|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik denk dat alleen wakker zijn en zitten ed al meer dan 450 kcal bovenop die 1000 vraagt.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
je bent weer gezond |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
al voel ik me verre van gezond nu.. misschien ga ik wel aan de pil, kom ik meteen aan.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar 't kan wel je eetlust vergroten. In dat opzicht zal 't wel goed zijn voor jou Ik weet alleen niet of je wel aan de pil 'mag' i.v.m. jouw gewicht?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik haat mezelf echt weer he
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Waarom haat je jezelf? Niet doen, wees trots op jezelf. Jij bent sterk, jij bent er weer bovenop gekomen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik vond mezelf vannochtend wel mooi... En ik had bijna mn ouders verteld hoeveel ik woog.. Ik ben zo bang voor over 1,5 week, als ik naar het ziekenhuis moet
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Altijd naar de toekomst kijken!En ach, dan zit je niet op je streefgewicht. Het belangrijke is dat je de goede kant op gaat! |
||
|
|
|
|
@unefille:
Enkele tips: 1) Eet wat meer brood 2) Doe een beetje dressing over je salade. Er zit al ongelofelijk weinig daarin, je avondeten is volgens mij vrij mager. Een toetje mag dan ook wel ![]() Ik denk dat je 't daarmee al op kan schroeven naar zo'n 1800-2000kcal, mooi om mee op gewicht te blijven ![]() Je kan natuurlijk ook naar bijv. www.valtaf.nl gaan, kan je experimenteren met wat je kan eten om daaraan te komen. Hoeveel boterhammen, avondeten etc. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En heeeeel soms spuug ik het uit............. dan wil ik het gewoon even proeven. Erg he... maar ja. Ik kots het nooit uit, dus... maar gewoon niet nemen. Ik richt me dan altijd op iets anders, ik ga heel het huis uitpluizen om iets te zoeken wat lekker & gezond is en kom dan meestal uit op fruit of nootjes, of ik maak iets wat me heel erg vult zoals soep, of ik drink een hele liter thee op. De laatste tijd snack ik wel af en toe op popcorn of rijstewafel, niet zo goed omdat het simpele koolhydraten zijn, maar het is ook vooral lucht en laag in calorieen maar het vult wel heel goed! Of ik neem gewoon 1 dingetje en daarna niet meer...Hier mijn eten posten motiveert mij niet ofzo, maar ja, voor sommigen kan het helpen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En overal staan ongelofelijk slechte smoesjes. "Ik was laat op" "Ik sport niet vandaag" "ik wil niet teveel carbs eten" |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik d8 dat ik iets van 700 kcal tot nu toe op had. Vandaar dat dieten bij mij beter gaat als ik het goed bijhoud op fitday.com... dan ontdek ik foutjes. Maar ja, ik had dus ontbijt, twee boterhammen met HEEEEEEEEEL VEEL beleg...(het viel er helemaal vanaf ) maar ja dat bestond alleen maar uit geblenderde eiwit + tomaat + kruiden dus vandaar dat het misschien vulde terwijl het laag in calorie was... daarnaaa... euh... nog 2 rijstewafels... En een stukje fruit. Maar ik heb weer veel te veel koolhydraten en te weinig eiwit/vetten op vandaag hoor... Maar ja, ik vind koolhydraten veel lekkerder. Vanavond nog wat vis of vlees ofzo en nog wat nootjes om het wat op te vullen, maar ik eet ook nog fruit & groenten... maar ja, normaal eet ik wel gewoon veel omdat ik op school altijd honger krijg en als ik daarna thuis kom. Gister had ik op zich ook veel op, 1450 kcal ofzo (veel te veel koolhydraten de laatste tijd ). En een bonbon, 1tje... gewoon omdat dat lekker is. Mag wel op pasen vind ik.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me vaak ook niet inhouden, er staat nu bij ons ook een hele grote schaal paaseieren op tafel en ik heb nu (even uitgerekend) 60 gram chocolade op. Maar ik hoef niet per se af te vallen dus bij mij is niet niet gelijk een ramp. Ik voel me er vaak wel schuldig onder maar dat motiveert om de volgende dag juist extra gezond te gaan eten (zonder te compenseren overigens). En ik sta het me soms ook gewoon toe, zoals gisteren en vandaag (en morgen waarschijnlijk ook). Doorgaans eet ik erg gezond (gezonder dan de gemiddelde puber i guess) dus ik vind dat het wel mag van mezelf. Als je het jezelf toe staat hoef je je ook niet schuldig te voelen achteraf en kun je er meer van genieten. En bedenk, dinsdag zijn alle paaseitjes weg dus kun je er weer lekker tegenaan! |
|
|
|
||
|
Citaat:
2 boterhammen met wat eiwit en tomaat 2 rijstwafels 1 stuk fruit Wat vlees of vis Klein beetje nootjes Je vind 1450kcal veel te veel. Moet ik hier nou een conclusie neerzetten? |
||
|
|
||
|
Citaat:
Wat ik me ook afvroeg; als je toch alcohol wilt drinken, wat kun je dan het best nemen? Vanavond en morgen is hier in de buurt namelijk een groot paasfeest en daar wordt ook meestal behoorlijk gedronken. Omdat ik geen zin heb in een algehele onthouding, maar ook niet in calorieeen wegdrinken, vraag ik me af wat je dan het best kunt nemen? In ieder geval veel afwisselen met water, maar verder?
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En ik vind 1450 niet veel te veel. Maar wel te veel voor een inactieve dag... ik zei dat ik het aantal koolhydraten teveel vond maar ja ik ben echt even ziek van al die gore eiwitten. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Die zijn hartstikke bitter... als je gewoon alleen de binnenkant eet, dus de velletjes eraf haalt is het super lekker.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
maar wat gebeurt er dan precies? moet je ook echt zorgen dat je zo weinig mogelijk in de zon bent enzo?
|
|
||
|
Citaat:
Het klinkt dom, maar dit feest is met een beetje alcohol op net wat leuker. Het is ook niet zo dat ik liters achterover sla, maar helemaal niks drinken vind ik ook zo euh.. saai?!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
je bent ook een alcoholiste
|