Oud 30-03-2005, 13:00
dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
Qimm schreef op 29-03-2005 @ 10:56 :
Als het verkeerd voelt is het dat ook [punt]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2005, 19:08
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
tinaaa schreef op 30-03-2005 @ 11:15 :
Onzin. Als ik MSN/sms met vrienden van mij hoor ik mijn vriend ook niet klagen, net zo min als dat je mij hoort klagen als hij met vriendinnen smst/MSNt. Als je met iemand bevriend bent en die spreek je dagelijks op wat voor manier dan ook so what? Dat moet gewoon kunnen. Je hebt iemand waar je goed mee kunt praten, dan moet je dat ook vooral doen. Anders zou het net zoiets zijn dat je je vriend zou verbieden om met andere meisjes om te gaan of andersom. Is ook onzin.

Dit dus, wat AngelLena zei... geld bij mij ook niet..

ik mag niet msnen of met andere jongens omgaan.. hij is te jaloers gewoon... en daarom vertel ik dit ook niet..

en by the way.. die jongen weet dat ik een vriend heb

Dus nogmaals:

Citaat:
Jullie zijn nu 2 jaar samen, als er nu nog geen wederzijds vertrouwen in elkaar bestaat, dan hebben jullie heel kort door de bocht gezegd geen goede basis voor een relatie. Dus daar zou ik eens een keer een goed gesprek over gaan hebben met je vriend. Als hij zegt jou te vertrouwen, dan doet ie niet moeilijk over het feit dat je ook nog jongens buiten hem om dagelijks spreekt waar verder niets achter te zoeken is.
Kortom: ga werken met je vriend aan een BASIS voor een relatie. Die lijkt op dit moment te ontbreken. En bot als het klinkt, dat gaat vroeg of laat een keer fout.
Oud 30-03-2005, 20:09
Verwijderd
Nee natuurlijk niet. Zoiets heet vriendschap. Er zijn geen seksuelen contacten (verbaal of fysiek), dus wat is het probleem nou? Je vriendje heeft eerder een probleem dat hij jaloers wordt om een vriendschap en dat je het daarom niet eerlijk zegt.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 20:13
..Bl0empje..
..Bl0empje.. is offline
Nopez absoluut geen vreemdgaan..!! als dit al niej mag wil je dan met niemand meer afspreken,, gwoon voor de leuk?!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 20:23
Verwijderd
@mark almighty: het punt is meer, dat ze 2 uur per dag met die jongen chat, en dat haar vriend er niets van weet. Natuurlijk hoef je niet elk gesprekje te melden, maar als je zó'n goed contact met iemand hebt, dan is het niet meer dan normaal om daar over te praten. Als mijn vriend 2 uur per dag zou msnen met gewoon een aardig meisje zou dat geen probleem zijn,maar als hij het bewust voor me zou verbergen zou ik er meer achter zoeken. Het lijkt me in een relatie wel minimaal dat je min of meer weet wat de ander nou bezighoudt.
(dit is er van uit gaand dat de vriend in kwestie normaal is; gezien het feit dat hij ziekelijk jaloers is, ligt het in deze situatie wel anders).

En even ontopic: nee, het is geen vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 20:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Precies, Sarah, aan zo'n ziekelijk jaloerse vent hoef je zoiets echt niet te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 30-03-2005 @ 21:23 :
@mark almighty: het punt is meer, dat ze 2 uur per dag met die jongen chat, en dat haar vriend er niets van weet. Natuurlijk hoef je niet elk gesprekje te melden, maar als je zó'n goed contact met iemand hebt, dan is het niet meer dan normaal om daar over te praten. Als mijn vriend 2 uur per dag zou msnen met gewoon een aardig meisje zou dat geen probleem zijn,maar als hij het bewust voor me zou verbergen zou ik er meer achter zoeken. Het lijkt me in een relatie wel minimaal dat je min of meer weet wat de ander nou bezighoudt.
(dit is er van uit gaand dat de vriend in kwestie normaal is; gezien het feit dat hij ziekelijk jaloers is, ligt het in deze situatie wel anders).

En even ontopic: nee, het is geen vreemdgaan.
je hebt gelijk, maar ik snap wel waarom ze het niet zegt.
zit zelf ook nogal in die situatie, omdat ze hem geen jaloers gevoel wilt geven.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 21:17
Alistar
Alistar is offline
Op zich 'doe' je niks verkeerd, je gaat niet vreemd, je zegt niks voor die jongen te voelen, en je beschouwt hem als vriend. Normaal gezien is er dan niks aan de hand. Maar het feit dat jij vindt dat het eigenlijk niet helemaal goed aanvoelt, zegt al dat het niet helemaal klopt. Je vindt het verkeerd omdat je weet dat je vriend er misschien boos om wordt. Als jij er een verkeerd gevoel bij hebt, moet je er denk ik mee kappen. Je gaat niet vreemd, maar je moet hier bij wat meer naar je gevoel luisteren denk ik.
Oud 30-03-2005, 21:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alistar schreef op 30-03-2005 @ 22:17 :
Maar het feit dat jij vindt dat het eigenlijk niet helemaal goed aanvoelt, zegt al dat het niet helemaal klopt.
Wel een heel vreemde drogredenering.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 21:22
Alistar
Alistar is offline
Haha, ja ik zie t net ook
Maar goed, ik hoop dat t nog wel duidelijk is wat ik wil zeggen
Oud 30-03-2005, 21:54
mara18
mara18 is offline
Vreemdgaan is het zeker niet. Alleen vind ik het wel heel vreemd dat je niets over die jongen vertelt tegen je vriend. Ok, hij is jaloers, maar hij gunt jou vast toch wel een goede vriendschap?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 22:16
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Alistar schreef op 30-03-2005 @ 22:17 : Maar het feit dat jij vindt dat het eigenlijk niet helemaal goed aanvoelt, zegt al dat het niet helemaal klopt.

Idd maar dat komt waarschijnlijk omdat je het geheim houdt, ik blijf erbij dat dit soort dingen niet 100% vriendschappelijk is.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2005 @ 21:37 :
Precies, Sarah, aan zo'n ziekelijk jaloerse vent hoef je zoiets echt niet te vertellen.
Jawel, want als je het niet vertelt wordt je probleem alleen maar groter als hij erachter komt. Dan wordt hij alleen maar nóg jaloerser en achterdochtiger omdat je dingen voor hem verbergt.
En dat doe je dan ook. Je kunt het hem beter gewoon vertellen. Hij kan wel gigantisch boos worden, maar uiteindelijk heeft hij alleen maar zichzelf ermee. Want jij bepaalt gewoon zelf met wie je omgaat..
Toch heb ik wel het idee dat je toch iets tekort komt bij je vriend en dat jullie relatie sowieso niet helemaal goed zit.. ik zou iig proberen veel met je vriend te praten en te kijken of er het een en ander verbeterd kan worden. Anders gaat het alleen maar slechter met jullie, want er is nu al bestwel een afstand volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 22:32
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Jawel, want als je het niet vertelt wordt je probleem alleen maar groter als hij erachter komt. Dan wordt hij alleen maar nóg jaloerser en achterdochtiger omdat je dingen voor hem verbergt.
Dat sowieso, maar als je iets niet kan vertellen tegen je partner omdat je denkt dat hij/zij dat niet kan hebben zou ik toch maar eens nadenken of je dat wilt...
Als je het hem niet verteld geef je hem alleen maar 'voeding' voor zijn jaloerse gedrag
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 08:48
tinaaa
tinaaa is offline
bij deze wil ik jullie bedanken voor de reacties, ik ben er een stuk verder mee gekomen..
ik weet nu dat er iets niet goed zit in onze relatie..
ik heb al veel vrienden laten vallen omdat hij niet wilde dat ik contact met hun had... als is ik dat niet zou doen zou hij het uitmaken...
maar ik heb inderdaad mijn eigen leven ook nog en moet zelf bepalen met wie ik om moet gaan.

bedankt
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 10:56
Nickymeis
Nickymeis is offline
Vrienden laten vallen voor een relatie is ook niet goed... maar als je een relatie hebt moet je "tot op zekere hoogte" wel een beetje rekening met elkaar houden, hij is wel een groot deel van je leven. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend de godganse dag met andere meiden zou zitte chatten die hem wel leuk vinden, dus doe ik dat ook niet met jongens. Maar goed een beetje jaloesie moet er wel zijn in een relatie, dat geeft alleen maar aan dat het iets waard is voor je, maar zoals je het overlaat komen is het bij jou vriend wel erg...
Maar ik snap jou vriend wel dat hij daar jaloers om zou zijn, hij zou dan weten dat er 2 jongens zijn in jou leven die belangrijk zijn, hij en die andere. Dat is vaak heel moeilijk te accepteren...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 11:21
tinaaa
tinaaa is offline
ja dat is natuurlijk ook wel weer waar...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 13:16
Verwijderd
Dat je erover twijfelt zou toch een hint moeten zijn... en dat je het verbergt om niet in de problemen te komen ook...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 13:19
Nickymeis
Nickymeis is offline
dat betekend toch niet dat ze hem gelijk moet dumpen

twijfel bestaat in een relatie, je krijgt alleen duidelijkheid als je er over praat!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 13:23
TiM
TiM is offline
nee idd
ik vind best dat hij jaloers mag zijn
vind het nog terecht ook
dat ben jij vast ook wel eens, maar om hem dan te dumpen..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 15:26
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
TiM schreef op 31-03-2005 @ 14:23 :
nee idd
ik vind best dat hij jaloers mag zijn
vind het nog terecht ook
dat ben jij vast ook wel eens, maar om hem dan te dumpen..
Aan de andere kant stelt hij haar voor de keuze: vrienden of ik. Nou sorry, maar een vent heeft mijn vrienden maar te accepteren, kan ie dat niet, dan dondert ie maar op. Ik leef nog altijd voor mezelf, niet voor hem.
Oud 31-03-2005, 15:40
Roos
Roos is offline
Citaat:
tinaaa schreef op 30-03-2005 @ 11:15 :
ik mag niet msnen of met andere jongens omgaan.. hij is te jaloers gewoon... en daarom vertel ik dit ook niet..
Uitmaken dan!
Oud 31-03-2005, 15:43
TiM
TiM is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 31-03-2005 @ 16:26 :
Aan de andere kant stelt hij haar voor de keuze: vrienden of ik. Nou sorry, maar een vent heeft mijn vrienden maar te accepteren, kan ie dat niet, dan dondert ie maar op. Ik leef nog altijd voor mezelf, niet voor hem.
als zo'n gast haar toch leuk vind enzo
ik vind 't dan niks gek hoor
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 15:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kijk, jij bent nog 'ns een vrouw waarmee je kunt praten.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 15:58
Nickymeis
Nickymeis is offline
Citaat:
pardon? steld hij haar voor een keuze??! ze hebbet toch nog niet eens mettem erover gehad!!! ze denkt alleen dattie zo gaat reageren en daarom zegt ze het liever niet. of hebbik iets gemist ofzo
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 15:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nickymeis schreef op 31-03-2005 @ 16:58 :
pardon? steld hij haar voor een keuze??! ze hebbet toch nog niet eens mettem erover gehad!!! ze denkt alleen dattie zo gaat reageren en daarom zegt ze het liever niet. of hebbik iets gemist ofzo
Wát staat hier??

M'n ogen... auw... Can't ... see... anymore...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 16:06
Nickymeis
Nickymeis is offline
tikje van me als ik snel typ, dan ga ik dingen aan elkaar plakken (als je dat soms bedoelt)

vertaald:
pardon? steld hij haar voor een keuze??! ze heeft het toch nog niet eens met hem erover gehad!!! ze denkt alleen dat hij zo gaat reageren en daarom zegt ze het liever niet. of heb ik iets gemist ofzo??
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 16:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nickymeis schreef op 31-03-2005 @ 17:06 :
steld hij haar voor een keuze??!

Stam: ik stel

Hij (stam + t; 'stel' + t) stelt

Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 16:26
just_sharona
just_sharona is offline
mJaa.. k vind het niet vreemdgaan.. maar als jij zegt dat het wel verkeerd voelt.. dan moet je ermee stoppen
Oud 31-03-2005, 16:31
Nickymeis
Nickymeis is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-03-2005 @ 17:09 :

Stam: ik stel

Hij (stam + t; 'stel' + t) stelt

ik heb niet voor niks een 4 voor werkwoordspelling
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 18:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
tinaaa schreef op 29-03-2005 @ 10:51 :
ik heb nu 2jaar een hele lieve vriend, maar sinds kort msn ik dagelijks met een jongen uit de buurt.
ik ken hem niet persoonlijk maar dus alleen via msn.
we spreken elke dag af op msn en chatte zo'n 2 uur met elkaar, sinds kort smsen we ook elke dag.
ik vind die jongen niet aantrekkelijk en voel ook niks voor hem (hij wel voor mij... voor zover dat kan via de cam en msn)
ik heb dus elke dag veel contact met hem maar, mijn vriend weet van niks, ik doe het in de tijden wanneer mijn vriend aan het werk is om zo geen problemen te krijgen.
omdat hij erg jaloers dus kan ik het hem ook niet zeggen.

dit voelt verkeerd maar toch ook weer niet, ik ga toch niet vreemd.. we zijn gewoon vrienden.

ik weet het niet meer
Nee, zie ik niet als vreemdgaan. Je chat toch gewoon, dat mag. Je zegt zelf dat je al geen gevoelens voor hem hebt. Je mag toch wel met andere jongens chatten... zolang het op termijn maar niets gaat "bloeien" tussen jullie maakt het dus helemaal nix uit.
Oud 31-03-2005, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Nickymeis schreef op 31-03-2005 @ 16:58 :
Je hebt iets gemist.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 19:53
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Nickymeis schreef op 31-03-2005 @ 17:06 :
tikje van me als ik snel typ, dan ga ik dingen aan elkaar plakken (als je dat soms bedoelt)

vertaald:
pardon? steld hij haar voor een keuze??! ze heeft het toch nog niet eens met hem erover gehad!!! ze denkt alleen dat hij zo gaat reageren en daarom zegt ze het liever niet. of heb ik iets gemist ofzo??
Citaat:
ik heb al veel vrienden laten vallen omdat hij niet wilde dat ik contact met hun had...

Et voila
Oud 31-03-2005, 20:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nickymeis schreef op 31-03-2005 @ 17:31 :
ik heb niet voor niks een 4 voor werkwoordspelling
Oefenen, oefenen en nog eens oefenen! Heel moeilijk is het niet. Alleen je moet de regeltjes wel kennen. Nu weer on-topic.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten