Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2005, 20:42
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 19-04-2005 @ 21:37 :
Is goed.
Waar kan/moet ik voor jou uit kiezen eig..?
uit heel veel

wel of niet aangeven op stage dat het niet goed gaat buiten stage om waardoor het ook niet goed gaat op stage

wel of niet aangeven bij de psych dat ik steeds vaker aan de dood denk (ik ben tenslotte niet depri..)

wel of niet mn ex totaal uit mn leven gooien..

nou de rest verzin ik nog ff of probeer ik zelf
Oud 19-04-2005, 20:44
Dolores
Dolores is offline
Zucht..
Misschien is het idd beter om hulp te gaan zoeken.
Oud 19-04-2005, 20:45
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 19-04-2005 @ 21:42 :
wel of niet aangeven op stage dat het niet goed gaat buiten stage om waardoor het ook niet goed gaat op stage
Wel doen.
Citaat:
wel of niet aangeven bij de psych dat ik steeds vaker aan de dood denk (ik ben tenslotte niet depri..)
Wel doen.
Citaat:
wel of niet mn ex totaal uit mn leven gooien..
Eh.. geen idee. Geen ervaring met ex-en enzo..
Oud 19-04-2005, 20:48
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 19-04-2005 @ 21:45 :
Wel doen.

Wel doen.

Eh.. geen idee. Geen ervaring met ex-en enzo..
- durf nie zo goed krijg je van die "zielige" blikken enzo

- wilde er eigenlijk al maar weer eens mee stoppen (a)

- ik ook niet...vandaar he dilema...heb nu een smsje gestuurd hij deed gister heel gemeen

maar waar kan jij dan nog uit kiezen...wel geen dagbehandeling maar bij geen?
Oud 19-04-2005, 20:52
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 19-04-2005 @ 21:48 :
- durf nie zo goed krijg je van die "zielige" blikken enzo

- wilde er eigenlijk al maar weer eens mee stoppen (a)

- ik ook niet...vandaar he dilema...heb nu een smsje gestuurd hij deed gister heel gemeen

maar waar kan jij dan nog uit kiezen...wel geen dagbehandeling maar bij geen?
-Toch lijkt het me beter om het wel te doen.

-Wat zou je daar mee opschieten dan?

-Aaah, dat mag niet...

Ehm als tweede 'keus(z?)' cognitief gedragstherapeutisch individueel en psychotherapeutische groep en evt een eetgroep. En ikm oet nog kiezen over wel/geen medicijnen.
Oud 19-04-2005, 20:55
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 19-04-2005 @ 21:52 :
-Toch lijkt het me beter om het wel te doen.

-Wat zou je daar mee opschieten dan?

-Aaah, dat mag niet...

Ehm als tweede 'keus(z?)' cognitief gedragstherapeutisch individueel en psychotherapeutische groep en evt een eetgroep. En ikm oet nog kiezen over wel/geen medicijnen.
medicatie zou ik proberen zo lang mogelijk uit te stellen... je kan daar altijd nog aan beginnen als het niet gaat...

die andere keuze is idem best wel moeilijk
misschien is het goed om voor jezlef eens de "goede" en "slechte" kanten van beide op te shrijven en zo af te wegen?!
Oud 19-04-2005, 21:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Net maar eventjes proberen te slapen, want ik was zo moe.. Die koppijn, misselijkheid, die wazen voor m'n ogen.. Ik ben er niet bij, voel me klote. Het stomme is wel, ik had nooit verwacht dat die klote medicatie in 1 keer zoveel invloed op me zou hebben, het doet me namelijk wensen ieder moment morsdood neer te kunnen vallen, dat alles gewoon over was, heel simpel, al was het maar om van dat 'niet ik' gevoel af te komen.. Ik wil niet net zoals net huilend in m'n bed liggen, en bang zijn voor van alles, en dan voornamelijk voor mezelf. Op die momenten zou ik wensen dat er iemand in de buurt was, van wie ik een knuffel kan krijgen, wie me even vasthoudt, even in m'n oor fluistert dat er niets aan de hand is, dat het wel goed komt.. Ik ben bang als ik alleen ben, bang dat ik mezelf verlies.. Dingen doe, die ik helemaal niet wil. Ik haat alleen zijn!

Zondag lekker wel weer 2 winstpuntjes en een 1e prijs met m'n wedstrijd gewonnen, dus er zijn ook zeker nog wel leuke/positieve dingen, fijn.
Oud 20-04-2005, 08:57
metallica
metallica is offline
Ik voel me zo vaag de afgelopen twee dagen. Ik weet niet meer welke dag het is of wat ik gedaan heb een uur geleden. Het is allemaal maar zinloos gedoe...
Oud 20-04-2005, 10:08
JJ13
JJ13 is offline
ik heb geen zin en ik mis m
Oud 20-04-2005, 10:45
George
George is offline
Oh. ik ben zo'n sukkel.
En wat kan ik nou. Ik ben alleen maar lastig. Overbodig.
wat boeit het nou nog.
Oud 20-04-2005, 11:15
Nona
Nona is offline
Citaat:
George schreef op 20-04-2005 @ 11:45 :
Oh. ik ben zo'n sukkel.
En wat kan ik nou. Ik ben alleen maar lastig. Overbodig.
wat boeit het nou nog.
*knuf* Niemand is alleen maar lastig en overbodig, ook jij niet.

Hmmm, ik moet actie gaan ondernemen.
Oud 20-04-2005, 12:47
JJ13
JJ13 is offline
en ik kan me totaal niet concentreren
Oud 20-04-2005, 13:00
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 19-04-2005 @ 21:55 :
medicatie zou ik proberen zo lang mogelijk uit te stellen... je kan daar altijd nog aan beginnen als het niet gaat...

die andere keuze is idem best wel moeilijk
misschien is het goed om voor jezlef eens de "goede" en "slechte" kanten van beide op te shrijven en zo af te wegen?!
Ja..

Gedaan...
Neem het morgen mee naar het riagg en zie dan wel...
OT;
Dit vergeef ik me nooit. Hoe kon ik dit nou doen. Zij vond het niet erg, maar ik wél. Alles leek goed te gaan en dan doe ik zo iets. En mn moeder is er één keer niet en ik word vergeten... Fijn.
Oud 20-04-2005, 13:32
Nijn*
Nijn* is offline
Zo. Dat is ook weer achter de rug
Oud 20-04-2005, 13:57
Zarya
Zarya is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 20-04-2005 @ 13:47 :
en ik kan me totaal niet concentreren
Klassiek geval van verliefdheid
Oud 20-04-2005, 14:44
heavyukkie
heavyukkie is offline
ik voel me weer goedddddd tralala
Oud 20-04-2005, 15:00
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gisteren werd ik echt even helemaal gek, ik weet niet wat ik had. Ik was zo onrustig in mijn hoofd, kon ook helemaal niet slapen. En Hersenschimmen heeft een heel irritant ritme eigenlijk, zo'n soort staccatoritme dat bleef doorzeuren in mijn hoofd Maar toch wel een mooi boek

Ik word echt moe van mezelf, maar slapen lukt de laatste tijd gewoon niet al te best...
Oud 20-04-2005, 15:09
George
George is offline
Hey luie trut, kom eens uit je bed!
zeg ik dan tegen mezelf.
Als ik nu ook nog naar mezelf zou luisteren zou het helemaal mooi zijn.
Ik moet nog drie school-examens leren voor morgen waarvan ik al weet dat ik ze toch ga verkloten omdat ik nauwelijks tijd heb en omdat ik in de tijd die ik wél heb toch weer in slaap val.

Zolang ik bij andere mensen uit de buurt blijf gaat het ook goed.
Oud 20-04-2005, 15:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*kijkt in de spiegel*

Godverdegodver, ik zie er niet uit.

Ja, dat weet ik zelf ook wel, mam, dat hoef jij niet ook nog 'ns een keer te zeggen!

En als m'n pa nou niet snel Frans Bauer afzet, vlieg ik 'm aan!
Oud 20-04-2005, 15:33
El Kim
El Kim is offline
Waarom zijn al mijn wijnglazen nu al stuk, op 1 na?
Oud 20-04-2005, 15:44
JJ13
JJ13 is offline
ik kan alleen maar grijnzen en giechelen en met niet concentreren en aan m denken
Oud 20-04-2005, 15:49
malaika
malaika is offline
ruw diamantje???? sorry????
Oud 20-04-2005, 16:49
Nijn*
Nijn* is offline
Whehe, ik heb lekker aanbevelingsbrief gekregen voor theaterschool!! Nu ben ik cool
Oud 20-04-2005, 17:00
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 20-04-2005 @ 17:49 :
Whehe, ik heb lekker aanbevelingsbrief gekregen voor theaterschool!! Nu ben ik cool
Oud 20-04-2005, 17:05
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Maandag feestje gehad..
Gratis drank dus ik was erg dronken, weet dat het geen excuus is, maar toen heb ik min of meer met iemand gezoend (5sec.) en dat terwijl ik toen 3 dagen verkering had. Durf het um niet te zeggen, maar wil ook niet liegen.
Voel me klote, en het zal ook niet meer gebeuren.

moest het ff aan iemand kwijt.

XxxX
Oud 20-04-2005, 19:45
Verwijderd
Waarom is het zo verdomd moeilijk voor haar om zich aan de afspraak te houden? Dit is nou al de derde keer dat het niet doorgaat. En ze neemt nergens op en is nergens te vinden.
Dit is echt hopeloos *zucht*

Normaal zou ik er echt niet zoveel moeite voor doen, zeker als ik weet dat zij zich nu alleen maar aan mij loopt te irriteren en bewust niet opneemt alleen zij heeft spullen van mij en die wil ik terug. En zo lukt het dus nooit.

En waarom kan ze nou nooit eens normaal afzeggen. Ik hou mijn middag vrij, verheug me er op en alles en vervolgens gaat het niet door omdat zij 1 of ander kutsmoesjes heeft.

Maar de rest van de dag was wel leuk.
Oud 20-04-2005, 20:14
Verwijderd
Barst telkens bijna in huilen uit, als ik niet echt huil...
Terwijl het net wat beter ging de afgelopen dagen...
Oud 20-04-2005, 20:30
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
sonho schreef op 20-04-2005 @ 21:14 :
Barst telkens bijna in huilen uit, als ik niet echt huil...
Terwijl het net wat beter ging de afgelopen dagen...
Sterkte meisje *knuffelt*

Het lijkt wel of ik expres bezig ben dit soort dingen te verknoeien: alles uitstellen tot laat, dingen niet doen en afraffelen. Ik heb gewoon geen zin meer, het is over voor mij, laat me dat examen maar maken en val me alsjeblieft niet meer lastig met opgaven die ik zonodig nog moet maken, dat kan ik echt wel zelf bepalen. Je zou toch denken dat ze een beetje meer vertrouwen hadden in ons
Maar vriendschappelijk gaat het tenminste wel weer wat beter. Ik verkloot wat minder. Ik weet gewoon niet goed hoe ik het aan moet pakken, ik ben niet sociaal, ik moet het echt leren. Sommige mensen zijn ermee geboren en ik ben er duidelijk niet een van.
En ik voel me klote over die chocoladereep, ja.
Oud 20-04-2005, 20:33
Verwijderd
mijn leven is zoo klote...
ik kan er gewoon niet meer tegen...
er moet zoveel veranderen...
het is allemaal zo moeilijk...
ik ga echt doordraaien...
Oud 20-04-2005, 20:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het gaat op dit moment weer wat beter. Leuke muziek aan (Disney ), drankje erbij (non-alcoholic, hoor) en relaxed wat forummen. Geen msn aan, dus niemand die aan m'n hoofd zeurt. Heerlijk!
Oud 20-04-2005, 21:14
Mennuz
Mennuz is offline
De verveling slaat toe, begin me finaal on-nuttig te voelen inmiddels.
Moet zo langzamerhand eens dingen op gaan pakken, want nu ben ik echt TE lui, zelfs voor mijn doen.
En die nieuwe shizzle die te komen staat, moet ik me ook even mentaal op voorberijden
Oud 20-04-2005, 21:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
'Hij vliegt, hij waggelt en hij zwemt...'

*Geniet*

Die stem van Herman van Veen toch... Heerlijk!
Oud 20-04-2005, 21:23
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-04-2005 @ 21:37 :
Het gaat op dit moment weer wat beter. Leuke muziek aan (Disney ), drankje erbij (non-alcoholic, hoor) en relaxed wat forummen. Geen msn aan, dus niemand die aan m'n hoofd zeurt. Heerlijk!
good to hear
Oud 20-04-2005, 21:33
Mennuz
Mennuz is offline
Ben ik nu een ouderwets conservatief stuk bastaardstront, of is heel het relatie gebeuren tegenwoordig gewoon een wedstrijdje gebruiken of gebruikt worden. Op de leeftijd dat ik Duke Nukem wou worden neuken de meesten zich al compleet klem. Geen Groepsex op je 18e gehad, dan ben je vast een christen. Heb de boeken van Varg Vilkernes gelezen, en opzich heeft ie op sommige punten best gelijk, gek genoeg, hoewel ik ze eigenlijk voor de grap las.
De mensheid van tegenwoordig is gewoon bespottelijk. Gaan ze zich ineens drukmaken over vechtpartijen op scholen. Als ze dat 18 jaar geleden hadden gedaan, was ik nu behoorlijk rijk. Er word gewoon geleerd hoe je zwak moet zijn. En dat brengt geen vrede en geluk.
Er word alleen maar gezeken om meer.
Oud 20-04-2005, 22:04
Verwijderd
Gezellig, vrienden die teveel van je vragen en als je het niet kunt geven, je dan laten vallen Nah zo weet je maar weer wat voor mensen het zijn..
Oud 20-04-2005, 22:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 20-04-2005 @ 22:33 :
Ben ik nu een ouderwets conservatief stuk bastaardstront, of is heel het relatie gebeuren tegenwoordig gewoon een wedstrijdje gebruiken of gebruikt worden. Op de leeftijd dat ik Duke Nukem wou worden neuken de meesten zich al compleet klem. Geen Groepsex op je 18e gehad, dan ben je vast een christen.
So true! Lees ik op Seks van meisjes van 15 die al anale sex hebben gehad, heb ik zoets van... what the fuck?

Citaat:
Heb de boeken van Varg Vilkernes gelezen, en opzich heeft ie op sommige punten best gelijk, gek genoeg, hoewel ik ze eigenlijk voor de grap las.
Wie is de beste man en waar schrijft hij over?
Oud 20-04-2005, 22:34
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Vandaag voor het eerst sinds een half jaar weer een angst/paniek aanval gehad, een flink heftige ook nog.

Ik wil me hierdoor niet uit het veld laten slaan, maar ik snap het niet. Waarom komt het ineens weer terug?
Oud 20-04-2005, 22:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Oh, trouwens, ik ben weer helemaal terug in m'n oude bui, hoor. Heb even met 'haar' zitten msn-en. Tja, zij begon tegen mij... En ze zei, voor de gein: "wij zijn bijna de perfecte match". Ja, ik weet het, 'bijna'.
Oud 20-04-2005, 22:55
kroot
kroot is offline
joepie. Ik had 20 euro boete bij de bieb en nu moet ik het tot het einde van de maand met 0,45 eurocent doen
En ik ben niet gemotiveerd genoeg voor 2-daagse therapie.....goh
Oud 21-04-2005, 07:24
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-04-2005 @ 23:16 :
So true! Lees ik op Seks van meisjes van 15 die al anale sex hebben gehad, heb ik zoets van... what the fuck?

Wie is de beste man en waar schrijft hij over?
Mwa, beste man.
Tis de man achter Burzum. zit in de gevangenis wegens de vrij brute moord op de gitarist van Mayhem.
Waar schrijft ie over.
Over dat mensen word opgedragen zwak te zijn, voor een "betere" maatschappij. Verder nog over dingen die ik hier niet neer ga zetten, straks krijgen mensen een onaangenaam beeld van me.
Oud 21-04-2005, 07:52
metallica
metallica is offline
Jah, soms komt alles te gelijkertijd op je af. Ik hoop nu echt wat hem betreft rust te krijgen. En ben eens benieuwd hoe het zaterdag gaat
Oud 21-04-2005, 09:17
Redhair
Redhair is offline
Gister kreeg ik te horen dat ik een risico ben. Een risico's ben je liever kwijt dan rijk. Als het slecht met mij zou gaan zou dat invloed hebben op de hele groep. Dus daarom zit dit risico vandaag thuis, in plaats van walibiworld met de groep. Omdat ik anders de hele week verpest. Ze zouden risico's moeten afmaken.

Oh ja, ze snapte het ook wel van mijn kant, het was ook niet leuk om een risico te zijn.

NEE VIEZE TRUT! Je snapt het helemaal NIET van mijn kant. jarenlang een risico zijn is al kut, maar als dat dan gezegd word, word je keihard geslagen.

JE BENT EEN RISICO EN ZE WILLEN JE ER NIET BIJ HEBBEN!

Ik kan net zo goed dood zijn, dat heeft ze nu duidelijk laten merken. Je hebt niets aan risico's. Kutleraren, kut uitwisseling, kut leven.
Oud 21-04-2005, 09:57
Mennuz
Mennuz is offline
Ik ben blijkbaar doorgeslagen, in mn denkwijze over alles.
Oud 21-04-2005, 11:12
moon
moon is offline
Ik lig al 2 dagen van 12 tot 12 in mijn bed. Ik slaap 12 uur per dag momenteel. Ik ben echt doodmoe en heb geen idee hoe het komt. Mijn moeder is er een beetje boos om maar ik trek me er niks van aan, ik heb echt het gevoel dat ik die slaap nodig heb.
Oud 21-04-2005, 12:11
Dolores
Dolores is offline
Straks naar de tandarts.. Ik wil niet, ik durf niet
Oud 21-04-2005, 13:57
Gruppie
Gruppie is offline
eindelijk een nieuw blok! na een dag van tig keer niezen en koppijn, een nacht van 1 uur slaap met koorts en hyperventilatie, heb ik me er toch toe aangezet om naar het tentamen te gaan.. en het viel zowaar mee!! met een beetje geluk heb ik de 5 die ik nodig heb!

nu weer snel beter worden, want morgen staan er weer leuke dingen op programma (na zowat anderhalve week mezelf 'opgesloten' te hebben om te leren)....
Oud 21-04-2005, 13:58
deringmeester
deringmeester is offline
ik wil slapen!
slaap en 3 nachten niet!
en ik zie er uit als een lijk!
Oud 21-04-2005, 13:59
Verwijderd
pff. zucht. steun. kreun. verveel. genoeg te doen. verveel. genoeg te doen. verveel. en de tandarts heeft me net helemaal platgespoten. als ik lach, blijft zelfs mijn mondhoek laag. te grappig. lastig, als je imuun bent voor tandartsenverdoving.
Oud 21-04-2005, 14:00
Verwijderd
Mijn herkansingen gingen kut, oh joy gaat lekker zo
Oud 21-04-2005, 14:34
Dolores
Dolores is offline
Wat heb ik nou aan zo'n tandarts. Voor de eerste keer dat ie bij mij gaatjes gingen vullen met verdoving. Maar hij was de helft vergeten. Dus bij het ene gaatje ging het prima, best relax want ik ben het gewend zonder verdoving, maar bij het tweede gaatje ging ik er dus ook weer vanuit dat ik niks zou voelen, maar toen was die lul dus die verdoving daar vergeten. Dus nu heb ik én pijn gehad tijdens dat boren én heb ik nu last van die fucking verdoving. Bah bah bah. Ik haaaaaat tandartsen, en ik moet over een paar weken weer. Eigen schuld, dat weet ik ook wel, maar het blijft kut. En nu is iedereen hier grappig aan het doen en ik kan niet lachen. Of iig maar half, zeer vervelend. Maaarrrrja.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten