![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je mij niet gelooft, ga dan naar een piercer... Die geeft hetzelfde antwoord en als hij dat niet doet, dan neemt hij je in de maling.... Op elke surface piercing kan je geen tijd plakken, en het verschilt ook nog eens van persoon tot persoon...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Goedkoop hoor ![]()
||
Citaat:
HELLUP!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan kan je het gewoon laten schieten, of laten prikken. Dit laatste is wat makkelijker voor jou want dan kan je meestal nog kiezen wat voor oorbel je mag. EN anders moet je het gewoon ff 6 weken laten zitten, goed bij houden en dan kan je er een ander in laten doen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() -x-
||
Citaat:
trouwens.....schieten kostte bij mij 10 euro en prikken 5 euro (heb er 4 laten schieten en 2 laten prikken ..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() MENSCH natuurlijk doet het zeer, maar hoe het precies voelt kan niemand je vertellen omdat het gewoon persoonlijk is.
||
Citaat:
![]() Ja het doet pijn, maargoed het zetten is ook maar 3 seconden, daarna niet echt meer, alleen als je ergens achter blijft hangen ofzo, ieh.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Heee alexsje
Ik heb zelf nu bijna 2 maanden en tongpiercing en heb nog nooit ergens last van gehad. Ik was ook bang voor de bang maar het viel zoooo mee, nu wil je dat misschien niet geloven want dat wou ik ook niet ![]() Eten ging de eerste dag wel moeilijk bij mij, heb alleen maar soep gegeten en vla, maar dat kwam ook door het te lange staafje wat ik erin had zitten daar kauwde ik steeds op. Maar ik denk dat het normaal is als je een paar dagen niet goed kunt eten. Ook met praten heb ik nergens last van, de eerste dag sliste ik een beetje maar het is ook wel wennen natuurlijk, maar nu merk je ech geen verschil. Dingen die ik niet mocht waren alleen: * zoenen (mocht 2 week niet, zal voor orale sex denk ik dan ook wel gelden) * kauwgum (mocht 4 week niet) Het zetten gaat zo; http://www.studioflash.nl/piercing/tong.php al met al valt het echt reuze mee, en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad! Ik hoop dat je hier wat aan hebt en succes!! |
![]() |
||
Citaat:
of had je die helix piercings al langer.
||
Citaat:
Ik weet dat het niet slim is, maar het doet geen pijn gelukkig en ik woon niet in nederland, en ik wou het persee in nederland doen |
![]() |
||
Citaat:
en denk na over welke tattoo je gaat nemen. neem hem als achtergrond voor je comoputer, en dat dan een paar m aanden lang. kijken of je de afbeelding nog zo mooi vind...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
tietuuuuh!
w00tw00t! http://www.fuse.tv/content/specials/...search_string= daar overigens 2 filmpjes, 1 over een hele toffe studio, en een over 2 meisjes die een tattoo krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
ik maak mijn piercing met uni cura schoon. Handsoap, anti bacterieel. Een tip. Maak het nooit schoon met jodium want deze vernietigd niet alleen de vieze delen (raar gezegd maar je snapt me wel) maar hij maakt ook nieuwe huidcellen kapot, waardoor het veel langer duurt dat tie geneest. En dan is etter enzo een gevolg... |
![]() |
||
Citaat:
en doe maar niet meer jouw manier want iewl ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |