Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar allebei leuk(als je mooie tanden hebt ervoor) soms op bme fotos van mensen met de meest vieze scheve tanden en dan smiley.....bah.... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zeker als je al direct je septum moet gaan uitdoen of een retainer moet gebruiken... Smiley heeft die nadelen niet, en je kan hem dus nu houden, en als hij uitgroeit, heb je mss ander werk ofzo waar wel een septum mag ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar enigste wat in mij opkomt, is tattoo boeken kopen. Ik heb er zoveel en daar haal je veeeeeel meer mee uit dan op internet. Soms staan er ook voorbeelden wat jij vraagt in ![]() I know... het is echt een superduur maar mss eerst inkijken in je boek en dan mss kopen...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
want kopen vind ik wel zonde aangezien ik een sterretje wil of een variatie erop. en geen hele portretten en tribals enzo |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Je moet dan in een tijdschriftenwinkel gaan, Effe bladeren in zo'n boekje... meestal staat er altijd zo'n pagina in van allemaal variaties met sterren... omdat sterren veel genomen wordt. Succes!
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus dat de meeste mensen dat wel weten ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() omg na het voorbeeld van libertine heb ik er daarnet ook een bij mezelf gezet, hoe fucking gaaf is het! het deed echt totaal geen pijn en hij staat supercool (straks foto)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik heb een normale naald gebruikt, die even in het vuur gehouden en er verzorgingsspray voor m'n piercings op gedaan, dan met een hand mn lip opgetild, met de ander de naald er doorheen geprikt (ging ook supermakkelijk en deed echt geen pijn), die even laten zitten. toen eruit getrokken en voor de zekerheid nog even aan de andere kant erin gedaan, toen mn neusringetje erdoor. makkie. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik vind het zo zonde van het geld gewoon, ook omdat je het én zelf kan doen (gewoon ff doorbijten ![]() ![]() het is iig een zeer mooie piercing, vind ik ![]()
||
Citaat:
![]() Ik maak 'm 2x per dag schoon. Wat kan ik nog meer doen? Moet ik 'm eruit halen als 't erger wordt? |
![]() |
||
Citaat:
ik weet niet, misschien moet je als je je zorgen gaat maken even langs je piercer gaan om advies aan hem/haar te vragen? die kan het beste zien wat er aan de hand is denk?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
misschien een stomme vraag...
![]() http://www.bmezine.com/tattoo/A50322...megl036839.jpg die ster, blijft die echt puur 100 % zwart? ik heb zelf een ster op de binnenkant van mijn linkerpols, en dat dunne zwarte lijntje ervan ziet er zelf ook niet zo zwart meer uit... (of miss moet ik het bijkleuren..?) en een meisje op mn werk had een soort tribal iets op dr rug en die zag er ook niet zo zwart meer uit als in het begin .. dus vandaar dat ik het me afvroeg ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En neen, je moet niet naar je piercer hoor, het is heel normaal. Dat heb je vaak bij een surface piercing, gewoon blijven verzorgen... ![]() en na een paar dagen is het beter. En je kan je piercings wel niet echt vergelijken met je surface piercing ![]() ![]() Succes!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() anyway, thnx! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ging bij mij echt supermakkelijk? zelfs vandaag een dikker ringetje ging in een keer erin ![]() heb je een dikke naald gebruikt?
||
Citaat:
![]() ik ga straks een tongueweb piercing zetten ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic Verwijderd | 500 | 07-07-2005 15:53 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic saturday | 500 | 17-05-2005 23:00 |