Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2005, 18:09
JJ13
JJ13 is offline
smiley vind ik ook leuk! ik was laatst in een shop, maar daar wilde ze m niet zetten, omdat t slecht is voor de tanden. nu twijfel ik wat mn volgende piercing wordt: smiley of septum....moeilijk..
Oud 23-03-2005, 18:17
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 23-03-2005 @ 19:09 :
smiley vind ik ook leuk! ik was laatst in een shop, maar daar wilde ze m niet zetten, omdat t slecht is voor de tanden. nu twijfel ik wat mn volgende piercing wordt: smiley of septum....moeilijk..
dan zou ik voor septum gaan...smiley kan snel uitgroeien is zon zonde he....
maar allebei leuk(als je mooie tanden hebt ervoor)
soms op bme fotos van mensen met de meest vieze scheve tanden en dan smiley.....bah....
Oud 23-03-2005, 18:35
JJ13
JJ13 is offline
ja, n septum vind ik wel leuk. als ik m laat zetten, wil ik meteen n retainer,want hij mag in t weekend niet zichtbaar zijn. ik vraag me alleen af of t zo goed is als je m net hebt, om er dan al mee te bewegen (ik bedoel dan de retainer in je neus en door de weeks eruit)
Oud 23-03-2005, 18:39
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 23-03-2005 @ 19:35 :
ja, n septum vind ik wel leuk. als ik m laat zetten, wil ik meteen n retainer,want hij mag in t weekend niet zichtbaar zijn. ik vraag me alleen af of t zo goed is als je m net hebt, om er dan al mee te bewegen (ik bedoel dan de retainer in je neus en door de weeks eruit)
Ik had toen ik voor mijn vorige werk hem niet in mocht gewooon een circulairbarbell(open ring) erin, die beeetje meer open gebogen en die kopn ik gewoon naar binnen klappen, zag je er niks van...succes
Oud 23-03-2005, 20:15
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Smiley zou ik gaan

Zeker als je al direct je septum moet gaan uitdoen of een retainer moet gebruiken...

Smiley heeft die nadelen niet, en je kan hem dus nu houden, en als hij uitgroeit, heb je mss ander werk ofzo waar wel een septum mag
Oud 23-03-2005, 20:38
Gadje
Gadje is offline
waar vind je eigenlijk gewone tattoo voorbeelden? en niet van die foto's, want ik kan helemaal niet zo mooi en abstract tekenen en ik wil gewoon een mooi recht voorbeeld. maar ik ken echt geen site ofzo.
Oud 23-03-2005, 21:04
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Gadje schreef op 23-03-2005 @ 21:38 :
waar vind je eigenlijk gewone tattoo voorbeelden? en niet van die foto's, want ik kan helemaal niet zo mooi en abstract tekenen en ik wil gewoon een mooi recht voorbeeld. maar ik ken echt geen site ofzo.
Hmm.. ik begrijp dus je vraag.
Maar enigste wat in mij opkomt, is tattoo boeken kopen.

Ik heb er zoveel en daar haal je veeeeeel meer mee uit dan op internet. Soms staan er ook voorbeelden wat jij vraagt in

I know... het is echt een superduur maar mss eerst inkijken in je boek en dan mss kopen...
Oud 23-03-2005, 21:10
saturday
saturday is offline
Citaat:
schimmel schreef op 23-03-2005 @ 16:32 :
dat was sarcastisch mag ik hopen?
heldere opmerking.
Oud 23-03-2005, 21:22
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 23-03-2005 @ 18:00 :
Geld ken ik Heb ik namelijk ook.

Ontwerpen heb ik genoeg voor mij

Heel mijn lichaam komt vol, maar de ontwerpen heb ik al jaren klaar, alleen nu nog geld

En voor ontwerpen, kijk op BME.com
neeeee ik wil iets unieks
Oud 24-03-2005, 09:41
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 23-03-2005 @ 22:04 :
Hmm.. ik begrijp dus je vraag.
Maar enigste wat in mij opkomt, is tattoo boeken kopen.

Ik heb er zoveel en daar haal je veeeeeel meer mee uit dan op internet. Soms staan er ook voorbeelden wat jij vraagt in

I know... het is echt een superduur maar mss eerst inkijken in je boek en dan mss kopen...
ja daar zat ik ook al aan te denken, misschien bij de bieb ofzo.
want kopen vind ik wel zonde aangezien ik een sterretje wil of een variatie erop. en geen hele portretten en tribals enzo
Oud 24-03-2005, 10:22
paranoid
paranoid is offline

mooi sterretje
Oud 24-03-2005, 10:40
cerys
cerys is offline
Citaat:
doowz schreef op 24-03-2005 @ 11:22 :
[afbeelding]

mooi sterretje
hmm eerst vond ik m heel mooi, maar hoe vaker ik ernaar kijk, hoe lelijker ik m ga vinden.. vooral bovenaan.
Oud 24-03-2005, 11:16
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
Heej, allemaal...

Ik lees regelmatig dat mensen hun labret/medusa/madonna piercing eruit halen en het dan raar vinden dat er snel een vliesje in het gaatje komt...

Ik heb zelf vanaf 14 september 2004 labret en mij is verteld dat er pas na een jaar in het gaatje weefsel komt dat zorgt dat het gaatje lang open blijft.

Dus daarvoor kan je hem wel uit doen, maar groeit het gaatje sneller dicht.

Misschien een tip voor een aantal mensen hier?
Oud 24-03-2005, 11:31
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Gadje schreef op 24-03-2005 @ 10:41 :
want kopen vind ik wel zonde aangezien ik een sterretje wil of een variatie erop. en geen hele portretten en tribals enzo
Zeker geen slecht idee hoor

Je moet dan in een tijdschriftenwinkel gaan,
Effe bladeren in zo'n boekje... meestal staat er altijd zo'n pagina in van allemaal variaties met sterren... omdat sterren veel genomen wordt.

Succes!
Oud 24-03-2005, 11:32
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Devil-Eye schreef op 24-03-2005 @ 12:16 :
Heej, allemaal...

Ik lees regelmatig dat mensen hun labret/medusa/madonna piercing eruit halen en het dan raar vinden dat er snel een vliesje in het gaatje komt...

Ik heb zelf vanaf 14 september 2004 labret en mij is verteld dat er pas na een jaar in het gaatje weefsel komt dat zorgt dat het gaatje lang open blijft.

Dus daarvoor kan je hem wel uit doen, maar groeit het gaatje sneller dicht.

Misschien een tip voor een aantal mensen hier?
Ik denk wel dat het logisch is....
Dus dat de meeste mensen dat wel weten
Oud 24-03-2005, 11:55
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Gadje schreef op 24-03-2005 @ 10:41 :
Als je gewoon naar je tattoo shop gaat en uitlegt wat je obngeveer wil kunnen ze hem daar vast voor je tekenen.
Oud 24-03-2005, 12:59
cerys
cerys is offline
Citaat:
smiley! en zet hem zelf!

omg na het voorbeeld van libertine heb ik er daarnet ook een bij mezelf gezet, hoe fucking gaaf is het! het deed echt totaal geen pijn en hij staat supercool (straks foto)
Oud 24-03-2005, 15:16
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
cerys schreef op 24-03-2005 @ 13:59 :
smiley! en zet hem zelf!

omg na het voorbeeld van libertine heb ik er daarnet ook een bij mezelf gezet, hoe fucking gaaf is het! het deed echt totaal geen pijn en hij staat supercool (straks foto)
hoe heb je dat precies gedaan? wat heb je ervoor gebruikt? ik heb mezelf nog nooit zelf gepiercet, vandaar. (ik denk trouwens dat ik t zelf niet durf te doen, laat t liever doen, vind ik wat veiliger).
Oud 24-03-2005, 15:31
cerys
cerys is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 24-03-2005 @ 16:16 :
hoe heb je dat precies gedaan? wat heb je ervoor gebruikt? ik heb mezelf nog nooit zelf gepiercet, vandaar. (ik denk trouwens dat ik t zelf niet durf te doen, laat t liever doen, vind ik wat veiliger).
Het deed echt totaal geen pijn en het is een stukje lichaam van een paar millimeter.. zo eng is het niet hoor ik vind het zonde om daar relatief veel geld voor uit te geven.. ik voel er nu na die paar uur nog niks van.

ik heb een normale naald gebruikt, die even in het vuur gehouden en er verzorgingsspray voor m'n piercings op gedaan, dan met een hand mn lip opgetild, met de ander de naald er doorheen geprikt (ging ook supermakkelijk en deed echt geen pijn), die even laten zitten. toen eruit getrokken en voor de zekerheid nog even aan de andere kant erin gedaan, toen mn neusringetje erdoor. makkie.
Oud 24-03-2005, 16:19
Verwijderd
maar ik kzat ook zo ff beetje te kijken maar ik krijg mijn lip niet goed genoeg opgetild om er goed bij te kunnen
Oud 24-03-2005, 17:05
Jets
Jets is offline
lijkt mij ook wel wat om te laten zetten
Oud 24-03-2005, 17:22
cerys
cerys is offline
straks heel s.com met een smiley

ik vind het zo leuk dat als je 'gewoon' lacht je het ook ziet:

ik vind het echt mooi. morgen kijken hoe een staafje staat.
Oud 24-03-2005, 17:57
Luna
Luna is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 23-03-2005 @ 11:34 :
die heb ik ook
wel mee uitkijken want ik bleef telkens haken aan m'n kleren en die van andere
hehe, ja ik ben steeds bang dat t puntje afbreekt
Oud 24-03-2005, 18:26
JJ13
JJ13 is offline
als ik n smiley wil laat m toch maar zetten. kheb t net geprobeerd zelf te doen, maar ik durf er niet doorheen te duwen en ben ook wel bang dat t gaat ontsteken.
Oud 24-03-2005, 19:32
cerys
cerys is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 24-03-2005 @ 19:26 :
als ik n smiley wil laat m toch maar zetten. kheb t net geprobeerd zelf te doen, maar ik durf er niet doorheen te duwen en ben ook wel bang dat t gaat ontsteken.
maar hoeveel moet je daarvoor betalen dan?

ik vind het zo zonde van het geld gewoon, ook omdat je het én zelf kan doen (gewoon ff doorbijten ) en het vaak wel uitgroeit enzo. hmm maar als jij je er beter bij voelt als je het laat doen moet je dat vooral doen!
het is iig een zeer mooie piercing, vind ik
Oud 24-03-2005, 19:34
Freggol
Freggol is offline
Grrr men nieuwe 6mm tunneltje pas nog niet in me oor hij zit wel op de 6mm maar hij wil ernog niet in nog een dagje verder rekken en hopelijk past ie erdan in
Oud 24-03-2005, 20:41
-(L)-
Citaat:
Happyyy schreef op 19-03-2005 @ 13:02 :
Ik heb donderdag eindelijk die surfacepiercing (onder m'n navel) laten zetten
Maar nu ziet hij er dus nogal ontstoken uit
Ik maak 'm 2x per dag schoon. Wat kan ik nog meer doen? Moet ik 'm eruit halen als 't erger wordt?
Oud 24-03-2005, 20:54
cerys
cerys is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 24-03-2005 @ 21:41 :
Ik maak 'm 2x per dag schoon. Wat kan ik nog meer doen? Moet ik 'm eruit halen als 't erger wordt?
oeh maar ik had dat ook in het begin met mn navelpiercing (een gewone), dat ging vrij snel weer over.
ik weet niet, misschien moet je als je je zorgen gaat maken even langs je piercer gaan om advies aan hem/haar te vragen? die kan het beste zien wat er aan de hand is denk?
Oud 24-03-2005, 21:08
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
cerys schreef op 24-03-2005 @ 20:32 :
maar hoeveel moet je daarvoor betalen dan?

ik vind het zo zonde van het geld gewoon, ook omdat je het én zelf kan doen (gewoon ff doorbijten ) en het vaak wel uitgroeit enzo. hmm maar als jij je er beter bij voelt als je het laat doen moet je dat vooral doen!
het is iig een zeer mooie piercing, vind ik
ja, ik moet nog even kijken. ik wil er sowieso dan n staafje in, ik ga eens kijken hoeveel t kost enzo. (ik zat er een keer half doorheen, maar durfde niet meer verder te duwen )
Oud 24-03-2005, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 24-03-2005 @ 21:41 :
volgens mij kan je het er beter nooit uithalen als het ontstoken is want dan sluit je de onsteking in, heb ik weleens ergens op een piercingsite gelezen. En dan schijnen er weleens nare dingen te kunnen gebeuren. even naar je piercer idd.
Oud 24-03-2005, 21:25
-(L)-
Citaat:
cerys schreef op 24-03-2005 @ 21:54 :
oeh maar ik had dat ook in het begin met mn navelpiercing (een gewone), dat ging vrij snel weer over.
ik weet niet, misschien moet je als je je zorgen gaat maken even langs je piercer gaan om advies aan hem/haar te vragen? die kan het beste zien wat er aan de hand is denk?
Ja, daar dacht ik ook aan. Maar 't schijnt in 't begin normaal te zijn. Maar aangezien ik er bij m'n gewone navelpiercing (zowel boven als beneden) en bij m'n tepelpiercing nooit last van heb gehad, schrik ik hier toch wel ff van.
Oud 24-03-2005, 21:46
kandyrat
kandyrat is offline
misschien een stomme vraag... maar bij de volgende foto...

http://www.bmezine.com/tattoo/A50322...megl036839.jpg

die ster, blijft die echt puur 100 % zwart? ik heb zelf een ster op de binnenkant van mijn linkerpols, en dat dunne zwarte lijntje ervan ziet er zelf ook niet zo zwart meer uit... (of miss moet ik het bijkleuren..?) en een meisje op mn werk had een soort tribal iets op dr rug en die zag er ook niet zo zwart meer uit als in het begin .. dus vandaar dat ik het me afvroeg , of ligt dat miss aan je huid ofzo?
Oud 24-03-2005, 22:10
paranoid
paranoid is offline
toen mijn vriend vorige week zn tatt liet zetten zeiden ze dat als je het vaak invet hij donker blijft.. zal wel kloppen dan..
Oud 24-03-2005, 23:08
kandyrat
kandyrat is offline
ja als ik hem insmeer lijktie wel iets donkerder..
Oud 25-03-2005, 07:56
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
kandyrat schreef op 24-03-2005 @ 22:46 :
misschien een stomme vraag... maar bij de volgende foto...

http://www.bmezine.com/tattoo/A50322...megl036839.jpg

die ster, blijft die echt puur 100 % zwart? ik heb zelf een ster op de binnenkant van mijn linkerpols, en dat dunne zwarte lijntje ervan ziet er zelf ook niet zo zwart meer uit... (of miss moet ik het bijkleuren..?) en een meisje op mn werk had een soort tribal iets op dr rug en die zag er ook niet zo zwart meer uit als in het begin .. dus vandaar dat ik het me afvroeg , of ligt dat miss aan je huid ofzo?
Een tattoo blijft nooit 100% puur de kleur die je hebt...
Oud 25-03-2005, 07:57
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Danique schreef op 24-03-2005 @ 22:22 :
volgens mij kan je het er beter nooit uithalen als het ontstoken is want dan sluit je de onsteking in, heb ik weleens ergens op een piercingsite gelezen. En dan schijnen er weleens nare dingen te kunnen gebeuren. even naar je piercer idd.
Yup, klopt volledig wat je zegt...

En neen, je moet niet naar je piercer hoor,
het is heel normaal. Dat heb je vaak bij een surface piercing,
gewoon blijven verzorgen...
en na een paar dagen is het beter.

En je kan je piercings wel niet echt vergelijken met je surface piercing eigenlijk moet je nooit vergelijken met piercings

Succes!
Oud 25-03-2005, 09:24
cerys
cerys is offline
misschien ga ik zo wel even een tepelpiercing laten zetten
Oud 25-03-2005, 09:26
Verwijderd
volgens mij heb de de smaak te pakken!
Oud 25-03-2005, 10:28
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
doowz schreef op 24-03-2005 @ 23:10 :
toen mijn vriend vorige week zn tatt liet zetten zeiden ze dat als je het vaak invet hij donker blijft.. zal wel kloppen dan..
nee hoor.. als ie hem vaak insmeert lijkt ie even donkerder, omdat ie vetter/natter word. Maar een tattoo zal nooit echt pikzwart blijven. Tis niet meer zo als 10 jaar terug, dat al het zwart blauw wordt, maar diepzwart hou je nooit.
Oud 25-03-2005, 17:51
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
drezzz schreef op 25-03-2005 @ 11:28 :
nee hoor.. als ie hem vaak insmeert lijkt ie even donkerder, omdat ie vetter/natter word. Maar een tattoo zal nooit echt pikzwart blijven. Tis niet meer zo als 10 jaar terug, dat al het zwart blauw wordt, maar diepzwart hou je nooit.
ja precies dat bedoelde ik.. als ik hem insmeer dan istie idd donkerder, maar als dat is 'uitgewerkt' (om het maar ff zo te zeggen ) dan istie weer zoals'ie was, dus niet donkerder meer.

anyway, thnx! dan weet ik dat.
Oud 25-03-2005, 18:24
lievelieze
lievelieze is offline
klopt het, dat wanneer je je oorlelgat oprekt, tot maximaal een centimeter, het gat weer teruggroeit? dus dat je niet voor altijd een giga gat houdt? (wanneer je een tunnel/plug/weet ik niet hoe dat heet eruit haalt)
Oud 25-03-2005, 19:23
cerys
cerys is offline
wie o wie vertelt mij hoe een piercing onder je tong heet?
Oud 25-03-2005, 19:27
Verwijderd
een tongweb piercing
Oud 25-03-2005, 19:28
cerys
cerys is offline
Citaat:
kwebbel schreef op 25-03-2005 @ 20:27 :
een tongweb piercing
dank!
die wil ik ook erbij
Oud 25-03-2005, 19:48
Hagel
Hagel is offline
pff ik heb twee keer een gat voor een smiley geprikt maar ik krijg het ringetje er niet in hoe lukte jullie dat?
Oud 25-03-2005, 19:51
cerys
cerys is offline
Citaat:
Hagel schreef op 25-03-2005 @ 20:48 :
pff ik heb twee keer een gat voor een smiley geprikt maar ik krijg het ringetje er niet in hoe lukte jullie dat?
hard duwen
ging bij mij echt supermakkelijk?
zelfs vandaag een dikker ringetje ging in een keer erin
heb je een dikke naald gebruikt?
Oud 25-03-2005, 19:54
Hagel
Hagel is offline
ik had niet zon dikke, maar hij is even dik als het ringetje, ik ga nu voor de tv zitten en wel ff duwen
Oud 25-03-2005, 21:01
JJ13
JJ13 is offline
bij mij lukte t niet
Oud 25-03-2005, 22:22
RockaholiC
RockaholiC is offline
heb vandaag een zwart ringetje boven in m'n oor gedaan ik wil al m'n piercings zwart hebben
Oud 26-03-2005, 09:55
cerys
cerys is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 25-03-2005 @ 23:22 :
heb vandaag een zwart ringetje boven in m'n oor gedaan ik wil al m'n piercings zwart hebben
denk dat dat heel cool bij jou staat

ik ga straks een tongueweb piercing zetten

Regels voor berichten