![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat je dat dan ook ongeveer góed doet, vind ik best knap, ik snap niet hoe dat komt. Mij lukt dat niet. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, een foto die ik daarna weer weghaalde toen het topic werd gesloten, inderdaad ![]() Desondanks heb ik besloten dat ik volgende week, als mijn ouders weg zijn, voor een dag of zo hier een foto zal plaatsen. Als dit topic dan tenminste niet al vol is ![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ben ik hard mee bezig, ik ben nu toch al weer een paar uur ouder dan een paar uur geleden. ![]() Citaat:
![]() Ik heb me altijd afgevraagd waar die losse mouwdingsels voor zijn |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik word in september 18 ^^ |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() DoD heeft al een tijdje niet meer gepost geloof ik. *stuurt PM* Vogelvrij, top! Laatst gewijzigd op 26-04-2005 om 18:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat doe ik al de hele dag, maar dit is de eerste keer dat ik 'm er niet tussenuit verbeter. Jij moet ook altijd mij hebben hè? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tadaaa! Jeg er tilbake igjen, levende og å sparking, oversettelse inn i et mere forståelig språk: I'm back again, alive and kicking, translation into an more understandable language: Ik ben er weer, levend en trappend, vertaling naar een meer begrijpelijkere taal: oi ieders. Hmm, ja, dus. Maare, een foto he? Volgens mij heb ik er nog wel een paar liggen, ff zoeken. Edit: freetranslation.com is heerlijke site XD Edit2: chatten !!!
Toch? Laatst gewijzigd op 26-04-2005 om 19:00. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @Ave: niet zeuren, post maar wat foto's |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-04-2005 om 08:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (zelfverheerleking is ook een kunst ^^)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() M'n volgende posts hier zullen foto's zijn, of redelijk ontopice tekst bevatten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je bedoelt mij toch niet hè? Ter vergelding sprint ik meteen naar boven en ga foto's van mijn ditale camera halen. Moment. Ok komtie: ![]() BOE!! Wat een erge foto ![]()
Laatst gewijzigd op 28-04-2005 om 21:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maare leuke foto's ! De bovenste is leuker als die daaronder vind ik ![]()
||
Citaat:
![]() waarom?
|||
Citaat:
Citaat:
Maare, we komen je wel aanmoedigen hoor ! Ik ga alvast een spandoek maken ![]()
||
Citaat:
![]() [edit]volgens mij bedoelt hij vooral mij[/edit] Ik vind 'm wel leuk hoor. Ogen ![]() Ik, webcam, tijdje geleden al weer. Wat was m'n haar kort ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 28-04-2005 om 21:36. |
![]() |
||
Citaat:
En xineof, je weet al dat ik die foto ontzettend sexy vind ![]() Ik zal eens zoeken of ik nog wat heb.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |