Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oho, dus eigenlijk is het een mededeling! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dan hoeft ze nog niet verliefd op hem te zijn! Ik zou ook sip zijn als *een* vriendin een afspraak vergat. En ik ben echt niet op *ál* m'n vriendinnen verliefd (geweest). ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nee een afspraak om bij iemand te gaan eten ben ik nog nooit vergeten. Maar ja natuurlijk is het menselijk, alleen dan kan ik het toch nog wel jammer vinden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hee, ik had ook zoiets dit weekend; zou met m'n vriend naar een vriendin en haar vriend langsgaan, toen we daar aan kwamen fietsen stapten zij net in de auto om ergens anders heen te gaan. Konden we dus weer terug fietsen naar de andere kant van de stad
![]() Nouja, jammer. Ze hebben hun excuses aangeboden, dus het is verder wel goed, ze zijn nu eenmaal wat chaotisch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@TS: Nogal logisch dat je je zo voelt! Ik ben dan ook altijd teleurgesteld. Je verheugt je ergens op en rekent ook ergens op. En dan valt dat weg.. *knuft* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Daarom spreken wij elkaar altijd nog even 1 of 2 dagen vorodat wij met vrienden bij elkaar komen eten
![]() anders was ik het vandaag ook vergeten ![]()
|
Verwijderd
|
Inderdaad vervelend wanneer mensen afspraken vergeten danwel hel kort van te voren afzeggen. Maak het de laatste tijd bijna iedere keer mee wanneer ik met iemand afspreek. Of hij/zij vergeet de afspraak en heb net zoals jij de boodschappen al in huis om te gaan koken (had zelfs een vriend beloofd een vijf gangen diner te koken).
Wat ook regelmatig voorkomt is dat ze heel kort van te voren afbellen, zoals dat je bijvoorbeeld al 40 km verderop van huis met een al gekocht bioscoopkaartje staat en uiteindelijk dan maar in je eentje naar de film moet... (nu twee keer gebeurd binnen een maand) Frustrerend! Ik hoop voor je dat hij het gauw met je inhaald dat etentje! |
![]() |
|
mijn vriend vergeet ook vaak afspraken
of maakt er 3 op hetzelfde moment ![]() ik kan daar idd erg pissed over worden, dan op het laatste moment bellen van oohjaa wij hadden ook afspraak he?! meestal ben ik dan ook degene die wordt afgebeld, omdat hij mij "het vaakst" ziet we hebben daar al een paar keer ruzie om gehad, ja halloo wie is er hier nou 23 hij of ik?! maar is idd begrijpelijk, zeker als je iemand niet vaak ziet en je je er super op verheugd!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ortho afspraak vergeten Jassu | 5 | 28-04-2014 21:51 | |
Werk, Geld & Recht |
Ortho afspraak vergeten. Fashion Icone | 19 | 11-03-2011 09:53 | |
Werk, Geld & Recht |
Afspraak vergeten in het ziekenhuis Verwijderd | 21 | 20-12-2009 13:57 | |
Liefde & Relatie |
Afspraken LiefsvanHier | 22 | 02-03-2006 21:52 | |
Software & Hardware |
[PDA] Is dit de oplossing voor mijn vergeetachtigheid? knijtert! | 7 | 17-01-2006 02:10 | |
Liefde & Relatie |
afspraken vergeten? CoveredEyes | 3 | 03-05-2003 20:02 |