|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vind je van Hardcore | |||
Beste muziek wat er is ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 18.13% |
Wel aardig |
29 | 15.93% |
luister wel eens |
26 | 14.29% |
Helemaal nix aan .... |
94 | 51.65% |
Aantal stemmers: 182. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Nee daar wonen de Brute Belgen.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Als je soms denkt dat ik zo'n typische gabber ben heb je het fout, gewoon een nette jongen die hardcore/hardstyle goede muziek vind. Laatst gewijzigd op 17-03-2005 om 15:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Grappig hoe hardcore topics hier altijd een spamdood sterven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als er iets kansloos is zijn het wel mensen die van kansloze muziek zeggen te houden, maar dan niet eens weten wat die muziek echt is... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En Nederland is grote deels nog altijd veen en zand, niet bepaalt harde grond dus ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() scooter? ha ha ha ha ha dat vind ik zo'n nepperd en korsakoff is ook 3 keer niks dat is meer hardstyle richting outblast maakt ook ontzettend commercieele platen en rotterdam terror corps hoe kom je erbij? die gasten produceren al jaren nauwelijks nog (bekende) platen , das meer uit de jaren '90 allemaal. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En, over welke 'soort' hardcore je het ook hebt, ik vind gabbers & punkers toch allemaal stom. ![]() Maar de muziek niet, of het nou gabber of punk ( ![]()
Laatst gewijzigd op 26-05-2005 om 12:48. |
![]() |
|
Alejandro -> Mja, maar jij gaat nu ook af op wat jij denkt dat anderen onder hebt woord gabber verstaan.
Ik heb de afgelopen tien jaar mijn eigen defenitie van gabber samengesteld, waar ik mezelf mee kan identificeren en dat spreekt voor al het positieve wat ik uit de muziek kan halen, Maar aangezien zovelen graag in stereotypen denken (ji bent een mooi voorbeeld) zal ik mezelf in het openbaar niet hardop zo betitelen nee. Onder vrienden wel, aangezien die mij kennen en weten wat ik ermee bedoel. Punkchickie -> Vrouwelijke geslachtsdelen gebruiken om een waardeoordeel te vellen en je mening als een feit te brengen is zooooo pathetisch. Maargoed, geef jou maar punk (bijvoeglijk naamwoord, attributief) (Amerikaans-Engels; slang) waardeloos zeer slecht ![]() Layla12345 -> Van sommige mensen kan je hun leeftijd aflezen aan de inhoud van hun posts ![]() Wacht maar tot je over een aantal jaar hje eigen weg vindt en de échte artiesten ontdekt. Dan wordt het pas leuk.
Laatst gewijzigd op 26-05-2005 om 13:39. |
![]() |
||
Citaat:
Nielsil: share jij nog wat vette industrial gabberrrrrrrrrr? ![]()
||
Citaat:
3 steps ahead,angerfist,partyraiser,nosferatu,evil activitis ![]() en Amsterdamse helden Sequence en Omnious !! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
The machochist is kick idd : pump it up y'all ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ava=Sickboy toch? ![]()
||
Citaat:
Als een muziekstroming niet mainstream is, betekent dat nog niet dat er geen hond naar luistert. (Punk)hardcore is nooit bij het 'grote' publiek (TMF, MTV, The Box, Top 40, Radio 538, etc etc) bekend geweest, omdat het daar als 1 van de weinige stromingen tegenwoordig niet alleen naar om commercie gaat. En als je pa hier naar luistert, moet je toch maar es wat beter in zijn platenkast gaan kijken. Moet wel zeggen dat je dan een hippe pa heb. Wat luisterd ie zoal? Black Flag? Minor Threath? Gorilla Biscuits? Sick Of It All? Mooi man...
||
![]() |
Citaat:
Dit is ook een duidelijk geval van niet verder kijken dan je neus langs is... |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Muziek |
Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update Crucial Attack | 2 | 11-10-2007 16:37 | |
Muziek |
vrijdag 6/10 hardcore/punk @ Bolwerk (Sneek): Omission, Rush & Attack + 3 more Crucial Attack | 6 | 04-10-2006 08:20 | |
Muziek |
101 Rules of Hardcore Carn | 13 | 24-06-2004 12:57 | |
Muziek |
Hardcore joeygr | 56 | 27-01-2004 21:00 | |
Muziek |
Hardcore SickOfItAll | 129 | 09-11-2002 13:57 |