Oud 01-04-2005, 08:04
Amelienne
Amelienne is offline
Ik heb sinds kort een nieuw vriendje.
M'n vorige vriendje wist na een tijdje gewoon wanneer ik ongesteld was, en hij wilde dan ook niks. Hij vond het dan niet fijn enzo.
Nou bij m'n nieuwe vriendje weet ik niet zo goed op welk moment ik hem moet vertellen dat ik nu ongesteld ben.
Van te voren, voordat we samen gezellig in bed liggen en hij waarschijnlijk denkt dat hij op seks uit zal draaien. Of als we daar al liggen.
Ik weet ook totaal niet of hij dan misschien wel iets zou willen doen enzo. Of dat hij dat niet wil omdat hij het vies vindt ofzo.
Het klinkt misschien als een stom probleem, maar ik zou toch graag wat serieuze reacties willen.
Hoe hebben jullie dit gedaan/verteld enzo?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 08:24
Lelle_*
Lelle_* is offline
Het is nogal een afknapper voor een jongen om vlak voor de seks (of iets dergelijks) te horen te krijgen dat je ongesteld bent. Dus ik zou gewoon wachten totdat het over is. Ik zou gewoon laten doorschemeren dat je buikpijn hebt en dus ongesteld bent. Dan snapt hij als het goed is ook wel dat er (waarschijnlijk) geen seks van komt. En dan kan hij gewoon lekker met je knuffelen. Dan weet hij waar hij aan toe is.

Hoe ik het laat weten dat ik ongesteld ben? Gewoon; ik ben ook ongesteld geworden. En dan een beetje zeuren over buikpijn enzo. Dan is het wel duidelijk, dacht ik. Je moet er niet te moeilijk over doen.
Oud 01-04-2005, 08:35
bracelance
bracelance is offline
Je kan natuurlijk ook zo'n lekkerzittende onderbroek aantrekken die geen sex uitstraalt
Oud 01-04-2005, 09:14
Mariekje*
Mariekje* is offline
Uhh.. als ik ergens nog nooit overnagedacht heb, is het wel over dergelijke dingen als deze. Zou je zelf seks willen tijdens je periodes? Of lijkt dat je niets? (ivm pijnlijke/gevoelige buik bijv.)
Als je er zelf niet mee zou zitten, zou je het er gewoon eens met hem over kunnen hebben, gewoon op de man af vragen: "Weetje ik zat eens te denken hea, zou jij het trouwens erg vinden om seks te hebben terwijl ik ongesteld ben? Of lijkt je dat maar niets?" vrij simpel lijkt me. Ik zou het zelf denk ik vragen nadat we seks hebben gehad (buiten mijn periodes om) en we een beetje aan het napraten zijn.. In iedergeval niet op het moment dat hij al zin heeft en tegen je aan begint te rijden ineens gillen "Dat kan niet, want ik ben ongesteld en ik heb last van m'n buik en.. ik heb geen idee wat jij er dan van zou vinden, dus uhh.. het kan niet, uhh denk ik, uhh toch?", niet bepaalt positief voor hem.

Mijn exvriend heb ik het weleens gevraagd, en die leek het gewoon maar niets, dus nooit gedaan ook. Mijn huidige vriend daarintegen heeft er juist totaal geen problemen mee. Geloof dat wij het er met elkaar over hebben gehad, nadat ik iets op dit fora had gepost, wat er mee te maken had of iets dergelijks. Anyway niet moeilijk overdoen, en gewoon vragen/zeggen, normaalste zaak van de wereld hoor.

"Een echte man, bevaard ook de rode zee".
Oud 01-04-2005, 09:26
Verwijderd
Als je het tegen hem zegt als jullie in bed liggwen is het inderdaad misschien een teleurstelling voor hem. Dus je zegt het vóór jullie in bed liggen, klaar. Ik neem aan dat jullie wel eens praten.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 09:38
bracelance
bracelance is offline
sex is trouwens goed tegen buik- en hoofdpijn...
Oud 01-04-2005, 10:29
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
HvJ schreef op 01-04-2005 @ 10:14 :

"Een echte man, bevaard ook de rode zee".
bevaart.
Oud 01-04-2005, 11:01
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
HvJ schreef op 01-04-2005 @ 10:14 :

"Een echte man, bevaard ook de rode zee". [/B]
was het niet

"een echte schipper vaart ook door de rode zee"

wat overigens gewoon op t zelfde neerkomt
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 11:11
Kitten
Kitten is offline
Ehm... misschien moet je em op een of andere manier zover krijgen dat hij 't zelf bijhoudt. Ik weet tenminste (onbewust waarschijnlijk, of ik onthoudt 't gewoon) altijd wanneer mijn vriendin ongesteld gaat zijn.
Oud 01-04-2005, 12:04
Type
Type is offline
Citaat:
bracelance schreef op 01-04-2005 @ 09:35 :
Je kan natuurlijk ook zo'n lekkerzittende onderbroek aantrekken die geen sex uitstraalt
granny-style...
Oud 01-04-2005, 12:48
sofie3
sofie3 is offline
Je zegt gewoon als ie een aanzet geeft tot vrijen: ik heb mijn menstruatie vandaag, vind je 't erg? Is het antwoord JA, dan geef je 'm een schop onder z'n kont. (sorry, ik ben ultra-opgewonden als ik menstrueer, gelukkig maakt m'n vriendje daar helemaal geen probleem van).
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 12:59
Phlox
Phlox is offline
Mijn vriend vindt ongesteldheid echt heel leuk en interessant

Hij weet vaak beter dan ik wanneer ik ongesteld ben en maakt er verder ook geen probleem van om seks te hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Built to last schreef op 01-04-2005 @ 12:01 :
was het niet

"een echte schipper vaart ook door de rode zee"

wat overigens gewoon op t zelfde neerkomt
Een echte ridder heeft bloed aan zijn zwaard

Maareh - douche. Enzo. En idd laten doorschemeren dat je ongesteld bent..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 14:33
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 01-04-2005 @ 11:29 :
bevaart.
Het was nog vroeg.
Oud 01-04-2005, 16:49
Experiment
Experiment is offline
Mja, de eerste keer had ik ook zoiets van 'dat is toch vies enzo' maar hij wilde wel heel graag, nou goed, waarom ook niet eigenlijk. Grote handdoek eronder
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 17:37
Verwijderd
Laat het doorschemeren, zeg bv. dat je een beetje last van je buik hebt omdat het weer die tijd van de maand eens. Zo vlak voor de seks lijkt me niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 17:41
Kreator
Kreator is offline
Als Mozes met je staf de Rode Zee splijten
Oud 01-04-2005, 18:36
Kabouter
Kabouter is offline
Ik vind het echt vies om sex te hebben als ik ongesteld ben!
Oud 01-04-2005, 18:46
filia dei
filia dei is offline
Ik vind het zelf niet fijn om seks te hebben als ik ongesteld ben. Ik voel me zo goor dan. De eerste keer dat ik het vertelde hadden we nog geen seks, we waren gewoon een beetje aan het flikflooien en aan 't voelen, en toen zei ik geloof ik iets van laat me broek maar aan k'ben ongesteld. Hij leek nie echt teleurgesteld we zijn daarna gewoon doorgegaan met zoenen en flikflooien en voelen.
Daarna ben ik vrij snel aan de pil gegaan. De eerste maand dat ik aan de pil was was ik constant ongesteld en dat wist hij, want daar zat ik nogal over te klagen. Hij was trouwens wel verontwaardigt dat ik niet van te voren gezegt had dat ik niet meer ongesteld was. Maar goed, dat was ook niet erg, t'was meer zo'n uitspraak van 'jij bent ook een mooie, zeg je dat niet effe'
En nu weet ie het wel geloof ik.
Oud 01-04-2005, 19:01
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 01-04-2005 @ 10:14 ongeveer dit:
Een echte man, bevaard(kuch, bevaart) ook de rode zee
yupz
Maakt me persoonlijk geen moer uit. Maar kan me voorstellen dat sommige meiden de gedachte aan seks tijdens ongesteldheid alleen al over hun nek doet gaan.
Ze moet zelf natuurlijk ook wel willen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 20:15
Nona
Nona is offline
Ik zeg gewoon, als ik merk dat hij ergsn op aanstuurt, dat ik ongesteld ben. Ik voel me gewoon wat viezig in die periode en hij begrijpt het. Geen probleem. Handen. Mond. Onthouding. Whatever we feel like.
Oud 02-04-2005, 17:07
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
gewoon zeggen dat je nu geen seks kunt hebben omdat je ongesteld bent en of hij er juist geen problemen mee heeft. dat is toch niet zo moeilijk? het is maar een gewone vraag hoor
Oud 02-04-2005, 17:10
ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 01-04-2005 @ 11:29 :
bevaart.
Ghehehe... spuit elf
Oud 02-04-2005, 18:16
edinora
edinora is offline
ik zeg het meestal gewoon:
"lieverd ik ben ongesteld, dus mocht je de komende dagen nog seks willen hebben, weet je dat alvast"

ik ben meestal alles behalve geil als ik ongesteld ben, dus van mij hoeft zo'n hele kermis aan mijn lichaam ook niet echt. Doet overigens zelfs een heel klein beetje "pijn" ook; net of het van binnen allemaal wat gevoeliger is dan. maar kan aan mij liggen.
Oud 03-04-2005, 09:38
tuttebel
tuttebel is offline
je kan of niks zeggen en hem gewoon een keer 'anders' bevredigen.
ik kom er altijd pas op t laatste moment mee 'oh ja, ik ben ongesteld..sorry '

tis ook wel eens geweest dat ik dacht dat ik niet meer ongesteld was..nou niet dus. niet voor herhaling vatbaar, ik voelde me keikut want ja op zn handen en mn handen bloed dus ook op de lakens..
hij vond t niet erg maar ik schaamde me toch.
Oud 03-04-2005, 16:21
Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 03-04-2005 @ 10:38 :
je kan of niks zeggen en hem gewoon een keer 'anders' bevredigen.
idd, dat je ongesteld bent wil toch niet zeggen dat er iets aan je handjes/mond/other mankeert
Oud 03-04-2005, 16:42
Nona
Nona is offline
Citaat:
Nona Star schreef op 03-04-2005 @ 17:21 :
idd, dat je ongesteld bent wil toch niet zeggen dat er iets aan je handjes/mond/other mankeert
Hm, maar dat je ongesteld bent betekent niet dat het zijn geluksweek is (als ik even mag citeren van een mooi lijstje seksregels ). Niet neuken is niet automatisch wel pijpen. Tevens zijn oren geen handvaten.

Om het maar even mooi uit te drukken.
Oud 03-04-2005, 16:50
Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 03-04-2005 @ 17:42 :
Hm, maar dat je ongesteld bent betekent niet dat het zijn geluksweek is (als ik even mag citeren van een mooi lijstje seksregels ). Niet neuken is niet automatisch wel pijpen. Tevens zijn oren geen handvaten.

Om het maar even mooi uit te drukken.
Dat zeg ik ook niet
'Als ik niets kan doen, dan jij ook maar niet ' lijkt n beetje de instelling
terwijl je samen nog heel veel andere leuke dingen kunt doen zonder dat je daarbij onder het bloed komt te zitten. En als je pijpen etc. niet leuk vind, dán houdt het gewoon snel op ja
Oud 03-04-2005, 17:01
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Ik hou ook niet van sex als ik ongesteld ben Ik vind het gewoon vies dat alles onder het bloed zit en het is ook een stuk gevoeliger dan...

Mijn vriend probeert me juist altijd voor de grap op te geilen als ik ongesteld ben omdat we dan juist niks kunnen doen en hij weet dat ik het vreselijk vind als ik opgewonden ben maar niets kan doen zeg maar...

Hij houdt overigens ook niet zo van sexen als ik ongesteld ben... Maar meestal bevredig ik hem dan wel op andere manieren.. Ook weer opgelost.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 17:03
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Ohja, ik was even vergeten er bij te zetten dat de geur van ongesteldheid me ook niet echt aanstaat.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 20:03
LittleLucille
LittleLucille is offline
k slik meestal paar strips door waardoor ik tijdje niet ongesteld ben..
dit weekeinde wordt ik weer ongesteld.. na denk 3 a 4 strips achter elkaar geslikt te hebben.. heb het hem gewoon gezegt.. denk dat het niet leuk zou zijn als je het hem op de avond zelf nog effe tussen neus en lippen vertelt.. miss heeft hij zich ergens op verheugt of zo.. maar ja dat is natuurlijk altijd wel op te lossen
Oud 03-04-2005, 20:38
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef op 03-04-2005 @ 18:03 :
Ohja, ik was even vergeten er bij te zetten dat de geur van ongesteldheid me ook niet echt aanstaat.
Wat me eraan doet denken dat mijn ex altijd vond dat ik superopwindend rook tijdens mijn regels (niet specifiek van onder, meer in het algemeen, zat ie in mijn nek te snuffelen en zei ie "oh, je ruikt sexy!")
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 22:50
lieve
lieve is offline
Mijn vriend weet wanneer ik mijn regels heb.
Is nu ook niet zo onlogisch.... mijn strip van mijn pil ligt op mijn nachttafeltje, dus hij ziet maar al te goed wanneer ik bijna mijn laatste pil ga nemen. Maar hij vraagt ook meestal als ik bijna ongesteld word van: ' je hebt bijna bezoek zeker?'
Hij probeert dan gedurende de tijd dat ik mijn maandstonden heb nx.
Hij is nogal gesteld op netheid, dus denk ik ook niet dat hij zou proberen om gedurende mijn maandstonden iets te proberen!

Wanneer ik zelfs bijvoorbeeld last heb van die maandstond-kwaaltjes is hij steeds ongerust en probeert hij het mij makkelijk en comfortabel te maken wanneer we gezellig samen zijn. Dat vind ik zo sweet.
Hij geeft me dan makkelijker een knuffel of neemt me lekker in zijn armen als we samen zijn. En dat vind ik op zulke momenten echt fantastisch.
Ik heb eens een vriend gehad en die deed precies of ik een besmettelijke ziekte had, als ik mijn maandstonden had. Weja, die kon het dan wel snel afbollen.

Maar persoonlijk denk ik niet, dat ik het zou aandurven om tijdens mijn maandstonden seks te hebben.
Ik zou me te veel fixeren op mijn maandstonden dan op het seksuele gebeuren!
Nu het is niet omdat hij mij niet kan plezieren, dat alles stilvalt omdat ik bezoek heb. Ik probeer hem wel nog zoveel mogelijk aan zijn trekken te laten komen.
Oud 04-04-2005, 01:11
Bo
Bo is offline
Iig van tevoren aangeven, beetje lullig voor hem als hij helemaal in the mood is en jij voor pretbederf zorgt.

Ik doe meestal gewoon alsof het zielig voor MIJ is, gewoon heel zielig zeggen dat je in je stopweek zit..

Om te pijn te verzachten kun je voorstellen om hem te plezieren, en dat hij het de week daarna mag goedmaken.
Oud 04-04-2005, 08:25
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 03-04-2005 @ 21:38 :
Wat me eraan doet denken dat mijn ex altijd vond dat ik superopwindend rook tijdens mijn regels (niet specifiek van onder, meer in het algemeen, zat ie in mijn nek te snuffelen en zei ie "oh, je ruikt sexy!")
ach ja, belgen he
Oud 04-04-2005, 08:31
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
foei mondje dicht over belgen

maar ontopic: eerlijk gezegd vind het zelf gewoon niet erg fris (lees: ronduit walgelijk) als ik sex zou hebben met mn vriendje terwijl ik ongsteld ben daarbij ben ik aan de pil en sexen we dus niet met condoom *kots*
ik zou gewoon wachten tot het over is, als je aan de pil bent weet je ook precies wanneer je ongesteld bent, mijn vriendje weet het zelf beter dan ikzelf dus dan kan hij zichzelf erop 'voorbereiden'
Oud 04-04-2005, 10:51
hola
hola is offline
ik snap het probleem niet echt.
je kan het toch ook anders brengen? waarom moet het per see over seks gaan?
zeg gewoon dat je chagerijnig bent.. omdat je ongesteld bent.

dan valt het kwartje ook wel..

of zeg gewoon een keer: kut.. moet (..).dag ongesteld worden..
tenzij je daar natuurlijk niet zo makkelijk over praat..
ben er zelf heel makkelijk in..
Oud 04-04-2005, 11:02
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
hola schreef op 04-04-2005 @ 11:51 :
ik snap het probleem niet echt.
je kan het toch ook anders brengen? waarom moet het per see over seks gaan?
zeg gewoon dat je chagerijnig bent.. omdat je ongesteld bent.

dan valt het kwartje ook wel..

of zeg gewoon een keer: kut.. moet (..).dag ongesteld worden..
tenzij je daar natuurlijk niet zo makkelijk over praat..
ben er zelf heel makkelijk in..
Ik zie het probleem zelf ook niet echt... Naja, ben een jongen natuurlijk, maar ik zou het wel begrijpen als een meisje niet wil hoor, en het zou me ook niet echt boeien hoe ze dat zou brengen. Niks speciaals aan verder toch?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 14:37
Gent
Gent is offline
Een echte schipper bevaart ook de rode zee
Oud 04-04-2005, 15:13
Bo
Bo is offline
Een echte soldaat, schiet ook op het rode kruis.
Oud 04-04-2005, 17:57
Shitonya
Shitonya is offline
Max. uren vantevoren al vertellen.
Eigen ervaring: ik doe het nooit als ik ongesteld ben. En mannen doen het liever ook niet, dus dat komt goed uit (bedoel, ze willen wel, maar weigeren door het bloedbad dat ze te wachten staat)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 18:08
KiMZz
KiMZz is offline
Ik zeg gewoon "ik ben komende dagen ongesteld" en dan weet ie genoeg.
Oud 06-04-2005, 18:08
LovelyAngel
LovelyAngel is offline
Ik zeg 't meestal als we al op bed liggen en mn vriend met zijn hand mn broek in wil of mijn broek uit wil doen. Maar meestal weet mn vriend wel wanneer ik ongesteld ben. Ik verwen hem dan meestal wel gewoon. Schaam je je vooral niet om het te zeggen, gewoon zeggen. Dan is het de volgende keer al weer een heel stuk makkelijker
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 06:47
A*
A* is offline
Mijn vriendje vind het niet erg als ik ongesteld ben, dus als we dan met elkaar bezig zijn en hij ontdekt een tampon dan bedenkt ie gewoon iets anders wat we kunnen gaan doen of we leggen er een handdoek onder en dumpen de tampon.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 07:00
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 01-04-2005 @ 10:38 :
sex is trouwens goed tegen buik- en hoofdpijn...
Jup, dat is helemaal waar. Komt van de endorfines (lichaamseigen morfine) die vrijkomen als je klaarkomt. Dus eigenlijk zou je juist seks moeten hebben als je ongesteld bent
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 11:38
Lieved
Lieved is offline
mijn vriendje heeft er geen problemen mee! gelukkig ik ben ook nog geiler als ik ongesteld ben

maar, als je sex zonder condoom hebt en hiermee bedoel ik penetratie dan heb je eerder kan op onstekingen, eierstokken etc. omdat de baarmoedermond bij de ongesteldheid verder open staat dan dat deze normaal doet, zo kunnen bacterien eerder naar binnen zeg maar. ik ken iemand die heeft een ontsteking aan een eierstok, en deze was volgens de dokter te wijten aan sex als je ongesteld was. ik wist dit namelijk helemaal niet en het leek mij wel goed als ik dit jullie oowk even liet weten, hoeveel risico enzo je hiermee loop weet ik ook niet en ik dacht altijd dat als je vriendje alles gewoon schoon hield het niet sown probleem zou zijn?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 14:16
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Citaat:
Lieved schreef op 07-04-2005 @ 12:38 :
mijn vriendje heeft er geen problemen mee! gelukkig ik ben ook nog geiler als ik ongesteld ben

maar, als je sex zonder condoom hebt en hiermee bedoel ik penetratie dan heb je eerder kan op onstekingen, eierstokken etc. omdat de baarmoedermond bij de ongesteldheid verder open staat dan dat deze normaal doet, zo kunnen bacterien eerder naar binnen zeg maar. ik ken iemand die heeft een ontsteking aan een eierstok, en deze was volgens de dokter te wijten aan sex als je ongesteld was. ik wist dit namelijk helemaal niet en het leek mij wel goed als ik dit jullie oowk even liet weten, hoeveel risico enzo je hiermee loop weet ik ook niet en ik dacht altijd dat als je vriendje alles gewoon schoon hield het niet sown probleem zou zijn?
lk word ook heel snel geil als ik ongesteld ben En mijn vriendje heeft daar ook helemaal geen problemen mee, maar ik wel. En nu al helemaal. Ik wist ook niet dat je daardoor een ontsteking aan je eierstok kan oplopen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 18:38
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Sarah schreef op 01-04-2005 @ 10:26 :
Als je het tegen hem zegt als jullie in bed liggwen is het inderdaad misschien een teleurstelling voor hem. Dus je zegt het vóór jullie in bed liggen, klaar. Ik neem aan dat jullie wel eens praten.
En als je dan merkt dat hij toch zin heeft in seks, betekent dat ie het blijkbaar niet zo erg vindt Tadaaaa.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 19:18
mainetje
mainetje is offline
ik heb et geprobeerd met me vriendin is net een dag na de ongesteld wanneer ze nog helemaal droog is met condoom maar later hebbe we ze maar opgeblaze lukte niet
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 22:27
arP-socialist
arP-socialist is offline
Je kan natuurlijk het gewoon op een totaal neutraal moment aankaarten (e.g. het park winkelcentra w.e)

zoiets als: ik heb zin in chocola want ik ben ongesteld
of welke andere doodnormale manier daarvoor te bedenken is

persoonlijk vind ik het niet erg om te horen tijdens het in bed liggen knuffel omdat ik heel intens geniet van knuffellen alleen al en daar wel 7 dagen mee bezig kan zijn

maar wie ben ik

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten