Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2002, 19:48
Rembo
Rembo is offline
Heb een nieuw moederbord en processor en voeding gehad. en ging daar een pc van maken.
ik alles in een kast gedaan en eindelijk kon ik hem aanzetten.
het enigste wat ik hoord was gsst in de voeding daarna kon ik hem niet meer aanzetten.

en met geluk hoorde ik alleen dat geluid!

ik heb alleen afgekoppeld: 2 cd-roms 2 harde schijven.
om te kijken of het aan m'n voeding lag die het niet trok.
en opeens ging alles draaien. alle fans. (gforce2 proc en voeding.) alleen ik kreeg geen beeld.
ik een andere gforce 2 erin en weer geen beeld.

ik dacht misschien is het me agp slot dus heb ik een 2mb viedeo kaart in een pci gedaan en die geprobeerd.
maar ook daar geen beeld.

heb ander geheugen geprobeerd maar ook dit hielp niet.
en toen dacht ik laat ik me hd maar is aansluiten. en die ging allemaal kras geluiden maken.

nou ik heb al heel wat meegemaakt op pc gebied maar zoiets geksss.

dit zijn de specs:

no name voeding 300 wat.
elitegroup socket a moederboard: A7S5A
gforce2
2 hd's van 20 gb
een lite on bakker
en een cd rom speler.

rara wat is dit???

kan het de proc zijn????
Oud 25-07-2002, 23:22
Verwijderd
Ik gooi 't op de voeding.

En knijp je handjes maar dicht dat de rest nog in orde is.

Les 1: Koop NOOIT een no-name voeding. Een goede voeding is de belangrijkste schakel van een stabiel en betrouwbaar systeem. (Wanneer het geen Antec of Enermax is; is het no-name, i.m.o.).
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 07:20
Rembo
Rembo is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

dat weet ik juist niet. mijn hd maakt een wreemd geluid en is denk ik ook dood.
Oud 26-07-2002, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:

Les 1: Koop NOOIT een no-name voeding. Een goede voeding is de belangrijkste schakel van een stabiel en betrouwbaar systeem. (Wanneer het geen Antec of Enermax is; is het no-name, i.m.o.).
heb al bijna ehm.... 6 jaar alleen maar A-open voedingen (die je bij de kast krijgt) en mijn configuratie is echt niet klein, maar nog nooit problemen mee gehad .....
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Ikedea schreef:

heb al bijna ehm.... 6 jaar alleen maar A-open voedingen (die je bij de kast krijgt) en mijn configuratie is echt niet klein, maar nog nooit problemen mee gehad .....
Vooruit; AOpen is ook geen B-merk
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Rembo schreef:

dat weet ik juist niet. mijn hd maakt een wreemd geluid en is denk ik ook dood.
Heb je geen mogelijkheid tot een andere voeding proberen? (Waarvan je zeker weet dat-ie goed is?).
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 15:24
ratsja
ratsja is offline
Ander wandcontactdoos al geprobeerd misschien of de stekker omdraaien -kan- ook helpen en tape altijd de netvoedingskabel in met zelfklevende aluminiumtape, maar zoals al gezegd, gooi er een goede voeding in.
Oud 26-07-2002, 15:42
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:
Ander wandcontactdoos al geprobeerd misschien of de stekker omdraaien -kan- ook helpen en tape altijd de netvoedingskabel in met zelfklevende aluminiumtape, maar zoals al gezegd, gooi er een goede voeding in.
Stekker omdraaien? Tape? Wandcontactdozen?

Oh jeetje.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 15:43
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Stekker omdraaien? Tape? Wandcontactdozen?

Oh jeetje.
jeps
Oud 26-07-2002, 17:06
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:

jeps
Vind je het vreemd dat ik dat een beetje belachelijk vind?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 17:32
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Vind je het vreemd dat ik dat een beetje belachelijk vind?
Ligt eraan waar je op doelt, wat zou er belachelijk moeten zijn ?
die dingen die ik opnoem zullen waarschijnlijk niet het probleem zijn, dat is hier de voeding.

Verder heb ik in mijn ogen niets vreemds genoemd hoor.
Je kan ook niet alles weten
Oud 26-07-2002, 18:03
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Vooruit; AOpen is ook geen B-merk

gelukkig ik heb ook AOpen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 20:31
RenT
RenT is offline
Zit de pc in een geaard stopcontact? klinkt heel vaag maar kan ábsoluut een probleem zijn.

(hij moet dus WEL geaard zijn)
Oud 27-07-2002, 00:52
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:

Ligt eraan waar je op doelt, wat zou er belachelijk moeten zijn ?
die dingen die ik opnoem zullen waarschijnlijk niet het probleem zijn, dat is hier de voeding.

Verder heb ik in mijn ogen niets vreemds genoemd hoor.
Je kan ook niet alles weten
Nou, sorry hoor. Maar wanneer ik als oplossing voor een probleem "draai de stekker eens om" hoor, moet ik toch echt even hárd lachen.

Zeg dan niets.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 00:54
Verwijderd
Citaat:
RenT schreef:
Zit de pc in een geaard stopcontact? klinkt heel vaag maar kan ábsoluut een probleem zijn.

(hij moet dus WEL geaard zijn)
Ach. Je kunt je PC ook nog op andere wijze aarden; i.i.g. zal aarding hier het probleem niet zijn. Wanneer je met een stroomlus zit zal dat resulteren in een brom over je geluidskaart.

Schiet me trouwens net binnen; waar je ook nog naar zou kunnen kijken, topicstarter, is of je moederbord geen sluiting maakt met de behuizing. M.a.w. leg 'm eens op een houten plank of een tijdschrift, en zet 'm dan eens aan.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 10:21
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Nou, sorry hoor. Maar wanneer ik als oplossing voor een probleem "draai de stekker eens om" hoor, moet ik toch echt even hárd lachen.

Zeg dan niets.
hmm, dan had je bij je eerder opmerking ook wel selectief kunnen zijn lijkt me, stekker omdraaien is zeker een oplossing voor probleempjes (niet deze, zoals ik al had gemeld), die zich vooral op audiogebied wel eens voordoen.

En over dat intapen ben je het wel eens ?

En nogmaal, je kan niet alles weten, blijkt alweer.

Laatst gewijzigd op 27-07-2002 om 10:25.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 11:12
RenT
RenT is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Ach. Je kunt je PC ook nog op andere wijze aarden; i.i.g. zal aarding hier het probleem niet zijn.
Is op afstand niet te beoordelen... en als hij niet geaard zou zijn is het verreweg de simpelste oplossing, iig al om t ff te proberen .

Citaat:
Dobermann schreef:
Schiet me trouwens net binnen; waar je ook nog naar zou kunnen kijken, topicstarter, is of je moederbord geen sluiting maakt met de behuizing. M.a.w. leg 'm eens op een houten plank of een tijdschrift, en zet 'm dan eens aan.
Lijkt me wat vergezocht gezien t feit dat t loskoppelen van de cd-drivers enige oplossing biedt. Xou om te beginnen tóch de stroomtips uit dit topic is proberen... en evt. daarna een (leen)voeding die ín ieder geval functioneert d'rin hengelen.
Oud 27-07-2002, 14:54
Verwijderd
Citaat:
RenT schreef:

Is op afstand niet te beoordelen... en als hij niet geaard zou zijn is het verreweg de simpelste oplossing, iig al om t ff te proberen .

Lijkt me wat vergezocht gezien t feit dat t loskoppelen van de cd-drivers enige oplossing biedt. Xou om te beginnen tóch de stroomtips uit dit topic is proberen... en evt. daarna een (leen)voeding die ín ieder geval functioneert d'rin hengelen.
Toch durf ik je op een papiertje te geven dat 't probleem niet in aarding zit :>

En wanneer hij die zooi afkoppelt; komt-ie alleen iets verder in de opstartprocedure. Da's dus niet "enige oplossing", i.m.o.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 14:55
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:

hmm, dan had je bij je eerder opmerking ook wel selectief kunnen zijn lijkt me, stekker omdraaien is zeker een oplossing voor probleempjes (niet deze, zoals ik al had gemeld), die zich vooral op audiogebied wel eens voordoen.

En over dat intapen ben je het wel eens ?

En nogmaal, je kan niet alles weten, blijkt alweer.
Als 't met PC's niets uit zal maken, zal 't dan wél wat uitmaken voor je versterker denk je? Zo ja, ik ben heel benieuwd naar concrete, objectieve bronnen. Niet zoiets als "Nou, ik heb mijn stekkertje omgedraaid, en het geluid klinkt ineens véél beter! Heus waar!" op een ranzig "HIFI"-forum.

Intapen? Ach wel nee. Onzin.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 15:25
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Als 't met PC's niets uit zal maken, zal 't dan wél wat uitmaken voor je versterker denk je? Zo ja, ik ben heel benieuwd naar concrete, objectieve bronnen. Niet zoiets als "Nou, ik heb mijn stekkertje omgedraaid, en het geluid klinkt ineens véél beter! Heus waar!" op een ranzig "HIFI"-forum.

Intapen? Ach wel nee. Onzin.
geld misschien wel meer voor de cd speler, [ als ] er problemen zijn. (dus niet voor beter geluid)
PC en een stereo installatie, hoef je ook niet te vergelijken

En over dat intapen, weet je dus ook niet; is een best bekende modificatie tip hoor.
Wat is er mis met het intapen van je netsnoer, heb je wel eens een goede netsnoer bekeken, welke je dan zeker in een netfilter moet stoppen.
Oud 27-07-2002, 18:05
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:

geld misschien wel meer voor de cd speler, [ als ] er problemen zijn. (dus niet voor beter geluid)
PC en een stereo installatie, hoef je ook niet te vergelijken

En over dat intapen, weet je dus ook niet; is een best bekende modificatie tip hoor.
Wat is er mis met het intapen van je netsnoer, heb je wel eens een goede netsnoer bekeken, welke je dan zeker in een netfilter moet stoppen.
Bronnen dat een stekker wisselen enig effect heeft op de werking van een apparaat? En wel objectieve/plausibele bronnen, heh.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 18:08
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Bronnen dat een stekker wisselen enig effect heeft op de werking van een apparaat? En wel objectieve/plausibele bronnen, heh.
is algemeen bekend hoor

fasegevoeligheid, zegt je dat iets
Oud 27-07-2002, 18:13
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:

is algemeen bekend hoor

fasegevoeligheid, zegt je dat iets
Beetje blind?

Ik vraag om een URL die dat natuurkundig/wetenschappelijk ondersteunt. Ik vraag NIET om de -niet onomstreden- mening van Ratsja.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 18:20
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Beetje blind?

Ik vraag om een URL die dat natuurkundig/wetenschappelijk ondersteunt. Ik vraag NIET om de -niet onomstreden- mening van Ratsja.
Heb je toch gehad op school en over dat tapen hoor ik je niet meer, want dat was toch onzin ?

je kan ook niet alles weten
Oud 27-07-2002, 22:09
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:

Heb je toch gehad op school en over dat tapen hoor ik je niet meer, want dat was toch onzin ?

je kan ook niet alles weten
*zucht*

Met andere woorden; Ratsja zit weer lekker onzin te verkondigen. Fijn, dank U wel.

Als je geen kaas gegeten hebt van technische zaken, hou dan je mond dicht. Of kick je er op om geflamed te worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2002, 22:27
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

*zucht*

Met andere woorden; Ratsja zit weer lekker onzin te verkondigen. Fijn, dank U wel.

Als je geen kaas gegeten hebt van technische zaken, hou dan je mond dicht. Of kick je er op om geflamed te worden?
Jij geeft geen antwoord en als jij iets niet weet, begin je weer met dit soort non sense.

Nogmaal, je weet niet alles, geeft niet en dan is het voor jou direct allemaal onzin.

Laatst gewijzigd op 27-07-2002 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 00:24
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:
Nogmaal, je weet niet alles, geeft niet en dan is het voor jou direct allemaal onzin.
Kom godverdomme dan met bronnen die die onzin van jou bevestigen! En CONCRETE, OBJECTIEVE bronnen die conclusies PLAUSIBEL bevestigen.

Maar nee, dat kan Ratsja'tje niet. En hij maakt het nog mooier; hij zegt, in plaats van bronnen, dat wij geen ruk weten.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 09:20
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Kom godverdomme dan met bronnen die die onzin van jou bevestigen! En CONCRETE, OBJECTIEVE bronnen die conclusies PLAUSIBEL bevestigen.

Maar nee, dat kan Ratsja'tje niet. En hij maakt het nog mooier; hij zegt, in plaats van bronnen, dat wij geen ruk weten.
ach gossie, dan gaat ie weer schelden, je hebt toch zelf ook verstand, denk eens ZELF na, jij met je bronnen, denk je nu echt dat ik voor jou alles kant en klaar maak, LEER zelf eens denken, vragen, zoeken.
Nee meneer, helaas, je meent dat je alles zo goed weet en als het je niet aanstaat gaat meneer schelden, heel volwassen, ga zo door zou ik zeggen.

en als je het allemaal toch zo goed weet (met die onzin) waarom reageer je dan nog.

je weet gewoon niet alles, accepteer dat toch eens
Oud 28-07-2002, 11:48
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:
je weet gewoon niet alles, accepteer dat toch eens
Ik weet niet alles, maar jij bedroevend veel minder.

Troll.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 11:51
Verwijderd
"Draai je de stekker om, dan krijgt dus alleen de primaire wikkeling van die
trafo z'n spanning "andersom", wat dan inhoudt dat de fase van de spanning
180 graden gedraaid is ten opzichte van, ja wat eigenlijk? Alleen ten
opzichte van de vorige plaatsing van de stekker.
Wat voor invloed heeft dat op de trafo? Niks, als het goed is, want die
krijgt nog steeds wisselspanning, zelfde spanning, zelfde frequentie. De
fase van die spanning maakt niet uit, de primaire wikkeling is niks anders
dan een domme spoel.
Als je dan bedenkt dat de spanning op de secundaire wikkeling, die nu ook
180 graden in fase gedraaid is t.o.v. de vorige plaatsing van de netstekker,
gelijk wordt gericht en afgevlakt, dan zijn alle effecten van die
fasedraaiing toch teniet gedaan? Alleen de dioden in de gelijkrichter werken
nu een 50e van een seconde eerder respectievelijk later dan bij de vorige
plaatsing van de stekker, maar werken ze daardoor beter of slechter? Dacht
het niet. De dikke elco maakt daarna van de pulserende gelijkspanning uit de
gelijkrichterdiodes een spanning met daarop een rimpel van 100 Hz, en die
rimpel wordt door de stabilisatie daarna de nek omgedraaid."

Gevonden op Usenet.

Dáág, Ratsja.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 12:01
ratsja
ratsja is offline
ik weet dat je hier wat typt, ik weet niet wat, je staat op negeer, dus bespaar je de moeite
Oud 28-07-2002, 12:05
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:
ik weet dat je hier wat typt, ik weet niet wat, je staat op negeer, dus bespaar je de moeite
HAHAHA!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 12:05
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
"Draai je de stekker om, dan krijgt dus alleen de primaire wikkeling van die
trafo z'n spanning "andersom", wat dan inhoudt dat de fase van de spanning
180 graden gedraaid is ten opzichte van, ja wat eigenlijk? Alleen ten
opzichte van de vorige plaatsing van de stekker.
Wat voor invloed heeft dat op de trafo? Niks, als het goed is, want die
krijgt nog steeds wisselspanning, zelfde spanning, zelfde frequentie. De
fase van die spanning maakt niet uit, de primaire wikkeling is niks anders
dan een domme spoel.
Als je dan bedenkt dat de spanning op de secundaire wikkeling, die nu ook
180 graden in fase gedraaid is t.o.v. de vorige plaatsing van de netstekker,
gelijk wordt gericht en afgevlakt, dan zijn alle effecten van die
fasedraaiing toch teniet gedaan? Alleen de dioden in de gelijkrichter werken
nu een 50e van een seconde eerder respectievelijk later dan bij de vorige
plaatsing van de stekker, maar werken ze daardoor beter of slechter? Dacht
het niet. De dikke elco maakt daarna van de pulserende gelijkspanning uit de
gelijkrichterdiodes een spanning met daarop een rimpel van 100 Hz, en die
rimpel wordt door de stabilisatie daarna de nek omgedraaid."

Gevonden op Usenet.

Dáág, Ratsja.
Oud 28-07-2002, 12:13
ratsja
ratsja is offline
haha
draai jij de stekker toch niet om, jij je zin.
en nu over dat tapen, weet je het daar ook zo goed mee.

en dat van die stekker, leuk die usenet, om welk probleem ging het daar.

ow ja, schelden houd je maar voor je hoor, je toont wederom je zwakte.

stekker omdraaien kan in gevallen problemen oplossen,

nogmaals, je weet niet alles

en ben je wel aangelijnd
Oud 28-07-2002, 12:17
ratsja
ratsja is offline
stekker omdraaien, KAN een oplossing zijn voor bepaalde problemen, het is niet een oplossing voor problemen, snap ie
Oud 28-07-2002, 12:19
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
ratsja schreef:
haha
draai jij de stekker toch niet om, jij je zin.
en nu over dat tapen, weet je het daar ook zo goed mee.

en dat van die stekker, leuk die usenet, om welk probleem ging het daar.

ow ja, schelden houd je maar voor je hoor, je toont wederom je zwakte.

stekker omdraaien kan in gevallen problemen oplossen,

nogmaals, je weet niet alles

en ben je wel aangelijnd
Inhoudelijk er op ingaan zit er niet in bij jou?

Goed, volgende kandidaat; het intapen van snoeren en stekkers.

Ik zoek op "intapen netsnoer" -- Geen resultaat. "tapen netsnoer". Geen resultaat. "stekker tapen". Geen relevant resultaat.

Wat ga je me nou wijsmaken jong?
Oud 28-07-2002, 12:20
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
ratsja schreef:
stekker omdraaien, KAN een oplossing zijn voor bepaalde problemen, het is niet een oplossing voor problemen, snap ie
Welke problemen dán?

Natuurkundig is het verhaaltje al totaal ontkracht. Maar jij blijft er heilig in geloven. Lang leve het placebo-effect!
Oud 28-07-2002, 12:29
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Megatron schreef:

Welke problemen dán?

Natuurkundig is het verhaaltje al totaal ontkracht. Maar jij blijft er heilig in geloven. Lang leve het placebo-effect!
ok ik zou even normaal doen (ben wat in de war), het omdraaien van stekker in stopcontact met name voor cd spelers, kan een oplossing zijn voor problemen die wel eens voor willen doen als de speler overslaat en dit is geen geintje ofzo hoor.

Ik ben zelf geen technicus op elektronicagebied, maar het kan gaan om bipolairiteit, kamaraad van mij weet er wel van alles van, die kan beter op de inhoud ingaan als ik.
Oud 28-07-2002, 12:34
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Megatron schreef:

Inhoudelijk er op ingaan zit er niet in bij jou?

Goed, volgende kandidaat; het intapen van snoeren en stekkers.

Ik zoek op "intapen netsnoer" -- Geen resultaat. "tapen netsnoer". Geen resultaat. "stekker tapen". Geen relevant resultaat.

Wat ga je me nou wijsmaken jong?
Het intapen van netsnoer, met zelfklevende aluminiumtape kan storingen van vooral interlinks en dus invloeden van buitenaf beschermen.
Als je gaat modificeren in je stereo apparatuur, word dit vaak aangeraden, daar het niet een dure oplossing (tot meer) is.
Je moet natuurlijk wel meerdere modificaties toepassen.

Allerbeste is natuurlijk een zeer goede netsnoer, maar die krengen kosten ook wat.

Het goed intapen kan kleine storingen voorkomen.

Tip voor intapen komt bij Siltech weg.

Alle kabel apperatuur moeten goed (dubbel )afgeschermd zijn en nee dit is geen verhaal verzonnen door mij.

Kheb al meters tape hier liggen, alleen nog tapen
Oud 28-07-2002, 12:38
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
ratsja schreef:

ok ik zou even normaal doen (ben wat in de war), het omdraaien van stekker in stopcontact met name voor cd spelers, kan een oplossing zijn voor problemen die wel eens voor willen doen als de speler overslaat en dit is geen geintje ofzo hoor.

Ik ben zelf geen technicus op elektronicagebied, maar het kan gaan om bipolairiteit, kamaraad van mij weet er wel van alles van, die kan beter op de inhoud ingaan als ik.
Nou zijn 't weer CD-spelers waar we over praten?

"cd speler stekker omdraaien" geeft geen relevant resultaat op www.deja.com hoor. Maar goed, laten we 't eens in 't Engels proberen. "turn plug cd player" -- Ik ben opgehouden na 3 pagina's irrelevante zoekresultaten.

Nogmaals, Ratsja, er is helemaal NIEMAND die met Badmuts in discussie ging over die uitspraak. En dat was op alt.nl.audio.*. Het maakt mij niet uit dat jij in mythes gelooft. Maar ga ze hier niet lopen verkondigen. Als jij er per sé anderen bij moet gaan halen om tóch op miraculeuze wijze je gelijk te halen, ga je goddelijke gang. I've already proven you wrong, meerdere keren in dit draadje. Ik vroeg JOU om bronnen, je vertikt het, ik ga zoeken en stuit op het tegendeel. Zelfs NU kom je nog niet met bronnen die pro jouw verhaal pleiten.

Iemand die dit draadje doorleest moet voor zichzelf maar uitmaken wie hier uit z'n nek kletst en wie niet.
Oud 28-07-2002, 12:40
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
ratsja schreef:

Het intapen van netsnoer, met zelfklevende aluminiumtape kan storingen van vooral interlinks en dus invloeden van buitenaf beschermen.
Als je gaat modificeren in je stereo apparatuur, word dit vaak aangeraden, daar het niet een dure oplossing (tot meer) is.
Je moet natuurlijk wel meerdere modificaties toepassen.

Allerbeste is natuurlijk een zeer goede netsnoer, maar die krengen kosten ook wat.

Het goed intapen kan kleine storingen voorkomen.

Tip voor intapen komt bij Siltech weg.

Alle kabel apperatuur moeten goed (dubbel )afgeschermd zijn en nee dit is geen verhaal verzonnen door mij.

Kheb al meters tape hier liggen, alleen nog tapen
Dat jij niet in de gaten hebt dat audiomerken dánkbaar gebruik maken van de bijgelovigheid en de onwetendheid van "audiofielen", zeg.
Oud 28-07-2002, 12:59
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Megatron schreef:

Nou zijn 't weer CD-spelers waar we over praten?

"cd speler stekker omdraaien" geeft geen relevant resultaat op www.deja.com hoor. Maar goed, laten we 't eens in 't Engels proberen. "turn plug cd player" -- Ik ben opgehouden na 3 pagina's irrelevante zoekresultaten.

Nogmaals, Ratsja, er is helemaal NIEMAND die met Badmuts in discussie ging over die uitspraak. En dat was op alt.nl.audio.*. Het maakt mij niet uit dat jij in mythes gelooft. Maar ga ze hier niet lopen verkondigen. Als jij er per sé anderen bij moet gaan halen om tóch op miraculeuze wijze je gelijk te halen, ga je goddelijke gang. I've already proven you wrong, meerdere keren in dit draadje. Ik vroeg JOU om bronnen, je vertikt het, ik ga zoeken en stuit op het tegendeel. Zelfs NU kom je nog niet met bronnen die pro jouw verhaal pleiten.

Iemand die dit draadje doorleest moet voor zichzelf maar uitmaken wie hier uit z'n nek kletst en wie niet.
jeps, ik had het ook niet over pc's meneer, vandaag niet, gister niet en eergister ook niet.
alleen over een oplossing hiervan en niet specifiek, maar algemeen.
Oud 28-07-2002, 13:00
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Megatron schreef:

Dat jij niet in de gaten hebt dat audiomerken dánkbaar gebruik maken van de bijgelovigheid en de onwetendheid van "audiofielen", zeg.
klopt, maar bewijs jij het tegendeel maar, even logisch nadenken en je weet het antwoord zelf wel he.

bescherming en afscherming, ALTIJD gewenst, hier wel tenminste

kweet niet waar je heen wilt hoor, als alles ongeloof is.

Je gelooft ook zeker niet in god, omdat het niet aantoonbaar is

Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 13:04.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 13:08
ratsja
ratsja is offline
en dobberman, concreet iets van jou nog nooit gezien (zie mp3 topic, over 192 kbps, daar is C'T niet eens mee bezig geweest met die test, luisteren naar 192 kbps)
en dit heb ik al vaker gemeld, maar meneer slaat het in de wind.

ajussssssssssssss

en zolang jij niet normaal kunt gedragen, zonder SCHELDEN, ach
of onder een andere naam posten, ja dan zit je toch iets dwars.
Oud 28-07-2002, 13:41
ratsja
ratsja is offline
verder ga ik ook niet meer in conclaaf met je dobberman, als je alleen maar de intentie hebt om te flamen en alles aan je laars lapt.
Normale communictie is niet mogelijk met jou.
Ik ga toch ook niet op al jouw topics en (on)zinnigheden reageren.
Oud 28-07-2002, 14:35
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:
Ik ga toch ook niet op al jouw topics en (on)zinnigheden reageren.
Ik beloof je ook plechtig dat ik alleen op jouw ONzinnigheden ga flamen. Niet dat dat qua kwantiteit wat uitmaakt verder hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 14:36
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:

klopt, maar bewijs jij het tegendeel maar, even logisch nadenken en je weet het antwoord zelf wel he.

bescherming en afscherming, ALTIJD gewenst, hier wel tenminste

kweet niet waar je heen wilt hoor, als alles ongeloof is.

Je gelooft ook zeker niet in god, omdat het niet aantoonbaar is
Rationaliteit is een wijze kunst. Het tegendeel van stekkers omdraaien heb ik al gegeven.

En ik verwerp ieder geloof, niet per definitie God alleen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 14:49
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Rationaliteit is een wijze kunst. Het tegendeel van stekkers omdraaien heb ik al gegeven.

En ik verwerp ieder geloof, niet per definitie God alleen.
van die stekkers niet hoor
ik heb nog geen bewijs gezien, maar e e n bewijs voor een probleem, niet een specifiek
Oud 28-07-2002, 14:49
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Ik beloof je ook plechtig dat ik alleen op jouw ONzinnigheden ga flamen. Niet dat dat qua kwantiteit wat uitmaakt verder hoor.
wat jij onzinnig vind, hoeft niet zo te zijn natuurlijk
Oud 28-07-2002, 14:52
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:

wat jij onzinnig vind, hoeft niet zo te zijn natuurlijk
Stekkers omdraaien en tapen vind ik onzinnig ja. Dat heb ik -m.b.t. omdraaien- aan kunnen tonen. Tapen? Daar heb ik op Usenet NIETS over kunnen vinden. Als je iets op Usenet NIET kunt vinden mag je er redelijk vanuit gaan dat 't NIET bestaat.

Ik hoor jou alleen maar jammeren dat 't wél voor "sommige" (vaagheid?) problemen de oplossing kan zijn.

Voorspelbaar, hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten