Oud 04-04-2005, 12:13
EggLover
EggLover is offline
Zou je je vriend(in) dumpen als hij/zij met iemand anders heeft gezoend, of pas als hij/zij met iemand anders naar bed is geweest? Of ben je zo tolerant en hou je onvoorwaardelijk van je partner dat deze met alles wegkomt.
Oud 04-04-2005, 12:15
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
bij zoenen ligt de grens
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:17
Verwijderd
Ja, hangt ervanaf natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:21
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 04-04-2005 @ 13:15 :
bij zoenen ligt de grens
En liegen is ook een big no-no
Oud 04-04-2005, 12:22
zeep007
zeep007 is offline
Ik kan natuurlijk niet van tevoren zeggen dat hij er wel mee wegkomt, want dan is er toch geen grens.

Maar ik ben best wel wantrouwig en op het moment dat hij met iemand anders al zoent, zo uik hem niet meer kunnen vertrouwen. Helemaal niet omdat hij ook nog eens in een popi club werkt. Dan zou ik mezelf continu opeten als hij aan het werk is ofzo. Dus dan dump ik hem, rationeel gezien. Puur omdat het dan op langer termijn beter voor mij is, want die breuk valt in mijn optiek heel moeilijk te lijmen.

Maarja, als hij gaat slijmen etc. ben ik nog bereidt ook om die moeite er ook nog voor te doen. Dus op het moment dat het een keer zou kunnen gebeuren kan ik heel anders reageren. Pijn doet het iig.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:30
Verwijderd
Ik weet ook gewoon niet wanneer ik het uit zou maken, daar ga ik nu niet over nadenken, dat zie ik wel als het nodig is. Ik zou in elk geval al wel boos worden/het vervelend vinden als hij met iemand anders zou zoenen (tenzij diegene hém zoende en hij diegene gauw genoeg wegduwde ofzo, dan heeft hij niets verkeerds gedaan).
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:33
just_sharona
just_sharona is offline
Citaat:
Sarah schreef op 04-04-2005 @ 13:30 :
Ik zou in elk geval al wel boos worden/het vervelend vinden als hij met iemand anders zou zoenen (tenzij diegene hém zoende en hij diegene gauw genoeg wegduwde ofzo, dan heeft hij niets verkeerds gedaan).
jaa daar ben ik het wel mee eens.. maar hij moet niet hebben terug gezoend ofzo.. dan kan ie oprotten.. en drank is natuurlijk geen excuus..
Oud 04-04-2005, 12:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Als ze met een ander zoent, is het uit.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-04-2005 @ 13:17 :
Oud 04-04-2005, 13:04
waves
waves is offline
Citaat:
Ik weet ook gewoon niet wanneer ik het uit zou maken, daar ga ik nu niet over nadenken, dat zie ik wel als het nodig is. Ik zou in elk geval al wel boos worden/het vervelend vinden als hij met iemand anders zou zoenen (tenzij diegene hém zoende en hij diegene gauw genoeg wegduwde ofzo, dan heeft hij niets verkeerds gedaan).
Oud 04-04-2005, 13:17
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik denk ook dat je je reactie niet van te voren kunt verzinnen; dat gebeurt toch op het moment zelf. Ik zou in ieder geval, wat hij ook gedaan heeft, erg boos worden en hem een poosje niet willen zien om na te denken over hoe het verder moet gaan. Misschien zou ik hem wel dumpen, misschien niet. Dat ligt eraan of ik hem nog kan vertrouwen, of dat dit niet meer mogelijk is door wat er gebeurd is.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 13:22
miro
miro is offline
Eigenlijk is serieus flirten voor mij al de grens, niet dat ik het dan al gelijk uit zou maken maar dat is wel iets wat ik serieus opneem.

Zoenen is echt de grens van uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 13:45
Demo
Demo is offline
Pas als hij naar bed is geweest met iemand anders, denk ik. En zelfs dan weet ik niet of ik het wel uit zou maken. Het zou me pas echt uitmaken als hij haar leuker zou vinden, oid. En het moet natuurlijk niet elke week gebeuren. Maar als ie het een keer doet..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 13:49
Stefanie
Stefanie is offline
Ik denk dat ik het al heel erg moeilijk krijg bij 'iemand anders heel erg leuk vinden'. Dan zou ik denk ik niet meer normaal met mn vriend om kunnen gaan als ik dat zou weten.

Zoenen en alles wat daarna komt is al zeker over de grens.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 14:02
Lelle_*
Lelle_* is offline
Ik zou het balen vinden als hij naar andere meisjes kijkt, maar goed. Da's mijn probleem. Gaat het verder, hij gaat met andere meisjes om en gaat met ze uit, da vink ook niet leuk. Maar goed. Maar gaat hij aan ze zitten, of zij aan hem, jaaa.. Dan is het dus over met de pret he!

Ben wel een beetje jaloers..
Oud 04-04-2005, 14:19
Jules
Jules is offline
Citaat:
Oud 04-04-2005, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Het gaat er eigenlijk gewoon om wie hij leuker vindt - haar of mij? En als hij mij leuker vind, waarom wil hij dan met haar zoenen?

Ik denk eigenlijk eerder dat ik het niet meteen uitmaak voor hij met een ander zoent, maar dat ik een 'tegoedbon' krijg om ook met iemand anders te zoenen. Eens zien hoe leuk hij dat vindt.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 14:29
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
EggLover schreef op 04-04-2005 @ 13:13 :
Zou je je vriend(in) dumpen als hij/zij met iemand anders heeft gezoend, of pas als hij/zij met iemand anders naar bed is geweest? Of ben je zo tolerant en hou je onvoorwaardelijk van je partner dat deze met alles wegkomt.
Iedere situatie is toch weer anders, net zo als iedere relatie anders is!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 14:32
Verwijderd
Overmatig interesse tonen in een bepaald persoon.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 15:02
lieve
lieve is offline
Zoenen vind ik eigenlijk al teveel... maar als ik echt van iemand hou,zou die daar nog mee kunnen wegkomen.
Maar met iemand naar bed gaan, dat is echt wel te ver! En dan kan die zijn koffers nemen.
Oud 04-04-2005, 15:26
Mariekje*
Mariekje* is offline
Bij zoenen ligt de grens. Zonder enige uitzondering, hij kan oprotten, en wel meteen! Ik hou niet van mensen die ik niet kan vertrouwen.
Oud 04-04-2005, 15:43
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
HvJ schreef op 04-04-2005 @ 16:26 :
Bij zoenen ligt de grens. Zonder enige uitzondering, hij kan oprotten, en wel meteen! Ik hou niet van mensen die ik niet kan vertrouwen.
als ik zelf nog nooit was vreemdgegaan zou ik het denk ik erg met je eens zijn.

maargoed het kan best een domme fout zijn (ja dat sowieso) waar je zoveel spijt van hebt dat je het vertelt aan je partner en dan is het wat mij betreft niet per se over.

mijn grens ligt denk ik bij het punt dat die jongen er onverschillig over is of dat ik het van iemand anders moet horen (en hij wel al de kans heeft gehad het me zelf te vertellen).
Oud 04-04-2005, 15:47
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 04-04-2005 @ 14:17 :
Ik denk ook dat je je reactie niet van te voren kunt verzinnen; dat gebeurt toch op het moment zelf. Ik zou in ieder geval, wat hij ook gedaan heeft, erg boos worden en hem een poosje niet willen zien om na te denken over hoe het verder moet gaan. Misschien zou ik hem wel dumpen, misschien niet. Dat ligt eraan of ik hem nog kan vertrouwen, of dat dit niet meer mogelijk is door wat er gebeurd is.
Sluit ik me bij aan. Mijn grens ligt sowieso denk ik wel bij zoenen. Maar het ligt ook wel aan de situatie, en of hij gezoend werd en hij de mogelijkheid heeft om haar weg te duwen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 15:48
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 04-04-2005 @ 16:26 :
Dat ook.

Althans, oprotten is een groot woord. Ik zal heus niet meteen haar haten of iets dergerlijks, maar een relatie is dan wel uit den boze.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2005, 15:49
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 04-04-2005 @ 14:49 :
Ik denk dat ik het al heel erg moeilijk krijg bij 'iemand anders heel erg leuk vinden'. Dan zou ik denk ik niet meer normaal met mn vriend om kunnen gaan als ik dat zou weten.

Zoenen en alles wat daarna komt is al zeker over de grens.

persoonlijk vind ik het erger als hij iemand anders heel erg leuk vindt, maar niet met dr zoent dan als hij met iemand zoent voor wie hij niks voelt. Allebei kut, maar het tweede zou ik eerder kunnen vergeten, denk ik.

Ik weet alleen niet of ik t wil vergeten...
Oud 04-04-2005, 15:52
Verwijderd
zoene = eruit geknuppeld worden.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 16:17
Verwijderd
Als ze met een ander zoent en zo dom is dat aan mij te vertellen, is het uit.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 16:19
Verwijderd
Kijken mag, praten mag, lachen mag, meer is weg.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 16:34
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-04-2005 @ 17:17 :
Als ze met een ander zoent en zo dom is dat aan mij te vertellen, is het uit.
Oud 04-04-2005, 16:47
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Als we uit gaan en hij staat de hele avond met 1 of ander wijf te flirten en hij besteedt verder geen aandacht aan mij is het wat mij betreft al te ver.
Oud 04-04-2005, 17:34
Built to last
Built to last is offline
Dat ligt geheel aan de situatie.

Van te voren zeg je snel dat je het zou uitmaken, maar houden van gaat nu niet in één keer over als de andere partij een scheve schaats rijdt.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 18:00
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
Citaat:
Built to last schreef op 04-04-2005 @ 18:34 :
Dat ligt geheel aan de situatie.

Van te voren zeg je snel dat je het zou uitmaken, maar houden van gaat nu niet in één keer over als de andere partij een scheve schaats rijdt.
Helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 18:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als ze ontrouw is, is mijn vertrouwen weg en dump ik haar meteen. Natuurlijk nadat ze alles heeft opgebiecht en waarom ze het heeft gedaan (maar dat helpt geen zak bij mij hoor )... maja hoe ontrouw kun je zijn he? Kijk, naar bed gaan met iemand, dan is het helemaal over. Zoenen denk ik ook wel, ook een vorm van ontrouw. Misschien niet bij een gewoon kusje op de mond dat ook niet echt uit verliefdheid komt, maar bij een tongzoen ga je bij mij te ver.
Oud 04-04-2005, 18:13
Chosen
Chosen is offline
Het is al eerder fout gegaan, dus ze zit nu al in dr tweede kans. Meer krijgt ze er ECHT niet. Zoenen met een ander = exit.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 18:20
Nephtys
Nephtys is offline
Het ligt eraan welke context er aan hangt.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 18:20
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-04-2005 @ 15:25 :
Het gaat er eigenlijk gewoon om wie hij leuker vindt - haar of mij? En als hij mij leuker vind, waarom wil hij dan met haar zoenen?

Ik denk eigenlijk eerder dat ik het niet meteen uitmaak voor hij met een ander zoent, maar dat ik een 'tegoedbon' krijg om ook met iemand anders te zoenen. Eens zien hoe leuk hij dat vindt.
ja, dat zou ik ook doen! je neemt me de woorden uit mijn mond
Oud 04-04-2005, 18:22
someone17
someone17 is offline
Als hij een ander zoende, was het meteen uit. Maar ik ben daar dus best wel streng in. Hij zelf zegt precies hetzelfde. Dus we zijn wel duidelijk iig.
Oud 04-04-2005, 19:01
Zeldom
Zeldom is offline
Als hij met iemand anders zoent is het over. Ik heb het mijn ex vergeven maar vergeten kon ik niet. Die gedachte van 'wat zou hij doen als ik er niet bij ben' gaat niet weg.

En trouwens, ik heb nu het idee dat mijn vriend me zoiets nooit aan zou willen doen. Wanneer hij dat wel doet heb ik me toch erg in hem vergist. Trouw vind ik heel erg belangrijk in een relatie, anders zit ik me alleen maar de hele tijd op te winden of hij niet weer een keer vreemd zal gaan .

Laatst gewijzigd op 04-04-2005 om 19:07.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:02
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-04-2005 @ 12:17 :
Oud 04-04-2005, 19:05
Verwijderd
Citaat:
gekmeisje18 schreef op 04-04-2005 @ 17:47 :
Als we uit gaan en hij staat de hele avond met 1 of ander wijf te flirten en hij besteedt verder geen aandacht aan mij is het wat mij betreft al te ver.
ja vind ik ook.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:48
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 04-04-2005 @ 14:17 :
mee eens
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:54
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Ik heb in het verleden iemand vergeven toen hij met een ander meisje had gezoend, dat had ik toen niet moeten doen. Toen ik het uitmaakte na 3 en een halve maand, was hij inmiddels 3 keer vreemdgegaan. Misschien was het vergeven van die 1e keer een startsein voor hem, om het me nog eens 2x te flikken. Drank o.i.d. is geen excuus. Als je vreemdgaat ben je ontrouw, en als je echt om iemand geeft en van die persoon houdt, dan doe je dat niet.

Als mijn huidige vriend nu zou vreemdgaan, zou ik, hoeveel pijn het me ook zou doen, uitmaken.
Oud 04-04-2005, 19:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 04-04-2005 @ 16:43 :
als ik zelf nog nooit was vreemdgegaan zou ik het denk ik erg met je eens zijn.

maargoed het kan best een domme fout zijn (ja dat sowieso) waar je zoveel spijt van hebt dat je het vertelt aan je partner en dan is het wat mij betreft niet per se over.

mijn grens ligt denk ik bij het punt dat die jongen er onverschillig over is of dat ik het van iemand anders moet horen (en hij wel al de kans heeft gehad het me zelf te vertellen).
Dat hij kans liep om van dergelijke dingen spijt te krijgen, had hij dan maar eerder moeten beseffen, voor mij persoonlijk is er op dat gebied gewoonweg geen enkele geldige reden, waardoor ik het hem zou vergeven. Hij schaadt mijn vertrouwen, en dat herwint hij nooit of te nimmer meer, geen goede basis voor een relatie lijkt me.

Citaat:
Reverend schreef op 04-04-2005 @ 16:48 :
Dat ook.

Althans, oprotten is een groot woord. Ik zal heus niet meteen haar haten of iets dergerlijks, maar een relatie is dan wel uit den boze.
Dat bedoelde ik eigelijk ook, enkel wanneer ik er via via achter zou komen, en hij zelf ook niet van plan was het me eerlijk te vertellen, zou hij echt mogen branden. Ben denk ik nogal fel op dat gebied.

Laatst gewijzigd op 04-04-2005 om 19:59.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 20:00
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 04-04-2005 @ 20:56 :

Dat bedoelde ik eigelijk ook, enkel wanneer ik er via via achter zou komen, en hij zelf ook niet van plan was het me eerlijk te vertellen, zou hij echt mogen branden. Ben denk ik nogal fel op dat gebied.
Dat is echt iets vrouwelijks.

Wij mannen zouden gewoon die andere gozer in elkaar timmeren en veel bier drinken
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 20:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Reverend schreef op 04-04-2005 @ 21:00 :
Dat is echt iets vrouwelijks.

Wij mannen zouden gewoon die andere gozer in elkaar timmeren en veel bier drinken
Feest vieren & wijven slaan, doe ik wel nadat ik hem heb uitgezwaait
Oud 04-04-2005, 20:08
Verwijderd
Ik houd zeker onvoorwaardelijk van mijn partner, maar ik weet niet of ik er mee om zou kunnen gaan wanneer hij vreemd ging. Ik zou daardoor niet minder van hem gaan houden, dat weet ik zeker, maar ik zou erg extreem verdrietig en ongelukkig door worden en ik zou op dit moment niet weten hoe ik zou reageren (en dat wil ik ook niet weten).

Je kunt het naïef vinden of niet, maar gelukkig geloof ik dat hij nooit vreemd zal gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 20:29
shibby almighty
shibby almighty is offline
ik heb altijd geroepen dat als ik een vriendin had ik haar meteen zou dumpen als zij met een andere jongen zou kussen. Dit heb bij mijn ex toen niet gedaan, wat ik achteraf wel had moeten doen (denk ik nu). Ik denk dat als ik op dit moment erover moet oordelen ook kussen met iemand anders een reden zou zijn om mijn vriendin te dumpen
Oud 04-04-2005, 20:56
Shereentjuh
Shereentjuh is offline
zoenen is voor mij al de grens...

flirten mag nog wel... want ja, is geen vreemgaan vind ik... maar zoenen is genoeg... laat staan naar bed gaan ofsow...
Oud 04-04-2005, 21:30
Alistar
Alistar is offline
Ik weet het niet. Ik zou het misschien niet meteen pats boem uitmaken, maar ik zou hem even niet hoeven zien, en ik zou er veel over na moeten denken, want hij heeft natuurlijk dan wel mijn vertrouwen in hem kapot gemaakt. En ja, als het op mij zo overkomt alsof het hem eigenlijk niet zo veel kan schelen wat er is gebeurd, dan is het natuurlijk meteen uit.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten