| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Oranje sokken
Zwarte rib skatebroek zwart shirtje met 3/4 mouwen daarover een rode polo met korte mouwtjes Bh van spijkerstof met een roze roosje erop geborduurd ![]() Groene string Haar zoals gewoonlijk, geen make-up zwart swatch horloge, LLbanje ( 2001), kralenkettinkje
|
|
|
Verwijderd
|
*heeft vrij willekeurig wat kleertjes uit de kast getrokken vanochtend
Overzeas broek (zo'n net niet blauw spijkerstof kleurtje zegmaar..beetje groenachtig misschien?) Donkerblauw quiksilver shirt (check mij merkjes geil zijn )Hema boxershort ..en dat was het dan wel weer geloof ik
|
|
|
|
|
-broek D&G, normale spijkerbroek maar de kontzakken andere kleur)
-schoenen bikkembergs -instap sokjes -shirtje Hugo (zwart shirt met daarop met allemaal ijzeren bolletjes HUGO erop geschreven) -petje björn borg -boxer björn borg en mijn horloge (d&G) en bril(gucci)
|
|
|
|
Oke gaan we:
*een heeeeele gave Dieselbroek met blauw-witte strepen, en opgezette jeansstukken in een vuil-goude wassing sorry, ik kon niet NOG preciezer zijn Heb ik gisteren gekocht bij de Dieselwinkel op Madison Avenue*een strak mouwloos shirt, hemelsblauw met groot Diesel-logo in rood/wit, ook van Diesel dus *Flip flops van Guess? *Witte Calvin Klein boxer briefs
|
|
|
Verwijderd
|
* Spijkerbroek van Diesel: donkerblauw met lichtblauw/ zeer lichtgroene versleten plekken op bovenbenen en kont. Beetje wijduitlopende pijpen (nieuw!)
* truitje met een of ander Hindoestaanse Godin erop (met een slurf ) (Nieuw! Uit Spanje )* Fel fluoriserend groen kanten setje ondergoed (nieuw! ook uit Spanje )* zwarte muiltjes met spitse punt en lage, brede hak. * haar in een losse staart * lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara * zilveren horloge (lijkt meer op een armband) (ook al nieuw, en ook uit Spanje) |
|
|
||
|
Citaat:
dat je het ff weet
|
|
|
|
schoenen: sneaker van addidas
broek: RODE overseas, skate geval dus en een wit overhempt van de zeeman, MET opgespoten smiley in rode verf dus ![]() owajh, een bandana als ik niet thuis ben, maar ik bespaar me ouders die schokkende beelden k kan nu ff geen foto posten, kan nix uploaden... |
|
|
|
|
|
Sieraden;
bolletjes armband 2 cronical bandjes, geel + roze ketting met n dead punk Kleding; wijde overseas broek bikini eronder aan topje uit de large, met zo'n tijger kop ofsow ![]() geen sokken nieuwe vans! *yay* zwart met paarse lijnen
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |