![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Dat is waar deze knakker het ook over had : http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1162549
Ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar het schijnt vaker voro te komen en dan geneest het gewoon weer ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
-- In de eerste plaats worm, gedraag ik me ouder dan jouw en ben waarschijnlijk ook ouder, 19.. Naar jouw gedrag kijkend kan je nooit ouder zijn dan 15, je begint te puberen en zou graag weten hoe seks in elkaar zit, maar irl kan je dit niet uitvinden door je lelijke kop, dus moet e maar om de zoveel dagen een schunnige tekst plaatsen op scholieren.. In de tweede plaats: op die onzin dingen van jouw heb ik altijd één of meerdere serieuze reacties geplaats, kan je van jouw niet zeggen.. Ontopic --- Het is nu ongeveer een week geleden, het heeft nog een keer gebloed en kan geen seks hebben, omdat het nog steeds pijn doet, kan het zijn dat het nog niet goed genezen is, of ligt het toch aan dat het verkeert aangegroeit is, het toompje?!
||
Citaat:
![]() Het zal vast niet verkeerd zijn gegroeid. Je moet gewoon de komende twee weken niet zo ruig doen en daarna kan je weer rustig je gang gaan. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
weerwolfspel #32 Eye of Sauron | 345 | 15-04-2007 21:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Blauwe ogen joes | 34 | 15-07-2005 23:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De een zijn brood is de ander zijn dood. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:47 | |
Algemene schoolzaken |
VWO literatuurlijst Guimaraes | 13 | 09-01-2005 14:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Het bloederigste verhaal ooit op letteren. Millroy | 54 | 29-06-2004 12:27 |