![]() |
|
Bredase blower bekeurd
De politie van Breda heeft een 21-jarige inwoner van die stad op de bon geslingerd wegens het roken van een joint in het openbaar. De man zat bij een vijver in hogere sferen te geraken toen hij betrapt werd. De blower kon zich ook niet legitimeren, wat hem een extra boete opleverde van 50 euro. Het Openbaar Ministerie moet uiteindelijk bepalen of hij straf krijgt voor het drugsgebruik, en zo ja , hoe hoog die dan zal zijn. bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/54452 WTF?! Is er iets aan het veranderen in Nederland?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar heeft t Coornhert dus nu ook een probleem mee.. Want 2 gozertjes zijn gepakt terwijl ze aan t crushen waren. Nolten belde meteen de politie, maar die konden niets doen omdat ze de wet niet hebben overtreed. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
blijft natuurlijk dat het erg lame is, er is geen enkel belang bij gedient dat mensen niet buiten mogen blowen (itt drinken, dronken mensen zijn lastig en stonede mensen niet) ohw volgens mij is het in het kronenburgerpark in nijmegen zo dat er wel geblowd mag worden, alleen zijn ze er nogal zeurderig over blowen als je nog geen 18 bent. maar dat weet ik niet precies
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Bier moest ik weggooien, maar van de joint zeiden ze niks ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het feit dat de politie moeilijker doet over openbaar drinken dan blowen begrijp ik wel, blowers zijn vaak niet lastig, terwijl zatte mensen beduidend lastiger zijn
![]() ![]() Mja een van de belangrijkste factoren is toch wel: het humeur van de wout ![]()
|
dat klopt, zover ik weet.
Als de politie om je ID vraagt zomaar zonder reden hoef je um niet eens te laten zien, doe je iets illigaals of ben je een verdachte ergens van ( of verdacht terplekke bezig ![]() Tenminste dat was de verkorte versie die de politie agente mij gaf toen ze me een boete gaf voor fietsen zonder licht...( dom)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als iedereen dat zou doen, zouden de agenten wat minder snel om ID vragen, vermoed ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gedoogbeleid, politie deed er nooit zo moeiljk over, de overlast was nihil en meestal klaagt niemand, dus geen reden voor de politie om er wat aan te doen ( zeeeeeeer klein misdrijf ).
Oke, doe je het midden in een overdekt winkelcentrum, kan ik voorstellen dat ze klagen, maar zelfs dan vraag de politie meestal of je je joint uit wilt doen en weg wilt gaan. Offcieel alleen in coffeeshops en thuis.
||
Citaat:
![]() Heeft met privacyschending te maken dacht ik... iets van die shit... Maar als ze hem willen zien bedenken ze gewoon een of andere kutsmoes waardoor je hem toch moet laten zien... Voorbeelden van die kutsmoezen: Je doet verdacht Verstoring van de openbare orde (ook zo'n lekker ruim begrip) etc. Zolang ze wat te zeiken hebben en wat gele papiertjes uit kunnen delen zijn die wouten ook weer tevreden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|