Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wou ik eigenlijk nog niet weten, maar dat maakt niet zoveel uit, aangezien ik hem net binnenheb. ![]() Ik ben benieuwd!!
||
Citaat:
![]() maar dan wel regiovrije dvd's met ondertiteling, dus niet die amerikaanse. wanneer komen ze nouhou!!!!!! Ik spaar al tijden m'n dvdbonnen op.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Net ging ik trouwens een videoband zoeken om iets op te nemen en op elke band stond wel een aflevering van Gilmore Girls. Ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om er over op te nemen. Damn, ik heb echt duidelijk dvd's nodig ![]() De aflevering van net was trouwens zooooooo leuk! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vond Emily's gezicht zo leuk toen ze hoorde dat Lorelai weer wat had met Christopher: ze was echt blij! Dit was volgens mij trouwens de laatste aflevering van seizoen 1.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bijna 50 euro geloof ik, en ik wil ze op gaan maken! Maar dan wel aan GG dvd's.. ik spaar al mijn dvd bonnen daarvoor op, omdat ik er anders waarschijnlijk geen geld voor heb.. Ik vroeg me af: wat zijn jullie geweldigste/favoriete/leukste/best bijgebleven GG scenes of gebeurtenissen? Noem ze maar allemaal op ![]() Wat ik zo snel even kan bedenken: *rory die jess zoent op de bruiloft van sookie (gisteren dus ![]() *rory die na haar break up met dean tegen hem roept: 'because i love you, you idiot!' *de dansmarathon, met rory en dean |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
- De aflevering waarin Lorelai als 16-jarig meisje Rory krijgt. Vooral het stuk waarbij Emily erachter komt dat Lorelai weg is en het stuk dat Lorelai voor het raam naar Rory staat te kijken 'she's perfect'. - De pager van Lorelai die afgaat omdat Sookie aan het bevallen is, terwijl Lorelai bezig is met zo'n kunstgedoe waarbij ze doodstil moet staan. Haar gezicht ![]() ![]() - Het instorten van Lorelai waarbij Luke haar zo lief troost - De kus van Lorelai en Luke. - 'Het' van Rory en Dean en natuurlijk de ruzie die erop volgt. - Het ongeluk van Rory en de ruzie van Luke en Lorelai. - De strafreden die Rory voor zichzelf houdt voor het missen van Lorelais graduation (eergister ![]() - De graduation van Rory waarbij ze op het eind een telefoontje van Jess krijgt en niemand wat zegt, maar Rory wel weet dat het Jess is. - Jess' vertrek met die plunjezak. - De dansmarathon. Pff, ik kan zo nog heel lang doorgaan ![]()
||
Citaat:
vooral die babypager was geweldig! en idd als luke jess in de vijver duwt, die is echt helemaal geweldig ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() misschien laten ze 't vnvnd wel weer zien voor de nieuwe aflevering begint ![]() NOG EEN VRAAG>>> Op een gegeven moment komt Jess weer heel even terug in Stars Hallow en dan ziet hij Rory ook en dan zegt hij "I love you" Ik heb alleen gezien wat op tv is geweest. Kan iemand mij vertellen waar Jess nu is gebleven? En hoe Rory daar op gereageerd had? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Sorry. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Neeeee!! Maar dat mag van mij helemaal niet! ![]() ![]()
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]() Ik dacht: als de schrijfster het zegt, dan is dat zeker waar, want zij is immers de persoon die alle dialogen schrijft.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Gezocht: vrouwen die schepijs eten Verwijderd | 26 | 10-03-2009 09:32 | |
Films, TV & Radio |
Veronica Mars #2 Carn | 435 | 07-12-2008 10:06 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Lifestyle |
Lingerie enquete ! Help jij me ? Debora v Hoven | 3 | 05-03-2008 17:28 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #11 Niet Slaan | 500 | 29-09-2005 12:50 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [3] ikaruz | 500 | 10-02-2004 19:52 |