Advertentie | |
|
![]() |
|
De Line Up van Trance Energy:
* BLANK & JONES (Germany) * TALLA 2XLC (Germany) * JOHAN GIELEN (Belgium) * BAS & RAM (Netherlands) * DUMONDE aka Jam X & De Leon (Germany) * ASTRID (Netherlands) * JOOP(Netherlands)
|
De Line Up van deze editie van Trance Energy is zo slecht nog niet imo. Namen als Talla 2XLC (Techno Club CD's), Blank & Jones (gezien op Love Parade & Mayday) & DuMonde (Eerdere editie Trance Energy & Love Parade) zijn namen waar mijn hart harder van gaan slaan. Dat zijn namen van de Duitse trancescene die het neusje van de zalm zijn.
Bas & Ram zal waarschijnlijk dan wel de afsluiter zijn aangezien ze hardtrance / hardhouse zullen brengen. Heb deze twee al op ID&T Radio gehoord en het klonk allemaal wel lekker. DJ Astrid is in mijn ogen ook een top DJ. En dan ter aanvulling Johan Gielen - Mister Trance Energy. Ik hou niet van zijn stijl, maar hij brengt altijd iets extra's qua sfeer op zulke evenementen. Het "hee-hoo-gehalte" zal wel meevallen denk ik aangezien er ook genoeg liefhebbers de lange tocht naar het Noorden zullen afleggen. Ik ga echter niet naar Trance Energy, omdat ik de Line Up op DJ Joop na al allemaal vaker heb gezien en waarschijnlijk ook nog op andere evenementen zal zien. Daar voor is mij de lange tocht naar Heerenveen niet waard. En dan Qlimax. Ik ben pas één keer naar Qlimax geweest in het verleden en toen was het nog in de HMH. Maar ook Qlimax krijgt langzaam maar zeker een Line Up met een te hoog "alweergehalte". Namen zoals Technoboy, Pavo, Zenith, Luna & Melanie Di Tria zijn wel de toppers hier op dit evenement. Maar als ik al de naam Charly Lownoise zie moet ik echt spontaan lachen. Dan wordt het weer een te hoog Bitte Ein Beat gehalte ![]() De voormalige PWA-hallen lijken me echter wel een leuke nieuwe lokatie. Maar iig hier ga ik dus ook niet heen ![]() 13 September: Awakenings ![]() 14 September: HouseQlassics ![]() Rest van September moet ik nog invullen ![]()
|
Vrijdag 6 September
Brussels is Burning Forest National - Brussel / Bruxelles 21.00 uur - 06.00 uur Tickets: NNB Reeds geboekt: * Sister Bliss (Faithless - UK) * Judge Jules (UK) * Mauro Picotto (Italy) * Green Velvet (Live on Stage) * De rest t.b.c. More info's http://www.brusselsisburning.be/# ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() hoezo had dana bij de hardcore moeten blijven? okay ..ze wordt (te erg) verheerlijkt....maar ik heb niet het idee dat ze een negatieve bijdrage levert aan de hardstyle-scene (behalve dan dat t te commercieel wordt....maar of dat aan haar ligt, i don't think so) |
![]() |
||
Citaat:
Muziek blijft op dot form altijd open, omdat je het forum muziek zelf alles wat sneller gaat dan rmb gezeik afgekraakt wordt, laten we dat hier niet op zo'n manier doen.
||
![]() |
Citaat:
en hardstyle achterlijk ?>wat is niet achterlijk dan ,hardstyle is nu wel de meeste snelst groeiende en populairste style van de new rave wahhaha |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind Hardstyle op zijn tijd wel relaxed, maar ik ga niet naar een heel feest met alleen maar Hardhouse / Hardstyle, omdat ik dat de hele avond niet zou trekken. Voor de rest vind ik het zeker niet een agressieve sfeer uitlokkend. Ik heb vrienden die ook vaker naar Qlimax of naar de hardstyle avonden in de Q-Base gaan en zij vinden de sfeer super. Ik denk dat meestal de sfeer altijd wel snor zit. Rotte appels heb je altijd - zelfs op feestjes die wat meer trance / progressive georienteerd zijn. Ik ga btw wel naar Thunderdome's verjaardagje in de RAI. Marvelous ![]()
||
Citaat:
En dan heb je altijd produkties zoals Bitte Ein Beat die daar op commercieel punt weer alles uitknijpen.
|
Ik ben lekker commerciaal en 14-jarig: ik ga naar TE.
Ben benieuwd naar Talla 2XLC & Joop, nog nooit (van) gehoord. Gielen draait 'mijn steil', ook geen problemen mee. Dumonde & (met name) Bas & Ram worden beuken (afgaande op vorige TE's & naam), mwaoh moet ook kunnen voor uurtje of 2. Ik ben gewoon commercieel ingesteld, en dat maakt ook dat ik uitkijk naar TE.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar voor de rest maken zij alleen HArdtrance.ok dumondo is wel goed maar mensen vinden dana en isaac goed omdat dana gewoon de hardstle meesteres is in nl en op de meeste feesten hadrstyle heeft kunnen tonen wat het echt is en isaac is natuurlijk zeer omhoog gegaan met z'n productie : on the edge,maar zoals je zegt over gary d en de italiaanse dj technoboy sja zij zijn wel perfect ja |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
2 als je niet van hardstyle houd wat doe je dan op deze topic gewoon afzeiken en ik dacht dat het hier over qlimax en Te ging maar ja jij bent weer zo'n trieste nerd figuur die achter z'n achterlijke pc niet vanaf kan komen, we zien wel jong over 3 jaar wat er met hardstyle gebeurd ,toevallig is et al op tv ![]() Laatst gewijzigd op 05-08-2002 om 14:55. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Het is jammer dat je niet inhoudelijk kunt reageren op mijn post, mag ik daaruit concluderen dat het je verstandelijke vermogens teboven gaat en je daarom maar terugvalt op een persoonlijke aanval? Of neem je is de moeite om dadelijk te reageren op wat ik daadwerkelijk SCHRIJF.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-08-2002 om 00:06. |
![]() |
|
![]() |
Gasten ik weet niet wat hier allemaal gelult wordt.
Hardstyle is niet te vergelijken met HARDCORE. Let maar op hardstyle bevat heel veel deuntjes die bijna het zelfde zijn als trance. de bas is bijna altijd het zelfde. Je weet precies wanneer de bas komt. ik was op qlimax en ik was het zat op het eind de hele tijd het zelfde!!!! hardcore is veel strakker. duistere deuntjes veel sneller en harder. daaaaaaaaaaaaag |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
pfff hahaha |
![]() |
|
Zowel Trance als Hardstyle is toch gewoon tekstueel en muzikaal gezien niet echt hoogstaand? Maar draait het daar om op een feest?
Eerlijk gezegd draait het bij mij dan echt maar alleen op de beat en let ik niet op het vrolijke jingletje of op de vriend van Gi Gi D’agostino waarvan de stem ietwat is verdraaid. Of de muziek wel of niet serieus genomen moet worden interesseert me op zo’n feest eerlijk gezegd totaal niet. En de agressieve sfeer? Ach, er lopen overal wel agressievelingen rond. Ook op Parkpop, ook op Pinkpop, ook op Trance Energy en dus ook op Qlimax. Maar wanneer is een feest dan compleet uit de hand gelopen? Volgens mij is het laatste grote feest wat uit de hand is gelopen alweer een hele tijd geleden in de Ijsselhallen in Zwolle... En agressie kun je natuurlijk ontwijken. Als iemand agressief uit z’n ogen kijkt, hoef je niet per definitie met die persoon op de vuist te gaan. Het is maar net wat je op zoekt op zo’n feest. Hoe harder de muziek, hoe agressiever je ervan kunt worden natuurlijk. Maar sommige mensen kunnen die agressie ook gewoon kwijt op de dansvloer. |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|