Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
fout! kijk maar naar britney spears, hoeveel meisjes willen er zo als haar uitzien zonder dat ze zelf zoiets doen(qua zingen dan)
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Bijvoorbeeld Death/Grind underground, de black underground of de Gothic underground.
||
Citaat:
![]() voorbeeld: Korn met hun Adidas-hype
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik luister zelf net zo graag naar black-metal als naar nu-metal maar loop niet de ene dag in een lerenbroek met kogelriem en de andere dag in baggydinges met sneakers rond... je kunt het gewoon aan een heleboel mensen niet afzien denk ik
||
Citaat:
![]() ![]() Black is meer een soort filosofisch standpunt tegenover het leven. Ikzelf ben nou niet bepaald een hatelijk persoon ofzo, maar ik vind het interessant om te zien hoe mensen een standpunt innemen tegenover alles wat zij slecht vinden en dat als algemeen accepteren. Black zie ik als een uitdaging tegenover die mensen. En meer, maar daar ga ik het niet over hebben. In het algemeen de lifestyles kun je niet altijd zien natuurlijk, en er zijn altijd mensen die zichzelf geen lifestyle aanmeten. Als iemand, bijvoorbeeld jij en jnieuwelaar, gewoon in het algemeen van muziek houden dan is daar natuurlijk geen lifestyle uit te halen. Maar als iemand zich compleet op de Death/Grind scene, of de Gothic scene stort dan begrijp ik heel goed waarom die mensen zich er ook naar gedragen/kleden. Bovendien vind ik het nogal belachelijk als je in Kogelriem en leren broek over straat gaat lopen. 1. Dat zit nou niet bepaald confortabel. 2. Dat is gewoon aandacht trekkerij. Je kunt het ook overdrijven.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() en in het algemeen van muziek houden is zacht uitgedrukt, ik leef voor muziek... maar voor te veel muziek om mezelf 1 bepaald imago of iets dergelijks aan te meten..
||
Citaat:
Maargoed ik denk dat we in middels wel op dezelfde lijn zitten ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Kijk, ik leef niet alleen voor muziek, helemaal niet zelfs. Ik ben ook veel bezig met mijn vrienden, buitensport (rots/wandklimmen, instructeur zijn, e.d.), en stappen. Dus mijn lifestyle is daar een mengelmoes van.
||
![]() |
Citaat:
![]() En verder heb je wel gelijk over het dragen van leren broeken overdag bij het stofzuigen ![]() ![]() Maar je hebt wel veel goths die zich overdag ook zo kleden. Dat vind ik dan wel weer raar. Want ook dat is nou niet echt makkelijke kleding.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar k loop er niet echt bij als metalhead dus dat valt dan weer niet echt op ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Wat is HipHop?, Hiphop is een dagelijks ritueel. Het iedere keer herhalen van bepaalde ritmes. Als het gaat om het zetten van een vette piece, maar ook het urenlange zoeken in de platenbakken naar een met stof bedekte LP van een old school king. Wanneer je in de auto zit, steeds maar omkijken wanneer er tunnel onbespoten aan je voorbij gaat, treinen die zonder ook maar een tag voorbij suizen. Urenlang in de auto zitten om vrienden te helpen bij hun dingetje, alleen maar door er te zijn. Steeds maar genoegen nemen met het feit dat het breakdancen tegenwoordig gaat om image, mooie kleren en dure schoenen. Je vrienden betrekken bij je levensbehoefte. Hip Hop
|
![]() |
|
ik luister over het algemeen naar punk, metal en ska en gothic vink oowk geweldig... maar ik zie der nie bepaald metal of gothic uit ofsoww... gewoon als ikke.... ofwel... je kunt denk niet aan iemand zien naar wat voor muziek hij / zij luistert aan zijn / haar kleding
Laatst gewijzigd op 21-07-2002 om 17:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met andere woorden; wat vervelend voor je dat er in de BM-scene steeds meer mensen komen die meer voor de MUZIEK gaan in plaats van een politiek idee. Daarom mag men Dimmu Borgir ook geen blackmetal noemen; daarvoor zijn het téveel muzikanten in plaats van -m.i.- zieke geesten met nog ziekere denkbeelden die ze maar ál te graag op een gruwelijk slechte manier presenteren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat klopt hier nou niet aan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En nu niet gaan generaliseren he, niet iedereen die black metal maakt is per definitie ziek...
|
![]() |
Ik luister zelf heel veel verschillende soorten muziek en door sommige mensen wordt ik daar nogal raar op aangekeken, maar kan ik er wat aandoen dat ik en VNV Nation goed vind, maar ook bijvoorbeeld Tool en Incubus!?
En ik draag soms broeken maar soms ook rokken, dan ben ik gelijk een net gothic omdat ik ook broeken draag, maar mischien ben ik wel gewoon mezelf. Het is gewoon stom dat de meeste mensen anderen zo snel ik een hokje stoppen, en ik denk dat de meeste mensen daarom zichzelf ook een beetje "isoleren" in hun stijl. Dat ze bang zijn wat anderen ervan denken omdat je anders geen "echte" punker/alto/gothic/wat dan ook bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zielloos? Goed, daar ben ik het absoluut niet mee eens (leg alle albums van Dimmu Borgir maar eens naast elkaar muzikaal gezien, en ontdek de invloeden, de stijlen, de verschillen e.d. -- m.a.w. er zit zéker een ziel in. Alleen dat van een MUZIKANT, en niet van een freak die het ene ras nét een beetje beter vind dan 't andere). Een menselijke drumcomputer die zonder inspiratie loopt te roffelen? Goh, dan moet jij Puritanical Euphoric Misanthropia misschien maar eens luisteren. En dan niet met je hersens luisteren, maar met je óren. Dan zal je opvallen dat Nicholas bijzonder strak en snel drumt, iets wat láng niet voor iedere drummer is weggelegd. Originaliteit? Nogmaals, geen één Dimmu Borgir-CD is hetzelfde. Nou kun je me natuurlijk vangen op 'ja, iedere CD een ander iets gejat', maar jij weet net zo goed als ik dat dat onzin is. Marduk? Marduk is veel meer hersenloos geram dan Dimmu Borgir. Leg Panzer Division Marduk maar eens naast Stormblast. Ga jij mij vertellen dat ze hetzelfde soundje hebben? Weinig kans. Wederom is het een kwestie van lezen; ik heb uitdrukkelijk gezegd dat 'men' Dimmu Borgir niet als blackmetal ziet omdat er geen ziek politiek/ethisch denkbeeld achter zit. Met andere woorden, -ik- vind dat Dimmu Borgir wél blackmetal is, en daarmee generaliseer ik dus niet gezien 't feit dat ik dan juist bevestig dat niet alle blackmetal zieke ideeën bevat. Lees die laatste zin trouwens eens in één keer op ![]() Laatst gewijzigd op 22-07-2002 om 21:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
--edit: je bent een vrouw, geen man :> |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||