Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zelf stagegelopen in een verzorginghuis met licht-dementerende ouderen, gewerkt in de psychiatrie en werk nu in een verpleeghuis met zwaar dementerenden. Ik hoor dus inderdaad ook veel verhalen over kwalen, dood willen en veel verdriet. Het is idd wel eens moeilijk, omdat je zo graag wilt zeggen dat alles wel weer goed komt. Helaas is dat gewoon niet het geval en wordt het alleen maar nóg erger. Ik merk wel dat veel ouderen een luisterend oor meer dan wat dan ook waarderen. Maar je voel je ZO machteloos soms. |
![]() |
||
Verwijderd
|
bedankt voor de reacties trouwens
![]() ![]() Citaat:
![]() @kptje: misschien kan je 'm een 'hulpstuk' voor in de tuin geven zodat 't werk wat minder zwaar wordt? En verder wordt het denk ik moeilijk hem ergens toe te dwingen, tenzij er echt iets gevaarlijks gebeurt/iets wat niet mag. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ff denken hoe ik reageerde laatst bij iemand... Tja, toen heb gezegd dat het inderdaad heel moeilijk moet zijn en dat ik me er wel iets bij kan voorstellen, ondanks dat ik nog niet die leeftijd heb (ik bedoel, ik kan me wel voorstellen dat het je misschien beangstigd omdat je niet weet wat hierna komt oid?). Verder heb ik geprobeerd de positieve dingen te benadrukken en iemand te stimuleren van dingen te genieten die hij mooi vind e.d.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Sprookjes Verwijderd | 17 | 07-04-2011 14:00 | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf. Missy | 500 | 30-09-2009 18:19 | |