Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij bedoelt de TS dat ze, mocht ze zakken, certificaten krijgt voor de vakken die ze gehaald heeft en de vakken die ze niet gehaald heeft nog een jaar over doet. Daarvoor moet je volgens mij idd naar het volwassenonderwijs.
||
Citaat:
Als je voor drie vakken zou zakken kan je ze alle drie op het roc volgen en hoef je er maar eentje te halen aangezien je twee onvoldoendes mag staan. Die onvoldoendes mogen dan natuurlijk niet beide in je profiel zitten en moeten twee 5en of een 4 en een 5 zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu is mijn school wel raar want ze zeiden ook dat ik met een 5 voor Duits1 en een 4 voor Engels zou zakken, zelf was ik ervan overtuigd dat dit niet zo was en dat kwam er ook uit nadat ze veel opgezocht hadden. Zou dus wel zo kunnen zijn dat mn school ongelijk heeft maar dat zou betekenen dat er wel erg veel mensen zouden zakken dit jaar door die regel dus weet je het zeker dat dit zo is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, vraag het eens na via de IBG, volgens mij gaan zei daar over. |
![]() |
||
Citaat:
Hoeveel uur les je hebt ligt aan welke vakken je doet. Een vak als Duits1 heb ik maar een x 1,5 uur in de week maar wiskundeA1,2 heb ik bijvoorbeeld 4 keer in de week.
||
Citaat:
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Help me! Ik ben op 1 vak gezakt! Wat moet ik doen? wooper1992 | 35 | 29-06-2011 19:31 | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
Eindexamens 2005 |
Onvoldoende vrij deel --> vak laten vallen? livj0r | 25 | 02-06-2005 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[Fantasyverhaal] De Proef van Vijf - Akuñar's Reis Een Tweeling | 74 | 17-09-2004 21:35 | |
Eindexamens 2003 |
Deel van Examenstof die je NIET hoeft te kennen silly85 | 23 | 02-05-2003 13:10 |