Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ander wandcontactdoos al geprobeerd misschien of de stekker omdraaien -kan- ook helpen en tape altijd de netvoedingskabel in met zelfklevende aluminiumtape, maar zoals al gezegd, gooi er een goede voeding in.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh jeetje. |
![]() |
||
Citaat:
die dingen die ik opnoem zullen waarschijnlijk niet het probleem zijn, dat is hier de voeding. Verder heb ik in mijn ogen niets vreemds genoemd hoor. Je kan ook niet alles weten
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeg dan niets. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Schiet me trouwens net binnen; waar je ook nog naar zou kunnen kijken, topicstarter, is of je moederbord geen sluiting maakt met de behuizing. M.a.w. leg 'm eens op een houten plank of een tijdschrift, en zet 'm dan eens aan. |
![]() |
||
Citaat:
En over dat intapen ben je het wel eens ? En nogmaal, je kan niet alles weten, blijkt alweer.
Laatst gewijzigd op 27-07-2002 om 10:25. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wanneer hij die zooi afkoppelt; komt-ie alleen iets verder in de opstartprocedure. Da's dus niet "enige oplossing", i.m.o. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Intapen? Ach wel nee. Onzin. |
![]() |
||
Citaat:
PC en een stereo installatie, hoef je ook niet te vergelijken En over dat intapen, weet je dus ook niet; is een best bekende modificatie tip hoor. Wat is er mis met het intapen van je netsnoer, heb je wel eens een goede netsnoer bekeken, welke je dan zeker in een netfilter moet stoppen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
fasegevoeligheid, zegt je dat iets
||
Citaat:
je kan ook niet alles weten
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met andere woorden; Ratsja zit weer lekker onzin te verkondigen. Fijn, dank U wel. Als je geen kaas gegeten hebt van technische zaken, hou dan je mond dicht. Of kick je er op om geflamed te worden? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Nogmaal, je weet niet alles, geeft niet en dan is het voor jou direct allemaal onzin.
Laatst gewijzigd op 27-07-2002 om 22:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nee, dat kan Ratsja'tje niet. En hij maakt het nog mooier; hij zegt, in plaats van bronnen, dat wij geen ruk weten. |
![]() |
||
Citaat:
Nee meneer, helaas, je meent dat je alles zo goed weet en als het je niet aanstaat gaat meneer schelden, heel volwassen, ga zo door zou ik zeggen. en als je het allemaal toch zo goed weet (met die onzin) waarom reageer je dan nog. je weet gewoon niet alles, accepteer dat toch eens
|
Verwijderd
|
"Draai je de stekker om, dan krijgt dus alleen de primaire wikkeling van die
trafo z'n spanning "andersom", wat dan inhoudt dat de fase van de spanning 180 graden gedraaid is ten opzichte van, ja wat eigenlijk? Alleen ten opzichte van de vorige plaatsing van de stekker. Wat voor invloed heeft dat op de trafo? Niks, als het goed is, want die krijgt nog steeds wisselspanning, zelfde spanning, zelfde frequentie. De fase van die spanning maakt niet uit, de primaire wikkeling is niks anders dan een domme spoel. Als je dan bedenkt dat de spanning op de secundaire wikkeling, die nu ook 180 graden in fase gedraaid is t.o.v. de vorige plaatsing van de netstekker, gelijk wordt gericht en afgevlakt, dan zijn alle effecten van die fasedraaiing toch teniet gedaan? Alleen de dioden in de gelijkrichter werken nu een 50e van een seconde eerder respectievelijk later dan bij de vorige plaatsing van de stekker, maar werken ze daardoor beter of slechter? Dacht het niet. De dikke elco maakt daarna van de pulserende gelijkspanning uit de gelijkrichterdiodes een spanning met daarop een rimpel van 100 Hz, en die rimpel wordt door de stabilisatie daarna de nek omgedraaid." Gevonden op Usenet. Dáág, Ratsja. |
![]() |
||
Citaat:
|
haha
draai jij de stekker toch niet om, jij je zin. en nu over dat tapen, weet je het daar ook zo goed mee. en dat van die stekker, leuk die usenet, om welk probleem ging het daar. ow ja, schelden houd je maar voor je hoor, je toont wederom je zwakte. stekker omdraaien kan in gevallen problemen oplossen, nogmaals, je weet niet alles en ben je wel aangelijnd ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Goed, volgende kandidaat; het intapen van snoeren en stekkers. Ik zoek op "intapen netsnoer" -- Geen resultaat. "tapen netsnoer". Geen resultaat. "stekker tapen". Geen relevant resultaat. Wat ga je me nou wijsmaken jong?
||
Citaat:
Natuurkundig is het verhaaltje al totaal ontkracht. Maar jij blijft er heilig in geloven. Lang leve het placebo-effect!
||
Citaat:
Ik ben zelf geen technicus op elektronicagebied, maar het kan gaan om bipolairiteit, kamaraad van mij weet er wel van alles van, die kan beter op de inhoud ingaan als ik.
||
Citaat:
Als je gaat modificeren in je stereo apparatuur, word dit vaak aangeraden, daar het niet een dure oplossing (tot meer) is. Je moet natuurlijk wel meerdere modificaties toepassen. Allerbeste is natuurlijk een zeer goede netsnoer, maar die krengen kosten ook wat. Het goed intapen kan kleine storingen voorkomen. Tip voor intapen komt bij Siltech weg. Alle kabel apperatuur moeten goed (dubbel )afgeschermd zijn en nee dit is geen verhaal verzonnen door mij. Kheb al meters tape hier liggen, alleen nog tapen ![]() ![]()
||
Citaat:
"cd speler stekker omdraaien" geeft geen relevant resultaat op www.deja.com hoor. Maar goed, laten we 't eens in 't Engels proberen. "turn plug cd player" -- Ik ben opgehouden na 3 pagina's irrelevante zoekresultaten. Nogmaals, Ratsja, er is helemaal NIEMAND die met Badmuts in discussie ging over die uitspraak. En dat was op alt.nl.audio.*. Het maakt mij niet uit dat jij in mythes gelooft. Maar ga ze hier niet lopen verkondigen. Als jij er per sé anderen bij moet gaan halen om tóch op miraculeuze wijze je gelijk te halen, ga je goddelijke gang. I've already proven you wrong, meerdere keren in dit draadje. Ik vroeg JOU om bronnen, je vertikt het, ik ga zoeken en stuit op het tegendeel. Zelfs NU kom je nog niet met bronnen die pro jouw verhaal pleiten. Iemand die dit draadje doorleest moet voor zichzelf maar uitmaken wie hier uit z'n nek kletst en wie niet.
||
Citaat:
||
Citaat:
alleen over een oplossing hiervan en niet specifiek, maar algemeen.
||
Citaat:
bescherming en afscherming, ALTIJD gewenst, hier wel tenminste kweet niet waar je heen wilt hoor, als alles ongeloof is. Je gelooft ook zeker niet in god, omdat het niet aantoonbaar is ![]()
Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 13:04. |
![]() |
|
en dobberman, concreet iets van jou nog nooit gezien (zie mp3 topic, over 192 kbps, daar is C'T niet eens mee bezig geweest met die test, luisteren naar 192 kbps)
en dit heb ik al vaker gemeld, maar meneer slaat het in de wind. ajussssssssssssss en zolang jij niet normaal kunt gedragen, zonder SCHELDEN, ach of onder een andere naam posten, ja dan zit je toch iets dwars.
|
verder ga ik ook niet meer in conclaaf met je dobberman, als je alleen maar de intentie hebt om te flamen en alles aan je laars lapt.
Normale communictie is niet mogelijk met jou. Ik ga toch ook niet op al jouw topics en (on)zinnigheden reageren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik verwerp ieder geloof, niet per definitie God alleen. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb nog geen bewijs gezien, maar e e n bewijs voor een probleem, niet een specifiek
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoor jou alleen maar jammeren dat 't wél voor "sommige" (vaagheid?) problemen de oplossing kan zijn. Voorspelbaar, hoor. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|