Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2005, 12:45
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Het is nu al iets van 6 weken uit en ik ben nog steeds niet over mn ex heen (hij maakte het uit). Ik bedoel, het was 50 dagen aan en straks ben ik nog langer verdrietig dan dat het aan was!
Hij zit bij me in de klas dus ik zie hem elke dag wat moet ik doen? Ik probeer hem al zo veel mogelijk te ontwijken maar ik wil ook gewoon vrienden blijven. Hij negeert mij nu en hij denkt zelf dat we gewoon vrienden zijn. Dat zei hij tenminste...

Help!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2005, 12:51
Roosje
Roosje is offline
*knuft*

Ik kan er natuurlijk niet objectief naar kijken, maar ik vind nog steeds dat je met hem moet gaan praten. En dan serieus en hij mag niet de schuld op iemand anders schuiven ( ). Gewoon zeggen wat jij nu van hem vindt enzo. Beter dat dan je zo kut voelen.

*knuft nog keer*
Oud 25-04-2005, 12:53
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb al 8 'ik-moet-je-iets-vertellen-gesprekken' gehad dus ik wil niet meer. Dan vind ik dat ik zeur en hij vast ook dus...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:29
Pixxa
Pixxa is offline
er loopt nog genoeg leuks rond je bent nog jong he
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:43
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Je bent 13. Het is echt niet het einde van de wereld.. Over een tijdje kom je weer een andere leuke (kalver)liefje tegen en dan ben je deze jongen allang weer vergeten...

Wat is dat trouwens met jongeren (11,12,13,14 jarige) die het op de dag bij houden hoeveel dagen verkering ze hebben...
Oud 25-04-2005, 13:46
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Als je onthoud welke dag je met elkaar kreeg, 7 weken later + 1 dag erbij = 50.
Waarom nemen ze je niet serieus als je 13 bent?
Misschien houd je wel niet van diegene maar hij betekende heel veel voor me!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:51
darkpsycho_666
Citaat:
madamelina schreef op 25-04-2005 @ 14:46 :
Als je onthoud welke dag je met elkaar kreeg, 7 weken later + 1 dag erbij = 50.
Misschien houd je wel niet van diegene maar hij betekende heel veel voor me!
het was niet lullig voor jou bedoeld ofzo.. maar als je rond de 18 komt (in de buurt iig) ga je je afvragen waar je je nu zo druk om hebt gemaakt geloof me ik heb het ook gehad.
Is er geen optie dat jullie nog vrienden kunnen blijven?
Oud 25-04-2005, 13:52
blupp
blupp is offline
Citaat:
madamelina schreef op 25-04-2005 @ 14:46 :

Zo dacht ik ook toen ik 13 was, toen ik 18 was ofzo dacht ik terug aan mezelf ..en dan schrik je toch wel erg. Nu niet gaan aanstellen zoals elke puber dat je niet serieus genomen wordt, alle mensen hier zijn wel 13 geweest en weten hoe dat is, daarom zeggen ze ook dat het kalverliefde is blabla..eigen ervaring Je bent nog jong, geniet lekker van je jeugd, je hoeft niet perse al volwassen te zijn als je 13 bent of een vriendje te hebben, geniet van je vrijheid die je grotendeels kwijtraakt naarmate je ouders wordt. Vriendjes komen nog wel.

Ook al weet ik dat je niet luistert want meisjes schijnen vanaf hun 12e ofzo al achter de jongens aan te lopen.

Tellen hoelang je al verkering hebt vind ik ook redelijke onzin, wel leuk om te horen dat je al 5 maanden of een half jaar wat hebt samen..maar dagen boeiend me echt niet Lijkt me alleen maar logisch om een beetje te weten hoeveel maanden (jaren) je wat hebt.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:53
Optima
Optima is offline
een geruststelling: het gaat over

liefdesverdriet duurt nu eenmaal bij de een wat langer dan de ander. Het enige wat ik kan zeggen is dat je niet weer verliefd op hem moet worden en je gevoelens niet moet blijven voeden met hoop of verlangens. Oke, het is uit, het is kut, je ziet hem nog, maar besef: HET WORDT NIETS MEER. langzaaman beginnen je emoies af te brokkelen, en wordt je weer je oude blije zelf.

wees alleen niet ongeduldig, liefde is leuk, maar kent een keerzijde: liefdesverdriet
Oud 25-04-2005, 13:56
darkpsycho_666
[QUOTE]blupp schreef op 25-04-2005 @ 14:52 :
[B]
Ook al weet ik dat je niet luistert want meisjes schijnen vanaf hun 12e ofzo al achter de jongens aan te lopen.

Oud 25-04-2005, 14:02
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Danku .
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 14:36
Smobbo
Smobbo is offline
Dat je weet hoeveel dagen je verkering hebt is niet gek hoor...
Dat heet 'intelligentie'. Ik neem namelijk toch wel aan dat je wel de datum weet wanneer je verkering hebt gekregen, en ik ga er voor het gemak uit dat je ook weet op welke dag we vandaag leven, en dan is het tellen, moet kunnen dacht ik zo.
Kijk als je bij elke ochtend denkt: 'Woohoo! We hebben nu al 165 dagen verkering!' dan is het mss wat overdreven ja...
Oud 25-04-2005, 14:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 25-04-2005 @ 14:43 :
Je bent 13. Het is echt niet het einde van de wereld.. Over een tijdje kom je weer een andere leuke (kalver)liefje tegen en dan ben je deze jongen allang weer vergeten...

Wat is dat trouwens met jongeren (11,12,13,14 jarige) die het op de dag bij houden hoeveel dagen verkering ze hebben...
Oh, ik ken ook veel 18, 19, 20-jarigen die dat doen hoor.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 15:46
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline

Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 15:48
Verwijderd
6 weken al?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 17:01
Lorelei
Lorelei is offline
Gaat wel weer over.
Oud 25-04-2005, 18:06
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-04-2005 @ 15:48 :
Oh, ik ken ook veel 18, 19, 20-jarigen die dat doen hoor.
Ik ook, en die het nog in hun msn naam zetten ook

@TS: Het gaat wel weer over, echt Liefdesverdriet is klote, zeker als je diegene nog heel vaak moet zien. Misschien is het maar het beste om hem nu ook een tijdje te negeren
Oud 25-04-2005, 18:35
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik negeer hem nu ook. Alleen ik vraag me af of ik niet te lang verdrietig blijf. Ik wil ook graag een nieuw vriendje omdat ik nu het gevoel speciaal te zijn kwijt ben. Zoenen werkt ook wel verslavend .
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 19:01
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
madamelina schreef op 25-04-2005 @ 19:35 :
Ik negeer hem nu ook. Alleen ik vraag me af of ik niet te lang verdrietig blijf. Ik wil ook graag een nieuw vriendje omdat ik nu het gevoel speciaal te zijn kwijt ben. Zoenen werkt ook wel verslavend .
ok ik ga geen lullige opmerkingen maken alhoewel ik dat wel graag wil *%$^&*^%$#%@$^%^%%$T$@#
Oud 25-04-2005, 19:02
duivelaartje
duivelaartje is offline
En dat al op je 13e? Zoenen is verslavend en ik ben het gevoel kwijt dat ik speciaal ben. Het wordt ook steeds jonger. Straks krijgen we nog wanhopige basisscholieren dat ze al een maand geen vriendje hebben...

Hallo. Het was waarschijnlijk een vriendje waar je er later nog genoeg van krijgt.

Negeer hem, vervloek hem (helpt), ga gekke dingen doen met vriendinnen, schrijf het van je af, verstop alles wat je van hem hebt gekregen en wat je aan hem doet denken, luister voorlopig niet naar de nummers waarop jullie gezoend hebben, enz. Je komt er wel overheen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 20:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Bruut schreef op 25-04-2005 @ 20:01 :
ok ik ga geen lullige opmerkingen maken alhoewel ik dat wel graag wil *%$^&*^%$#%@$^%^%%$T$@#
Ja, ik hou me ook in.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 12:26
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Jaja het klinkt misschien allemaal wel debiel maar dan hebben jullie maar pech .

Iig bedankt voor de tips.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:18
Aphrodite 86
Aphrodite 86 is offline
Ik doe bijna mijn hele leven al zonder vriendje. Ik ben nog steeds gelukkig en voel me heel speciaal. Daar heb je toch geen jongen voor nodig joh
Oud 26-04-2005, 16:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Aphrodite 86 schreef op 26-04-2005 @ 17:18 :
Ik doe bijna mijn hele leven al zonder vriendje. Ik ben nog steeds gelukkig en voel me heel speciaal. Daar heb je toch geen jongen voor nodig joh
Totdat je er een aantal gehad hebt die héél lief waren Dan piep je wel anders.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:44
Aphrodite 86
Aphrodite 86 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-04-2005 @ 17:26 :
Oh neehoor, ik heb al een lieve gehad, waarmee ik nog steeds bevriend ben.
Oud 26-04-2005, 19:22
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-04-2005 @ 17:26 :
Ja, dat bedoel ik maar! Als je eenmaal weet wat je mist...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 19:24
Aphrodite 86
Aphrodite 86 is offline
Wat doen jullie afhankelijk? Je kunt toch ook wel gelukkig zijn en speciaal voelen zonder een lieve jongen?
Oud 26-04-2005, 19:28
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Aphrodite 86 schreef op 26-04-2005 @ 20:24 :
Wat doen jullie afhankelijk? Je kunt toch ook wel gelukkig zijn en speciaal voelen zonder een lieve jongen?
dat is wel de bedoeling lijkt me jah

13 en dan al niet zonder relatie kunnen
het leven is toch niet serieus op je 13e
en al zeker de relaties niet lijkt me
maar tijden veranderen
Oud 27-04-2005, 08:56
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
ik had 3,5 maand met een jongen ( mn ex nu)
en na 2 maanden was ik nog steeds helemaal gek op hem
maarjah dat ging wel over
nu heb weer een paar dagen een vriend
je moet gewoon op zoek naar andere jongens, en je zult zeker wel iemand vinden die jou wel verdient.
enne ik spreek mn ex ook nog wel, niet zo veel, maar we zijn gewon allebei weer met ons leven verder.
Oud 27-04-2005, 10:54
pyres
pyres is offline
ik had het drie jaar met een jongen en het is sinds november uit. ik ben er ook nog steeds niet overheen maar tijd heel wel veel wonden hoor. elke dag gaat het gewoon iets beter dus je moet zoiets als dit per dag, per uur en misschien wel per minuut bekijken.

en anders koop je "he's just not that into you"
toen ik dat boek had gelezen, had ik zoiets van: wat heb ik ooit in die jongen gezien
Oud 28-04-2005, 01:00
Draakje83
Draakje83 is offline
Ik moet ff zeggen tegen de mensen die het leeftijdsargument gebruiken, dat ik het wel flauw vind.
Bepalen wat voor relatie je nou na een relatie moet hebben is altijd een lastig probleem. Maakt op zich niet uit of het nou kalverliefde is of niet.

Het is daarom natuurlijk wel begrijpelijk waarom men probeert het probleem te marginaliseren met opmerkingen als het is toch maar kalverliefde.
Een echt antwoord is namelijk moeilijk te geven.
De vraag komt veel in soaps voor en daar doen ze er ook 50 afleveringen over. (Ok, het is misschien wel een wat een slecht bewijs, want in soaps doen ze over alles heel lang, maar toch.. ze doen er toch wel langer over dan anders.

In ieder geval hier een voorbeeld van zo'n soap: Sex and the city
Carrie had het uitgemaakt met die wat traditionele man (iets met een A?) Ik weet niet of ze ooit nog een normale vriendshaps-relatie hebben gekregen, maar het proces was wel ingewikkeld. Het was op een gegeven moment ook weer aan, maar dan toch weer uit.
Oud 28-04-2005, 19:39
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Oud 30-04-2005, 21:02
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Nou ik hoef hem niet terug! Hij is nu in een keer weer een klein kinderachtig jongetje geworden, echt heel erg raar want hij was echt veel volwassener toen ik nog wel met hem had. Ik weet wel bijna zeker dat ik NIET door een roze bril keek (tenminste niet volledig) maar ja, het gaat steeds beter want ik zie hem nu een week lang niet en dat is wel relaxed .
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 21:11
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
madamelina schreef op 30-04-2005 @ 22:02 :
Nou ik hoef hem niet terug! Hij is nu in een keer weer een klein kinderachtig jongetje geworden, echt heel erg raar want hij was echt veel volwassener toen ik nog wel met hem had. Ik weet wel bijna zeker dat ik NIET door een roze bril keek (tenminste niet volledig) maar ja, het gaat steeds beter want ik zie hem nu een week lang niet en dat is wel relaxed .
'

Omg, dan wil ik jou niet meemaken als je wél door een roze bril kijkt.
Oud 01-05-2005, 09:07
snoopy
snoopy is offline
Ik heb nu
2 jaar, 2 maanden, 2 weken en 1 dag 'verkering'
Als ik goed reken zijn dat 808 dagen.
Jeuj
Sorry... vonnik gewoon even cool om uit te rekenen

Ontopic: Het duurt even, maar op een gegeven moment denk je minder aan m en nog minder, en nog minder.... En op een dag heb je helemaal niet aan m gedacht en nog wat later vraag je je af waarom je zolang over m hebt zitten treuren.
Oud 01-05-2005, 09:11
Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 25-04-2005 @ 14:43 :
Jij bent Cradle of Filth ook over een jaartje wel vergeten... Die kalverliefde gaat ook wel over.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 12:55
blupp
blupp is offline
Jezus ...misselijkmakende reacties zitten hiertussen. Mensen zijn echt AFHANKELIJK van een vriendje!? Hoe triest gaat het nog worden hier...*verbijstering* Nu snap ik dat mijn vriendin 20 exen heeft en al die trutjes van 13-16 dat ook doen, als het uit is hebben ze hun lijstje met 'lekkâhe gozâhhs' en dan nemen ze gewoon de volgende.
Mijn standpunt achter een relatie is dat je er pas goed klaar voor bent *een goeie normale serieuze non-puber relatie* als je ook gelukkig bent ZONDER relatie, dan heb je tenminste niemand er voor nodig...maja die breezahh¼¤¾½³€² van tegenwoordig hebben het nou eenmaal nodig.

Luister maar naar gogirls' advies zij is ook zo een geval, maar al wat verder ontwikkeld, zoek gewoon andere jongens zodat je je goed voelt. Het beste is om een lijstje te maken met reserves.

Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 13:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik deed er 11 weken over om over mijn ex heen te komen. Ik ben 1 week verliefd geweest voor we wat kregen en dat duurde 3 weken. Het duurt even, maar op gegeven moment weet je dat het over is en ga je je weer openstellen voor anderen =)

Komt wel goed.
Oud 01-05-2005, 16:32
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oke, ik hoop dat ik dan geen extreem geval ben .
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 18:12
U*NiQ
U*NiQ is offline
Citaat:
blupp schreef op 01-05-2005 @ 13:55 :
Jezus ...misselijkmakende reacties zitten hiertussen. Mensen zijn echt AFHANKELIJK van een vriendje!? Hoe triest gaat het nog worden hier...*verbijstering* Nu snap ik dat mijn vriendin 20 exen heeft en al die trutjes van 13-16 dat ook doen, als het uit is hebben ze hun lijstje met 'lekkâhe gozâhhs' en dan nemen ze gewoon de volgende.
Mijn standpunt achter een relatie is dat je er pas goed klaar voor bent *een goeie normale serieuze non-puber relatie* als je ook gelukkig bent ZONDER relatie, dan heb je tenminste niemand er voor nodig...maja die breezahh¼¤¾½³€² van tegenwoordig hebben het nou eenmaal nodig.

Luister maar naar gogirls' advies zij is ook zo een geval, maar al wat verder ontwikkeld, zoek gewoon andere jongens zodat je je goed voelt. Het beste is om een lijstje te maken met reserves.

Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 20:01
blupp
blupp is offline
Citaat:
madamelina schreef op 01-05-2005 @ 17:32 :
Oke, ik hoop dat ik dan geen extreem geval ben .
Nee hoor, zulk wazig gedrag is heel normaal hier en in deze tijd.

ja sorry ik heb problemen met dingen voor me houden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten