Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2002, 18:52
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Ik kan me soms zooo gigantisch ergeren aan mensen. Ze zijn vaak ook zo dom bezig. Ik werk in een winkel, en als ik dan sta af te rekenen met een klant vraag ik vaak geld bij zodat ik niet m'n halve bak kleingeld hoef terug te geven. En dan kijken ze je zooo dom aan. Net van die koeien (sorry Koei, no offense)! Of als ik met mensen zit te praten en hebben het over politiek of iets waar je bij moet nadenken.. Dan heb ik altijd de neiging om te roepen: "Hou je kop, je weet bij Got niet waar je het over hebt!", als mensen dingen gaan roepen waar ze totaal geen verstand van hebben. Argh.. heeft iemand daar hier ook last van?
Oud 27-07-2002, 18:58
Verwijderd
Citaat:
CodeName Egg schreef:
Ik kan me soms zooo gigantisch ergeren aan mensen. Ze zijn vaak ook zo dom bezig. Ik werk in een winkel, en als ik dan sta af te rekenen met een klant vraag ik vaak geld bij zodat ik niet m'n halve bak kleingeld hoef terug te geven. En dan kijken ze je zooo dom aan. Net van die koeien (sorry Koei, no offense)! Of als ik met mensen zit te praten en hebben het over politiek of iets waar je bij moet nadenken.. Dan heb ik altijd de neiging om te roepen: "Hou je kop, je weet bij Got niet waar je het over hebt!", als mensen dingen gaan roepen waar ze totaal geen verstand van hebben. Argh.. heeft iemand daar hier ook last van?
Ja .. nu

Nee, serieus. Een verbaasde blik is niet per se een domme .. en een discussie over politiek is niet altijd een discussie over uitsluitend politiek.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 19:11
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
neej.. niet verbaasd.. *zucht* echt dom.. ik woon in een dorp waar het IQ echt gewoon lager is dan de temperatuur.. Jaa.. ik weet ook wel dat er meer is dan IQ.. maar het is zooo irritant..
En die discussie was een voorbeeld..
Oud 27-07-2002, 19:19
Verwijderd
Ik verbaas mij erover dat iemand die zichzelf blijkbaar intelligenter vindt dan anderen, er problemen mee heeft.

De werkelijkheid is een subjectief begrip.

[edit]
De meeste mensen zijn nou eenmaal niet boeiend, maar wat is het nut van irritatie?

Laatst gewijzigd op 27-07-2002 om 19:28.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 19:30
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik verbaas mij erover dat iemand die zichzelf blijkbaar intelligenter vindt dan anderen, er problemen mee heeft.
waar zeg ik dat ik mezelf intelligenter vind? Dat vind ik namelijk niet. Ik ben het gewoon, in vergelijking met de mensen die in mijn winkel komen (99 van de 100 dan)
Citaat:
******** schreef:
De werkelijkheid is een subjectief begrip.
je doet vaag.. dat is vervelend.
Oud 27-07-2002, 19:33
Verwijderd
Citaat:
CodeName Egg schreef:
waar zeg ik dat ik mezelf intelligenter vind? Dat vind ik namelijk niet. Ik ben het gewoon, in vergelijking met de mensen die in mijn winkel komen (99 van de 100 dan)
Whaha

Je wil dus met 1 blik gaan bepalen dat mensen dommer zijn dan jou?

Citaat:
nadenken kan geen kwaad.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 19:33
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef:

Je bent het wel, maar je vindt het niet... Maar als je het niet vindt zou je toch ook niet zeggen dat je het bent?

(Sorry )
Oud 27-07-2002, 19:34
Verwijderd
sjemig, erg hoor.. een dorp vol domme mensen, je zal dr maar wonen..

enneuh, met dat jij andere mensen zo dom vind indiceer je wel heel erg dat je jezelf slimmer vind dan hen, oftewel dat je niet een van hen bent want jij bent niet zo dom.. oftewel jij bent slimmer..

Dat snap ik dus dan weer niet he! Hoe kun je je nou in godsnaam laten irriteren door zulke ontzettend onnozele dingen.. hou je met je eigen leven bezig en laat die mensen lekker dom zijn, boeit jou het!!!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 19:39
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
argh.. ********.. dat doe ik niet met één blik.. ik krijg deze mensen iedere dag in de winkel, ja dezelfde, en dan kom je daar echt wel achter.
Waarom ik me in Gotsnaam hieraan irriteer? Omdat ik er iedere dag weer naar toe moet, weer me door deze mensen moet laten commanderen, ja sommige vragen niet maar bevelen, dat irriteert me. Ik kan het nog even niet uit mijn leven zetten, want over drie maanden kan ik pas stoppen.
Oud 27-07-2002, 19:41
Verwijderd
Citaat:
CodeName Egg schreef:
argh.. ********

Ga iets leuks doen ofzo .. werken is nou eenmaal niet leuk
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 19:48
Verwijderd
Citaat:
CodeName Egg schreef:
argh.. ********.. dat doe ik niet met één blik.. ik krijg deze mensen iedere dag in de winkel, ja dezelfde, en dan kom je daar echt wel achter.
Waarom ik me in Gotsnaam hieraan irriteer? Omdat ik er iedere dag weer naar toe moet, weer me door deze mensen moet laten commanderen, ja sommige vragen niet maar bevelen, dat irriteert me. Ik kan het nog even niet uit mijn leven zetten, want over drie maanden kan ik pas stoppen.
nou, kheb medelijden met je hoor...

ga jij je nog maar 3 maanden heel erg lopen irriteren, wordt je vast een stuk gelukkiger van
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 19:55
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
geez.. hoezo opgefokt

ik kan dat irriteren niet in controle houden ofzo, okee..
Oud 27-07-2002, 19:55
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef:

dus jij irriteert je aan

* mensen die dommer zijn dan jij (zoals die klant)
* mensen die slimmer zijn dan jij (zoals die ******** ())
* mensen die even normaal zijn als jij (zoals die ik ())

dat is inderdaad lastig
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 19:56
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
Just Johan schreef:

dus jij irriteert je aan

* mensen die dommer zijn dan jij (zoals die klant)
* mensen die even normaal zijn als jij (zoals die ik)

dat is inderdaad lastig
neej
ik irriteer me niet aan ********, ik vind het alleen vervelend als hij vaag doet
ik irriteer me ook niet aan jou
Oud 27-07-2002, 20:09
Verwijderd
Citaat:
CodeName Egg schreef:
neej
ik irriteer me niet aan ********, ik vind het alleen vervelend als hij vaag doet
ik irriteer me ook niet aan jou
Volgens mij heb je alleen een lange dag op het werk gehad
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 20:41
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Hallo mensen, doe s ff niet zo flauw zeg, jullie snappen best waar t over gaat en zitten gewoon t miereneuken (of was het mierenneuken)
//
Jaaa ik snap wat je bedoelt, maar de gemiddelde Nederlander is nou niet altijd ff snugger - wen r maar vast aan
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 21:15
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
me-myself&anne schreef:
Hallo mensen, doe s ff niet zo flauw zeg, jullie snappen best waar t over gaat en zitten gewoon t miereneuken (of was het mierenneuken)
//
Jaaa ik snap wat je bedoelt, maar de gemiddelde Nederlander is nou niet altijd ff snugger - wen r maar vast aan
misschien zie jij dat wel helemaal verkeerd; de gemiddelde nederlander doet zich gewoon dommer voor dan ie is om de intellectuele elite een beetje voor de gek te houden; het getuigt niet van domheid als je voor de kassa gaat staan kwijlen als ze vragen of het een centje meer mag zijn, het is zoeken naar de diepere betekenis van het leven in jouzelf; daar waar alle kennis uit de kosmos zich verenigt in één brok filosofische genialiteit. denk je dat de gemiddelde nederlander zomaar mensen zinloos geweld aandoet? NEE! precies! het proces van jezelf overgeven aan je dierlijke instincten brengt je weer terug tot de natuur; daar waar ook de bijna goddelijk aandoende inspiratie zichzelf ooit voor het eerst manifesteerde en daarmee het pad vrij maakte voor de overweldigende evolutie van de gemiddelde nederlander. tja... iedere keer dat ik als eenvoudige intellectueel zo'n fantastische ajax!jodeeeeh!!! of feyenoord!boereeeeh!!! compositie door het stadion hoor weerklinken kan ik alleen maar respectvol knikken en proberen stil te staan bij de diepere betekenis; dromend; hopend dat ik het ooit allemaal zal begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 21:19
Verwijderd
LoL @ Just Johan
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Just Johan schreef:
* mensen die even normaal zijn als jij (zoals die ik ())
Ik weet niet wie van ons verstandiger is en meer mensenkennis heeft .. maar als het komt tot het maken van IQ testen ben je iig beter dan mij
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 22:06
funest
funest is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef:
"Hou je kop, je weet bij Got niet waar je het over hebt!",
kvin et wel grappig dat je mensen afzeikt dat ze dom zijn en dan zelf tot 2 maal toe God met een T schrijft...
niet echt slim dametje..

Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 22:42
Verwijderd
*moet even iets doen na het zien van plaatje*

Moehahahahahahaha
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 00:10
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
zo'n id heb ik ook altijd bij onnozele praatjes over het weer, over hoe oud mensen zijn en wat ze op vakantie gaan doen
Oud 28-07-2002, 01:23
Verwijderd
Over het algemeen... ligt aan de types. Sommigen kunnen idd zo ontzettend dom zijn.... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 07:45
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik weet niet wie van ons verstandiger is en meer mensenkennis heeft .. maar als het komt tot het maken van IQ testen ben je iig beter dan mij
ik vermoed wel dat als het er op aan komt wie er het best van tevoren al z'n algebratentamen gaat leren wie van ons hier het verstandigst is
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 07:50
Verwijderd
Citaat:
Just Johan schreef:
ik vermoed wel dat als het er op aan komt wie er het best van tevoren al z'n algebratentamen gaat leren wie van ons hier het verstandigst is
Euhm, hangt er maar vanaf .. ben soms best lui hoor al helemaal als ik het idee heb dat iets eenvoudig is en achteraf blijkt dat bepaalde dingen toch nog niet helemaal in mijn hoofd zitten

Als ik voor mijn Wiskunde B examen had geleerd, was het een 10 geweest .. en geen 8.5 (waar ik dus niks voor deed en na een half uurtje weer naar huis ging).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2002, 08:25
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef:
geez.. hoezo opgefokt

ik kan dat irriteren niet in controle houden ofzo, okee..
Je probleemstelling is helder. De reacties die je krijgt, zijn dat ook. In verhouding tot je ervaringen in de supermarkt had je hier misschien betere reacties verwacht. Teleurgesteld? Ze hebben in één ding gelijk: domme mensen zullen er altijd blijven, alleen komt er een tijd dat je je daarbij neerlegt. Verder zal het probleem op den duur minder relevant worden, omdat een slim meisje als jij zeker niet in een supermarkt blijft werken.
Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 08:58
Hippielove
Hippielove is offline
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Er zijn ook veel domme mensen. Ik erger me er alleen niet aan en ga met zulke mensen ook om. Bij mij in het dorp is ook niet iedereen even intelligent, maar stuk voor stuk aardige mensen. Ik heb ook een vriend die het gewoon qua IQ minder getroffen heeft. Daar kan hij ook niets aan doen. Ik erger me er meer aan als mensen proberen slimmer over te komen dan ze zijn. Bijvoorbeeld het over ingewikkelde onderwerpen hebben zonder te weten waar ze over praten. Die vriend van mij doet dat gelukkig niet. Als het over politiek gaat bijvoorbeeld praat hij wel mee, maar gewoon op zijn eigen niveau. Hij gaat dan niet in op zware ingewikkelde vraagstukken, maar zegt gewoon hoe hij het in zijn eenvoudige mening ziet. Vaak zegt hij dan zelfs dingen waar mensen die zich intelligenter achten nog wat van kunnen leren.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Hippielove schreef:
Vaak zegt hij dan zelfs dingen waar mensen die zich intelligenter achten nog wat van kunnen leren.
Hij verzuipt niet zo in details

Ik heb ongeveer 2 a 3 maanden met iemand op het werk gezeten. Hij was 37 jaar oud en had een LTS achtergrond .. maar door zijn levenservaring kon ik prima met hem praten over algemene zaken. Hij heeft zijn zaakjes goed op orde en ziet dingen heel nuchter.

Tsja, en dan kijk ik naar mezelf en zie een ongeregeld hoopje van hersenspinsels
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 09:39
damaetas
damaetas is offline
ja, heb ik ook wel es last van. tjah
Oud 28-07-2002, 09:42
Unexplained
Unexplained is offline
Regel één: mensen zijn idioten.

Zolang je dat in je achterhoofd houdt, wordt het leven een stuk aangenamer.

Jenneke, wat ik niet aan je snap is waarom je het leven zo ontzettend serieus neemt. Dan ben je toch alleen jezelf maar gek aan het maken?

Probeer zaken wat luchtiger te zien...laat die mensen lekker dom en idioot zijn, en zoek je eigen wegen naar geluk.

JE WORDT NIET GELUKKIG DOOR AFWEZIGHEID VAN FRUSTRATIES!!

"geluk" komt van het werkwoord "lukken". Realiseer je eigen doelen in plaats van de doelen van anderen (hoe idioot die ook zijn) te dwarsbomen.
Oud 28-07-2002, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Regel één: mensen zijn idioten.

Zolang je dat in je achterhoofd houdt, wordt het leven een stuk aangenamer.

Regel twee: je bent zelf ook een mens.

Zolang je dat in je achterhoofd houdt, wordt het leven een stuk aangenamer

Oftewel: neem jezelf en anderen niet zo serieus
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 10:20
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
AM schreef:

kvin et wel grappig dat je mensen afzeikt dat ze dom zijn en dan zelf tot 2 maal toe God met een T schrijft...
niet echt slim dametje..

doe ik altijd..
Oud 28-07-2002, 10:23
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Als ik het leven nooit serieus had genomen, zat ik nu waarschijnlijk niet eens hier te typen maar zat ik nog steeds in een zandbakje kasteeltjes te bouwen.
Oud 28-07-2002, 10:52
BlackMystery
BlackMystery is offline
mjah ik heb ier bestwel "last" van
maar dat komt vooral omdat ik met mensen van mijn leeftijd weggaan
en spijtig genoeg reageren die in 90% van de gevallen nogal puberachtig en is het moeilijk om er een deftig gesprek met aan te binden
en voor de rest vind ik gewoon ook heel de samenleving dom
wat mensen vooruitgang of evolutie noemen
vind ik eerder steeds meer en meer achteruitgang
we vernielen deze wereld gewoon steeds meer en meer
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 11:06
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
wat mensen vooruitgang of evolutie noemen
vind ik eerder steeds meer en meer achteruitgang
we vernielen deze wereld gewoon steeds meer en meer
*agree*
Oud 28-07-2002, 11:12
Verwijderd
whahahaahaha.. lol topic zeg..

Maar euh, neej.. je hebt irritaties niet onder controle.. maar je kan je ook ergens bij neerleggen en het accepteren en zie.. je irritaties zijn weg...

Ik vind het gewoon zo onzinnig om als ik ergens ben mn humeur te laten verpesten doordat anderen zo oenig zijn, kstap dr lekker overheen, lach dr om.. en heb alsnog een leuke dag.. stuk prettiger dan je groen en geel te ergeren hoor!

En ja.. soms kunnen domme mensen dingen heel gevat zien.. soms lijkt het me heerlijk dom te zijn, de wereld is lekker simpel en al die moeilijke dingen snap ik toch niet
Maar dat iemand dom is betekent niet dat iemand niet aardig is, en die iemand kan dus altijd weer andere goede kanten hebben..

Ik vind eerlijk gezegd iemand die gigantisch loopt te pronken met hoe slim hij/zij is (zoals mn ex die elke dag wel weer moest vertellen hoe knap het wel niet was dat hij zn examen had gehaald zonder ooit iets uit te voeren en ervoor te leren) een stuk irritanter... eigenlijk.. domme mensen zijn vaak best grappig... eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 11:15
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
whahahaahaha.. lol topic zeg..

Maar euh, neej.. je hebt irritaties niet onder controle.. maar je kan je ook ergens bij neerleggen en het accepteren en zie.. je irritaties zijn weg...

Ik vind het gewoon zo onzinnig om als ik ergens ben mn humeur te laten verpesten doordat anderen zo oenig zijn, kstap dr lekker overheen, lach dr om.. en heb alsnog een leuke dag.. stuk prettiger dan je groen en geel te ergeren hoor!

En ja.. soms kunnen domme mensen dingen heel gevat zien.. soms lijkt het me heerlijk dom te zijn, de wereld is lekker simpel en al die moeilijke dingen snap ik toch niet
Maar dat iemand dom is betekent niet dat iemand niet aardig is, en die iemand kan dus altijd weer andere goede kanten hebben..

Ik vind eerlijk gezegd iemand die gigantisch loopt te pronken met hoe slim hij/zij is (zoals mn ex die elke dag wel weer moest vertellen hoe knap het wel niet was dat hij zn examen had gehaald zonder ooit iets uit te voeren en ervoor te leren) een stuk irritanter... eigenlijk.. domme mensen zijn vaak best grappig... eigenlijk
idd
ze zijn meestal wel aardig, maar ik kan er niet mee praten. Daar baal ik wel van. Natuurlijk zou ik mn irritaties wel naast me neer willen kunnen leggen (faute zin...), maar dat kan ik niet, helaas.
Naja, ik ga nu maar gewoon pannenkoekjes bakken..
Oud 28-07-2002, 11:18
Verwijderd
Citaat:
CodeName Egg schreef:

idd
ze zijn meestal wel aardig, maar ik kan er niet mee praten. Daar baal ik wel van. Natuurlijk zou ik mn irritaties wel naast me neer willen kunnen leggen (faute zin...), maar dat kan ik niet, helaas.
Naja, ik ga nu maar gewoon pannenkoekjes bakken..
nouw.. dan moet je ms es een ander baantje zoeken met minder koeiige mensen.. en als je afrekent met hen hoef je toch ook niet met ze te praten?

Zorg voor andere sullige dingetjes die je bezig kunnen houden zodat je in plaats van je te ergeren lol kunt hebben om die mensen.. stel ze voor als allemaal koeien die grazen in de wei.. weet ik veel.. stel ze voor in hun pyjama als ze net op staan.. zodat je je irritaties iig omzet in binnenpretjes, heb je straks nog heel veel lol op je werk ook, want het heerlijk is, die mensen weten lekker niet wat jij denkt, dus in hun gezicht ben je heel vriendelijk: alstublieft, dankuwel, goedemiddag enz. terwijl in je hoofd die mensen in een pyjama met ongekamd haar en geen make up voor je staan..

kzeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 11:55
funest
funest is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef:

doe ik altijd..
stoerrr....
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 12:16
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

nouw.. dan moet je ms es een ander baantje zoeken met minder koeiige mensen.. en als je afrekent met hen hoef je toch ook niet met ze te praten?

Als je mn posts in deze topic had gelezen, had je geweten dat ik pas over drie maanden met deze baan kan stoppen en ik reken niet alleen af, doe geen kassawerk, maar bedien.. dus moet wel met ze praten.

Citaat:
Dusjcrib schreef:
Zorg voor andere sullige dingetjes die je bezig kunnen houden zodat je in plaats van je te ergeren lol kunt hebben om die mensen.. stel ze voor als allemaal koeien die grazen in de wei.. weet ik veel.. stel ze voor in hun pyjama als ze net op staan.. zodat je je irritaties iig omzet in binnenpretjes, heb je straks nog heel veel lol op je werk ook, want het heerlijk is, die mensen weten lekker niet wat jij denkt, dus in hun gezicht ben je heel vriendelijk: alstublieft, dankuwel, goedemiddag enz. terwijl in je hoofd die mensen in een pyjama met ongekamd haar en geen make up voor je staan..

kzeg maar wat
haha! dat zal nog leuk worden.. wel goed idee.. tnx
Oud 28-07-2002, 12:24
Verwijderd
Citaat:
CodeName Egg schreef:

Als je mn posts in deze topic had gelezen, had je geweten dat ik pas over drie maanden met deze baan kan stoppen en ik reken niet alleen af, doe geen kassawerk, maar bedien.. dus moet wel met ze praten.

haha! dat zal nog leuk worden.. wel goed idee.. tnx
Khad alles doorgelezen hoor.. maar was me ff weer ontschoten, maar hoezo kun je dan pas over 3 maanden stoppen?

Enneuh, sorry.. maar ik ga ookal ben ik niet dom ook geen goed gesprek met de bediening voeren.. ik bedoelde, je hoeft toch geen echte gesprekken met ze te voeren
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 12:24
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Hippielove schreef:
Ik erger me er meer aan als mensen proberen slimmer over te komen dan ze zijn. Bijvoorbeeld het over ingewikkelde onderwerpen hebben zonder te weten waar ze over praten.
ja dat haat ik ook joh. ik zit meestal smiddags in de trein van Leiden naar Rotterdam en dan is er iedere week zowat wel weer een stel hbo-hulpverleensters nog verkerend in de ontkenningsfase van hun midlifecrisis die het nodig vinden heel diep in te gaan op een onderwerp waar ze echt geen ruk verstand van hebben en wat bovendien ook helemaal niemand, ook hen niet daar ben ik van overtuigd, ene fuck kan interesseren. alleen maar een beetje interessant doen; laten merken dat ze 'vrouw van de wereld' zijn. bweh
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 12:44
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Just Johan schreef:

ja dat haat ik ook joh. ik zit meestal smiddags in de trein van Leiden naar Rotterdam en dan is er iedere week zowat wel weer een stel hbo-hulpverleensters nog verkerend in de ontkenningsfase van hun midlifecrisis die het nodig vinden heel diep in te gaan op een onderwerp waar ze echt geen ruk verstand van hebben en wat bovendien ook helemaal niemand, ook hen niet daar ben ik van overtuigd, ene fuck kan interesseren. alleen maar een beetje interessant doen; laten merken dat ze 'vrouw van de wereld' zijn. bweh
Is het zo erg???

@CodeName Egg: zou het niet kunnen dat de mensen waar jij je aan ergert alleen maar dom op je overkomen omdat jij, in tegenstelling tot hen, geneigd bent om dieper over dingen na te denken?
Oud 28-07-2002, 12:47
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Is het zo erg???

@CodeName Egg: zou het niet kunnen dat de mensen waar jij je aan ergert alleen maar dom op je overkomen omdat jij, in tegenstelling tot hen, geneigd bent om dieper over dingen na te denken?
Precies, dat bedoel ik ook. Uiteindelijk ga je er zelfs de humor van inzien.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 12:51
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

Uiteindelijk ga je er zelfs de humor van inzien.
en dat probeer ik dan weer duidelijk te maken
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 12:53
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Khad alles doorgelezen hoor.. maar was me ff weer ontschoten, maar hoezo kun je dan pas over 3 maanden stoppen?

Enneuh, sorry.. maar ik ga ookal ben ik niet dom ook geen goed gesprek met de bediening voeren.. ik bedoelde, je hoeft toch geen echte gesprekken met ze te voeren
omdat over 3 maanden mn ouders met deze winkel stoppen, en ik sta nog 3 maanden "onder contract".

Het is echt zo'n "gezelligheidswinkel", waar iedereen die jij helpt ook met je wil praten.. af en toe krijg ik ze de winkel amper uit.. Daardoor krijg ik ook door hoe dom sommige mensen kunnen doen.
Oud 28-07-2002, 12:54
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
******** schreef:
Whaha

Je wil dus met 1 blik gaan bepalen dat mensen dommer zijn dan jou?
Kan je nu ook eens niet effe serieus doen? CodeName wil denk ik serieuze reacties en geen stomme smilies of dergelijke.
En ik geef ze wel wat gelijk, mensen kunnen soms zo irritant zijn, kunnen gapen alsof je ze voor de gek houdt en ik erger me daar best ook wel aan.
Ze had het dus niet over dommer of slimmer, en wat jouw antwoord betreft, je wil jezelf ook slimmer laten blijken, zo kan ik ook beginnen maar dat is hier toch niet de bedoeling, althans vind ik.
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
idd..
Verwijderd
Citaat:
CodeName Egg schreef:

omdat over 3 maanden mn ouders met deze winkel stoppen, en ik sta nog 3 maanden "onder contract".

Het is echt zo'n "gezelligheidswinkel", waar iedereen die jij helpt ook met je wil praten.. af en toe krijg ik ze de winkel amper uit.. Daardoor krijg ik ook door hoe dom sommige mensen kunnen doen.
heej, net stond er nog een post van lady_x: toch maar niet???

Enneuh, sja.. dan zul je nog 3 maanden in de hel van domheid moeten leven.. ofzow
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 12:55
Verwijderd
huuuuuh.....

vaaaaag.. die posts zijn ineens van volgorde verwisseld.. lol.. nja.. die van lady_x staat dr dus nog wel..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten