Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2005, 09:00
Mennuz
Mennuz is offline
Is het nationale vrouwen-zeur maand ofzo?
En maar me afzeiken en zeuren dat ik dingen verkeerd doe.
Of ik even normaal in relaties wil gaan geloven en NIET met iemand in bed moet duiken als de gelegenheid zich voordoet.
Ha-Ha.
Leer me kennen ofzo
Advertentie
Oud 28-05-2005, 09:09
Verwijderd
Van water-vrees-therapie ben ik af, ik kan weer zwemmen (YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, HAHAHAHAHA KGA ZWEMMMMMMMMMMMMMMEN!!!!!!!!!!! EN DUIKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEN! enzo!). Binnenkort een afspraak maken bij t Riagg, ik hoop dat dat uiteindelijk helpt.
Oud 28-05-2005, 09:22
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-05-2005 @ 17:23 :
Heb ik ook een tijdje gedaan, vond het niet leuk. Wat ga je er doen? (Ik denk nl dat het wel heel leuk kan zijn, ik mocht alleen weinig. ) Ook dat je de scriptie hebt die je wilde hebben, waar is het onderwerp? Geniet van het blije gevoel iig en onthoud het.
Ik ga met 2 orthopedagogen meelopen, met alle werkzaamheden die zij doen, en uiteindelijk mag ik steeds meer zelfstandig/onder hun begeleiding doen: gesprekken met leerkrachten en ouders, onderzoeken doen bij kinderen, maar ook interne cursussen bij hen volgen enzo. Ik had het stageverslag van iemand gelezen die ook bij die onderwijsbegeleidingsdienst stage had gelopen, en die was heel enthousiast. Maar het verschilt ook per regio hoe leuk de onderwijsbegeleidingsdienst is, heb ik gehoord.
Mijn scriptie gaat over het computerprogramma Leesladder, misschien dat je dat kent, een remediërend programma voor zwakke lezers uit groep 3, 4 en 5.
Gisteravond ge-BBQ-t, en het was best gezellig! Nu dalijk het rooster maken voor de camping, en ik weet tenminste waar ik aan toe ben qua vakantiedagen (22 augustus eerste stagedag), dus dat gaat goedkomen, denk/hoop ik!
En het is nog steeds lekker weer. Joepie!
Oud 28-05-2005, 09:40
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het is warm en ik moet leren en heb geen zin

Hooikoortsomstandigheden volgens weeronline: zeer ongunstig. Er zijn zeer veel pollen in de lucht.

Oud 28-05-2005, 09:54
WolterB
WolterB is offline
Begin nu al last te krijgen dat ik niet al te veel lucht krijg, maar ik móét zo de stad in

Zo ff een verfrissende douche nemen en dan maar weg, voordat het te warm wordt
Oud 28-05-2005, 10:43
fiorucci
fiorucci is offline
Citaat:
Lilith schreef op 28-05-2005 @ 10:09 :
Van water-vrees-therapie ben ik af, ik kan weer zwemmen (YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, HAHAHAHAHA KGA ZWEMMMMMMMMMMMMMMEN!!!!!!!!!!! EN DUIKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEN! enzo!). Binnenkort een afspraak maken bij t Riagg, ik hoop dat dat uiteindelijk helpt.
gefeli, veel zwemplezier dan maar
Oud 28-05-2005, 11:26
rare kwast
rare kwast is offline
ik voel me zo leeg...
geen behoefte om iets te ondernemen, wil slapen.. en het liefste dan ook nooit meer wakker worden

vriendschappen zie ik vervagen, geluk nog verder weg raken..

waarom is dr nou niemand die zegt dat we verder vechten, samen en dat ze me niet alleen laat zitten...waar is die arm om me heen en die knuffel
Oud 28-05-2005, 12:31
Freestyler*
Freestyler* is offline
het voelt alsof iedereen met dit lekkere weer met vrienden en vriendinnen op terrasjes en stranden zit
en ik de enige ben die thuis alleen achter zijn pc zit

normaal vind ik dat helemaal niet erg
maar nu wil ik ook lieve mensen
Oud 28-05-2005, 12:38
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 28-05-2005 @ 13:31 :
het voelt alsof iedereen met dit lekkere weer met vrienden en vriendinnen op terrasjes en stranden zit

ik zit er ook nog
Oud 28-05-2005, 12:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ja, same here.
Oud 28-05-2005, 12:46
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:

Ik zit thuis alleen te leren, ook niet echt geweldig dus maar ik moet van mezelf mijn wiskunde goed maken, aangezien ik tot nu toe alles (behalve Engels) omlaag heb gehaald.
Oud 28-05-2005, 12:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Mwah, 'k ga zometeen maar even het nieuwe Rosa-album halen en daarmee in de warmte in de tuin zitten, en *proberen* ervan te genieten.
Oud 28-05-2005, 12:57
Freestyler*
Freestyler* is offline
het is wel de vaste groep die hier nog aanwezig is he?

ik zou ook hard moeten werken
ik moet ook dit laatste trimester presteren
men voorspelde vorig jaar dat ik het makkelijk zou hebben op deze studie, maar met de dingen eromheen enzo is het best tijdrovend. En in plaats van dat ik dan ga werken, zit ik alleen maar op dit forum en muziek te luisteren .

het duurt me ook te lang met dat voedings en gezondheidtopic
nu ik niemand meer vertel wat ik eet
is de rem eraf
soms eet ik bijzonder weinig, soms bijzonder veel
maar wat boeit het?
ja als ik in de spiegel kijk en er drie kg af wil
Oud 28-05-2005, 12:59
rare kwast
rare kwast is offline
ja de vaste groep zit hier weer...
ik moet straks naar het dorp...
waar haal ik die energie nou weer vandaan?!

nou....ene been voor t andere been...ademhalen...ja schoenen aan, haren kammen...t lukt wel

pfff....k wil niet

Laatst gewijzigd op 28-05-2005 om 13:16.
Oud 28-05-2005, 13:21
Gothic
Gothic is offline
Bh ik moet zo spelen en heb geen zin. En geen energie. Vanavond weer laat, was al vroeg op, wanneer kan ik nou ooit uitrusten?
Oud 28-05-2005, 14:11
Verwijderd
Pfff.. wat een weer. Ik zit liever binnen. Vreselijk kut geslapen, ben wel 10 keer wakker geweest vannacht. Hoofdpijn, koppijn en misselijk. Vanmorgen nog, is nu wel een beetje weggetrokken allemaal. Alleen nog koppijn. Vandaag vrij, is wel lekker. Naar stad geweest. Kleren gekocht. Is wel leuk. Kwam bram nog tegen. Vanavond verjaardag femke en ik heb eigenlijk niet zo'n zin. Moet morgen optreden in manifesto. Wel zin in, alleen hoop dat ik me wat beter voel dan. Gisteren dansen en dat was me veel te warm. Doe ik dus niet nog een keer met zo'n pokkehitte. Verder ben ik moe.
*zucht* Was het maar voor even allemaal over.

It is the evening of the day...
I sit and watch the children play...
Smiling faces I can see, but not for me...
I sit and watch as tears go by...
Oud 28-05-2005, 17:40
Verwijderd
Oehh echt, dit zijn de dagen waarop ik me zo goed voel. Gisteren super leuke dag gehad met een vriendin in Utrecht, daarvoor met een super leuke jongen afgesproken. Vandaag lol gehad met een groep vrienden op het strandje.
En dan blijft het weer ook nog zo mooi<3
Oud 28-05-2005, 17:55
Verwijderd
Godver, wat voor'n vriend neemt nou iets met het meisje terwijl je er zelf al heel lang helemaal gek op bent en hij dat ook precies wist.
Fucking matennaaier, hem hoef ik niet meer te zien voorlopig. =/
En dat lekker in de examenperiode, nu kan ik me helemaal niet concentreren.
En hoofdpijn en koorts maakt het af, als de slagroom op een toetje.
Oud 28-05-2005, 18:49
George
George is offline
GODVERDOMME.
Zo.
Oud 28-05-2005, 19:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Olafant schreef op 28-05-2005 @ 18:55 :
Godver, wat voor'n vriend neemt nou iets met het meisje terwijl je er zelf al heel lang helemaal gek op bent en hij dat ook precies wist.
Fucking matennaaier, hem hoef ik niet meer te zien voorlopig. =/
En dat lekker in de examenperiode, nu kan ik me helemaal niet concentreren.
En hoofdpijn en koorts maakt het af, als de slagroom op een toetje.
Ik heb het verhaal gelezen op L&R. Heftig. Ik ken het; de emoties, de verliefdheid, de beste vriendin. Je verhaal deed me zowel denken aan mijn verliefdheid voor een goede vriendin, als aan een 'vriend' die iets met m'n ex heeft nu -en daarover had gelogen! Van je vrienden moet je het maar hebben, I guess. Veel sterkte gewenst.

Ik kom net uit het ziekenhuis. Samen met m'n vader bij m'n oma op bezoek geweest. Gesprek verliep stroeg en geforceerd. Er vielen vaak stiltes. We wisten alledrie niet goed wat we moesten zeggen. Wat kun je ook zeggen, als je oma net geopereerd is voor bortkanker?

En tóch, tóch ben ik nu weer bezig met m'n egoïstische zelf. Met m'n eigen gevoelens. Met m'n verliefdheid en stuff.

Desondanks is niet alles slecht gegaan vandaag. Toen ik vanmiddag naar de stad fietste, was het prachtig weer. Ik moet dan een stukje door het 'bos' (da's een groot woord) fietsen... Het was heerlijk! De zon die door de bladeren scheen, de frisse wind, de warmte... Je zou er spontaan vrolijk van worden! Het nieuwe Rosa-album gehaald (Wolter weet vast waar ik het over heb), en vanavond de slot-aflevering gezien van m'n favoriete serie, met het best denkbare einde!
Oud 28-05-2005, 19:54
Verwijderd
Zat al de hele tijd tegen mn tranen te vechten. Dit was de druppel.
*huilt*
Oud 28-05-2005, 20:04
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-05-2005 @ 13:48 :
Mwah, 'k ga zometeen maar even het nieuwe Rosa-album halen en daarmee in de warmte in de tuin zitten, en *proberen* ervan te genieten.
Met nieuwe verhalen?

Ik heb geshopt vanmiddag. Was heet, maar heerlijk
Oud 28-05-2005, 20:13
Stefanie
Stefanie is offline
Ik weet nu precies hoe hij zich toen voelde en waarom hij het zo door liet gaan
Oud 28-05-2005, 20:13
George
George is offline
ik kan niet meer kan niet meer kan niet meer.
Oud 28-05-2005, 20:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
WolterB schreef op 28-05-2005 @ 21:04 :
Met nieuwe verhalen?

Ik heb geshopt vanmiddag. Was heet, maar heerlijk
Nee, ze hebben de volgende verhalen herdrukt:

Terug naar de Verboden Vallei (Toch heeft het album de cover van 'Door de ogen van een knaak'.)

Door de ogen van een knaak (Nu onder de titel 'Een muntje kan raar rollen', waarschijnlijk omdat een 'knaak' nog uit het gulden-tijdperk komt. Toch maken ze de fout om Dagobert het te laten hebben over een 2-euro-munt, terwijl hij het verdiend heeft in 1898 in Klondike.)

Poen voor een pompoen

De onzichtbare vijand

De Zware Jongens contra Het Geldpakhuis (Waar een euro-teken staat op een plattegrond van het pakhuis uit 1902!! Ik heb daarover al gemaild met Roep toen het in de Extra stond en hij had beloofd er met de albumuitgave op te letten. Niet dus!)

Oom Dagobert achter 't nieuws (Dat heeft nota bene in 2003 pas nog in de Extra gestaan!)

In plaats van 'Achter 't nieuws' en de laatste lege bladzijde 80 hadden ze daar beter wat extra artwork kunnen zetten, niet?

Tot zover mijn rant. Dat moest ik ook effe luchtten.
Oud 28-05-2005, 20:18
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Iedereen is trots op me omdat ik in korte tijd zoveel ben afgevallen. Ik ben er zelf ook blij mee, maar toch knaagt het vanbinnen, want dit is (alweer) niet de goede manier. Maarja.. aan de andere kant is het wel fijn dat ik weer richting normaal gewicht ga. Nouja.. misschien dat als ik thuis weg ben, wat meer rust heb etc, dat het dan wel lukt om het afvallen op een gezonde manier voort te zetten. Ik moet mezelf eens niet meer zo erg afrekenen op dingen die anderen veroorzaakt hebben..

(Waarmee ik niet wil zeggen dat ik zou vinden dat anderen de verantwoordelijkheid van mijn eetprobleem op zich moeten nemen, maar wel dat ik meer tegen mezelf moet zeggen dat het niet allemaal door mijzelf komt.)

*zucht*
Ik wil me niet zo mislukt voelen.
Oud 28-05-2005, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 28-05-2005 @ 21:18 :
*zucht*
Ik wil me niet zo mislukt voelen.
*knuf* Je bent niet mislukt!
Oud 28-05-2005, 20:41
rare kwast
rare kwast is offline
big hug voor Aragnabite en sohno
Oud 28-05-2005, 21:02
M@rco
M@rco is offline
Waarom negeert de hele wereld mij?

En ik heb hoofdpijn.
Oud 28-05-2005, 21:12
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
M@rco schreef op 28-05-2005 @ 22:02 :

En ik heb hoofdpijn.
Ik negeer je niet
Oud 28-05-2005, 21:29
M@rco
M@rco is offline
Oké, de hele wereld behalve jij.
Oud 28-05-2005, 21:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Pffff... M'n oma in het ziekenhuis en net geopereerd... Gaan m'n ouders hun zoveelste ruzie hebben.
Oud 28-05-2005, 22:23
Stefanie
Stefanie is offline
Ook leuk om te weten dat ze me controleren. Er is weer vollop vertrouwen, blijkt weer
Oud 28-05-2005, 22:39
Mariekje*
Mariekje* is offline
Gadverdamme, ben ik nu de enige die het zo zat is?
Ik wil geen tijd om na te denken, ik wil niet thuiszitten, ik wil me niet alleen voelen, ik wil niet vallen, ik wil niet huilen. Ineens voel ik me weer kut, en ik snap er geen fuck van

Help me dan, iemand.
Oud 28-05-2005, 22:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
HvJ schreef op 28-05-2005 @ 23:39 :
Gadverdamme, ben ik nu de enige die het zo zat is?
Ik wil geen tijd om na te denken, ik wil niet thuiszitten, ik wil me niet alleen voelen, ik wil niet vallen, ik wil niet huilen. Ineens voel ik me weer kut, en ik snap er geen fuck van

Help me dan, iemand.
Same here.

Alleen ik wéét waarom ik me kut voel.

Oud 28-05-2005, 22:45
bindmiddel
bindmiddel is offline
oeh zaterdagavond en ik zit alleen thuis, joepie, eerste keer in lange tijd zegt mamsie, mn stapmaatjes zijn met de vriendinnetjes weg en de vrijgezel zit met de andere vrijgezelle dames te chatten, joepie, wooonden we maar dichter bij elkaar. Dan waren we samen uitgegaan en op jongens voor hun en damesjacht voor mij gegaan. Maar nee ik heb geen leven ik heb chatvriendjes en echte vriendjes die laten me lekker thuis zitten. Achja kan hun niks kwalijk nemen ik deed het jaartje terug ook maar dan erger.

Oeh hoor je mensje wat kan jij veranderen in zo'n korte tijd, ik was poisitief veranderd en dat hoor ik vaker, dat doet je goed, maar hoe waar is het..........

achjah lange tijd hier niet geweest, heb andere leveninstelling gekregen, ik leef nu om te leven, dat zouden meer van jullie moeten doen, niet teveel nadenken, wel genoeg natuurlijk, altijd zelf baas blijven, maar niet gaan zitten piekeren, en als je wel gaat zitten piekeren positief blijven

kop op,
*knuff* voor de vaste ploeg van dit topic en natuurlijk de rest. alle kom goed jongelui
Oud 29-05-2005, 00:03
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-05-2005 @ 23:45 :
Same here.

Alleen ik wéét waarom ik me kut voel.

*Knuffelt*
Oud 29-05-2005, 00:25
ilse
ilse is offline
mijn hoofd gaat met me aan de rolllllll!!!!!!

morgen komt t hele verhaal... nu te moe.

trusten!!
Oud 29-05-2005, 09:38
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
M@rco schreef op 28-05-2005 @ 22:02 :

En ik heb hoofdpijn.
je hoeft alleen maar ff de telefoon te pakken en te bellen...
Oud 29-05-2005, 10:17
ilse
ilse is offline
zo even mijn hele verhaal van het triversum. ben nu een weekje geweest, moeilijke dingen geweest en leuke dingen. gesprekken vallen meteen wel zwaar. normaal gesprekken eens in de 2 weken ofzo, nu meteen elke dag, en met de mensen die daar ook zitten heb je t ook vaak over serieuze dingen. dat is wel moeilijk je bent er zo veel mee bezig. maarja..

ik vind het veel leuker om de leuke dingen te vertellebn

tis echt te grappig daar af en toe. een keer hebben we sinaasappels naar een andere, gesloten, afdeling gegooid. lekker flauw, maar dan moesten ze een gesprek over waarom ze dat gedaan hadden enzo. t antwoord van een meisje daar: 'nou, we vonden dat ze wel wat extra vitamine C konden gebruiken' hehe, zo flauw, maar zoooo leuk

ook hebben we een feestje in de badkamer gehad. hehe, iedereen zat daar, hetzij in bad, hetzij ernaast. later nog matrassen en alles erbij, maar toen kwam de nachtdiens. we moesten weg, maar iedereen bleef gewoon zitten. iedereen moest vet lachen t was zo flauw . uiteindelijk toch maar weg, met ze allen als kleuters naar de andere badkamer rennen . daar zitten, meteen weer betrapt natuurlijk. maar iemand had zooo een melig melodietje op er telefoon, van die BN reclame. dat we de hele tijd dubbel lagen. echt zo grappuig (ja weet dat t nergens op slaat allemaal )

maja... toen werden mijn kamergenootje en een jongen daar een beetje lam in onze kamer.. dus.. jha, die sliep uiteindelijk in mijn bed. heerlijk, hele nacht knuffelen, haha. maja, zooo veel hadden ze niet eens gehad, waren vrij snel wel weer normaal aan t doen. we hadden ook nog vet serieus gepraat. maar hij was echt liefffff.... mjuh.. zal nooit wat met em krijgen, veels teveel redenen dat t never kan. maar me hoofd doet raar
hij was lief aan t doen, had ze ontslagbrief geschreven want hij wilde weg. ik had die ncaht gezegd dat ik het niet leuk vond dat ie weg ging. ging ie de volgende ochtend naar dat kantoortje, brief terug, verscheurd en weggegooid

maja... waarom kan ik niet eens een keer gewoon.....
Oud 29-05-2005, 10:19
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Gothic schreef op 29-05-2005 @ 10:38 :
je hoeft alleen maar ff de telefoon te pakken en te bellen...
En dan heb ik geen hoofdpijn meer?

Zal ik binnenkort eens doen. De laatste keer was het niet echt een succes, maar ja.
Oud 29-05-2005, 11:01
Verwijderd
@ Ilse: ben blij dat je het wel 'naar je zin hebt'! Zie je wel! En het komt wel goed, met alles

OT: Godsamme, gisteren de hele dag zitten wachten om hem te zien. Loop ik even naar een andere post toe, komt ie op mijn post. Ik baalde echt! Maar goed. We smsten een hoop, en toen ik als geschminkt monster op moest, lachte iedereen. Hij ook. Maar hij keek niet. Denk ik. Godsamme zeg. Eerst mij de indruk geven dat je me leuk vindt, en vervolgens toch voor een ander meisje gaan. Daar kan ik zó slecht tegen!
Mja, guess my life is meant to be like this

Morgen afrijden, denk dat ik me daar beter druk om kan maken.. Ben zó benieuwd wie ik heb als examinator...
Oud 29-05-2005, 11:02
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 28-05-2005 @ 23:45 :
oeh zaterdagavond en ik zit alleen thuis, joepie, eerste keer in lange tijd zegt mamsie, mn stapmaatjes zijn met de vriendinnetjes weg en de vrijgezel zit met de andere vrijgezelle dames te chatten, joepie, wooonden we maar dichter bij elkaar. Dan waren we samen uitgegaan en op jongens voor hun en damesjacht voor mij gegaan. Maar nee ik heb geen leven ik heb chatvriendjes en echte vriendjes die laten me lekker thuis zitten. Achja kan hun niks kwalijk nemen ik deed het jaartje terug ook maar dan erger.

Je beschrijft nu mijn standaard zaterdagavond

@ilse: fijn dat je het daar toch naar je zin hebt en lol hebt *knuft*
Oud 29-05-2005, 11:12
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Dankjewel Sonho en Rare Kwast.. Jullie zijn lief.. *terugknuft*
Oud 29-05-2005, 11:31
ilse
ilse is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 29-05-2005 @ 12:01 :
@ Ilse: ben blij dat je het wel 'naar je zin hebt'! Zie je wel! En het komt wel goed, met alles

OT: Godsamme, gisteren de hele dag zitten wachten om hem te zien. Loop ik even naar een andere post toe, komt ie op mijn post. Ik baalde echt! Maar goed. We smsten een hoop, en toen ik als geschminkt monster op moest, lachte iedereen. Hij ook. Maar hij keek niet. Denk ik. Godsamme zeg. Eerst mij de indruk geven dat je me leuk vindt, en vervolgens toch voor een ander meisje gaan. Daar kan ik zó slecht tegen!
Mja, guess my life is meant to be like this

Morgen afrijden, denk dat ik me daar beter druk om kan maken.. Ben zó benieuwd wie ik heb als examinator...
haha, niet met dat!!

hij is echt te gemeen en je rijexamen haal je wel

@isiyanka: dank je wel theeft een aantal leuke dingen ja *knuff*
vond t toen zoo lief dat je pmde
Oud 29-05-2005, 11:35
Nijn*
Nijn* is offline
Weer zo'n gemengde stemming: het komt allemaal goed, maar wanneer..? Ik ben dit zat, ik wil dat ik nou eens gewoon één ding tegelijk kon voelen, dat zou het allemaal een stuk duidelijker maken..
Oud 29-05-2005, 11:37
ilse
ilse is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 29-05-2005 @ 12:35 :
Weer zo'n gemengde stemming: het komt allemaal goed, maar wanneer..? Ik ben dit zat, ik wil dat ik nou eens gewoon één ding tegelijk kon voelen, dat zou het allemaal een stuk duidelijker maken..
oeh ja, goed idee.. nou voel ik voor t eerst in heel lang even maar een ding, maar dat is weer niet iets dat ik wil voelen
Oud 29-05-2005, 11:54
ilse
ilse is offline
en dan heb je nog meer mensen weggejaagd...
Oud 29-05-2005, 13:06
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Regende het maar, dan sloegen de pollen weer terug tegen de grond...

Hm, stiekem is het wel lekker weer
Oud 29-05-2005, 13:20
George
George is offline
stomme stomme stomme stomme trut.
Het liefst was ik voor de eerste de beste auto gesprongen.

Regels voor berichten