| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je dood bent, ben je dood. Dan heb je mijns inziens 2 mogelijkheden: 1) Je maakt die begravenis niet meer mee. 2) Je blijft hier als geest ronddwalen en kunt zien hoe de anderen hun leven verder leiden zonder jou. Mogelijkheid nummer 1 lijkt me reeeler. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
en onder de aarde is het zeker lekker? Maargoed. probeer eens om gewoon te gaan mediteren en stel je in op je oma. zeg dan wat je wil zeggen. ik geloof dat ze je dan kan horen. als je helderhorend bent hoor je misschien ook wel antwoord. Maar het gaat erom dat het gewoon goed voelt als je zegt wat je wil zeggen. probeer om je niet krampachtig te focussen maar hou het gewoon rustig en vredig. veel sterkte Mysticus
|
|
||
|
Citaat:
P.S. Nog bedankt heh!
|
|
|
|
Grag gedaan. en wat die geure betreft, het zou kunnen. ik heb ook heel vaak dat als ik een geur ruik ik een bepaald moment of een bepaalde situatie herinner.
| Advertentie |
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 07:41 | |
| Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 17:06 | |
| Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 169 darkfairy | 500 | 07-12-2012 16:58 | |
| Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 12:27 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 22:36 | |
| Psychologie |
Dringend: uit huis gezet ! Captain | 36 | 27-12-2001 23:38 | |