Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik werd een keer opgebeld door een of ander talenten/modellen bedrijf dat ze mn foto hadden gezien ergens en me uitnodigden voor een casting, met prof. visagie en fotograaf en blabla. Nou, ik moet er niet aan denken om voor de camera te staan. Ik ben er och niet goed knap genoeg voor en een modellen lichaam heb ik ook niet. Nee, ik sta liever àchter de camera.
|
![]() |
|
Nope. Ik wordt zenuwachtig en prikkelbaar als er foto's worden gemaakt van mij. Ik fotograaf liever zelf.
Ik ben wel gek op aandacht maar die vergaar ik liever op een andere manier (bijvoorbeeld door prachtfoto's te maken ![]()
|
Verwijderd
|
ben sinds vorige week ingeschreven bij een bureau , maar wel bij de afdeling casting, als typetje en niet vanwege mn maten aangezien ik 30 kilo te veel ham aan mn lichaam heb voor een "normaal" model
![]() ben trouwens wel gescout mn vriend trouwens ook, maar dan als fashion model en die krijg nu training voor catwalks ed omdat hij waarschijnlijk internationale dingen gaat doen.. en vandaag had ik een fotoshootje voor Nederland Schoon, voor een postertje, maar daar moeten we onherkenbaar op komen en ik kom dan in alle ROC's en mbo's van NL te hangen (iig mijn silhoutte en mn benen en schoenen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nee, lijkt me niets.. het is echt niks voor mij.
Ik werd wel laatst op het station aangesproken om me in te schrijven bij zo'n bureau, maar dat heb ik niet gedaan. Ze spraken ook bijna iedereen die daar rond liep aan, dus het lijkt me niet dat ze het echt serieus bedoelden.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik zou geen model willen zijn, ik denk dat ik het gevoel zou hebben dat iedereen mijn leven bepaald en dat ik niet vrij ben om te doen wat ik wil. Wil je bijvoorbeeld je haar bruin, moet het ineens zwart. Dat soort dingen zou ik echt gek van worden denk ik. En de rest van dat wereldje is ook niet bepaald mijn droomwereld.
|
![]() |
nee sta al vaak zat model
![]() ![]()
|
Afgezien van mijn uiterlijk (alhoewel ik wel eens gevraagd ben voor model, maar dat gebeurt zo te zien al snel)
Het lijkt me heel leuk, maar alleen als bijbaantje. Je moet er niet afhankelijk van zijn vind ik, ik vind ook niet dat je iets goeds bijdraagt aan de wereld. Het is grappig, lijkt me opzich wel een leuk betaald bijbaantje. Vind het leuk om allerlei kleding aan te doen en zo.. Ok ik houd opzich ook weer niet van op de foto, maar dat leer je dan wel. |
![]() |
|
![]() |
toen ik klein was liep ik wel 'ns modeshows voor de kledingwinkel van mn oom en tante. maar dat is al lang geleden, het is niks voor mij. &ik ben niet echt een typje om model te zijn. in mn gezicht is alles zo asymmetrisch als maar zijn kan, en mn figuur is ook niet mooi. je kan mn ribben tellen. :/
|
![]() |
|
Jah..
Ik ben denk dat ik best wel het soort persoon ben voor Fulltime model.. Ik heb af en toe een paar klusje's; af en toe modeshow's(Frans Molenaar) en heb welles een reclame Campagne gedaan voor een grote winkel keten in Nederland ![]() wahah en geloof me...als je er een beetje in zit verdient het heel erug goed!...alleen jah de mensen met wie je werkt kunnen erg uit de hoogte doen en zich zelf heel erug goed vinden. Maargoed dan kan je bij de koop toe nemen ![]() Maar als je de kans krijgt moet je het Ckur doen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
mn nichtje is er heel erg aan onderdoor gegaan en t gaat nu echt heel erg slecht met haar, komt ook nooit meer helemaal goed....een ander meisje dat eerst een vriendin was is HEEL erg arrogant geworden en ken ik qua persoonlijkheid niet meer terug....
nee dus...
||
Citaat:
we worden herkend ![]() ![]() (ook naar de studiebeurs geweest?) Ik zou geen model willen zijn. Misschien ooit, als ze calorieloze chocola uitvinden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Stel dat jij een model zou zijn, merels | 100 | 19-12-2005 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
'Het schoonheidsideaal' (betoog?) kayce | 3 | 01-05-2004 21:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Werk, Geld & Recht |
artikel 131 van de grondwet fractuur | 13 | 08-01-2004 17:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het CDA wil strenge regels voor integratie. michael1 | 45 | 15-03-2003 23:19 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |