![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ja maar de mijne is stuk ![]() ik heb er zelfs nog een michael jackson tapeje in zitten, uit 1993, gemaakt door m'n broer
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() verder kan ik niet tegen houthakkersbloezen tuinbroeken plateauzolen kleding van de markt kleine tasjes waar amper iets in past lila of mintgroene kleding spijkerbroeken tot in je taille kettingen aan broeken spijkerjasjes spijker-op-spijker dragen lange rokken turkoois leren riemen met grote gespen en nog veel meer ![]()
||
Citaat:
Hoe typisch... oke em... ik vind niet zoveel fout... fluorescerende jasjes die nu kennelijk in zijn ofzo vind ik echt vreselijk.. Of dikke meisjes die niet weten wat hun staat..oké misschien schamen ze zich niet voor hun uiterlijk, maar je doet toch echt iets fout als je 'de zwangere' wordt genoemd.. en van die keurige nette meisjes die iets dragen met n playboy konijn d'r op.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat is toch niet goed voor het zaakje? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
hallo zeg niet dat ik alle hipheid waardeer. maar vind de meeste meisjes er best leuk uit zien als ik zo op straat om me heen kijk. En sorry hoor dude maar lucky13 en felon richten zich dus niet op psychobilly hoor. Gewoon gericht op de custom rock n roll scene... zou wat wezen dat ze zich op psychobillys zouden richten, die 40 psychos hier in nederland zouden ze niet al te best aan verdienen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wel jammer eigenlijk, want ze zijn wel chill maar volgende x koop ik 1 trui die duurder is en langer meegaat dan 2 die maar een halfjaartje mooi blijven.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dick&cocky ook ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind bodywarmers sowieso niet zo charmant bij mensen. Ik vind het iets voor de bouw ofzo! En dan die combinatie met spijkerjasje en bodywarmer.IEL! ![]() |
![]() |
|
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- )Vampje( schreef op 04-04-2005 @ 14:09 : Bodywarmers Goffikjurken Bermuda's Hotpants (de meeste dan) Linnen kleren Teksten als 'I'm a bitch? Wait till you see my mom!' Skatebroeken Karl Kani Ralph Lauren Esprit Oilily Mexx Nike Polo's Bloesjes Spikes Van die ribfluwelen mannenbroeken Oranje De meeste puntschoenen zijn ook lelijk Oh ja, en van die ouwe oma- schoenen met strikje die hipheid moeten voorstellen. Maar bij sommige mensen staan ze wel heur. -------------------------------------------------------------------------------- Heb jij überhaupt kleding aan? |
![]() |
|
fucking hoeren SCAPA SPORT
![]() baaaaaaaah. gister zag ik een jongen met een scapa long sleeve waar nog net zijn ralph lauren blouse onderuit kwam. en daaronder een fucking mint groene semi hippe kak broek en zn schoenen waren ook van scapa, met hetzelfde nummer als op zn longsleeve ding DOOD STERF HOER. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Christenen moeten meebetalen aan abortus. Verwijderd | 135 | 15-12-2004 20:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboekfragment Sharin | 11 | 01-06-2004 21:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |