![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb trouwens ook ouders die constant opletten of ik wel genoeg eet (al hebben ze het niet echt door als ik 400 kcal te weinig eet) dat scheelt ook.
||
Citaat:
||
![]() |
Ten 1e: een dikke knuffel voor Cerys en Meelfriek! Sterkte allebei en succes! (K)
Ten 2e: Citaat:
![]() ![]() ![]() Ten 3e: Ik heb dit weekend weer niet zo goed gegeten. Vandaag ook niet omdat ik weinig in huis had. Morgen ga ik tussen de middag bij een vriendin eten maar ik weet niet wat ze gaat koken, het zal niet iets gezonds zijn want ze haat koken en lust geen groente en fruit dus dat eet ze ook nooit (ze dineert regelmatig met 3 marsen en heeft ooit eens een maand lang alleen bananen gegeten omdat ze wilde afvallen). Eigenlijk wil ik daar dus niet eten maar we eten nou eenmaal elke week bij iemand anders, ik kan moeilijk zeggen dat ik niet wil. Dus ik denk dat ik gewoon van tevoren boterhammen eet en dan daar een klein beetje van wat ze heeft gemaakt. Vanaf woensdag wil ik me dan weer écht goed aan mijn schema's houden (kan er nu ook geen opstellen). Ik merk echt dat ik me veel minder fit voel als ik niet gezond eet... Ik ben nu ongesteld dus ik mag wel chocopasta op brood of 's avonds wat chips, maar toch heb ik (juist) dan ook erg veel behoefte aan fruit en groente. Oh en trouwens, ik denk dat als ik gewoon eens leer rechtop te lopen ipv met een gigantisch kromme rug en naar voor hangende schouders, mijn buik er ook slanker uit ziet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Enne ik eet in het weekend (op zondag) wel ietsje meer en ik drink ook 5 wijntjes (550 kcal) op zaterdag (compenseer ik vaak door heel weinig avondeten te nemen, een tosti met beetje 30+ kaas ofzo), dus er zijn elke week wel dagen dat ik meer binnenkrijg.
||
Citaat:
||
Citaat:
Regel 1 bij afvallen: Nooit compenseren!!
||
Citaat:
Een banaan is 124 kcal, is wel meer dan een appel of peer, die zijn iets van 50 á 60, maar 1 banaan per dag is heus niet zo ernstig.
||
Citaat:
Ontzettend fout ja, ik weet ook heus wel beter, maar ik heb gewoon een kronkel in mn hersens.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() @blurred: Ja, ik vind ook dat je gewoon druiven mag eten hoor ![]() ![]() Vandaag (voor zover ik het nog weet) - ontbijt: twee bb, 1x 20+kaas, 1x vetarm kaassmeersel - tussendoor: banaan, sultana yofruit, klein koekje met chocola (en noten blijkbaar, kreeg een behoorlijke allergische reactie ![]() - lunch: schaaltje muesli met yoghurt, twee bb met vetarm kaassmeersel - tussendoor: twee fruitshots (kleine koekjes met fruitspul), stroopwafel, ontbijtkoek met boter, een bb met hagelslag - avondeten: tomatenrisotto met venkel en creme fraiche, parmezaanse kaas, ijs ![]() - daarna: stukje appeltaart Als ik het zo opschrijf is het best veel ![]()
||
Citaat:
En kun je me het recept van die tomatenrisotto pm'en? Klinkt lekker namelijk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zal proberen dit weekend goed te eten, maar mijn gevoel zegt echt iets totaal anders. 't Wordt sowieso lastig, mn ouders zijn er niet met eten dus dan is er niemand die erop let dat ik normaal avondeten neem. Daar gaan ze vanuit. En ik moet/wil de volgende dag in bikini ![]() Typisch, ik ben toch wel vrij intelligent, maar mn verstand laat me op dit punt gewoon in de steek. Maar goed ik ga slapen, morgen weer vroeg naar school. Bedankt voor je reacties iig.
||
Citaat:
Enne, welterusten ![]()
||
Citaat:
![]() Het is op zich ook niet zo heel veel in calorieen denk ik, maar meer dat ik wel heel veel koekjes en dergelijke heb gegeten ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 22:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Daar komt bij dat 't aan 't vlees lag, ongelukje, normaal hebben we wel altijd genoeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, misschien overdreven ja als het verder altijd prima is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vandaag heb ik al een eierkoek, een notenboterham en een cracker gegeten. begint dus goed voor mijn doen! (notenbrood is btw echt een aanrader: superlekker echt)
||
Citaat:
Er wordt op overgewicht.nl ook gewaarschuwd dat je niet meer dan 10% van je lichaamsgewicht moet afvallen ofzo...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb je trouwens superchubby op valtaf.nl al 'leren kennen'? (moest ik ff aan denken omdat het nu wel gaat over (extreem) overgewicht ![]() moet je eens sjekken: http://superchubby.valtaf.nl |
![]() |
||
Citaat:
dan voel ik me ook zo'n zeikerd gelijk he? ![]() ik begon 'goed' vandaag maar vrees dat het weer niet meer dan 1000 zal worden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zat ik gelijk ONDER m'n streefgewicht! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet al zoveel opgeven.. En op zich is het niet erg als ik toch doorga als ik pijn heb, k weet alleen dat ik dan de volgende dag daar weer veel last van ga krijgen. Maar ja, dan maar de hele middag op bed liggen (in het slechtste geval) Maar mijn algemene toestand verandert toch niet, kan ik beter gewoon doen wat ik kan en die pijn op de koop toenemen. Vandaag gaat trouwens best ok. Ik dwing mezelf gewoon tot het eten van 2 stuks fruit en vanavond nog bakje optimel chocoladevla (0% vet), naast mn gewone maaltijden.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |