Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2002, 21:26
Verwijderd
Thumbs down voor de organisatie. 21 september 2002, zowel Qlimax als Trance Energy op dezelfde avond.

Qlimax
Line-up: Technoboy, Melanie di Tria, DJ Zenith, Dana, Pavo, The Darkman, Charly Lownoise, Bas&Ram, DJ Isaac, DJ Gizmo, DJ Luna, The Alpha Twins, Sunny D.

Trance Energy
Line-up:Nog niet bekend voor zover ik weet.

Ik woon zelf in Heerenveen, Trance Energy is dus erg voor de hand liggend om heen te gaan, maar met zo'n Qlimax line-up begin ik toch sterk te twijfelen...

Wie gaat er naar één van beide feesten?
Advertentie
Oud 21-07-2002, 08:57
Jip
Jip is offline
als ik zou moeten kiezen wordt het absoluut Qlimax
Oud 21-07-2002, 11:41
Six4Eight
Six4Eight is offline
Ik zou persoonlijk naar geen van 2en zijn.

Qlimax trekt me een te aggressief publiek aan en daarnaast vind ik hardstyle te achterlijk en simpel voor worden.

En Trance Energy, ach ja...
Line up Jean, Gielen, Rank 1 en een willekeurige andere DJ?

Nee dan liever een feestje met iets meer uitstraling...
Oud 21-07-2002, 12:39
pinhead
pinhead is offline
blank & jones en dumonde

dr is ook Evolution op de Vechtsebanen (utrecht). ook een heel vet feest!!!
Oud 21-07-2002, 13:16
ESCO
ESCO is offline
Jean goed dacht t niet gaat mixjes maken van bekende commercieele andere dj's.
Probeerd de eer op te strijken van andere dj's maakt bijna nooit z'n eigen platen wordt gedaan door de clubkneuzen.
Johan gielen zegt genoeg gehalte van Hollywood muziek.
Rank 1 goede productie alleen vreselijke slecht in acts,staan op een keyboard te slaan houden ze op met slaan,hoor nog steeds t zelfde DEMOOTJE kunst kan iedereen een kindje van 8 kan dat.

Ik geef toe die hardestyle is niet wat je noemt echt muziekale variatie,maar als je kijkt naar engelse Techno dj's.
Zoals Dave clarke Carl cox deze gasten zijn wel meesterlijk in mixen van hun platen en met 3 turntables das wel klasse hoor.
Oud 21-07-2002, 13:22
GinnyPig
GinnyPig is offline
Als ik ga, ga ik naar Qlimax... Tis veel dichterbij, en nog leuker ook.

Thialf Heerenveen lijkt me nou niks. Helemaal in Friesland dus dan komt ook het lokale publiek erop af. Ik verwacht dan ook veel Hee-Hoo enzo

Maar de hardstyle vind ik nu steeds saaier worden... Ongetwijfeld is die MC er weer bij, waar ik me dan continu aan erger. En het publiek... sja...

Ik neem wel een kijkje bij de hardstyle tent op Mystery Land. Als ik het daar ook niks vind dan is het voor mij duidelijk

Wat is Evolution trouwens?
Oud 22-07-2002, 00:26
Avalanche
Avalanche is offline
uhmmm duhh....

Q..

Tis veel dichterbij....(hopelijk geen boeren)

ChecQ die Line Up...

Maar ja ik hou dan van Hardstyle en niet van Trance...
Oud 22-07-2002, 09:46
Retarded
Retarded is offline
was toch ook zo met Impulz en TE afgelopen keer... allbei op dezelfde dag (14 feb toch?)
Oud 23-07-2002, 16:28
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:
Wat is Evolution trouwens?
club/trance feest
Oud 23-07-2002, 16:32
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Jean goed dacht t niet gaat mixjes maken van bekende commercieele andere dj's.
Probeerd de eer op te strijken van andere dj's maakt bijna nooit z'n eigen platen wordt gedaan door de clubkneuzen.
Johan gielen zegt genoeg gehalte van Hollywood muziek.
Rank 1 goede productie alleen vreselijke slecht in acts,staan op een keyboard te slaan houden ze op met slaan,hoor nog steeds t zelfde DEMOOTJE kunst kan iedereen een kindje van 8 kan dat.

wat bedoel je nou met jean..? geef ns wat voorbeelden..

johan gielen draait gewoon altijd rielext. lekkere energieke trance-platen en mixtechnisch zit het meestal ook gewoon goed. nix om over te klagen dus.

rank 1...als act misschien minder, al maken ze er meestal best een leuke show van. als Bervoets & de Goey afzonderlijk een set moeten draaien, doen ze dat meestal perfect!!
Oud 25-07-2002, 14:08
Gonzo
Gonzo is offline
De Line Up van Trance Energy:

* BLANK & JONES (Germany)
* TALLA 2XLC (Germany)
* JOHAN GIELEN (Belgium)
* BAS & RAM (Netherlands)
* DUMONDE aka Jam X & De Leon (Germany)
* ASTRID (Netherlands)
* JOOP(Netherlands)
Oud 25-07-2002, 14:28
Gonzo
Gonzo is offline
De Line Up van deze editie van Trance Energy is zo slecht nog niet imo. Namen als Talla 2XLC (Techno Club CD's), Blank & Jones (gezien op Love Parade & Mayday) & DuMonde (Eerdere editie Trance Energy & Love Parade) zijn namen waar mijn hart harder van gaan slaan. Dat zijn namen van de Duitse trancescene die het neusje van de zalm zijn.

Bas & Ram zal waarschijnlijk dan wel de afsluiter zijn aangezien ze hardtrance / hardhouse zullen brengen. Heb deze twee al op ID&T Radio gehoord en het klonk allemaal wel lekker. DJ Astrid is in mijn ogen ook een top DJ.

En dan ter aanvulling Johan Gielen - Mister Trance Energy. Ik hou niet van zijn stijl, maar hij brengt altijd iets extra's qua sfeer op zulke evenementen.

Het "hee-hoo-gehalte" zal wel meevallen denk ik aangezien er ook genoeg liefhebbers de lange tocht naar het Noorden zullen afleggen.

Ik ga echter niet naar Trance Energy, omdat ik de Line Up op DJ Joop na al allemaal vaker heb gezien en waarschijnlijk ook nog op andere evenementen zal zien. Daar voor is mij de lange tocht naar Heerenveen niet waard.

En dan Qlimax. Ik ben pas één keer naar Qlimax geweest in het verleden en toen was het nog in de HMH. Maar ook Qlimax krijgt langzaam maar zeker een Line Up met een te hoog "alweergehalte". Namen zoals Technoboy, Pavo, Zenith, Luna & Melanie Di Tria zijn wel de toppers hier op dit evenement. Maar als ik al de naam Charly Lownoise zie moet ik echt spontaan lachen. Dan wordt het weer een te hoog Bitte Ein Beat gehalte . Daarnaast ben ik geen fan van Dana (ze had zich beter bij de hardcore kunnen houden) evenals Gizmo & Isaac.

De voormalige PWA-hallen lijken me echter wel een leuke nieuwe lokatie.

Maar iig hier ga ik dus ook niet heen .

13 September: Awakenings
14 September: HouseQlassics

Rest van September moet ik nog invullen .
Oud 25-07-2002, 14:32
Gonzo
Gonzo is offline
Vrijdag 6 September
Brussels is Burning
Forest National - Brussel / Bruxelles
21.00 uur - 06.00 uur
Tickets: NNB
Reeds geboekt:

* Sister Bliss (Faithless - UK)
* Judge Jules (UK)
* Mauro Picotto (Italy)
* Green Velvet (Live on Stage)
* De rest t.b.c.

More info's http://www.brusselsisburning.be/#

Oud 25-07-2002, 23:15
JayDee
JayDee is offline
Kweet t nog nie maar denk dat ik naar geen van beide ga maar naar Awakenings en 22e DutchDimension @ HMH
Oud 26-07-2002, 16:39
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
Maar als ik al de naam Charly Lownoise zie moet ik echt spontaan lachen. Dan wordt het weer een te hoog Bitte Ein Beat gehalte .

Daarnaast ben ik geen fan van Dana (ze had zich beter bij de hardcore kunnen houden) evenals Gizmo & Isaac.
ik denk dat charly wel zn plaatkeus afstemt op het evenement, dus NIET aankomt met bitte-ein-beat-happy-hardstyle tracks... (hopefully hehe )

hoezo had dana bij de hardcore moeten blijven? okay ..ze wordt (te erg) verheerlijkt....maar ik heb niet het idee dat ze een negatieve bijdrage levert aan de hardstyle-scene (behalve dan dat t te commercieel wordt....maar of dat aan haar ligt, i don't think so)
Oud 28-07-2002, 20:01
blackfairy
blackfairy is offline
al sik zou gaan zou het Qlimax worden..aangezien de line-up een stuk beter is..voor zover ik zie en weet wat er gemiddeld op trance energy staat..
Oud 29-07-2002, 07:17
Avalanche
Avalanche is offline
Ik heb een paar platen gehoord van Charly Lownoise<< welke zo u ik niet weten) maar dat was echt BeuQen...

Ach we zullen het wel zien.. je weet toch niet wat je kan verwachten..
Oud 30-07-2002, 19:42
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
daarnaast vind ik hardstyle te achterlijk en simpel voor worden.

Hou je je een beetje in, het is niet de bedoeling om indirect mensen op zo'n manier te beledigen.

Muziek blijft op dot form altijd open, omdat je het forum muziek zelf alles wat sneller gaat dan rmb gezeik afgekraakt wordt, laten we dat hier niet op zo'n manier doen.
Oud 31-07-2002, 12:38
osmano
osmano is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
Ik zou persoonlijk naar geen van 2en zijn.

Qlimax trekt me een te aggressief publiek aan en daarnaast vind ik hardstyle te achterlijk en simpel voor worden.

En Trance Energy, ach ja...
Line up Jean, Gielen, Rank 1 en een willekeurige andere DJ?

Nee dan liever een feestje met iets meer uitstraling...
qlimax aggresiief publiek ??? jij bent gek ,op welk feest heb je dan van die mieten zeker zonder techno homo feeste vind je.
en hardstyle achterlijk ?>wat is niet achterlijk dan ,hardstyle is nu wel de meeste snelst groeiende en populairste style van de new rave wahhaha
Oud 31-07-2002, 12:43
osmano
osmano is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
De Line Up van deze editie van Trance Energy is zo slecht nog niet imo. Namen als Talla 2XLC (Techno Club CD's), Blank & Jones (gezien op Love Parade & Mayday) & DuMonde (Eerdere editie Trance Energy & Love Parade) zijn namen waar mijn hart harder van gaan slaan. Dat zijn namen van de Duitse trancescene die het neusje van de zalm zijn.

Bas & Ram zal waarschijnlijk dan wel de afsluiter zijn aangezien ze hardtrance / hardhouse zullen brengen. Heb deze twee al op ID&T Radio gehoord en het klonk allemaal wel lekker. DJ Astrid is in mijn ogen ook een top DJ.

En dan ter aanvulling Johan Gielen - Mister Trance Energy. Ik hou niet van zijn stijl, maar hij brengt altijd iets extra's qua sfeer op zulke evenementen.

Het "hee-hoo-gehalte" zal wel meevallen denk ik aangezien er ook genoeg liefhebbers de lange tocht naar het Noorden zullen afleggen.

Ik ga echter niet naar Trance Energy, omdat ik de Line Up op DJ Joop na al allemaal vaker heb gezien en waarschijnlijk ook nog op andere evenementen zal zien. Daar voor is mij de lange tocht naar Heerenveen niet waard.

En dan Qlimax. Ik ben pas één keer naar Qlimax geweest in het verleden en toen was het nog in de HMH. Maar ook Qlimax krijgt langzaam maar zeker een Line Up met een te hoog "alweergehalte". Namen zoals Technoboy, Pavo, Zenith, Luna & Melanie Di Tria zijn wel de toppers hier op dit evenement. Maar als ik al de naam Charly Lownoise zie moet ik echt spontaan lachen. Dan wordt het weer een te hoog Bitte Ein Beat gehalte . Daarnaast ben ik geen fan van Dana (ze had zich beter bij de hardcore kunnen houden) evenals Gizmo & Isaac.

De voormalige PWA-hallen lijken me echter wel een leuke nieuwe lokatie.

Maar iig hier ga ik dus ook niet heen .

13 September: Awakenings
14 September: HouseQlassics

Daarnaast ben ik geen fan van Dana (ze had zich beter bij de hardcore kunnen houden) evenals Gizmo & Isaac.

Rest van September moet ik nog invullen .
uhm ja dana is wel de hardstyle meesteres ene als isaac er niet was was de groie van de hardstyle ook niet zo snel gestegen met zijn nummer on the edge
Oud 31-07-2002, 14:34
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
osmano schreef:

...wat is niet achterlijk dan ,hardstyle is nu wel de meeste snelst groeiende en populairste style van de new rave wahhaha
80 % van de mensen die vroeger van Hardcore hielden toen het commercieel was, houden nu van Hardstyle zo lijkt het.

Ik vind Hardstyle op zijn tijd wel relaxed, maar ik ga niet naar een heel feest met alleen maar Hardhouse / Hardstyle, omdat ik dat de hele avond niet zou trekken.

Voor de rest vind ik het zeker niet een agressieve sfeer uitlokkend. Ik heb vrienden die ook vaker naar Qlimax of naar de hardstyle avonden in de Q-Base gaan en zij vinden de sfeer super. Ik denk dat meestal de sfeer altijd wel snor zit. Rotte appels heb je altijd - zelfs op feestjes die wat meer trance / progressive georienteerd zijn.

Ik ga btw wel naar Thunderdome's verjaardagje in de RAI. Marvelous .
Oud 31-07-2002, 14:39
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
osmano schreef:

uhm ja dana is wel de hardstyle meesteres ene als isaac er niet was was de groie van de hardstyle ook niet zo snel gestegen met zijn nummer on the edge
Dana & Isaac worden imo een beetje teveel opgehemeld. Ik vind namen zoals Cosmic Gate, DuMonde, Gary D. meer hebben betekent voor de groei van goede hardstyle. Tel daarbij de legio nieuwe Italiaanse produkties (bijv. Zenith & Technoboy) op. Zij zijn de gene die in NL de hardstyle groot maken.

En dan heb je altijd produkties zoals Bitte Ein Beat die daar op commercieel punt weer alles uitknijpen.
Oud 31-07-2002, 19:52
NielZ
NielZ is offline
Ik ben lekker commerciaal en 14-jarig: ik ga naar TE.
Ben benieuwd naar Talla 2XLC & Joop, nog nooit (van) gehoord. Gielen draait 'mijn steil', ook geen problemen mee. Dumonde & (met name) Bas & Ram worden beuken (afgaande op vorige TE's & naam), mwaoh moet ook kunnen voor uurtje of 2.
Ik ben gewoon commercieel ingesteld, en dat maakt ook dat ik uitkijk naar TE.
Oud 04-08-2002, 15:52
osmano
osmano is offline
Citaat:
Gonzo schreef:

80 % van de mensen die vroeger van Hardcore hielden toen het commercieel was, houden nu van Hardstyle zo lijkt het.

Ik vind Hardstyle op zijn tijd wel relaxed, maar ik ga niet naar een heel feest met alleen maar Hardhouse / Hardstyle, omdat ik dat de hele avond niet zou trekken.

Voor de rest vind ik het zeker niet een agressieve sfeer uitlokkend. Ik heb vrienden die ook vaker naar Qlimax of naar de hardstyle avonden in de Q-Base gaan en zij vinden de sfeer super. Ik denk dat meestal de sfeer altijd wel snor zit. Rotte appels heb je altijd - zelfs op feestjes die wat meer trance / progressive georienteerd zijn.

Ik ga btw wel naar Thunderdome's verjaardagje in de RAI. Marvelous .
dat is helemaal niet zo ,echte gabbers blijven naar hardcore luisteren ,hardstyle gingen ook gewoon trance en dance mensen luisteren
Oud 04-08-2002, 15:56
osmano
osmano is offline
Citaat:
Gonzo schreef:

Dana & Isaac worden imo een beetje teveel opgehemeld. Ik vind namen zoals Cosmic Gate, DuMonde, Gary D. meer hebben betekent voor de groei van goede hardstyle. Tel daarbij de legio nieuwe Italiaanse produkties (bijv. Zenith & Technoboy) op. Zij zijn de gene die in NL de hardstyle groot maken.

En dan heb je altijd produkties zoals Bitte Ein Beat die daar op commercieel punt weer alles uitknijpen.
kijk dat zijn nou de fouten die mensen maken .cosmic gate hardstyle ??? comic gate heeft nog nooit hardstyle gemaakt ,ja misschiend at en paar nummers er op lijken zoals: just a tone
maar voor de rest maken zij alleen HArdtrance.ok dumondo is wel goed maar mensen vinden dana en isaac goed omdat dana gewoon de hardstle meesteres is in nl en op de meeste feesten hadrstyle heeft kunnen tonen wat het echt is en isaac is natuurlijk zeer omhoog gegaan met z'n productie : on the edge,maar zoals je zegt over gary d en de italiaanse dj technoboy sja zij zijn wel perfect ja
Advertentie
Oud 04-08-2002, 16:14
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
osmano schreef:
[B]
qlimax aggresiief publiek ??? jij bent gek ,op welk feest heb je dan van die mieten zeker zonder techno homo feeste vind je.
Ik heb toch zeker 4 keer getracht de bovenstaande zin te lezen maar het is me niet helemaal duidelijk wat je nou precies bedoeld. In ieder geval bedoelde ik dat HARDSTYLE een AGGRESSIEF publiek aantrekt, voor het geval dat niet duidelijk was. Skinheads, Neo-nazi's, ze komen over het algemeen allemaal op de hardste muziekstijlen af. Vroeger was het de hardcore scene die daardoor een slechte naam kreeg, nu is het de hardstyle scene.

Citaat:
en hardstyle achterlijk ?>wat is niet achterlijk dan ,hardstyle is nu wel de meeste snelst groeiende en populairste style van de new rave wahhaha
Goh en waardoor zou dan snel groeiende en populaire komen dan? Het zit vrij simpel in elkaar, is gefocussed op 1 harde basdrum en wat lullige dingetjes eromheen. Er zijn uiteraard wel kwaliteit hardstyle platen maar op dit moment is het voor mij niets meer dan een uitgemolken afgestorven gabbertak die alleen commercieel belang heeft en verder niet echt serieus genoemd mag worden. We kijken over 3 jaar wel verder. Dan heeft de media het gelaten voor wat het is en kan het zich verder ontwikkelen tot een serieuze muziekstijl, net als gabber nadat dat weer underground ging.
Oud 05-08-2002, 00:30
Verwijderd
ik ben 1x naar qlimax geweest..t was echt vet maar toch wil ik liever naar Trance Energy want mn hart ligt toch meer bij trance/hardtrance
Oud 05-08-2002, 14:52
osmano
osmano is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:

Ik heb toch zeker 4 keer getracht de bovenstaande zin te lezen maar het is me niet helemaal duidelijk wat je nou precies bedoeld. In ieder geval bedoelde ik dat HARDSTYLE een AGGRESSIEF publiek aantrekt, voor het geval dat niet duidelijk was. Skinheads, Neo-nazi's, ze komen over het algemeen allemaal op de hardste muziekstijlen af. Vroeger was het de hardcore scene die daardoor een slechte naam kreeg, nu is het de hardstyle scene.

Goh en waardoor zou dan snel groeiende en populaire komen dan? Het zit vrij simpel in elkaar, is gefocussed op 1 harde basdrum en wat lullige dingetjes eromheen. Er zijn uiteraard wel kwaliteit hardstyle platen maar op dit moment is het voor mij niets meer dan een uitgemolken afgestorven gabbertak die alleen commercieel belang heeft en verder niet echt serieus genoemd mag worden. We kijken over 3 jaar wel verder. Dan heeft de media het gelaten voor wat het is en kan het zich verder ontwikkelen tot een serieuze muziekstijl, net als gabber nadat dat weer underground ging.
1 je bent gewoon achterlijk ,skins gaan nu heus niet omdat hardstyle populairder is hardcore vergeten en hardstyle luisteren en skin's enz gaan ook op METAL muziek af en die punkzooi allemaal dus lul niet uit je bek dat ze allemaal van ahdrcore afkomstig zijn.
2 als je niet van hardstyle houd wat doe je dan op deze topic gewoon afzeiken en ik dacht dat het hier over qlimax en Te ging maar ja jij bent weer zo'n trieste nerd figuur die achter z'n achterlijke pc niet vanaf kan komen, we zien wel jong over 3 jaar wat er met hardstyle gebeurd ,toevallig is et al op tv

Laatst gewijzigd op 05-08-2002 om 14:55.
Oud 05-08-2002, 15:04
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
osmano schreef:
[B]Je bent gewoon achterlijk ,skins gaan nu heus niet omdat hardstyle populairder is hardcore vergeten en hardstyle luisteren en skin's enz gaan ook op METAL muziek af en die punkzooi allemaal dus lul niet uit je bek dat ze allemaal van ahdrcore afkomstig zijn.
Dat staat er niet. Leer lezen. Ik zeg dat waar je vroeger op hardcore feesten veel klootzakken zag die de sfeer verpesten met hun agressieve gedrag, je diezelfde gasten nu terug ziet op hardstyle feesten. Ze worden gewoon aangetrokken door de hardste muziekstijl waar op dat moment veel feesten van georganiseerd wordt. 5 jaar geleden was dat hardcore, nu is het hardstyle. Dat is geen mening, dat is een feit.

Citaat:
maar ja jij bent weer zo'n trieste nerd figuur die achter z'n achterlijke pc niet vanaf kan komen
Goh waar baseer je dat op als ik vragen mag? Aangezien ik DJ voor een agency ben en regelmatig ook als bezoeker party's bezoek om te reporten en te fotograveren mag ik wel stellen dat ik onderhand een redelijke kijk op de scene heb.

Het is jammer dat je niet inhoudelijk kunt reageren op mijn post, mag ik daaruit concluderen dat het je verstandelijke vermogens teboven gaat en je daarom maar terugvalt op een persoonlijke aanval? Of neem je is de moeite om dadelijk te reageren op wat ik daadwerkelijk SCHRIJF.
Oud 05-08-2002, 15:15
osmano
osmano is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:

Dat staat er niet. Leer lezen. Ik zeg dat waar je vroeger op hardcore feesten veel klootzakken zag die de sfeer verpesten met hun agressieve gedrag, je diezelfde gasten nu terug ziet op hardstyle feesten. Ze worden gewoon aangetrokken door de hardste muziekstijl waar op dat moment veel feesten van georganiseerd wordt. 5 jaar geleden was dat hardcore, nu is het hardstyle. Dat is geen mening, dat is een feit.

Goh waar baseer je dat op als ik vragen mag? Aangezien ik DJ voor een agency ben en regelmatig ook als bezoeker party's bezoek om te reporten en te fotograveren mag ik wel stellen dat ik onderhand een redelijke kijk op de scene heb.

Het is jammer dat je niet inhoudelijk kunt reageren op mijn post, mag ik daaruit concluderen dat het je verstandelijke vermogens teboven gaat en je daarom maar terugvalt op een persoonlijke aanval? Of neem je is de moeite om dadelijk te reageren op wat ik daadwerkelijk SCHRIJF.
Aangezien ik DJ voor een agency ben en regelmatig ook als bezoeker party's bezoek om te reporten en te fotograveren mag ik wel stellen dat ik onderhand een redelijke kijk op de scene heb

wat goed van je ,maar dat feit over dat hardstyle aggressief publeik aan trekt is de grootste bullshti die ik ooit gehoord heb ,alsof trance -hardtrance of club geen aggressief publiek heeft ,btw elk feest heeft wel problemen met aggressieve gasten en toen ik op qlimax was vond dat hete r toch rustig aan ging dan sensation black waar picotto voor homo uitgescholden wordt en iedereen marshall masters zat te zingen

Laatst gewijzigd op 06-08-2002 om 00:06.
Oud 08-08-2002, 16:34
promo
promo is offline
Gasten ik weet niet wat hier allemaal gelult wordt.

Hardstyle is niet te vergelijken met HARDCORE.

Let maar op hardstyle bevat heel veel deuntjes die bijna het zelfde zijn als trance. de bas is bijna altijd het zelfde. Je weet precies wanneer de bas komt. ik was op qlimax en ik was het zat op het eind de hele tijd het zelfde!!!!

hardcore is veel strakker. duistere deuntjes veel sneller en harder.

daaaaaaaaaaaaag
Oud 08-08-2002, 18:56
J
J is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:

Hou je je een beetje in, het is niet de bedoeling om indirect mensen op zo'n manier te beledigen.

Muziek blijft op dot form altijd open, omdat je het forum muziek zelf alles wat sneller gaat dan rmb gezeik afgekraakt wordt, laten we dat hier niet op zo'n manier doen.

pfff hahaha
Oud 10-08-2002, 14:03
AGH
AGH is offline
Zowel Trance als Hardstyle is toch gewoon tekstueel en muzikaal gezien niet echt hoogstaand? Maar draait het daar om op een feest?
Eerlijk gezegd draait het bij mij dan echt maar alleen op de beat en let ik niet op het vrolijke jingletje of op de vriend van Gi Gi D’agostino waarvan de stem ietwat is verdraaid.
Of de muziek wel of niet serieus genomen moet worden interesseert me op zo’n feest eerlijk gezegd totaal niet.

En de agressieve sfeer?
Ach, er lopen overal wel agressievelingen rond. Ook op Parkpop, ook op Pinkpop, ook op Trance Energy en dus ook op Qlimax.
Maar wanneer is een feest dan compleet uit de hand gelopen?
Volgens mij is het laatste grote feest wat uit de hand is gelopen alweer een hele tijd geleden in de Ijsselhallen in Zwolle...
En agressie kun je natuurlijk ontwijken.
Als iemand agressief uit z’n ogen kijkt, hoef je niet per definitie met die persoon op de vuist te gaan.
Het is maar net wat je op zoekt op zo’n feest.
Hoe harder de muziek, hoe agressiever je ervan kunt worden natuurlijk.
Maar sommige mensen kunnen die agressie ook gewoon kwijt op de dansvloer.
Oud 11-08-2002, 22:28
Verwijderd
Persoonlijk zou ik naar Qlimax gaan.. maja.. 't is een b'tje duur..
Oud 14-08-2002, 12:48
osmano
osmano is offline
Qlimax
Advertentie

Regels voor berichten