Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn scriptie gaat over het computerprogramma Leesladder, misschien dat je dat kent, een remediërend programma voor zwakke lezers uit groep 3, 4 en 5. Gisteravond ge-BBQ-t, en het was best gezellig! Nu dalijk het rooster maken voor de camping, en ik weet tenminste waar ik aan toe ben qua vakantiedagen (22 augustus eerste stagedag), dus dat gaat goedkomen, denk/hoop ik! En het is nog steeds lekker weer. Joepie! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik kom net uit het ziekenhuis. Samen met m'n vader bij m'n oma op bezoek geweest. Gesprek verliep stroeg en geforceerd. Er vielen vaak stiltes. We wisten alledrie niet goed wat we moesten zeggen. Wat kun je ook zeggen, als je oma net geopereerd is voor bortkanker? En tóch, tóch ben ik nu weer bezig met m'n egoïstische zelf. Met m'n eigen gevoelens. Met m'n verliefdheid en stuff. Desondanks is niet alles slecht gegaan vandaag. Toen ik vanmiddag naar de stad fietste, was het prachtig weer. Ik moet dan een stukje door het 'bos' (da's een groot woord) fietsen... Het was heerlijk! De zon die door de bladeren scheen, de frisse wind, de warmte... Je zou er spontaan vrolijk van worden! Het nieuwe Rosa-album gehaald (Wolter weet vast waar ik het over heb), en vanavond de slot-aflevering gezien van m'n favoriete serie, met het best denkbare einde! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb geshopt vanmiddag. Was heet, maar heerlijk
||
Citaat:
Terug naar de Verboden Vallei (Toch heeft het album de cover van 'Door de ogen van een knaak'.) Door de ogen van een knaak (Nu onder de titel 'Een muntje kan raar rollen', waarschijnlijk omdat een 'knaak' nog uit het gulden-tijdperk komt. Toch maken ze de fout om Dagobert het te laten hebben over een 2-euro-munt, terwijl hij het verdiend heeft in 1898 in Klondike.) Poen voor een pompoen De onzichtbare vijand De Zware Jongens contra Het Geldpakhuis (Waar een euro-teken staat op een plattegrond van het pakhuis uit 1902!! Ik heb daarover al gemaild met Roep toen het in de Extra stond en hij had beloofd er met de albumuitgave op te letten. Niet dus!) Oom Dagobert achter 't nieuws (Dat heeft nota bene in 2003 pas nog in de Extra gestaan!) In plaats van 'Achter 't nieuws' en de laatste lege bladzijde 80 hadden ze daar beter wat extra artwork kunnen zetten, niet? ![]() Tot zover mijn rant. Dat moest ik ook effe luchtten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alleen ik wéét waarom ik me kut voel. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() @ilse: fijn dat je het daar toch naar je zin hebt en lol hebt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() hij is echt te gemeen en je rijexamen haal je wel ![]() @isiyanka: dank je wel ![]() ![]() vond t toen zoo lief dat je pmde ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |