Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Persoonlijk denk ik niet dat je het hebt. Ik vind je niet een echt fotogenieke uitstraling hebben. Maar laat je niet tegenhouden door mij, misschien dat ze juist naar iemand als jij op zoek zijn.
Dus om je verder te helpen: de bureaus: De boekers is een goed bureau. Verder heb je Elite in Amsterdam en Ulla Models - ook in Amsterdam. (En Max natuurlijk) Deze bureaus zijn goed en te vertrouwen. Ga bij deze langs (bel voor en afspraak) en laat ze je beoordelen. Lukt het niet, jammer dan, het leven eindigt niet. Verder is het inderdaad de gewoonte om niet eerst zelf te betalen, maar de kosten van je eerste fotoshoot (om je portefolio te vullen) terugbetaalt met opbrengsten van opdrachten erna. Citaat:
[EdiT] Even voor de duidelijkheid: er zijn modellen en modellen. De eerste zijn modellen, die het hebben en dus opdrachten voor gerenommeerde instellingen en bedrijven krijgen, modeshows lopen, gezichten van campagnes worden, et cet.. De tweede groep omvat de (zoals dat wordt genoemd ![]() Als mensen over modellen spreken, dan spreken ze over de eerste groep. Specials zijn wellicht modellen, maar verder ook niet. Laatst gewijzigd op 31-03-2005 om 19:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]() als jullie nou gewoon eens antwoord op haar vraag geven en niet gaan lopen keuren ![]() Laatst gewijzigd op 31-03-2005 om 18:46. |
![]() |
|
Je kan het gewoon proberen... als jij het graag wilt, moet je je vooral niet laten tegenhouden door wie of wat dan ook.. je kan je ook inschrijven op bijvoorbeeld: http://www.modellenportfolio.nl/.. vriendin van mij staat daar ook op en heeft al redelijk wat aanbiedingen gehad.. op sites als www.duizendmooiemensen.nl staat ze ook (www.duizendmooiemensen.nl/sarah.htm) en je kan voor relatief weinig geld erg mooie foto's laten schieten... dit zijn mijn tips.. veel succes
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder zijn de eisen voor modellen meestal: - lengte: tussen de 1.74m en de 1.80m - maat: 34 of 36 - mooie huid en verder moet je fotogeniek zijn (wat zo'n 85% van de mensen niet is).
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nooit zelf moeten betalen - altijd achteraf. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
jij ook al? |
![]() |
||
Citaat:
@TiM: Je kan misschien beter stoppen met schelden, je verziekt het topic meer en meer. Ik heb vannacht weer lekker vies over d'r gedroomd ![]() Laatst gewijzigd op 02-04-2005 om 13:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de kans dat je gescout wordt is groter dan dat ze je uit t bestand vissen, aangezien scouts ook een sociaal leven hebben en ook gewoon op straat lopen. |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Take Me Out Spel Verwijderd | 194 | 19-11-2013 22:21 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete kledinggedrag Meunsel | 9 | 28-03-2010 17:12 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Lifestyle |
zou jij een model willen zijn? Verwijderd | 121 | 12-11-2003 14:39 | |
Werk, Geld & Recht |
model als bijbaantje? kate_temp | 12 | 12-10-2003 21:24 |