![]() |
||
Citaat:
![]() wel of niet aangeven op stage dat het niet goed gaat buiten stage om waardoor het ook niet goed gaat op stage wel of niet aangeven bij de psych dat ik steeds vaker aan de dood denk (ik ben tenslotte niet depri..) wel of niet mn ex totaal uit mn leven gooien.. nou de rest verzin ik nog ff of probeer ik zelf ![]()
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() - wilde er eigenlijk al maar weer eens mee stoppen (a) - ik ook niet...vandaar he dilema...heb nu een smsje gestuurd hij deed gister heel gemeen ![]() maar waar kan jij dan nog uit kiezen...wel geen dagbehandeling maar bij geen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() -Wat zou je daar mee opschieten dan? -Aaah, dat mag niet... Ehm als tweede 'keus(z?)' cognitief gedragstherapeutisch individueel en psychotherapeutische groep en evt een eetgroep. En ikm oet nog kiezen over wel/geen medicijnen. |
![]() |
||
Citaat:
die andere keuze is idem best wel moeilijk ![]() misschien is het goed om voor jezlef eens de "goede" en "slechte" kanten van beide op te shrijven en zo af te wegen?!
||
Citaat:
Hmmm, ik moet actie gaan ondernemen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gedaan... Neem het morgen mee naar het riagg en zie dan wel... OT; Dit vergeef ik me nooit. Hoe kon ik dit nou doen. Zij vond het niet erg, maar ik wél. Alles leek goed te gaan en dan doe ik zo iets. En mn moeder is er één keer niet en ik word vergeten... Fijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het lijkt wel of ik expres bezig ben dit soort dingen te verknoeien: alles uitstellen tot laat, dingen niet doen en afraffelen. Ik heb gewoon geen zin meer, het is over voor mij, laat me dat examen maar maken en val me alsjeblieft niet meer lastig met opgaven die ik zonodig nog moet maken, dat kan ik echt wel zelf bepalen. Je zou toch denken dat ze een beetje meer vertrouwen hadden in ons ![]() Maar vriendschappelijk gaat het tenminste wel weer wat beter. Ik verkloot wat minder. Ik weet gewoon niet goed hoe ik het aan moet pakken, ik ben niet sociaal, ik moet het echt leren. Sommige mensen zijn ermee geboren en ik ben er duidelijk niet een van. En ik voel me klote over die chocoladereep, ja.
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tis de man achter Burzum. zit in de gevangenis wegens de vrij brute moord op de gitarist van Mayhem. Waar schrijft ie over. Over dat mensen word opgedragen zwak te zijn, voor een "betere" maatschappij. Verder nog over dingen die ik hier niet neer ga zetten, straks krijgen mensen een onaangenaam beeld van me. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |