Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ligt ook aan de combinatie van kleding.
Een polo kun je natuurlijk op verschillende manieren dragen. Probeer maar eens een Lacoste polo aan te doen, petje op te doen, flesje bier in je handen te duwen en puma sportschoenen eronder aan te doen. Waarschijnlijk krijg je dan niet alleen een boete voor zwartrijden, maar ook een stadionverbod omdat je dan voor Engelse hooligan wordt aangezien. Merkkleding op zich zegt niets over de sociale ladder. Armani wordt ook veel gedragen onder lagere delen van de sociale ladder. Als ik als gabber gezien wil worden moet ik Lonsdale dragen, als ik als kakker gezien wil worden moet ik Ralph Lauren dragen en als ik sportief casual wil lijken koop ik gewoon een trui van Stone Island. Als je niet wilt dat mensen naar kleding kijken moet je je een beetje afzijdig kleden Hokjes bestaan nu eenmaal en zullen ook niet meer verdwijnen. Als ik uitga heb ik geen sleutelhanger met touwtje om m’n nek, geen broek tot over m’n knieën, schoenen zonder sokjes, een strak shirtje met tijgerprint aan en een fluitje in m’n mond. Als je dit wel doet; prima. Ik vind het er persoonlijk niet uitzien, maar iemand anders vind mij waarschijnlijk weer een lampionnenvanger. Een compleet eigen stijl ontwerpen is trouwens heel moeilijk. Iemand is me op één of andere manier altijd net voor. |
![]() |
||
Citaat:
Robje ![]()
|
![]() |
mwa dat is juist gaaf als je in pauperale uitgaansgebieden bent, krijg je allerlei leuke gesprekken:
- wat kijk je naar me! wat heb je nou voor polo aan man! heb je weleens de grond gekust? + ![]() - ik ben gvd van psv-oost! + sport is sowieso voor mietjes - <druipt af> of -je hockeyt zeker? +nee, hoezo denk je dat dan? -nou, dat je zo'n polo aanhebt (denk bij deze laatste zin een enigszins misprijzende blik richting het desbetreffende kledingsstuk) +dan zou ik toch op polo zitten ![]() - ..... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zie niet in hoezo die mensen me over m'n kleding aanspreken (en dan al helemaal niet op zo'n agressieve toon als dat eerste voorbeeld, die gast spoorde echt niet). Ik loop toch ook niet rond van "heeey meisje mag ik in je oorbellen hoepelen?" "je zit zeker op voetbal dat je een voetbalshirt aanhebt?" "je zit zeker op surfen met die schoenen?" Wat de bierprijs danwel een hockeyclub hiermee te maken hebben moet je toch echt even verduidelijken.. :/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
je vraag zegt het eigenlijk al... 'lacoste.... wat is het probleem?'
Na mijn idee is het de houding van iemand en wat voor hoofd je erbij hebt en trekt (=dus houding) en natuurlijk de rest van je kleding. --> dat is dus het probleem dan ![]() ![]() Lijkt me eigenlijk vrij logisch.. als je dure kleren aan hebt, een arrogante houding, dan denken mensen vaak dat je dan loopt te patsen met je kleding en jezelf evt bter zou vinden dan in dit geval die conducteur.. Maar als je gewoon een keer een polo van la coste aan hebt, met verder 'normale' kleding ofzow, dan is er nix aant handje ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Enne vier kraagjes is wel beetje fout hoor... vooral als het één polo en drie blousen zijn... Twee kraagjes kan nog wel... ![]()
|
![]() |
1. Volgens mij ligt het probleem niet bij Lacoste maar bij jou
2. Volgens mij draag je het omdat je juist WIL dat mensen het kroko-tje zien 3. Als je zo geweldig veel geld uitgeeft aan kleding en neerkijkt op Hema, kan je ook wel een riks voor een tramkaartje uitgeven 4. Get a Life |
![]() |
|
![]() |
hum
mensen met lacoste en Rl staan niet op de camping?? mensen met tommy en lacoste kleding kunnen ook wel een appartement betalen?? damm.. volgens mij begrijpen veel mensen het niet echt hier ik stond dit jaar op een camping, heb geen goedkope kleding (ga niet alles noemen) krijg je toch alleen maar reacties dat je wilt laten weten wat je draagt. ik vind een camping gewoon meer sfeer hebben dan een appartementencomplex. Greetz J. ps. Merkkleding zegt NIETS!!!!! vb. 1 persoon loopt in RL en lacoste maar rookt niet gaat weinig uit heeft geen brommer/auto een koopt verder weinig vb. 2 persoon loopt in RL en lacoste gaat veel uit een koopt veel, heeft gewoon te veel geld (of ouders hebben te veel geld) vb. 3 persoon loopt in dure kleding gaat veel uit, gaat op vakantie en geniet van het leven ((( maar staat wel op een camping))\ betaalt nagenoeg alles zelf , en wat er verdient word vliegt er net zo hard weer uit
Laatst gewijzigd op 08-08-2002 om 18:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En fibonacci, volgens mij is PSV-Oost juist het groepje wat een reportage op de BBC ziet en meteen alle Lacoste kleding en Stones Island uit heel Eindhoven weet weg te trekken. Bovendien komen ze niet voor de sport. Volgens mij komen ze überhaupt nooit ergens…. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Luzac college anoniemm | 66 | 04-09-2009 18:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |