|
|
||
|
Citaat:
Kan je een week niets eten?!Ik heb 1 verstandskies (onder) laten trekken bij de tandarts. En ik heb echt een week op pijnstillers gelopen. Elke 4 uur weer een nieuwe, en 's nachts werd ik wakker van de pijn. (Ik wil je niet bang maken hoor ) Maar iedereen hier zegt nergens last van te hebben... ik vind dat maar raar.Tip: zorg dat je van de chirurg goede (speciale) pijnstillers krijgt, want kiespijn doet heel erg zeer
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat het erg per persoon verschilt hoeveel last je er van hebt ed. Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is niet echt goed/verstandig, volgens mij...mijn huisarts raadde me ernstig af om bloedverdunnende pijnstillers te gebruiken voor, tijdens en na het er uit snijden van die kiezen (niet dat ik dat zelf niet al bedacht had, maar goed) en heeft speciaal gewone paracetamol met coffeine voorgeschreven.Zijn jouw kiezen getrokken of er uit gesneden, misschien dat dat nog verschil maakt? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik kan me voorstellen dat het met snijden meer bloed ed...?Mijne zijn dus gesneden. |
|
|
|
||
|
Citaat:
de onderste 2 (ze zijn nog niet eens door) staan schuin naar voren toe en duwen tegen mn andere kiezen aan. als ik ze niet eruit zou laten halen, zou ik last krijgen van ontstekingen, vochtophopingen, en weet ik wat allemaal, en dan zou ik verder van huis zijn. dus ik laat ze maar eruit halen. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En anders is het bij een infuus nog altijd één prik, terwijl het er anders meer zijn, scheelt toch ook al.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar een weekje thuis blijven is natuurlijk ook wel lekker als je dat wilt, je hebt iig een goed excuus. (En je kunt er meer last van hebben, ik heb volgens mij ook gewoon mazzel gehad oid. )
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik had zo'n icepack gebruikt (15 minuten erop, 15 minuten eraf, 15 minutenerop. etc). Toen lekker een slaapje gedaan. En af en toe een pijnstiller. Het viel reuze mee.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lichaam & Gezondheid |
Verstandskies ontstoken? sanasoufi | 3 | 07-01-2014 20:03 | |
| Lichaam & Gezondheid |
verstandskies laten verwijderen bij de kaakchirurg igfy | 0 | 05-10-2009 18:04 | |
| Lichaam & Gezondheid |
verstandskies vosje16 | 12 | 11-11-2008 10:32 | |
| Lichaam & Gezondheid |
5e Verstandskies; wie? nl2suzy | 16 | 12-04-2004 20:48 | |
| De Kantine |
Verstandskies/ wijsheidstand marlies | 17 | 01-05-2003 22:09 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Verstandskies getrokken .. en nu? Verwijderd | 20 | 31-07-2002 13:09 | |