Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2005, 15:34
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
doowz schreef op 02-04-2005 @ 14:07 :
*zucht* dat antwoord was te verwachten...
?

Als je mij niet gelooft,
ga dan naar een piercer...
Die geeft hetzelfde antwoord en als hij dat niet doet,
dan neemt hij je in de maling....

Op elke surface piercing kan je geen tijd plakken, en het verschilt ook nog eens van persoon tot persoon...
Oud 02-04-2005, 15:59
Verwijderd
heb eindelijk zwarte tunnels, 2 voor 15 euro..oh en die ene plug ging er heel makkelijk uit dus daar kan ik er ook wat meer van kopen als ik wil.
Oud 02-04-2005, 17:13
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Danique schreef op 02-04-2005 @ 16:59 :
heb eindelijk zwarte tunnels, 2 voor 15 euro..oh en die ene plug ging er heel makkelijk uit dus daar kan ik er ook wat meer van kopen als ik wil.

Goedkoop hoor
Oud 02-04-2005, 18:02
Lunatik
Lunatik is offline
Citaat:
Lunatik schreef op 01-04-2005 @ 21:39 :
Hmm kom ik met mijn vraag hoor... Zie hier allemaal enge verhalen over tragussen en idustrials en tattoeages. Heb eigenlijk een heel simpel vraagje. Ik heb een wenkbrauwpiercing gehad maar die is uitgegroeid op den duur hing hij nog maar aan een ministukje huid dus toen dacht ik 'hmm laat ik hem er maar uit halen'ik heel voorizichtig draaien. Piercing eruit.. had het niet eens gevoeld. Maar iig ik wil hem dus er weer opnieuw door. Maar wat is dan beter? Ik had een staafje maar heb gehoord dat een ringetje beter blijft zitten. Doet het zetten door een litteken trouwens erg zeer ( ik ben niet zo'n held) en hoeveel kans is er dat hij weer meteen uitgroeit en hoe moet ik hem dan verzorgen.. Moest hem eerst verzorgen met calendula wondspray maarja toen heeft ie er maar 3 maanden ingezeten... beetje jammer..
Iemand die me kan helpen?
-x-
Hmmz weet dan niemand er antwoord op???
HELLUP!
Oud 02-04-2005, 18:25
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
nope sorry, ik heb geen wenkbrauwpiercing
Oud 02-04-2005, 23:47
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 31-03-2005 @ 19:57 :
ik wil een helix pierc en t mag wss ook maar doet t erg pijn om m te laten zetten en krijg je er veel last van? en wat is de gemiddelde prijs voor zoeits? want hier in de buurt kost t 35 euro en dat vind ik redelijk duur.
iemand?
Oud 03-04-2005, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Lunatik schreef op 02-04-2005 @ 19:02 :
Hmmz weet dan niemand er antwoord op???
HELLUP!
Ehm, ik heb twee wenkbrauwpiercings gehad, de eerste groeide uit en heb ik er toen uitgehaald, en daarna heeft mijn piercer de andere 'achter' het andere gat langs gezet. Dieper dus. Maar ik weet niet of dat bij jou ook mogelijk is... En volgens mij maakt het helemaal niks uit of je een ringetje of staafje hebt wat betreft uitgroeien (maar dat weet ik niet 100% zeker). Ringetje werd mij toen aangeraden omdat dat makkelijker schoonmaken is.
Oud 03-04-2005, 17:35
DG
DG is offline
Ik wil graag oorbel laten schieten,
maar ik wil niet eerst van die zweerknopjes.
maar ik heb gehoord dat als ik er andere oorbellen
in doe, dat de staafjes dan breken of dat t gaat zweren,
weet iemand hier meer van?

Ps. ik wou ze laten schieten, niet piercen
en weet iemand anders hoe duur het piercen kost
want met piercen schijn je van het bovenstaande geen last te hebben.
Oud 03-04-2005, 20:53
droppiej
droppiej is offline
Citaat:
DG schreef op 03-04-2005 @ 10:35 :
Ik wil graag oorbel laten schieten,
maar ik wil niet eerst van die zweerknopjes.
maar ik heb gehoord dat als ik er andere oorbellen
in doe, dat de staafjes dan breken of dat t gaat zweren,
weet iemand hier meer van?

Ps. ik wou ze laten schieten, niet piercen
en weet iemand anders hoe duur het piercen kost
want met piercen schijn je van het bovenstaande geen last te hebben.
gewoon in je oorlel???
Dan kan je het gewoon laten schieten, of laten prikken. Dit laatste is wat makkelijker voor jou want dan kan je meestal nog kiezen wat voor oorbel je mag. EN anders moet je het gewoon ff 6 weken laten zitten, goed bij houden en dan kan je er een ander in laten doen
Oud 03-04-2005, 20:56
droppiej
droppiej is offline
Citaat:
koekjes schreef op 02-04-2005 @ 16:47 :
iemand?
Ik heb mijn 2 helix piercings laten schieten (piercen is beter !!) en dat is 2 weekjes geleden. Bij mij kosten het 6 euro per stuk, en toen kreeg ik ook nog gratis spul erbij. En deed geen pijn. Nu alleen nog bij het schoonmaken voel ik het iets prikkelen.
Oud 03-04-2005, 22:35
Lunatik
Lunatik is offline
Citaat:
Urm schreef op 03-04-2005 @ 18:26 :
Ehm, ik heb twee wenkbrauwpiercings gehad, de eerste groeide uit en heb ik er toen uitgehaald, en daarna heeft mijn piercer de andere 'achter' het andere gat langs gezet. Dieper dus. Maar ik weet niet of dat bij jou ook mogelijk is... En volgens mij maakt het helemaal niks uit of je een ringetje of staafje hebt wat betreft uitgroeien (maar dat weet ik niet 100% zeker). Ringetje werd mij toen aangeraden omdat dat makkelijker schoonmaken is.
Ha thnq, ik ga het gewoon maar vragen denk
-x-
Oud 03-04-2005, 23:27
droppiej
droppiej is offline
Citaat:
girl*korsou schreef op 03-04-2005 @ 13:53 :
gewoon in je oorlel???
Dan kan je het gewoon laten schieten, of laten prikken. Dit laatste is wat makkelijker voor jou want dan kan je meestal nog kiezen wat voor oorbel je mag. EN anders moet je het gewoon ff 6 weken laten zitten, goed bij houden en dan kan je er een ander in laten doen

trouwens.....schieten kostte bij mij 10 euro en prikken 5 euro (heb er 4 laten schieten en 2 laten prikken ..)
Oud 04-04-2005, 09:48
Verwijderd
Citaat:
girl*korsou schreef op 03-04-2005 @ 21:56 :
Ik heb mijn 2 helix piercings laten schieten (piercen is beter !!) en dat is 2 weekjes geleden. Bij mij kosten het 6 euro per stuk, en toen kreeg ik ook nog gratis spul erbij. En deed geen pijn. Nu alleen nog bij het schoonmaken voel ik het iets prikkelen.
Idd, helix is niet zo duur (ik heb er ook 6 euro ofzo voor betaald), en heb er bijna geen last van gehad.
Oud 04-04-2005, 12:37
Verwijderd
Ik zit er al een hele tijd over te denken om een wenkbrauwpiercing te nemen en ik denk dat het er binnenkort toch maar eens van moet komen. Nu wil ik alleen graag weten of het pijn doet om een wenkbrauwpiercing te laten zetten. Kan iemand me dat vertellen?
Oud 04-04-2005, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 04-04-2005 @ 10:48 :
Idd, helix is niet zo duur (ik heb er ook 6 euro ofzo voor betaald), en heb er bijna geen last van gehad.
inge heb jij m ook late schiete? wanti k doe dat liever niet..
Oud 04-04-2005, 14:06
Jules
Jules is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 04-04-2005 @ 13:37 :
Ik zit er al een hele tijd over te denken om een wenkbrauwpiercing te nemen en ik denk dat het er binnenkort toch maar eens van moet komen. Nu wil ik alleen graag weten of het pijn doet om een wenkbrauwpiercing te laten zetten. Kan iemand me dat vertellen?
Nee je voelt er echt he-le-maal niks van

MENSCH natuurlijk doet het zeer, maar hoe het precies voelt kan niemand je vertellen omdat het gewoon persoonlijk is.
Oud 04-04-2005, 14:06
Drez
Drez is offline
Citaat:
Wat denk je zelf?
Ja het doet pijn, maargoed het zetten is ook maar 3 seconden, daarna niet echt meer, alleen als je ergens achter blijft hangen ofzo, ieh.
Oud 04-04-2005, 19:33
Verwijderd
Citaat:
ik vond het dus echt niet zeer doen, het minste zeer van de piercings die ik heb. maar heb er wel spijt van, want ik heb hem er al 3 jaar uit, maar er zit nog steeds een aardig litteken
Oud 04-04-2005, 21:57
Verwijderd
Citaat:
dReZ schreef op 04-04-2005 @ 15:06 :
Wat denk je zelf?
Ja het doet pijn, maargoed het zetten is ook maar 3 seconden, daarna niet echt meer, alleen als je ergens achter blijft hangen ofzo, ieh.
Ja fuck. Maar hoeveel pijn is pijn? Is het echt dat je het wel uit kunt gieren of meer zoals dat je een naald in je arm geragd krijgt voor bloed afnemen?
Oud 05-04-2005, 00:00
Verwijderd
Ook maar ff patsen. Deze foto is genomen vlak nadat hij gezet is, vandaar dat ie er wat rood uit ziet. Denk wel dat er nog meer komen en ja het doet pijn, maar zodra die er op staat (doorheen zit voor de piercers) ben je blij dat je het gedaan hebt.

Eer
Trouw
Kracht.

Lijkt me duidelijk
Oud 05-04-2005, 09:40
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 04-04-2005 @ 22:57 :
Ja fuck. Maar hoeveel pijn is pijn? Is het echt dat je het wel uit kunt gieren of meer zoals dat je een naald in je arm geragd krijgt voor bloed afnemen?
hehe, dat eerste zou wel grappig zijn om te zien maar wees niet zo'n watje , je bent toch zeker een stoere mannn?! ik vond het echt amper wat voorstellen
Oud 05-04-2005, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Skincorps schreef op 05-04-2005 @ 01:00 :
Ook maar ff patsen. Deze foto is genomen vlak nadat hij gezet is, vandaar dat ie er wat rood uit ziet. Denk wel dat er nog meer komen en ja het doet pijn, maar zodra die er op staat (doorheen zit voor de piercers) ben je blij dat je het gedaan hebt.

[afbeelding]

Eer
Trouw
Kracht.

Lijkt me duidelijk
eww
Oud 05-04-2005, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 05-04-2005 @ 10:40 :
hehe, dat eerste zou wel grappig zijn om te zien maar wees niet zo'n watje , je bent toch zeker een stoere mannn?! ik vond het echt amper wat voorstellen
Ik vind dat het niet uitmaakt of je nou man of vrouw bent. Ik wil gewoon weten waar ik aan begin.
Oud 05-04-2005, 10:14
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 05-04-2005 @ 01:00 :

[afbeelding]

Eer
Trouw
Kracht.

Lijkt me duidelijk
Vet hoor, zou alleen wel wat kleur kunnen gebruiken, IMO.
Oud 05-04-2005, 10:14
Verwijderd
het is voor iedereen verschillend, zoals al gezegd is... pff, zodra je hem hebt denk je serieus 'maakte ik nou al die drukte DAAROM?' trust me
Oud 05-04-2005, 10:55
Jungle
Jungle is offline
hoi
ik ga binnenkort een tongpiercing laten zetten en ik heb enkele vraagjes:
Doet het pijn? ik ben echt een schijterd op gebied van naalden enzo, ik heb wel al een piercing in mn lip gehad, gewoon een staafje die ik eruit heb moeten halen ivm school.Doet een tongpiercing minder of meer pijn dat een lip? ik vond mn lippiercing al pijn doen, ook al was mn lip aan de binnenkant verdoofd met een spray
Hoe zit het met eten? Kan je een dag, 2 dagen enkel pap eten?
En kan je normaal praten of lispel je?
Hoe zit het met zoenen en orale seks?
Dit waren de dingen waarmee ik rekening moeten houden bij mn lippiercing.Zijn er nog andere dingen bij tong?
Ik heb ook een staafje door het stukje naast je oor, kweet niet hoe ze dat noemen dit deed helemaal geen pijn en werd geschoten.Ik heb gehoord dat dat slecht is maar ik heb er nooit last van gehad.Geluk misschien?

Ik hoop dater iemand op mn vraagjes wil antwoorden, ik wil echt heel graag die piercing maar wordt al zenuwachtig als ik aan de naald denk enzo

Weet iemand trouwens hoe het zetten van een tongpiercing precies in zn werk gaat?

thnx!
Oud 05-04-2005, 11:18
Verwijderd
Citaat:
drezzz schreef op 05-04-2005 @ 11:14 :
Vet hoor, zou alleen wel wat kleur kunnen gebruiken, IMO.
Zit ik nog over te twijfelen, het zal iig niet snel gebeuren. Ik wil eerst een andere tattoo met kleur om te kijken hoe het staat vorodat ik deze laat invullen.
Oud 05-04-2005, 13:34
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Heee alexsje

Ik heb zelf nu bijna 2 maanden en tongpiercing en heb nog nooit ergens last van gehad. Ik was ook bang voor de bang maar het viel zoooo mee, nu wil je dat misschien niet geloven want dat wou ik ook niet , maar serieus je voelt het misschien een beetje maar pijn... nee echt niet.
Eten ging de eerste dag wel moeilijk bij mij, heb alleen maar soep gegeten en vla, maar dat kwam ook door het te lange staafje wat ik erin had zitten daar kauwde ik steeds op. Maar ik denk dat het normaal is als je een paar dagen niet goed kunt eten.
Ook met praten heb ik nergens last van, de eerste dag sliste ik een beetje maar het is ook wel wennen natuurlijk, maar nu merk je ech geen verschil.
Dingen die ik niet mocht waren alleen:
* zoenen (mocht 2 week niet, zal voor orale sex denk ik dan ook wel gelden)
* kauwgum (mocht 4 week niet)

Het zetten gaat zo;
http://www.studioflash.nl/piercing/tong.php

al met al valt het echt reuze mee, en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en succes!!
Oud 05-04-2005, 14:29
droppiej
droppiej is offline
HEy...
Ik heb dus nu 2 weken tragus piercing en 2x helix piercing. NU is alleen heel mijn oor aan het vervelen. ziet er heel lpezierig uit..
Maar komt dit door de genezing ofzo, of kan dit niet met die piercings te maken hebben.
Oud 05-04-2005, 14:35
cerys
cerys is offline
Citaat:
girl*korsou schreef op 05-04-2005 @ 15:29 :
HEy...
Ik heb dus nu 2 weken tragus piercing en 2x helix piercing. NU is alleen heel mijn oor aan het vervelen. ziet er heel lpezierig uit..
Maar komt dit door de genezing ofzo, of kan dit niet met die piercings te maken hebben.
heb je er 3 tegelijk laten piercen? das niet zo slim.

of had je die helix piercings al langer.
Oud 05-04-2005, 14:38
droppiej
droppiej is offline
Citaat:
cerys schreef op 05-04-2005 @ 07:35 :
heb je er 3 tegelijk laten piercen? das niet zo slim.

of had je die helix piercings al langer.
die had ik 1 dag eerder.
Ik weet dat het niet slim is, maar het doet geen pijn gelukkig en ik woon niet in nederland, en ik wou het persee in nederland doen
Oud 05-04-2005, 14:42
droppiej
droppiej is offline
Ik ben trouwens heel erg nieuwsgierig. Wat voor variaties hebben jullie gedaan (bv. nave;piercing in oor ofzo). Ik wil nl. iets heel erg leuks in me helix (pas over 2 maand als het genezen is hoor) maar dat het wel opvalt zeg maar.

EN ik wil ook een tattoo laten zetten. En aangezien ik 15 ben, zijn me ouders ongelooflijk tegen.Maar ik doe het toch, op een plek waar het niet opvalt , maar vooral dat het dan mijn tattoo is zeg maar. Ik zat te denken aan een slang ofzo tussen me borsten in ofzo , dat dat omhoog kruipt. Lijkt me wel sick, maar het kan ook ongelooflijk lelijk uitvallen.Iemand leuke tips?
Oud 05-04-2005, 14:52
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
girl*korsou schreef op 05-04-2005 @ 15:42 :
Ik ben trouwens heel erg nieuwsgierig. Wat voor variaties hebben jullie gedaan (bv. nave;piercing in oor ofzo). Ik wil nl. iets heel erg leuks in me helix (pas over 2 maand als het genezen is hoor) maar dat het wel opvalt zeg maar.

EN ik wil ook een tattoo laten zetten. En aangezien ik 15 ben, zijn me ouders ongelooflijk tegen.Maar ik doe het toch, op een plek waar het niet opvalt , maar vooral dat het dan mijn tattoo is zeg maar. Ik zat te denken aan een slang ofzo tussen me borsten in ofzo , dat dat omhoog kruipt. Lijkt me wel sick, maar het kan ook ongelooflijk lelijk uitvallen.Iemand leuke tips?
over die tattoo... hoelang wil je er al een? lijkt me dat je later spijt van krijgt dat je toen je 15 was een slang tussen je borsten gezet hebt... en dat zullen je ouders vast ook wel zien, k neem aan dat je weleens gaat zwemmen? inderdaad.
en denk na over welke tattoo je gaat nemen. neem hem als achtergrond voor je comoputer, en dat dan een paar m aanden lang. kijken of je de afbeelding nog zo mooi vind...
Oud 05-04-2005, 14:53
cerys
cerys is offline
Citaat:

Oud 05-04-2005, 14:56
droppiej
droppiej is offline
Citaat:
cerys schreef op 05-04-2005 @ 07:53 :
ik ben raar hoor.
Oud 05-04-2005, 15:08
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
girl*korsou schreef op 05-04-2005 @ 15:56 :
ik ben raar hoor.
als ik op mn 15e alle tattoos had laten zetten die ik wilde, dan had ik nu onder gezeten met allerlei plaatjes waarvan ik spijt zou hebben.. denk er alsjeblieft goed over na... het staat er voor de rest van je leven als het goed is natuurlijk...
Oud 05-04-2005, 15:10
droppiej
droppiej is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 05-04-2005 @ 08:08 :
als ik op mn 15e alle tattoos had laten zetten die ik wilde, dan had ik nu onder gezeten met allerlei plaatjes waarvan ik spijt zou hebben.. denk er alsjeblieft goed over na... het staat er voor de rest van je leven als het goed is natuurlijk...
Ja je hebt natuurlijk gelijk, misschien moet ik es gaan beginnen met een hennatattoo. en die kan ik natuurlijk overal plaatsen waar ik wil
Oud 05-04-2005, 15:15
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
girl*korsou schreef op 05-04-2005 @ 16:10 :
Ja je hebt natuurlijk gelijk, misschien moet ik es gaan beginnen met een hennatattoo. en die kan ik natuurlijk overal plaatsen waar ik wil
inderdaad, gaat er ook nog eens af en blijft toch en tijdje zitten. lijkt me een goede oplossing.. maar hoelang ken je dat plaatje van die slang al? ohja, en als je later uit gaat zakken, gaat je tattoo mee... lijkt me niet zon mooi gezicht tussen je borsten dan.. zon verfrommelde slang... maar kijk het iig een tijdje aan, weet het zeker dat je dat plaatje n og mooi vind als je hem laat zetten. iets in een opwelling doenn kan leuk zijn voor even, maar om nou je hele leven ermee rond te lopen? denk daar ook aan...
Oud 05-04-2005, 15:30
( . Y . )mem
( . Y . )mem is offline
Citaat:

Heb jij al borsten ?
Oud 05-04-2005, 15:42
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
( . Y . )mem schreef op 05-04-2005 @ 16:30 :
Heb jij al borsten ?
hahaha, wat ben jij geestig zeg...
Oud 05-04-2005, 15:46
( . Y . )mem
( . Y . )mem is offline
Dat was niet als grapje bedoeld.
Oud 05-04-2005, 15:52
Freggol
Freggol is offline
Ik heb mijn rechter oor nu bijna op de 6mm de andere zit al op 6mm

Ojah ik heb wel tette
Oud 05-04-2005, 16:53
Verwijderd
Citaat:
( . Y . )mem schreef op 05-04-2005 @ 16:30 :
Heb jij al borsten ?
Oud 05-04-2005, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Freggol schreef op 05-04-2005 @ 16:52 :
Ik heb mijn rechter oor nu bijna op de 6mm de andere zit al op 6mm

Ojah ik heb wel tette
Oud 05-04-2005, 17:31
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
( . Y . )mem schreef op 05-04-2005 @ 16:46 :
Dat was niet als grapje bedoeld.
waar slaat het dan op?
Oud 05-04-2005, 17:45
drezzz
drezzz is offline
tietuuuuh!

w00tw00t!

http://www.fuse.tv/content/specials/...search_string=

daar overigens 2 filmpjes, 1 over een hele toffe studio, en een over 2 meisjes die een tattoo krijgen.
Oud 06-04-2005, 18:48
Verwijderd
Ik wilde even vragen waar jullie je piercings mee schoonmaken. Ik heb nml (een paar maanden) een labretpiercing en die maak ik meestal met huis-tuin-en-keukenspulletjes schoon, maar er komt steeds veel prut uit en het ruikt niet lekker. Wat adviseren jullie?
Oud 06-04-2005, 18:52
droppiej
droppiej is offline
Citaat:
mmmarieke schreef op 06-04-2005 @ 11:48 :
Ik wilde even vragen waar jullie je piercings mee schoonmaken. Ik heb nml (een paar maanden) een labretpiercing en die maak ik meestal met huis-tuin-en-keukenspulletjes schoon, maar er komt steeds veel prut uit en het ruikt niet lekker. Wat adviseren jullie?

ik maak mijn piercing met uni cura schoon. Handsoap, anti bacterieel.

Een tip. Maak het nooit schoon met jodium want deze vernietigd niet alleen de vieze delen (raar gezegd maar je snapt me wel) maar hij maakt ook nieuwe huidcellen kapot, waardoor het veel langer duurt dat tie geneest. En dan is etter enzo een gevolg...
Oud 06-04-2005, 18:53
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
mmmarieke schreef op 06-04-2005 @ 19:48 :
aan de buitenkant schoonmaken met bv. seba med waslotion, betadine kan ook. aan de binnenkant moet je spoelen met zo'n goedje.
en doe maar niet meer jouw manier want iewl
Oud 06-04-2005, 19:14
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 06-04-2005 @ 19:53 :

en doe maar niet meer jouw manier want iewl
ik bedoelde niks vies hoor, maar gewone gezichts-lotion enzo, geen speciaal (piercing-)spul
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten