Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je ziet een uitspraak is snel gedaan, onderbouwen is wel gewenst Ik deel jou mening overigens totaal niet. Asus geeft een goede support, en heeft notebooks voor goede prijzen. (ook goedkoper dan dell) Daarnaast kan je de notebook ook zelf samenstellen bij bepaalde winkels (het grote voordeel van dell is dus ook tenietgedaan) En de tests tonen gewoon aan dat ze erg sterk uit de hoek komen met hun "6"serie. Owh en niet onbelangrijk voor hen die een notebook ook gebruiken om hem mee te nemen.. hij is echt draagbaar en weegt niet als dieplood ik raad dus aan: ASUS ![]() Laatst gewijzigd op 26-03-2005 om 19:35. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als de prijs niet uitmaakt: IBM Thinkpad. Degelijk, goede specs, maar vreselijk duur als je ze gewoon in de winkel koopt. Als je student bent: www.campuskorting.nl, daar zijn ze qua prijs nog wel een beetje te vergelijken met andere merken, anders kom je al gauw op 1000 euro hoger. Op de TU/e hebben we allemaal T42's gekregen, onze versie staat er zelfs ook tussen daar.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je met een Sky of Medion een betere koop hebt...die servide is prima heb ik vernomen...over Sony en Toshiba hoor ik ook goede dingen kwa kwaliteit...maar of de service ook goed is weet ik neit...
||
Citaat:
van veder gekloot heb ik nog nooit gehoord... wel zijn er geluiden dat ze hun accu management niet op orde hebben (gehad) sony heeft in eerdere model veel problemen gehad met dat onwijs mooie scherm , ik weet niet of dit nog altijd zo is Toshiba is erg goed, mij staat alleen het design en de prijs niet aan ik zeg daarom nogmaals ASUS ![]() Laatst gewijzigd op 27-03-2005 om 23:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
promedion!!!!!!!!!
goeiekoop en nog steeds geen problemen mee ondervonden www.promedion.nl of zo gegroet |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nu gaat het via tip toetsen of anders idd via fn toets |
![]() |
||
Citaat:
"Windows is gemaakt door domme mensen en wordt veel gebruikt door slimme mensen, Mac OSX is gemaakt door slimme mensen, en wordt gebruikt door domme mensen" slimme= wetenschappers domme= consumenten, vooral ouderen en digibeten. Maar OSX is unix, dus je kan ook linux aps draaien. Je hebt office en alle macromedia en Adobe software. Games gaan er minder op, maar dat komt omdat ze vaak worden geleverd met standaard videokaarten. Ik wil een iBook, maar die dingen zijn me toch duur! Dure investering, maar die dingen zijn wel waardevast, je kan hem over 3 jaar nog verkopen voor vrijwel de helft van de prijs. Er bestaan veel misverstanden over de cpu's van apple, mensen kijken altijd naar Mhz's, maar deze zijn niet zo hoog bij apple, dat komt omdat er een andere clockcycle wordt gehanteerd, en de processorkracht optimaal wordt benut, althans dat lees ik altijd over apple. Ik heb er zelf alleen nog maar op school mee gewerkt. Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 01:18. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 40 #2 Martińo | 265 | 11-10-2007 18:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 |