Oud 30-03-2005, 16:56
Verwijderd
Goh, handig zo'n vriend (gewone vriend hoor).
Omdat we nu stage lopen zien we elkaar minder, en daarom leek het me gezellig keertje samen te eten. Nou ja dat hadden we dus afgesproken voor vandaag.

Ik had me daar eigenlijk al sinds die afspraak op verheugd, toch een leuke vriend van me, gezellig samen mee eten. Ja.
Ik had al boodschappen gedaan, en was aan het wachten op hem. Hij kwam maar niet. Ik wist toch zeker dat we vandaag om 5 uur hadden afgesproken, maar ja kan altijd iets later worden natuurlijk.

Belt hij om half 6, shit hadden we vandaag afgesproken? Vergeten! Ik ben nu bij mijn ouders, dus kan niet meer komen.
Hij baalde er wel van, en wilde morgen wel komen eten, maar ja morgen heb ik late dienst dus dat gaat niet lukken.

Nu voel ik me best wel een beetje sip. Hoewel ik dit erg kinderachtig van mezelf vind. Het is maar een afspraak die iemand vergeten is. Het gaat me ook niet zo zeer om die boodschappen waar ik nu mee zit, maar gewoon ik vind het best wel jammer!
En heb ook zoiets van ja uhh kan wel lekker op je vertrouwen ofzo.
Daarnaast, heb ik ook iets van ik heb me daar wel op verheugd, maar hij blijkbaar niet ofzo

Zouden jullie ook wel een beetje sipjes zijn of zou het je echt niet uitmaken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2005, 16:59
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 30-03-2005 @ 17:56 :
Goh, handig zo'n vriend (gewone vriend hoor).
Omdat we nu stage lopen zien we elkaar minder, en daarom leek het me gezellig keertje samen te eten. Nou ja dat hadden we dus afgesproken voor vandaag.

Ik had me daar eigenlijk al sinds die afspraak op verheugd, toch een leuke vriend van me, gezellig samen mee eten. Ja.
Ik had al boodschappen gedaan, en was aan het wachten op hem. Hij kwam maar niet. Ik wist toch zeker dat we vandaag om 5 uur hadden afgesproken, maar ja kan altijd iets later worden natuurlijk.

Belt hij om half 6, shit hadden we vandaag afgesproken? Vergeten! Ik ben nu bij mijn ouders, dus kan niet meer komen.
Hij baalde er wel van, en wilde morgen wel komen eten, maar ja morgen heb ik late dienst dus dat gaat niet lukken.

Nu voel ik me best wel een beetje sip. Hoewel ik dit erg kinderachtig van mezelf vind. Het is maar een afspraak die iemand vergeten is. Het gaat me ook niet zo zeer om die boodschappen waar ik nu mee zit, maar gewoon ik vind het best wel jammer!
En heb ook zoiets van ja uhh kan wel lekker op je vertrouwen ofzo.
Daarnaast, heb ik ook iets van ik heb me daar wel op verheugd, maar hij blijkbaar niet ofzo

Zouden jullie ook wel een beetje sipjes zijn of zou het je echt niet uitmaken?
Het zou mij op korte termijn weinig tot niets uitmaken; op langer termijn helemaal niets
Oud 30-03-2005, 17:00
Methuselah
Methuselah is offline
Wat ontgoocheld zijn is niet meer dan normaal.
Oud 30-03-2005, 17:02
filia dei
filia dei is offline
Ik vind het altijd wel jammer als iets wat ik leuk vind en waar ik naar uit had gekeken op het laatste moment niet door gaat. Wordt ik altijd boos en chagarijnig van.

Maar goed, zou er geen maanden kapot van zijn. K'zou het alleen die avond erg vinden. En misschien de volgende dag nog als ik er aan zou moeten denken.
Oud 30-03-2005, 17:09
Iduna
Iduna is offline
Ik zou wel teleurgesteld zijn, je hebt je op iets verheugd en dan gaat het ineens niet door. Maar een afspraak vergeten kan gebeuren.. De volgende dag is het wel weer ok.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 17:12
Verwijderd
Ja joh, morgen zal het ook wel weer oke zijn . Zal er geen maanden van treuren ofzo

Dacht ik open hier maar een topic, om mijn verhaal beetje kwijt te zijn ofzo. Kijk om hier mijn moeder voor op te bellen is ookal zowat he
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 17:15
Muchacha
Muchacha is offline
Meid, lach er maar eens mee, het is kut ja, maar je vriend wist tenminste een half uur later ineens dat ie het vergeten was
Mijn ex heeft me eens 2u laten wachten, met het excuus dat hij bij vrienden was en "er direct aankwam", terwijl hij toen bij een ander meisje zat

Edit: ik lees net dat het om een gewone vriend gaat. Mja, reply blijft hetzelfde dus En lach er later nog maar eens goed mee, ik zou het hem jaren later nog plagend onder zijn neus schuiven

Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 17:18.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 17:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ja, ik zou dat ook echt superklote vinden. Maar ik kan me sowieso niet echt in die vriend van je inleven. Ik bedoel: als je toch hebt afgesproken bij een vriendin te gaan eten, dan vergeet je zoiets toch niet?! Kan aan mij liggen hoor, maar als ik zoiets heb afgesproken, dan zit dat al in m'n hoofd als ik 's morgens wakker word en draait daar de hele dag om, tot het moment dat ik dan ook daadwerkelijk op de afspraak ben. Want ik vind zoiets te leuk om te *kunnen* vergeten.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 17:19
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2005 @ 18:16 :
Ja, ik zou dat ook echt superklote vinden. Maar ik kan me sowieso niet echt in die vriend van je inleven. Ik bedoel: als je toch hebt afgesproken bij een vriendin te gaan eten, dan vergeet je zoiets toch niet?! Kan aan mij liggen hoor, maar als ik zoiets heb afgesproken, dan zit dat al in m'n hoofd als ik 's morgens wakker word en draait daar de hele dag om, tot het moment dat ik dan ook daadwerkelijk op de afspraak ben. Want ik vind zoiets te leuk om te *kunnen* vergeten.
Als het enkele dagen op voorhand was afgesproken, en die jongen heeft dat niet opgeschreven, dan kan ik me wel voorstellen dat ie het vergeet hoor. Ik moet ook alles opschrijven, want als ik het druk heb ga ik er echt niet denken, ook al is het leuk
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 17:20
Smobbo
Smobbo is offline
Korte termijn: He kut, wat een zak
Lange termijn: Huh? ow je was het idd een x vergeten, god joh was ik ook al weer vergeten!

(korte termijn 2 dagen, rest dus lange )
Oud 30-03-2005, 17:20
Verwijderd
Nou ja we hadden het een week afgesproken.
In het weekend nog gemaild met hem.

Mwah ik heb dus wel hetzelfde als Mark Almighty. Ik sta daar mee op en verheug me daarop. Hoe kan je dat nou weer vergeten. Maar goed joh, ga dadelijk maar eens koken dan he, alleen
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 17:39
Escapism
Escapism is offline
fucking boeiend zeg
Oud 30-03-2005, 17:40
Matjong
Matjong is offline
Tja, lullig... Maar ja, kan gebeuren. Hij voelt zich er zelf waarschijnlijk ook klote bij, tenminste, dat had ik toen ik één keer een erg afspraak vergat. Daarna dus ook gezorgd dat dat nooit meer is gebeurd.

Kun je niet een andere vriend/vriendin langsvragen om te komen eten?

Edit: Ik zie net dat het al richting etenstijd gaat, dus die laatste suggestie zal wel te laat komen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 17:41
ZerO
ZerO is offline
och jouw topics zijn altijd erg lachwekkend
Oud 30-03-2005, 17:44
bracelance
bracelance is offline
Ohjee alarmfase 3, een vriend is een keertje een afspraak vergeten en belt, op het moment dat hij het beseft, nog om te zeggen dat ie het vergeten is.

Hij heeft je (maar) een half uur laten wachten met bellen. Het is wel jammer dat ie het vergeten is, maar de wereld stort niet in. Jij bent vast ook wel eens OOIT iets vergeten. Jammer de bammer zou ik zeggen en gewoon een nieuwe afspraak maken (en het hem op zijn kalender laten zetten)
Oud 30-03-2005, 17:46
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik zou het niet leuk vinden. Vooral als je zelf er zo naar uitkeek.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 17:57
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 30-03-2005 @ 18:41 :
och jouw topics zijn altijd erg lachwekkend
dank je, jij ook
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 18:03
juno
juno is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 30-03-2005 @ 18:12 :
Ja joh, morgen zal het ook wel weer oke zijn . Zal er geen maanden van treuren ofzo

Dacht ik open hier maar een topic, om mijn verhaal beetje kwijt te zijn ofzo. Kijk om hier mijn moeder voor op te bellen is ookal zowat he
Kind, daar is ze voor. Als je al niet bij je moeder terechtkunt....
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 18:06
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 30-03-2005 @ 18:12 :

Dacht ik open hier maar een topic, om mijn verhaal beetje kwijt te zijn ofzo.

Oho, dus eigenlijk is het een mededeling!
Oud 30-03-2005, 18:08
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 30-03-2005 @ 18:57 :
dank je, jij ook
nee ik ben grappig jij bent lachwekkend
Oud 30-03-2005, 18:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 30-03-2005 @ 18:19 :
Als het enkele dagen op voorhand was afgesproken, en die jongen heeft dat niet opgeschreven, dan kan ik me wel voorstellen dat ie het vergeet hoor. Ik moet ook alles opschrijven, want als ik het druk heb ga ik er echt niet denken, ook al is het leuk
Als ik zoiets enkele dagen of zelfs weken op voorhand afspreek, vergeet ik dat niet. Vind ik het te belangrijk voor. Als ik nou had afgesproken om bijv. iets te mailen ofzo, dan kan ik dat wel vergeten. Maar een afspraak vergeet ik nooit, zeker zo geen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 18:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
juno schreef op 30-03-2005 @ 19:03 :
Kind, daar is ze voor. Als je al niet bij je moeder terechtkunt....
...dan heb je een forum. Ik zit niet voor niks zovaak hier.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 18:42
Envy
Envy is offline
Citaat:
Escapism schreef op 30-03-2005 @ 18:39 :
fucking boeiend zeg
Oud 30-03-2005, 22:01
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Nu voel ik me best wel een beetje sip. Hoewel ik dit erg kinderachtig van mezelf vind.
ik heb me daar wel op verheugd
Ben je misschien niet een beetje verliefd op hem? Kom op zeg hij is een afspraak vergeten, ben jij nooit wat vergeten?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 22:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Boris_Beer schreef op 30-03-2005 @ 23:01 :
Ben je misschien niet een beetje verliefd op hem? Kom op zeg hij is een afspraak vergeten, ben jij nooit wat vergeten?

Dan hoeft ze nog niet verliefd op hem te zijn! Ik zou ook sip zijn als *een* vriendin een afspraak vergat. En ik ben echt niet op *ál* m'n vriendinnen verliefd (geweest).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2005, 22:08
Verwijderd
Ik zou het ook heel vervelend vinden hoor, dat is alleen maar logisch. Je denkt dan idd van jeetje, ik had me er juist op verheugd, maar hij blijkbaar niet ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Boris_Beer schreef op 30-03-2005 @ 23:01 :
Nee ben niet verliefd op hem nee, zeker weten .
En nee een afspraak om bij iemand te gaan eten ben ik nog nooit vergeten. Maar ja natuurlijk is het menselijk, alleen dan kan ik het toch nog wel jammer vinden.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 22:09
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Dan hoeft ze nog niet verliefd op hem te zijn! Ik zou ook sip zijn als *een* vriendin een afspraak vergat. En ik ben echt niet op *ál* m'n vriendinnen verliefd (geweest).
Ik zeg ook niet dat het niet kan maar ik kan me zelf moeilijk voorstellen dat ik me daarover zip zou voelen tenzij ik meer zou voelen... maar he that's just me!!

Laten we eerlijk zijn het ZOU best kunnen!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 22:09
Verwijderd
hee, ik had ook zoiets dit weekend; zou met m'n vriend naar een vriendin en haar vriend langsgaan, toen we daar aan kwamen fietsen stapten zij net in de auto om ergens anders heen te gaan. Konden we dus weer terug fietsen naar de andere kant van de stad .
Nouja, jammer. Ze hebben hun excuses aangeboden, dus het is verder wel goed, ze zijn nu eenmaal wat chaotisch.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 22:10
Verwijderd
Shit happens.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 22:13
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
En nee een afspraak om bij iemand te gaan eten ben ik nog nooit vergeten. Maar ja natuurlijk is het menselijk, alleen dan kan ik het toch nog wel jammer vinden.
Dat is bewonderenswaardig dat je nog nooit een afspraak bent vergeten! Ik vergeet ze nog wel eens...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 30-03-2005 @ 18:15 :
Meid, lach er maar eens mee, het is kut ja, maar je vriend wist tenminste een half uur later ineens dat ie het vergeten was
Mijn ex heeft me eens 2u laten wachten, met het excuus dat hij bij vrienden was en "er direct aankwam", terwijl hij toen bij een ander meisje zat

Edit: ik lees net dat het om een gewone vriend gaat. Mja, reply blijft hetzelfde dus En lach er later nog maar eens goed mee, ik zou het hem jaren later nog plagend onder zijn neus schuiven
Mijn ex heeft me twee keer laten zitten. Zonder ook maar iets van zich te laten horen. De ene keer vergeten (voor mij was t heeeel belangrijk die afspraak) en andere keer zei ie dat we vaag wat hadden afgesproken.

@TS: Nogal logisch dat je je zo voelt! Ik ben dan ook altijd teleurgesteld. Je verheugt je ergens op en rekent ook ergens op. En dan valt dat weg..
*knuft*
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2005 @ 19:33 :
Als ik zoiets enkele dagen of zelfs weken op voorhand afspreek, vergeet ik dat niet. Vind ik het te belangrijk voor. Als ik nou had afgesproken om bijv. iets te mailen ofzo, dan kan ik dat wel vergeten. Maar een afspraak vergeet ik nooit, zeker zo geen.
Sommige mensen zijn gewoon wat chaotisch, daar kunnen ze over het algemeen niet zo heel vaak wat aan doen, behalve goed een agenda bijhouden. En als je het druk hebt en je week loopt wel eens anders dan gepland, dan vergeet je soms dingen. Nou en? Dat kan toch een keer gebeuren? Als ie het nou telkens deed zou ik een agenda gaan kopen voor hem, maar een keertje en dan afbellen en dan meteen weer iets nieuws willen afspreken... nee, ik zou daar niet al te veel drukte om maken. Het is vervelend, maar dan houdt het ook op.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 18:02
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik snap het dat je het niet leuk vind. ik zou er ook erg om balen. nou ja, hooguit een dagje. maar ja, wel lief dat hij er (later) nog aan dacht!
Oud 01-04-2005, 19:21
Verwijderd
Ach heb het soms ook hoor. Zeker als je iemand al een tijdje niet hebt gezien is het jammer als het niet door gaat.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 00:33
WolterB
WolterB is offline
Daarom spreken wij elkaar altijd nog even 1 of 2 dagen vorodat wij met vrienden bij elkaar komen eten

anders was ik het vandaag ook vergeten
Oud 02-04-2005, 01:29
bamiPoep
bamiPoep is offline
jah 1x afspraak vergeten, ga je dood van yo
Oud 02-04-2005, 07:20
Verwijderd
Inderdaad vervelend wanneer mensen afspraken vergeten danwel hel kort van te voren afzeggen. Maak het de laatste tijd bijna iedere keer mee wanneer ik met iemand afspreek. Of hij/zij vergeet de afspraak en heb net zoals jij de boodschappen al in huis om te gaan koken (had zelfs een vriend beloofd een vijf gangen diner te koken).

Wat ook regelmatig voorkomt is dat ze heel kort van te voren afbellen, zoals dat je bijvoorbeeld al 40 km verderop van huis met een al gekocht bioscoopkaartje staat en uiteindelijk dan maar in je eentje naar de film moet... (nu twee keer gebeurd binnen een maand)

Frustrerend!

Ik hoop voor je dat hij het gauw met je inhaald dat etentje!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 07:36
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
mijn vriend vergeet ook vaak afspraken
of maakt er 3 op hetzelfde moment
ik kan daar idd erg pissed over worden, dan op het laatste moment bellen van oohjaa wij hadden ook afspraak he?!
meestal ben ik dan ook degene die wordt afgebeld, omdat hij mij "het vaakst" ziet
we hebben daar al een paar keer ruzie om gehad, ja halloo wie is er hier nou 23 hij of ik?!

maar is idd begrijpelijk, zeker als je iemand niet vaak ziet en je je er super op verheugd!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten