Oud 17-04-2005, 13:10
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 17-04-2005 @ 13:29 :
ik heb vandaag niks gedaan maar vannacht was er een enge film op mtv en die heb ik gekeken en ik ging toen heeeel hard gillen
Weer van dat Aziatische gebeuren?
Oud 17-04-2005, 13:47
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik ben godverdomme de hele dag alleen maar aan het leren. en verder ruzie aan het maken met mn vader.
Oud 17-04-2005, 14:03
June bug
June bug is offline
Gisteren gewerkt en gisteravond beetje gezopen en gehangen hier met wat mensen, en toen wilden ze mij bij de computer weghouden en toen kreeg ik een arm tegen mn neus en had ik een bloedneus en was ik totaal overstuur. en toen ging ik om 4 uur slapen. om 8 uur eruit om mn kat eten en een spuitje te geven (suikerziekte-kat) en toen weer in bed en tot 12:00 geslapen. in bed ontbeten en toen hier alle bende opgeruimd en afgewassen. en toen maar aankleden en shit en straks komt mn vader me ophalen en ga ik daar eten enzo.
Oud 17-04-2005, 14:11
Verwijderd
Gister eerst heel de dag doelloos films van lars von trier gekeken en vrij weinig gedaan verder. 'S avonds falafel gegeten en tequilla gedronken in mijn eentje, en aan de telefoon gehangen met P33N. Om elf uur kwamen Thiska en Beer. Eerst thuis nog wat gechilled, rode wijn gedronken, sigaretje gerookt, lowlands 2003 (goed lowlandsjaar) geluisterd. Naar het Amsterdammertje gegaan. Véél Kriek op , lief gedaan en kusjes gegeven met Lars. Goed gesprek gehad met Lars. In een deuk gelegen met Zazie. Om twee uur naar huis gegaan, geblowd, thuis nog whiskey gedronken (goor) en om half vier naar bed gegaan. Vanmorgen brak, ontbeten, gechilled in de zon en ik ga zo douchen en de hond ophalen.

edit: ohja, ik heb vanmorgen ook nog het huis opgeruimd, want mn ouders waren een weekend weg, vandaar
Oud 17-04-2005, 14:17
vixen
vixen is offline
Ik ging om 3 uur slapen want veel gebeld met vriendje. Toen werd ik om half 4 wakker van een jongensstem in huis en bleke dat mn zus een vriend van onss mee naar huis had genomen. Dus toen kwam ik s'ochtends beneden en zat die aan de tafel. Was best leuk. Verder niks gedaan en straks komt er een heeeele hoop familie eten en dat is KUT want ik hou NIET van familie (vooral niet op zondag en als ik nergens heen kan)
Oud 17-04-2005, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 17-04-2005 @ 14:10 :
Weer van dat Aziatische gebeuren?
ja bah! en ik wou altijd al een aziatisch kindje hebben maar nu niet meer want als die dan s'nachts naast mijn bed staat schrik ik me de tering
Oud 17-04-2005, 14:36
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik was uitgeweest, en kwam om kwart over 8 thuis, en nu moet ik gaan werken
Oud 17-04-2005, 14:44
655321
655321 is offline
Ik ging uit met vrienden en dat was leuk en toen bleef een vriend slapen. Toen moest ik om heel laat mn matras van mn zus dr kamer halen omdat ik daar eerst had geslapen omdat ik niet alleen durfde te slapen na een hele enge film. Nu komt straks familie en ik hoop dat ze snel weggaan. Denkelijk ga ik met Geertje onder een tafel naar ze zitten grommen. En kwijlen, kwijlen werkt altijd.
Oud 17-04-2005, 14:49
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
655321 schreef op 17-04-2005 @ 15:44 :
Ik ging uit met vrienden en dat was leuk en toen bleef een vriend slapen. Toen moest ik om heel laat mn matras van mn zus dr kamer halen omdat ik daar eerst had geslapen omdat ik niet alleen durfde te slapen na een hele enge film. Nu komt straks familie en ik hoop dat ze snel weggaan. Denkelijk ga ik met Geertje onder een tafel naar ze zitten grommen. En kwijlen, kwijlen werkt altijd.
heb je ook al die film op mtv gekeken?
Oud 17-04-2005, 14:50
Verwijderd
Ik ben gisteren met Roel de stad ingeweest alwaar wij 2 nabij gelegen kraakkroegjkes hebben bezocht en dat was weer erg gezellig en intoxificerend
Oud 17-04-2005, 14:52
655321
655321 is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 17-04-2005 @ 15:49 :
heb je ook al die film op mtv gekeken?
Juh. Ik moest godverdomme huilen omdat mn lieftallige tweelingzus me constant aan het schrikken aan het maken was. ziehier het grootste mietje ter wereld.
Oud 17-04-2005, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 17-04-2005 @ 10:38 :
ze denkt misschien dat dit onzin is, waar mensen zeggen

Vertel nou *dwingt*
Nee hoor.
Vandaag heb ik gewerkt in het filmhuis, de film El Perro Negro draaide en er waren allemaal hele chagrijnige mensen, toen kreeg ik met één van hen ruzie. Mijn euforische stemming is weer helemaal verdwenen, want ik ben nu weer nuchter en mijn vriendinnetje heeft het steeds over zelfmoord . Vanavond ga ik naar mijn vader en ik weet nu al dat dat niet leuk gaat worden. kutdag.
Oud 17-04-2005, 15:54
Otis
Otis is offline
Citaat:
tittie schreef op 16-04-2005 @ 23:31 :
ik ging naar de kermis met mijn neefje van 4 en hij heeft op een motor gereden en een kaneelstok van 3 euro gekregen, en toen we daarna in de hema waren zag ik een grotere kaneelstok voor veel minder.
Jaffar
Oud 17-04-2005, 15:57
slipknotjoeri23
slipknotjoeri23 is offline
otie check dit klikkkk
Oud 17-04-2005, 16:07
Verwijderd
Ik werd vanmorgen al helemaal actief wakker, ben meteen achter de comp gaan zitten om aan m'n afstudeergedoe te werken. Daar uren aan gewerkt en aan een enquete zitten prutsen, en hij is zo goed als af.

Lekker nuttig dagje whoehoe, dat voor een zondag. Ik moet vaker niet uitgaan.
Oud 17-04-2005, 16:09
Verwijderd
naar chopperdome geweest en een slot en toeter voor mn nep lowrider gekocht
Oud 17-04-2005, 17:27
Otis
Otis is offline
Citaat:
slipknotjoeri23 schreef op 17-04-2005 @ 16:57 :
otie check dit klikkkk
ik heb m in
Oud 17-04-2005, 17:31
Otis
Otis is offline
vet grappig man wat ik nu krijg http://carmen.felix.iseentrut.nl/
Oud 17-04-2005, 18:13
Lunae
Lunae is offline
lekker uitgeslapen en toen tv gekeken, tot dat ik met de honden moest gaan wandelen. Daarna weer tv gekeken Zondag.
Oud 17-04-2005, 18:48
Lady Jane
Lady Jane is offline
Gisteren uit geweest, en het was zoals gewoonlijk erg gezellig en heb ik weer de hele avond met de man van 40 gedanst. hij is gewoon lekkah.

Vandaag naar de sieraden beurs gegaan, geen leuke mensen maar wel leuke kralen.

Laatst gewijzigd op 17-04-2005 om 18:50.
Oud 17-04-2005, 18:50
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 17-04-2005 @ 15:36 :
ik was uitgeweest, en kwam om kwart over 8 thuis.
ja motel mozaique was wel. Alleen was al om half 2 weer wakker.
Oud 17-04-2005, 19:03
Otis
Otis is offline
Hoi ik was vrijdagavond eerst met heroin gaan hashen bij cremers en dat was leuk totdat er 3 mannen aan ons tafeltje kwamen zitten en opeens vroeg zo n kleine gnoom( de engste vd 3 ) HEY NIET SCHRIKKEN HOOR MAAR IK WIL GEWOON FF VRAGEN ZIJN DAT SILLICONEN OF ECHTE . En ik was in shock en wist nix terug te zeggen en zei : uhh echt. En ik had niet eens een hoerig shirtje aan ofzo .Daarna gingen we housen in de Onefour en meestal is t daar wel tof maar nu was iedereen 30 en heette iedereen daar Fleur, Suus of Roderick dus dat vond ik niet leuk , dus gingen we weg naar de grote markt en daar op een bankje verder hashen en er kwamen 3 emoboys langs en ik wou naar ze roepen maar dat mocht niet van heroin.En toen hadden we honger dus gingen we naar huis maar we hadden een lekke band dus moesten we een vet lang stuk lopen.En toen waren we thuis en hebben we brood met allemaal lekkere kaas en worst gegeten en gingen we slapen.

Zaterdag kwamen twee vriendinnetjes logeren en gingen we eerst ff de stad en dat was kut want t regende , toen gingen we vet romantisch aldi lasagna eten en daarna uit en we zouden naar t paard gaan maar 1 vriendin had met haar klasmaatjes afgesproken en die wilden perse in zo n foute apres ski hockey mensen tent blijven en ik wilde haar ook niet achterlaten en zij wou hen niet achterlaten dus bleven we daar. Maar ik was boos want ik had maar 2 euro en was dus nuchter tussen de Fleurs Suussen en Rodericks.
Oud 17-04-2005, 19:11
Otis
Otis is offline
oh en voor de fans":
vandaag heb ik de hele dag in bed gelegen en tv gekeken en ik ging om 4u douchen en zit nu in mn huispak te kijken naar Arnon bij RAM.En ik luister naar lcd soundsystem en ik zie op tegen morgen want dan zie ik mn projectgroepje en ze gaan me rammen.
Oud 17-04-2005, 19:13
merels
merels is offline
aangezien ik al een aantal dagen alleen maar tentamens heb en dit niet ophoudt tot en met woensdag heb ik niet een allerbest humeur. ik niks en ik leer en dat herhaalt zich weer.
Oud 17-04-2005, 20:12
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Otis schreef op 17-04-2005 @ 20:03 :
Hoi ik was vrijdagavond eerst met heroin gaan hashen bij cremers en dat was leuk totdat er 3 mannen aan ons tafeltje kwamen zitten en opeens vroeg zo n kleine gnoom( de engste vd 3 ) HEY NIET SCHRIKKEN HOOR MAAR IK WIL GEWOON FF VRAGEN ZIJN DAT SILLICONEN OF ECHTE . En ik was in shock en wist nix terug te zeggen en zei : uhh echt. En ik had niet eens een hoerig shirtje aan ofzo .Daarna gingen we housen in de Onefour en meestal is t daar wel tof maar nu was iedereen 30 en heette iedereen daar Fleur, Suus of Roderick dus dat vond ik niet leuk , dus gingen we weg naar de grote markt en daar op een bankje verder hashen en er kwamen 3 emoboys langs en ik wou naar ze roepen maar dat mocht niet van heroin.En toen hadden we honger dus gingen we naar huis maar we hadden een lekke band dus moesten we een vet lang stuk lopen.En toen waren we thuis en hebben we brood met allemaal lekkere kaas en worst gegeten en gingen we slapen.
Ja dit is ook mijn verhaal.

Oh en zaterdag moest ik op mn zusje van 13 passen die een vriendje heeft en die bleef ook slapen en ik vond ze vies want ze gingen de hele tijd klef doen enzo en ze zeurden steeds om n blow maar ik wou het niet geven want ze waren al vervelend GRR.
En vandaag heb ik de hele dag gewerkt aan "kunst" dat ik maak voor de kunstacademie voor bij mn toelating
Oud 17-04-2005, 20:27
ATR_soundsytem
ATR_soundsytem is offline
dat is niet goed als iemand van 13 al aan de blow zit.

hou haar daar maar vanaf, totdat ze 16 is.
Oud 18-04-2005, 08:57
ZerO
ZerO is offline
ik ga nu naar de les eeeeh tot laat en daarna werken
Oud 18-04-2005, 09:14
Nona Star
Nona Star is offline
Blll vanmorgen heel vroeg uit bed en op de trein, daarna als pak-ezeltje op de fiets Eenmaal thuis snel mn fiets tegen de container aangegooid, spullen gedumpt en naar school want ik had 3 uur college dacht ik. Maar dat was dus ik niet zo dus nu nerd ik en het is natuurlijk maandag dus er zijn ook nog geen winkels open en nu moet ik me vervelen tot er eens iemand wakker wordt in dit schijthuis
Oud 18-04-2005, 09:15
Verwijderd
Ik heb gisteren geskied in Bottrop, was ganz toll! Gisteravond brak thuis gekomen en nu ben ik net uit bed en ik heb heel veel spierpijn
Oud 18-04-2005, 09:53
100%hallal
100%hallal is offline
Ik krijg zo een Duitser te slapen ivm uitwisselingsproject.... Wish me luck!!
Oud 18-04-2005, 09:57
Otis
Otis is offline
dat wordt nakken supernova

Ik had me verslapen vanmorgen maar was nog redelijk op tijd op school; 9.00
En nu ga ik de hele dag t rapport nakijken en saai in t computerlokaal zitten godverdomme
Oud 18-04-2005, 10:04
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben mijn kamer aan het opruimen
Oud 18-04-2005, 10:28
Verwijderd
Ik ben gisteren naar spinvis geweest in hoofddorp en ik heb gehightead met mijn vriendinnen, was erg gezellig!
Oud 18-04-2005, 11:30
Verwijderd
Ik heb gisteren enorm stoned zitten worden met een maat van me en wat gegamed en cartoons gekeken. nu ben ik een beetje brak en moet ik werken
Oud 18-04-2005, 12:07
Back Door Man
Back Door Man is offline
zo, mijn kamer is fucking schoon.

vandaag genieten van mijn eerste dag zomervakantie. en verder heb ik straks rijles.
Oud 18-04-2005, 12:14
Blenderhead
Blenderhead is offline
Uurtje gegamed, beetje msn'en en nu maar eens gaan douchen.
Nutteloze maandagen
Oud 18-04-2005, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 18-04-2005 @ 13:14 :
Nutteloze maandagen
boekje lezen, filmpje kijken (una giornata particolare & romance x), cello spelen, lang slapen, vriendinnetje bellen en vanavond werken in het filmhuis bij dopo mezzanotte, zzz saai!
Oud 18-04-2005, 12:22
Broeder
Broeder is offline
Ik vertelde vanochtend een erg leuk grapje.
Oud 18-04-2005, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 18-04-2005 @ 13:22 :
Ik vertelde vanochtend een erg leuk grapje.
Oh tell me, tell me!
Oud 18-04-2005, 12:46
ScrapMetal
ScrapMetal is offline
zondag naar de motorzegening geweest, op de motor van een goede vriendin met haar achterop gezegend, daarna 150 km door duitsland zitten knallen als voorrijder met 6 man achter me terug in nederland achterop een gsxr1100 heel erg zitten twijfelen of ik nu bang voor me leven moest zijn of ervqn moest genieten,,,ding ging zooo loeihard vooruit dat ik meerdere malen bijna vanaf vloog met rond 200, uiteindelijk supervette kick daarna nog foto's zitten maken van anderen hoe ze door de bocht gingen en zelf ff op een gs850 rondgekacheld

wel leuk dagje terwijl mijn eigen motor nog steeds in stukken ligt
Oud 18-04-2005, 12:58
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
eXo schreef op 18-04-2005 @ 13:39 :
Oh tell me, tell me!
Jullie hier zouden het toch niet begrijpen
Oud 18-04-2005, 13:52
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben echt heel chagi
mn vriendje beweert dat ik hem minder geld geleend heb dan ik werkelijk gedaan heb en nu stort hij tegen zn zin in het bedrag wat ik genoemd heb terug op mijn rekening maar dat is stom want dat is ECHT hoeveel ik hem geleend heb!!!!! grrr. maar goed
en ik moet vanavond werken en daar heb ik echt geen zin in want het is mn 1e dag werken bij callcenter en ik ga waarschijnlijk genadeloos af
en ik was vergeten dat ik moest werken en ik had een date om met mn broer gezellig te gaan koken en eten samen maar dat moest ik dus afbellen, dus vandaag doe ik verder niets gezelligs en dat is vervelend.
en ik heb buikkrampen
Oud 18-04-2005, 14:07
Drez
Drez is offline
Ik kom er net achter dat ik een kwartier geleden naar de psych moest dus goed bezig .
Verder heb ik vannacht bij een jongen geslapen en was ik (dus) te laat op college, daarna nog anderhalf uur thee gedronken en geroddeld in de kantine en daarna nog met een vriendinnetje naar de h&m en straks met een presentatie bezig. En nog meer oninteressante studiedingen. w00t.
Oud 18-04-2005, 17:56
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
dReZ schreef op 18-04-2005 @ 15:07 :
Verder heb ik vannacht bij een jongen geslapen
hihihihihi vertelll
Oud 18-04-2005, 17:59
Drez
Drez is offline
Citaat:
schimmel schreef op 18-04-2005 @ 18:56 :
hihihihihi vertelll
hihihii wat wil je weten?
Oud 18-04-2005, 18:47
Jules
Jules is offline
Citaat:
dReZ schreef op 18-04-2005 @ 18:59 :
hihihii wat wil je weten?
had 'ie een grote?

mijn dag begon met een tentamen dat ik onwijs verfuckt heb maar daarna ging ik naar mijn ouderlijk huis om een postorder pakje op te halen en de kleertjes zijn geweldig. Maar onderweg in de trein zat ik wel naast een vent die hardop zat te bidden dus ik dacht dat hij een terrorist was met bommen maar ik leef nog. Verder heb ik stamppot andijvie gegeten en aan m'n volgende blok gewerkt, en ik kreeg net een mailtje over mijn vorige tentamen dat ik die gehaald heb, dus ik ben blij.
Oud 18-04-2005, 19:03
Drez
Drez is offline
Citaat:
Jules schreef op 18-04-2005 @ 19:47 :
had 'ie een grote?
trut
Oud 18-04-2005, 19:10
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik ben naar Motel Mozaique geweest, en vandaag ben ik moe.
Oud 18-04-2005, 20:57
Verwijderd
Ik heb de hele dag geen fuck gedaan, maar nu zing ik heeeeel hard mee met Dead or Alive

You spin me right round baby! right round like a record, baby
Right round round round
Oud 18-04-2005, 20:57
Otis
Otis is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 18-04-2005 @ 21:57 :
Ik heb de hele dag geen fuck gedaan, maar nu zing ik heeeeel hard mee met Dead or Alive

You spin me right round baby! right round like a record, baby
Right round round round
omg die luister ik nu ook nick (L)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten