Oud 01-04-2005, 07:22
Zup
Zup is offline
Hej hej mensen,

Zoals sommige van jullie weten heb ik een topic gemaakt over mn "date". Het "date" topic dat ik gestart had vind je hier . Het is anders gelopen als ik had verwacht, in de bios was het heel gezellig en we hebben ook lekker tegen elkaar aan gezeten, maar toen ik haar naar huis bracht ging alles fout. Op een gegeven moment stonden we stil en toen keken we elkaar zo aan en allebei keken we héél verlegen weg. Er hing echt een erg grote spanning, ik had die spanning moeten doorbreken door haar een knuffel te geven ofzo. Maar dat heb ik niet gedaan. En hier baalde ik heel erg van, ik besefte toen ik aanfietste al dat ik het "verknalt" had.
Ik heb dr dus nog een keertje mee uit gevraagd, maar helaas kon ze niet. Toen is ze op msn gekomen en hebben we een heel gesprek gehad over "ons". Ze ziet ons op dit moment niet als stel. Ze vind me erg leuk, kan me vertrouwen etc. Dat zegt ze zelf, maar de "spanning" die er is zodra ze me ziet vind ze gewoon eng. Op het gebied van liefde klap ik dan helemaal dicht, als ze mij ziet klapt ze dus dicht. Ook heeft ze me gezegd ( na vragen van mij ) dat ze niet op zoek is naar een vriendje (ze heeft er nog nooit 1 gehad ). Ook vergeleek ze "ons" met een vriendin van haar en dr vriend, die heel erg staan te kleffen en elkaar staan op de geilen de hele dag. Dat vond ze echt niks. Er kwamen wel vrij serieuze uitspraken uit dr over het feit dat het misschien later iets zou kunnen worden tussen ons. Ook heeft ze een aantal keer gezegd wat niet is kan nog komen. Ook heeft ze gezegd dat ze me graag wat beter wil leren kennen. Ze voelt zicht op dr gemak bij me en wil gewoon lol maken met me. Ook vond ze dat ze me in een korte tijd redelijk heeft leren kennen en dat echt het gevoel heeft dat ze me kan vertrouwen.Het is een vrij lang en serieus gesprek geweest, ze vond het moeilijk om dr over te praten en de juist woorden vinden voor sommige gevoelens was ook erg lastig. Ik ben nu een beetje radeloos, hoe moet ik me opstellen tegenover haar? Moet ik mijn gevoelens laten varen? Moet ik dr wat tijd geven om aan het "gevoel" te wennen?Wat is het beste ik weet het echt niet

Bedankt als je de moeite hebt genomen om naar mijn ellendig lange verhaal te luisteren.

Groetjes, ZUP

Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 07:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2005, 07:58
WolterB
WolterB is offline
Je moet je nu vooral niet anders gaan gedragen tegen haar. ER is dus van twee kanten een bepaalde spanning, die zij eng vindt.
Je kunt met een groepje dingen gaan doen, zodat er minder spanning is, maar dat jullie elkaar toch beter leren kennen. Je kunt ook samen (als ze dat iig 'durft' met de spanning die er is) dingen te doen. Gewoon samen kijken of e reen goede vriendschap uit komt, of mss meer.
Ga iig voorlopig niet voor meer, gewoon voor de vriendschap en kijk maar hoe het loopt.

Wordt het niets, dan is de kans dat je er een hele goede vriendin bij hebt heel groot aanwezig, wat mss wel mooier is dan een relatie die mss heel kort duurt
Oud 01-04-2005, 09:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Probeer iets met die spanning te doen. Probeer steeds een stapje dichterbij te komen. Ik ken het. Been there, done that, en als je niet op het juiste moment probeert er méér uit te halen, zul je voor altijd alleen maar 'een goede vriend' blijven.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 09:35
Smobbo
Smobbo is offline
Euh vraagje, hoe oud is ze?
Want je zou toch ondertussen denken dat ze het niet erg vindt om een vriendje te hebben. Vertel d'r trouwens ook ff dat lang niet alle stelletjes zijn zoals die vriendin met dr vriend van haar.
Dat geklef vindt lang niet iedereen leuk...

Gedraag je gewoon zoals je altijd deed, en laat de 'deur' naar een relatie gewoon open, als ze het daar wat nadrukkelijker over heeft kan je het weer een x opperen. Niets is verloren , het duurt gewoon nog ff wat langer.
Ze lijkt me gewoon wat onzeker over 'verkering hebben'. Dat komt allemaal wel goed als je je gewoon als een schat blijft gedragen
Oud 01-04-2005, 09:58
MissN0urri
MissN0urri is offline
Er gewoon voor haar zijn en je absoluut niet anders gaan gedragen..! Laat er maar zien dat je er voor haar blijft en niet wegloopt omdat ze niet weet wat ze moet! een beter gevoel kan je een meisje niet geven Ze heeft blijkbaar ook gevoelens voor jou! Komt wel goed!!
Oud 01-04-2005, 10:03
SpacingBen
SpacingBen is offline
love needs time
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:09
JJ13
JJ13 is offline
als ik je verhaal zo lees, denk ik dat het wel goed momt met jullie. ze geeft aan je te vertrouwen enz., dus ben er gewoon voor haar. t komt allemaal wel goed hoor, succes ermee
Oud 01-04-2005, 14:49
Zup
Zup is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-04-2005 @ 10:26 :
Probeer iets met die spanning te doen. Probeer steeds een stapje dichterbij te komen. Ik ken het. Been there, done that, en als je niet op het juiste moment probeert er méér uit te halen, zul je voor altijd alleen maar 'een goede vriend' blijven.
Hier zeg je me wat moeilijks.

Citaat:
Smobbo schreef op 01-04-2005 @ 10:35 :
Euh vraagje, hoe oud is ze?
Want je zou toch ondertussen denken dat ze het niet erg vindt om een vriendje te hebben. Vertel d'r trouwens ook ff dat lang niet alle stelletjes zijn zoals die vriendin met dr vriend van haar.
Dat geklef vindt lang niet iedereen leuk...

Gedraag je gewoon zoals je altijd deed, en laat de 'deur' naar een relatie gewoon open, als ze het daar wat nadrukkelijker over heeft kan je het weer een x opperen. Niets is verloren , het duurt gewoon nog ff wat langer.
Ze lijkt me gewoon wat onzeker over 'verkering hebben'. Dat komt allemaal wel goed als je je gewoon als een schat blijft gedragen
Ze is 16, volgens mij redelijk strenge ouders. Studeerd veel (vwo 5). Een punt wat misschien positief is haar moeder vond me wel een leuke jongen hoorde ik, ben namelijk 1x bij dr thuis geweest. Volgens mij zit dat idee van een relatie op de manier zoals die vriendin en haar vriend het hebben in haar hoofd in gebakken. Het is een hele goede vriendin van dr en ze ziet die relatie al een jaar. Ik heb 't er al met haar over gehad dat mijn idee bij een relatie helemaal niet zo is. Gewoon leuke dingen doen, lekker bij elkaar zijn etc.. Ik zie van meerdere mensen dat ik me gewoon moet blijven gedragen zoals ik deed.

Reacties zijn nog steeds welkom.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 14:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Zup schreef op 01-04-2005 @ 15:49 :
Hier zeg je me wat moeilijks.
Ik weet het. Ik wéét dat dat moeilijk is. Maar als je je té laid-back opstelt, dan gaat het over en word je 'een goede vriend'. Ik heb dat meegemaakt met een leuke meid, waarmee ik al bevriend was. Er hing de hele tijd als we bij mekaar waren zo'n intense spanning, we zaten ook constant aan mekaar, maar ik heb toen niets gedaan omdat ze een relatie had met toendertijd m'n beste vriend. Als ik toen wat had gedaan, had ik iets met haar gehad. Nu ben ik alleen maar 'een goede vriend' en zit ik ermee.

Succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 15:05
Zup
Zup is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-04-2005 @ 15:56 :
Ik weet het. Ik wéét dat dat moeilijk is. Maar als je je té laid-back opstelt, dan gaat het over en word je 'een goede vriend'. Ik heb dat meegemaakt met een leuke meid, waarmee ik al bevriend was. Er hing de hele tijd als we bij mekaar waren zo'n intense spanning, we zaten ook constant aan mekaar, maar ik heb toen niets gedaan omdat ze een relatie had met toendertijd m'n beste vriend. Als ik toen wat had gedaan, had ik iets met haar gehad. Nu ben ik alleen maar 'een goede vriend' en zit ik ermee.

Succes ermee.
Ik was van plan om me gewoon te gaan gedragen zoals ik nu doe, gewoon net wat méér interesse in haar tonen etc.. Gewoon op een rustige manier, maar het moeilijke denk ik is dat ik dus niet weet wanneer ik er dus echt voor moet gaan. Hoeveel tijd heeft het nodig etc.. Denk dat ik het zelf ook wel aan zal voelen want ben zeker van plan om gewoon intensief contact met haar te houden, leuke dingen doen etc. Dankje voor het succes zal het hard nodig hebben.

Up up

Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 15:20.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 15:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Zup schreef op 01-04-2005 @ 16:05 :
Ik was van plan om me gewoon te gaan gedragen zoals ik nu doe, gewoon net wat méér interesse in haar tonen etc.. Gewoon op een rustige manier, maar het moeilijke denk ik is dat ik dus niet weet wanneer ik er dus echt voor moet gaan. Hoeveel tijd heeft het nodig etc.. Denk dat ik het zelf ook wel aan zal voelen want ben zeker van plan om gewoon intensief contact met haar te houden, leuke dingen doen etc. Dankje voor het succes zal het hard nodig hebben.

Up up
Veel contact en net dat ietsje méér interesse is een heel goed idee. Houd ons op de hoogte!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 15:24
Zup
Zup is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-04-2005 @ 16:23 :
Veel contact en net dat ietsje méér interesse is een heel goed idee. Houd ons op de hoogte!
Zal ik zeker doen.

Begin al een scholieren forum verslaving op te bouwen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 15:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Zup schreef op 01-04-2005 @ 16:24 :
Zal ik zeker doen.

Begin al een scholieren forum verslaving op te bouwen.
Probeer ervan af te komen nu het nog kan~! Voor mij is het al te laat.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 15:28
Zup
Zup is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-04-2005 @ 16:26 :
Probeer ervan af te komen nu het nog kan~! Voor mij is het al te laat.
Haha.

Het begint een beetje off-topic te worden.

Reacties nog steeds gewenst!

Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 15:33.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 10:38
Zup
Zup is offline
Halp!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 10:55
Gatara
Gatara is offline
Geef haar de tijd. En tracht via dat andere contact dat je hebt (zie ander topic waarvan je wist dat ze uitkeek naar de date naar de bios) te achterhalen of ze meer wilt enzo.

Zelf natuurlijk ook gewoon op signalen letten

Het ziet er naar uit dat ze er niet helemaal klaar voor is. Gun haar die tijd dan. Overhaaste beslissingen kunnen het kapot maken
Oud 02-04-2005, 10:58
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Gatara schreef op 02-04-2005 @ 11:55 :
Overhaaste beslissingen kunnen het kapot maken
Maar te lang wachten is ook kut...(zie mark)
Haar gewoon de kans geven een x wat intiemer te worden, doet ze dat dan is het wss wel raak
Oud 02-04-2005, 11:21
Zup
Zup is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 02-04-2005 @ 11:58 :
Maar te lang wachten is ook kut...(zie mark)
Haar gewoon de kans geven een x wat intiemer te worden, doet ze dat dan is het wss wel raak
Het "juiste" moment weer.
Moeilijk moeilijk..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 14:39
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Zup schreef op 02-04-2005 @ 12:21 :
Het "juiste" moment weer.
Moeilijk moeilijk..
Tja dat is een btje het probleem met liefde, of vrouwen (grapje! ).
Oud 02-04-2005, 14:42
Zup
Zup is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 02-04-2005 @ 15:39 :
Tja dat is een btje het probleem met liefde, of vrouwen (grapje! ).
Lol

Ach ja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten