| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
geloof me ik heb het ook gehad.Is er geen optie dat jullie nog vrienden kunnen blijven?
|
|
||
|
Citaat:
Nu niet gaan aanstellen zoals elke puber dat je niet serieus genomen wordt, alle mensen hier zijn wel 13 geweest en weten hoe dat is, daarom zeggen ze ook dat het kalverliefde is blabla..eigen ervaring Je bent nog jong, geniet lekker van je jeugd, je hoeft niet perse al volwassen te zijn als je 13 bent of een vriendje te hebben, geniet van je vrijheid die je grotendeels kwijtraakt naarmate je ouders wordt. Vriendjes komen nog wel.![]() Ook al weet ik dat je niet luistert want meisjes schijnen vanaf hun 12e ofzo al achter de jongens aan te lopen. ![]() Tellen hoelang je al verkering hebt vind ik ook redelijke onzin, wel leuk om te horen dat je al 5 maanden of een half jaar wat hebt samen..maar dagen boeiend me echt niet Lijkt me alleen maar logisch om een beetje te weten hoeveel maanden (jaren) je wat hebt.
|
||
|
|
|
|
[QUOTE]blupp schreef op 25-04-2005 @ 14:52 :
[B] Ook al weet ik dat je niet luistert want meisjes schijnen vanaf hun 12e ofzo al achter de jongens aan te lopen. ![]()
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
@TS: Het gaat wel weer over, echt Liefdesverdriet is klote, zeker als je diegene nog heel vaak moet zien. Misschien is het maar het beste om hem nu ook een tijdje te negeren
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Dan piep je wel anders.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
13 en dan al niet zonder relatie kunnenhet leven is toch niet serieus op je 13e en al zeker de relaties niet lijkt me maar tijden veranderen
|
|
||
|
Citaat:
Omg, dan wil ik jou niet meemaken als je wél door een roze bril kijkt.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ja sorry ik heb problemen met dingen voor me houden
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Saaikamer, kom maar! #1890 Verwijderd | 500 | 27-11-2013 19:24 | |
| Liefde & Relatie |
50 ways to leave your lover debieltje nr 1 | 98 | 22-06-2007 15:41 | |
| Psychologie |
overlijden van een naasten persoon... plotseling of langzaam Ruudje | 18 | 18-11-2004 12:15 | |
| Liefde & Relatie |
Mail gelezen van je partner, vertellen of niet? Verwijderd | 49 | 09-08-2004 03:30 | |
| Liefde & Relatie |
je vriendje is TE oud ( volgens normen en waarden) guitarplayer17 | 69 | 03-11-2003 13:11 | |