|
|
|
Verwijderd
Sketch schreef op 26-04-2005 @ 10:42 :
Je zegt het zelf, iedereen denkt het ongeveer te weten, maar uiteindelijk blijken die beelden vaak niet te kloppen. Waar had jij jouw beelden dan uit afgeleid? Maar dat je dat dan ook ongeveer góed doet, vind ik best knap, ik snap niet hoe dat komt. Mij lukt dat niet. |
|
|
|
Thoughtful schreef op 26-04-2005 @ 12:45 :
Dat je je een beeld vormt lijkt me niet meer dan normaal, waarschijnlijk op basis van het taalgebruik in de posts, de gedichten, de nick, de overeenkomst van manier van praten met iemand die je kent, of zo? Maar dat je dat dan ook ongeveer góed doet, vind ik best knap, ik snap niet hoe dat komt. Mij lukt dat niet. |
|
|
|
CSN schreef op 25-04-2005 @ 16:28 :
Maar, Vogelvrij, je had toch al eens een uitzondering gemaakt door wel een foto te posten? Hup, maandelijkse uitzonderingen zijn ook uizonderingen. Ja, een foto die ik daarna weer weghaalde toen het topic werd gesloten, inderdaad Desondanks heb ik besloten dat ik volgende week, als mijn ouders weg zijn, voor een dag of zo hier een foto zal plaatsen. Als dit topic dan tenminste niet al vol is
|
|
Verwijderd
Wat een gechat en gevecht. En Sketch
Word eens gauw wat ouder ^^.Ik heb er één van de adminmeet waarop ik tenminste geen inkijk heb :
|
|
|
|
Mutant schreef op 26-04-2005 @ 16:08 :
Wat een gechat en gevecht. En Sketch Word eens gauw wat ouder ^^. Ben ik hard mee bezig, ik ben nu toch al weer een paar uur ouder dan een paar uur geleden. ![]() Ik heb me altijd afgevraagd waar die losse mouwdingsels voor zijn |
|
|
|
Mutant schreef op 26-04-2005 @ 16:36 :
Mijn haar is meestal paarsig of roze of uitgespoeld of donkerbruin als ik te lui ben om het opnieuw erop te zetten. Kleuren en variaties ertussenin zijn mogelijk. Die mouwdingen zijn eigenlijk beenwarmers, maar ik vind ze met die gaten voor de hak net handig voor mijn duim. Ik hou er wel van. Alleen was ik zaterdag op een feestje met roze barbiepopjes die die dingen daadwerkelijk aan hun benen droegen en mij enorm liepen te vervelen ^^. Wanneer word je 18? Ik word in september 18 ^^ |
|
|
|
Verwijderd
Oeh ^^
|
|
|
|
Thoughtful schreef op 26-04-2005 @ 18:48 :
CSN, je verbaast me elke keer weer ^^ Vogelvrij, je bent een held Mutant vind ik er wel weer echt Mutant uitzien trouwens Ik wacht op een recente foto van DoD. ![]() En Sketch heeft al genoeg complimentjes gehad. ![]() DoD heeft al een tijdje niet meer gepost geloof ik. *stuurt PM* Vogelvrij, top! Laatst gewijzigd op 26-04-2005 om 19:38. |
|
|
|
Straks wordt ik nog arrogant
![]() Omg ik ben in een betweterige bui.
|
|
CSN schreef op 26-04-2005 @ 19:37 :
Ik zie daar weinig reden toe? ![]() Omg kut ik ben in een betweterige bui. Dat doe ik al de hele dag, maar dit is de eerste keer dat ik 'm er niet tussenuit verbeter. Jij moet ook altijd mij hebben hè?
|
|
|
|
Sketch schreef op 26-04-2005 @ 19:34 :
Straks word ik nog arrogant ![]() DoD heeft al een tijdje niet meer gepost geloof ik. *stuurt PM* Vogelvrij, top! Tadaaa! Jeg er tilbake igjen, levende og å sparking, oversettelse inn i et mere forståelig språk: I'm back again, alive and kicking, translation into an more understandable language: Ik ben er weer, levend en trappend, vertaling naar een meer begrijpelijkere taal: oi ieders. Hmm, ja, dus. Maare, een foto he? Volgens mij heb ik er nog wel een paar liggen, ff zoeken. Edit: freetranslation.com is heerlijke site XD Edit2: chatten !!!
Toch? Laatst gewijzigd op 26-04-2005 om 20:00. |
|
|
|
Jag år dum.
Jaja, Zweeds kan ik ook. En Noors. Hvoar er toalettet?
|
|
CSN schreef op 26-04-2005 @ 20:15 :
Hvoar er toalettet? |
|
|
|
Verwijderd
¡Usted, el pecador! ¡Así que no parlotea!
foei
|
|
|
@Ave: niet zeuren, post maar wat foto's |
|
|
|
Zakdoekjes met beschermende balsem, ja,
waar een pakje euroshopper zakdoekjes al niet goed voor is.
|
|
Ik heb echt veel gemist
, moordinstrumenten, Sketch Choking, chat, xin geplaag, enz.
|
|
|
|
|
|
Diary of Dreams schreef op 26-04-2005 @ 20:31 :
hiero, 4 foto's van mij ![]() zijn vrij recent, is op school gala zo'n 3 maanden geleden Ik + een meisje van school, ze is iets wat kleiner ^^ ghihi: [afbeelding] Ik: [afbeelding] me again: [afbeelding] ik, ik, ik: [afbeelding] Ik wordt echt veeeelste rood is echt vervelend Все ограничивают свободу, для здесь прибывает автор поэта мастера, ни один когда-либо не достигал, чтобы стать большим количеством iritating тогда его, он - мастер военных искусств, он может держать семь городских горох двумя палочками для еды, он пишет совершенному русскому, и он полностью признает эскиз. Здесь я представляю Вас, всемогущий Дневник Мечтаний!!
|
|
|
|
|
|
@Sketch mooie foto =] op school zie je er toch iets anders uit =P
mooie mensen hier allemaal hoor.. |
|
|
|
bluebird schreef op 27-04-2005 @ 08:39 :
@Sketch mooie foto =] op school zie je er toch iets anders uit =P Laatst gewijzigd op 27-04-2005 om 09:30. |
|
|
|
Sketch schreef op 27-04-2005 @ 09:26 :
Op school ziet iedereen er anders uit ^^ ![]() (zelfverheerleking is ook een kunst ^^)
|
|
Diary of Dreams schreef op 27-04-2005 @ 20:15 :
Klopt, in het echt ben ik nog mooier ![]() (
|
|
|
|
Diary of Dreams schreef op 27-04-2005 @ 20:15 :
Klopt, in het echt ben ik nog mooier ![]() (zelfverheerlijking is ook een
|
|
|
|
Omdat ik hier toch best wat post de laatste tijd
Linksonder.
|
|
neardo schreef op 27-04-2005 @ 20:29 :
Omdat ik hier toch best wat post de laatste tijd [afbeelding] Linksonder. ...van gezicht...geloof ik
|
|
|
|
de wereld is klein
|
|
|
|
|
|
|
Sketch schreef op 27-04-2005 @ 20:49 :
Je lokt het uit, en xineof is er even niet.
|
|
|
|
Halogeen schreef op 27-04-2005 @ 21:37 :
Mensen, heel erg ontopic hoeft natuurlijk niet bij topics als deze, maar is het nodig om zo offtopic te gaan als sommige van jullie doen? M'n volgende posts hier zullen foto's zijn, of redelijk ontopice tekst bevatten.
|
|
|
|
Halogeen schreef op 27-04-2005 @ 21:37 :
Mensen, heel erg ontopic hoeft natuurlijk niet bij topics als deze, maar is het nodig om zo offtopic te gaan als sommige van jullie doen? .Je bedoelt mij toch niet hè? Ter vergelding sprint ik meteen naar boven en ga foto's van mijn ditale camera halen. Moment. Ok komtie: ![]() BOE!! Wat een erge foto .
Laatst gewijzigd op 28-04-2005 om 22:26. |
|
|
|
Zo dooooeeen het niet.
|
|
|
|
xineof schreef op 28-04-2005 @ 16:03 :
.Je bedoeld mij toch niet hè? Ter vergelding sprint ik meteen naar boven en ga foto's van mijn ditale camera halen. Moment. Ok komtie: [afbeelding] BOE!! Wat een erge foto . ![]() Maare leuke foto's ! De bovenste is leuker als die daaronder vind ik .
|
|
Diary of Dreams schreef op 28-04-2005 @ 19:55 :
Ooeei, ik denk dat je voor de krijgsraad komt hoor ! ![]() ![]() waarom?
|
|
xineof schreef op 28-04-2005 @ 16:03 :
.Je bedoeld mij toch niet hè? Ter vergelding sprint ik meteen naar boven en ga foto's van mijn ditale camera halen. Moment. Ok komtie: [afbeelding] BOE!! Wat een erge foto . [edit]volgens mij bedoelt hij vooral mij[/edit] Ik vind 'm wel leuk hoor. Ogen Ik, webcam, tijdje geleden al weer. Wat was m'n haar kort
Laatst gewijzigd op 28-04-2005 om 22:36. |
|
|
|
Sketch schreef op 28-04-2005 @ 22:24 :
bedoelt [edit]volgens mij bedoelt hij vooral mij[/edit] Ik vind 'm wel leuk hoor. Ogen Ik, webcam, tijdje geleden al weer. Wat was m'n haar kort [afbeelding] En xineof, je weet al dat ik die foto ontzettend sexy vind Ik zal eens zoeken of ik nog wat heb.
|
|
Verwijderd
Hmpf
halfchinezen... |