![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Dus nogmaals: Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
zit zelf ook nogal in die situatie, omdat ze hem geen jaloers gevoel wilt geven. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat doe je dan ook. Je kunt het hem beter gewoon vertellen. Hij kan wel gigantisch boos worden, maar uiteindelijk heeft hij alleen maar zichzelf ermee. Want jij bepaalt gewoon zelf met wie je omgaat.. Toch heb ik wel het idee dat je toch iets tekort komt bij je vriend en dat jullie relatie sowieso niet helemaal goed zit.. ik zou iig proberen veel met je vriend te praten en te kijken of er het een en ander verbeterd kan worden. Anders gaat het alleen maar slechter met jullie, want er is nu al bestwel een afstand volgens mij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je het hem niet verteld geef je hem alleen maar 'voeding' voor zijn jaloerse gedrag |
![]() |
|
![]() |
bij deze wil ik jullie bedanken voor de reacties, ik ben er een stuk verder mee gekomen..
ik weet nu dat er iets niet goed zit in onze relatie.. ik heb al veel vrienden laten vallen omdat hij niet wilde dat ik contact met hun had... als is ik dat niet zou doen zou hij het uitmaken... maar ik heb inderdaad mijn eigen leven ook nog en moet zelf bepalen met wie ik om moet gaan. bedankt ![]() |
![]() |
|
Vrienden laten vallen voor een relatie is ook niet goed... maar als je een relatie hebt moet je "tot op zekere hoogte" wel een beetje rekening met elkaar houden, hij is wel een groot deel van je leven. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend de godganse dag met andere meiden zou zitte chatten die hem wel leuk vinden, dus doe ik dat ook niet met jongens. Maar goed een beetje jaloesie moet er wel zijn in een relatie, dat geeft alleen maar aan dat het iets waard is voor je, maar zoals je het overlaat komen is het bij jou vriend wel erg...
Maar ik snap jou vriend wel dat hij daar jaloers om zou zijn, hij zou dan weten dat er 2 jongens zijn in jou leven die belangrijk zijn, hij en die andere. Dat is vaak heel moeilijk te accepteren... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik vind 't dan niks gek hoor |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() M'n ogen... auw... Can't ... see... anymore... |
![]() |
|
tikje van me als ik snel typ, dan ga ik dingen aan elkaar plakken
![]() vertaald: pardon? steld hij haar voor een keuze??! ze heeft het toch nog niet eens met hem erover gehad!!! ze denkt alleen dat hij zo gaat reageren en daarom zegt ze het liever niet. of heb ik iets gemist ofzo?? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Stam: ik stel Hij (stam + t; 'stel' + t) stelt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Et voila
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
is dit al vreemdgaan? meisje-xx | 48 | 13-09-2008 22:46 | |
Liefde & Relatie |
Gaat dit ooit nog over? onzekerdoosje:p | 13 | 24-06-2004 12:39 | |
Liefde & Relatie |
is dit vreemdgaan?? **thuggirl** | 76 | 13-08-2002 19:10 | |
Seksualiteit |
Vreemdgaan met een jongen mag niet, maar met een meisje wel? Veegstertje | 39 | 14-05-2002 10:05 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgaan in vakantie Starrie | 17 | 10-04-2002 16:05 | |
Liefde & Relatie |
Is het erger als een man vreemd gaat dan een vrouw? Soullar | 54 | 07-04-2002 12:13 |