Oud 16-03-2005, 09:13
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Het spijt me zeer, maar ik moet zeggen dat de naïviteit van mensen me blijft verbazen…

Alleen de manier al waarop hij jouw zogenaamd versiert heeft. Dat is geen versieren, dat is ervan uitgaan dat jij zijn vee bent en dat hij jou mag gebruiken op welke manier hij dat wil… Soms denk ik wel eens: willen SOMMIGE vrouwen gewoon dat ze gebruikt worden of hoe zit dat? Hij doet opdringerig en grof tegen je en houdt dat net zolang vol totdat jij afhankelijk van hem bent en het mooie is dat jij denkt dat je verliefd bent, fantastisch! Als ik niet zoveel disrespect had voor zulke domme holbewoners (m.a.w. je lieve klasgenoot waar je zo verliefd op bent), dan zou ik het zelfs nog knap vinden hoe hij dit voor elkaar heeft weten te fietsen.

Citaat:
Hij praatte ook veel over sex, dat hij me geil vond enzo Hij had het er altijd over dat ik zo mooi was, dat hij me leuk vond, dat hij me sexy vond
Hahahaha… en het bovenstaande vind ik helemaal fantastisch (of eigenlijk te triest voor woorden). Dus jij denkt werkelijk dat dit een normale manier van versieren is. Dit is gewoon inspelen op jouw onzekerheid en jouw behoefte om mooi gevonden te worden.

Citaat:
Toen is hij heel boos op me geworden en heeft me uitgescholden op msn, daarna heeft hij me geblokkeerd. Hij wil niet met mij praten, maar ik houd van hem, dat is echt een héél naar gevoel. Ik heb iemand wiet laten halen uit mijn klas en die kon mij niet vinden en heeft het toen aan hem gegeven, maar hij heeft het gehouden en is weggegaan.
Ik moet zeggen als ik dit lees, dan is dit het werk van een prof. Eerst verteld hij je hoe mooi je bent, hoe sexy, hoe geil. Dan wil die met je afspreken (voor sex) en dan om te laten zien wie er de baas is en uiteindelijk om je afhankelijk te maken (wat al aardig aan het lukken is) scheld hij je uit zodat jij je naar en schuldig gaat voelen en alles voor hem over hebt (geestelijk misbruik). Zegt de term loverboy jou iets?

Ik ben bang dat ik kan lullen als brugman maar dat hij toch aan het langste eind gaat trekken. Ik hoop dat dit niet zo is en dus wens ik je veel sterkte, ik zou je NIET graag tegenkomen in Amsterdam, terwijl je in een etalage van een ’winkel’ staat te werken.

Even voor de duidelijkheid, ik ken die jongen niet in beschuldig hem ook nergens van maar zijn tactieken zijn klassieke voorbeelden van….. Misschien heb ik het verkeerd en is het gewoon een heel normale jongen, maar ik heb mijn twijfels
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2005, 16:12
-(L)-
Citaat:
blupp schreef op 16-03-2005 @ 09:58 :
Spoor haar nou niet aan om NÓG wanhopiger te gaan doen, zulke dingetjes wil ze juist horen....ze is al niet een van de heldersten hier, dus hou zulke opmerkingen voor je ja.
Haha, ik zeg wat ik wil hoor
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 16:22
blupp
blupp is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 16-03-2005 @ 17:12 :
Haha, ik zeg wat ik wil hoor
Beter gezegd, je zegt wat ZIJ wilt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 16:55
-(L)-
Citaat:
blupp schreef op 16-03-2005 @ 17:22 :
Beter gezegd, je zegt wat ZIJ wilt.
Wat zij WIL ?

Ja, dat misschien ook. Is dat zo'n groot probleem voor je als ik dat vind?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 19:21
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Blue Crystal schreef op 15-03-2005 @ 17:17 :
... Het ging echt de goede kant op, het voelde voor mij alsof we een soort relatie hadden...

...Het nare is, dat ik een tijdje voordat dit gebeurde écht van hem gaan houden ben, het ging dus opzich wel de goede kant op met ons, maar het incidentje heeft alles dus verpest...
Maar er is nooit iets tussen jullie gebeurt? Buiten geblow en geile praat?

Volgens mij heeft hij je gewoon rond zijn vinger gedraaid
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 19:55
Blue Crystal
Blue Crystal is offline
Ik heb een plannetje ik laat jullie morgen weten of het gelukt is
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 19:57
blupp
blupp is offline
Citaat:
Blue Crystal schreef op 16-03-2005 @ 20:55 :
Ik heb een plannetje ik laat jullie morgen weten of het gelukt is
Joepie.
Laat me raden, iets met wiet en een hoer?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 00:17
DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten