Advertentie | |
|
![]() |
|
neej.. niet verbaasd.. *zucht* echt dom.. ik woon in een dorp waar het IQ echt gewoon lager is dan de temperatuur.. Jaa.. ik weet ook wel dat er meer is dan IQ.. maar het is zooo irritant..
En die discussie was een voorbeeld..
|
Verwijderd
|
Ik verbaas mij erover dat iemand die zichzelf blijkbaar intelligenter vindt dan anderen, er problemen mee heeft.
De werkelijkheid is een subjectief begrip. [edit] De meeste mensen zijn nou eenmaal niet boeiend, maar wat is het nut van irritatie? Laatst gewijzigd op 27-07-2002 om 19:28. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je wil dus met 1 blik gaan bepalen dat mensen dommer zijn dan jou? Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Sorry ![]()
|
Verwijderd
|
sjemig, erg hoor.. een dorp vol domme mensen, je zal dr maar wonen..
enneuh, met dat jij andere mensen zo dom vind indiceer je wel heel erg dat je jezelf slimmer vind dan hen, oftewel dat je niet een van hen bent want jij bent niet zo dom.. oftewel jij bent slimmer.. Dat snap ik dus dan weer niet he! Hoe kun je je nou in godsnaam laten irriteren door zulke ontzettend onnozele dingen.. ![]() |
![]() |
|
argh.. ********.. dat doe ik niet met één blik.. ik krijg deze mensen iedere dag in de winkel, ja dezelfde, en dan kom je daar echt wel achter.
Waarom ik me in Gotsnaam hieraan irriteer? Omdat ik er iedere dag weer naar toe moet, weer me door deze mensen moet laten commanderen, ja sommige vragen niet maar bevelen, dat irriteert me. Ik kan het nog even niet uit mijn leven zetten, want over drie maanden kan ik pas stoppen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ga jij je nog maar 3 maanden heel erg lopen irriteren, wordt je vast een stuk gelukkiger van |
![]() |
||
Citaat:
ik irriteer me niet aan ********, ik vind het alleen vervelend als hij vaag doet ik irriteer me ook niet aan jou
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Als ik voor mijn Wiskunde B examen had geleerd, was het een 10 geweest .. en geen 8.5 (waar ik dus niks voor deed en na een half uurtje weer naar huis ging). |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sterkte! |
![]() |
|
![]() |
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Er zijn ook veel domme mensen. Ik erger me er alleen niet aan en ga met zulke mensen ook om. Bij mij in het dorp is ook niet iedereen even intelligent, maar stuk voor stuk aardige mensen. Ik heb ook een vriend die het gewoon qua IQ minder getroffen heeft. Daar kan hij ook niets aan doen. Ik erger me er meer aan als mensen proberen slimmer over te komen dan ze zijn. Bijvoorbeeld het over ingewikkelde onderwerpen hebben zonder te weten waar ze over praten. Die vriend van mij doet dat gelukkig niet. Als het over politiek gaat bijvoorbeeld praat hij wel mee, maar gewoon op zijn eigen niveau. Hij gaat dan niet in op zware ingewikkelde vraagstukken, maar zegt gewoon hoe hij het in zijn eenvoudige mening ziet. Vaak zegt hij dan zelfs dingen waar mensen die zich intelligenter achten nog wat van kunnen leren.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ongeveer 2 a 3 maanden met iemand op het werk gezeten. Hij was 37 jaar oud en had een LTS achtergrond .. maar door zijn levenservaring kon ik prima met hem praten over algemene zaken. Hij heeft zijn zaakjes goed op orde en ziet dingen heel nuchter. Tsja, en dan kijk ik naar mezelf en zie een ongeregeld hoopje van hersenspinsels ![]() ![]() |
![]() |
|
Regel één: mensen zijn idioten.
Zolang je dat in je achterhoofd houdt, wordt het leven een stuk aangenamer. Jenneke, wat ik niet aan je snap is waarom je het leven zo ontzettend serieus neemt. Dan ben je toch alleen jezelf maar gek aan het maken? Probeer zaken wat luchtiger te zien...laat die mensen lekker dom en idioot zijn, en zoek je eigen wegen naar geluk. JE WORDT NIET GELUKKIG DOOR AFWEZIGHEID VAN FRUSTRATIES!! "geluk" komt van het werkwoord "lukken". Realiseer je eigen doelen in plaats van de doelen van anderen (hoe idioot die ook zijn) te dwarsbomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Regel twee: je bent zelf ook een mens. Zolang je dat in je achterhoofd houdt, wordt het leven een stuk aangenamer ![]() Oftewel: neem jezelf en anderen niet zo serieus ![]() |
![]() |
|
mjah ik heb ier bestwel "last" van
maar dat komt vooral omdat ik met mensen van mijn leeftijd weggaan en spijtig genoeg reageren die in 90% van de gevallen nogal puberachtig en is het moeilijk om er een deftig gesprek met aan te binden en voor de rest vind ik gewoon ook heel de samenleving dom wat mensen vooruitgang of evolutie noemen vind ik eerder steeds meer en meer achteruitgang we vernielen deze wereld gewoon steeds meer en meer |
![]() |
|
Verwijderd
|
whahahaahaha.. lol topic zeg..
Maar euh, neej.. je hebt irritaties niet onder controle.. maar je kan je ook ergens bij neerleggen en het accepteren en zie.. je irritaties zijn weg... Ik vind het gewoon zo onzinnig om als ik ergens ben mn humeur te laten verpesten doordat anderen zo oenig zijn, kstap dr lekker overheen, lach dr om.. en heb alsnog een leuke dag.. stuk prettiger dan je groen en geel te ergeren hoor! En ja.. soms kunnen domme mensen dingen heel gevat zien.. soms lijkt het me heerlijk dom te zijn, de wereld is lekker simpel en al die moeilijke dingen snap ik toch niet ![]() Maar dat iemand dom is betekent niet dat iemand niet aardig is, en die iemand kan dus altijd weer andere goede kanten hebben.. Ik vind eerlijk gezegd iemand die gigantisch loopt te pronken met hoe slim hij/zij is (zoals mn ex die elke dag wel weer moest vertellen hoe knap het wel niet was dat hij zn examen had gehaald zonder ooit iets uit te voeren en ervoor te leren) een stuk irritanter... eigenlijk.. domme mensen zijn vaak best grappig... eigenlijk |
![]() |
||
Citaat:
ze zijn meestal wel aardig, maar ik kan er niet mee praten. Daar baal ik wel van. Natuurlijk zou ik mn irritaties wel naast me neer willen kunnen leggen (faute zin... ![]() Naja, ik ga nu maar gewoon pannenkoekjes bakken.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zorg voor andere sullige dingetjes die je bezig kunnen houden zodat je in plaats van je te ergeren lol kunt hebben om die mensen.. stel ze voor als allemaal koeien die grazen in de wei.. weet ik veel.. stel ze voor in hun pyjama als ze net op staan.. zodat je je irritaties iig omzet in binnenpretjes, heb je straks nog heel veel lol op je werk ook, want het heerlijk is, die mensen weten lekker niet wat jij denkt, dus in hun gezicht ben je heel vriendelijk: alstublieft, dankuwel, goedemiddag enz. terwijl in je hoofd die mensen in een pyjama met ongekamd haar en geen make up voor je staan.. kzeg maar wat |
![]() |
|||
Citaat:
Als je mn posts in deze topic had gelezen, had je geweten dat ik pas over drie maanden met deze baan kan stoppen en ik reken niet alleen af, doe geen kassawerk, maar bedien.. dus moet wel met ze praten. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enneuh, sorry.. maar ik ga ookal ben ik niet dom ook geen goed gesprek met de bediening voeren.. ik bedoelde, je hoeft toch geen echte gesprekken met ze te voeren |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @CodeName Egg: zou het niet kunnen dat de mensen waar jij je aan ergert alleen maar dom op je overkomen omdat jij, in tegenstelling tot hen, geneigd bent om dieper over dingen na te denken?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is echt zo'n "gezelligheidswinkel", waar iedereen die jij helpt ook met je wil praten.. af en toe krijg ik ze de winkel amper uit.. Daardoor krijg ik ook door hoe dom sommige mensen kunnen doen.
||
Citaat:
En ik geef ze wel wat gelijk, mensen kunnen soms zo irritant zijn, kunnen gapen alsof je ze voor de gek houdt en ik erger me daar best ook wel aan. Ze had het dus niet over dommer of slimmer, en wat jouw antwoord betreft, je wil jezelf ook slimmer laten blijken, zo kan ik ook beginnen maar dat is hier toch niet de bedoeling, althans vind ik.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enneuh, sja.. dan zul je nog 3 maanden in de hel van domheid moeten leven.. ofzow |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|