeveer 10 uur aan 1 hoofd bezig en als je gaat uitrekenenen aan een minimumloon van 250 per uur kom je nog meer uit dan 300 fr!!!

Ik hoop voor jou dat je bewijzen hebt anders heb je je bij deze serieus belachelijk gemaakt!

vriendelijke groeten :-)

Citaat:
hetmelkmeisie schreef:
veel te duur
ik had allemaal dunne vlechtjes dat voor 300 bij surinaamse geloof me die doen het super super goed en ook nog goedkoop en nee bij de kapper kost het 1000 geen 4000
Oud 27-07-2001, 08:45
$priscilla$
$priscilla$ is offline
scheer je kop kaal en koop een pruik
Oud 27-07-2001, 08:45
$priscilla$
$priscilla$ is offline
graaf bob marley op en trek die dreads uit zn kop
Oud 27-07-2001, 10:41
lil devil
lil devil is offline
Ik ken een adres daar heb je prachtige vlechten voor nog geen f100,- jaja....
Oud 27-07-2001, 11:11
h_groven
h_groven is offline
Citaat:
lil devil schreef:

GULDEN!!!!!
Oud 27-07-2001, 11:12
h_groven
h_groven is offline
Mag ik dat adres aub????

Citaat:
h_groven schreef:

GULDEN!!!!!
Oud 29-07-2001, 00:06
xxxsannexxx
xxxsannexxx is offline
Maybe is het handig als je je emailadres erbij zet??
Oud 29-07-2001, 00:18
*Roodkapje*
*Roodkapje* is offline
Ik wil keigraag dreads! Alleen waar ik ze wil laten zetten kost het 400 gulden. Als jij het net zo goed kan en veel goedkoper kan ik ze dus beter bij jou laten zetten

Omdat je emailadres er niet bij staat kan ik je niet mailen dus zet ik hier die vragen maar neer:

1. Ik wil graag van mn eigen haar dreads. Is mijn haar daar stevig genoeg voor, dat het niet afbreekt (dat zei een kapper tegen mij)

2. Als ik ze uithaal (na een jaar ongeveer) moet ik mn haar dan kaalscheren of kan ik het uitkammen?

3. Kan ik mn haar gewoon wassen? (Ik heb ergens op een site gelezen dat als het nat wordt dat het dan de hele dag nat blijft)

4. Mn haar is ongeveer 10 cm over mn schouders. Als je er dreads van hebt gemaakt hoelang zijn ze dan?

5. Hoelang duurt het?

6. Wat kost het?

Ik hoop dat je snel antwoord geeft.

-x- Reneetjuh
Oud 29-07-2001, 00:41
h_groven
h_groven is offline
Heykes,

Voor dreads zal het ongeveer een 150 gulden zijn.
Ik maak de dreads van je eigen haar.
Je kan eigenlijk zelf een beetje beslissen of je de dreads lang wil houden, dat hangt af van de manier waarop je ermee omgaat.
Als je alle dagen ongeveer een tiental minuutjes met je dreads bezig bent kan je ze heel lang houden en als je ze voor een kortere periode wilt hebben is het best als je er niet te veel mee bezig bent.
Je haar zal achteraf wel bijgeknipt moeten worden omdat vooral de puntjes er van stuk gaan.
Het duurt ongeveer een namiddagje, dat hangt er een beetje vanaf hoe dik je ze wil.
Je haar is iets langer nat dan normaal omdat het opgedraaid is maar dat valt eigenlijk nog wel mee. Je kan ze wel gemakkelijk met een handdoek deppen.
je kan je haar het beste wassen met luizenshampoo voor mensen of babyshampoo, dat zordt er ook voor dat je je haren zorgvuldig kan reinigen omdat dat met dreads een stuk moeilijker gaat.
Je haar zal ongeveer een vijftal cm korter zijn achteraf.

Als je nog vragen hebt mag je ze stellen :-)

Groetjes
Oud 29-07-2001, 11:08
xxxsannexxx
xxxsannexxx is offline
je emailadres?

xxxjuhs Reneetjuh
Oud 29-07-2001, 12:18
h_groven
h_groven is offline
Ik heb mijn e-mail adres op zichtbaar gezet dus normaalgezien zou dat moeten lukken.
Maar ik zal het hierbij zetten h_grovenb@hotmail.com
tot schrijfs :-)
Oud 30-07-2001, 23:27
*Roodkapje*
*Roodkapje* is offline
Woon jij in Hasselt in Nederland of in Bels??

××× Reneetjuh
Oud 20-08-2001, 21:07
steefje14
steefje14 is offline
ik wil echt heeel graag dreads, vorig jaar had ik vlechtjes en nu wil ik graag dreads. maar wie verzekerd mij dat het mooi is. en hoeveel gulden kost het om ze ze laten zetten. en ik woonin haarlem dus kom jij hier dan heen???
Oud 18-10-2001, 20:42
texaschick
texaschick is offline
Ik will ook heel graag dreadlocks, vlechtjes lijken me ook wel leuk trouwens... Maare, klaat eerst me'n haar nog wat langer groeien, mooie lange blonde dreadlocks *zucht* Maaruh, als ik nog een keer in Nederland kom, I'll be sure to drop by!
Liefs, Mariel
Oud 18-10-2001, 21:04
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
lil devil schreef:
En waar is dat adres?
Oud 19-10-2001, 20:21
Potion
Potion is offline
Uh, deze topic was 3 maanden geleden begonnen..? denk niet dat hij nog gaat reageren.
Advertentie

Regels voor berichten