Advertentie | |
|
![]() |
|
Tommy Girl is echt super!!!!
![]() Prijs weet ik niet... omdat er verschillende flesjes zijn met verschillende inhouden!!! Maarre Oillilly heeft ook een lekker geurtje en Mexx, die paarse, is ook erg lekker... En prijzen ken ik niet en interesseert me ook niet...
||
![]() |
Citaat:
K wist van een vriendin (heb geroken) dat ie lkkr ruikt, maar zij is ziek zoals k al had verteld en k wilde graag even de prijs weten, maar bedankt!! -xxx- nadia
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en niet om het een of ander maar huppel jij even naar een drogist ofzo en geef ze daar die kusjes van je en je moet eens zien wat je allemaal over de prijzen te weten kan komen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
k gebruik eigluk nooit parfum ofzo, kan er niet goed tegen etc.
maargoed k heb hier nog 4 flessen tommy girl en 3 flessen tommy (boy) liggen, ooit bij een filmpremiere gekregen ![]() maargoed, die girl vind k echt vies, dan kun je dan net zo goed een fles toiletspray leegspuiten ![]() de mannelijke variant vind k daarintegen wel weer n superlekker geurtje ![]() euhmz, Ck one en ehmz van de ander weet k de naam even niet (be ofzo) vind k ook een lekkere geur en dan is er nog eentje die k errrg fijn vind ruiken, maar daar ben k even de naam van kwijt ![]() mn voorkeur gaat iig uit naar 'frisse' geurtjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 39 euro? Dan ben je matig afgezet Ik heb er een voor 20 euro |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik heb hugo boss, noa, jill sander sun, ultraviolette, mexx, dolce en gabana blue
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Beide partijen moeten het lekker vinden ruiken, anders heb je er vrij weinig aan ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|