![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat was ook helemaal niet de kern van mijn bericht! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn zat solo-artiesten die een band achter zich hebben. Elvis Presley, Ozzy Osbourne, Bob Dylan, Lou Reed etc. etc.
||
Citaat:
![]() Ik ben niet een uberfan ofzo, ik ben wel een enorme 'liefhebber' ![]() ![]() Ik zou destijds naar een concert gan, maar niemand wilde mee, heel lame enzo ![]() ![]() Hopelijk ga ik binnekort naar en concert*whoeiiiiii -*BLIJHEID* ![]() Die laatste cd is trouwens erg goed, maar erg punk is ze niet, ze maakt meer lekkere punkpop! Doeg!!! xx Der zitten er hier trouwens nog meer avril 'liefhebbers'( ![]() ![]() Carn heeft nog ergens een unreleased and b sides rip liggen, die moet ie me altijd nog ffies branden! ![]()
||
Citaat:
![]() Er zijn veel schokkende uitspraken gedaan op Muziek, maar dít...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel jammer dat ze niet op Pinkpop kwam * polsen doorsnijd * ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar damn, wat erg die chop suey ![]() je krijgt niet bepaald respect door opeens blblblalala te zingen omdat het te snel voor je is ![]() Oh en copy pasten werkte niet bij die andere. Laatst gewijzigd op 17-05-2005 om 16:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Om maar even 1 van de vele mogelijkheden aan te snijden. |
![]() |
||
Citaat:
als je bijvoorbeeld aan het computer bent en je hoort het nummer wat bij een clip hoort dat uitgezonden wordt dan luister je het nummer...want een clip bekijk je...want luisteren doe je niet met je ogen maar met je....
||
Citaat:
een clip is een clip, ongeacht of je het kijkt of alleen hoort. alsof een olifant geen slurf heeft als je naar z'n poot kijkt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|