Oud 03-06-2005, 09:04
someone17
someone17 is offline
Hoe vaak gaan jullie naar jullie vriend/vriendin? en hebben jullie nog genoeg tijd voor jullie andere vriendinnen/vrienden? bij onze vriendinnen groep merk ik dat veel vriendinnen het niet meer pikken als sommige iedere dag bij hun vriend zitten. Nu is mijn vraag.. hoe combineren jullie dit?

Bij ons zeggen sommige dat ze liever bij hun vriend zitten dan met de vriendinnen. Maar dan zijn er ook nog een paar die geen vriend hebben. Die zitten bijna iedere dag alleen thuis. Heel lullig is dat natuurlijk. Ikzelf probeer zoveel mogelijk tijd vrij te maken voor me vriendinnen, maar toch ben ik er niet vaak meer.
Oud 03-06-2005, 09:08
WolterB
WolterB is offline
Ik heb geen vriendin, maar ik zal zeker mijn andere vrienden niet gaan verwaarlozen als ik een relatie heb.
Is de vorige keer ook niet gebeurd, dus ik zie niet in waarom het een volgende keer wel zou gebeuren
Oud 03-06-2005, 09:32
Yerli
Yerli is offline
Waarom zou je Iedere dag bij je vriend zitten?

Maar goed, zelf denk ik dat dat zo vaak bij elkaar zijn vanzelf minder word, ikzelf heb in ieder geval wel behoefde aan verschillende mensen om me heen.

Ik combineer het dus gewoon, ik denk er niet eens aan om mijn vrienden in de steek te laten. Daar zijn ze me te dierbaar voor.
Oud 03-06-2005, 09:34
Gothic
Gothic is offline
ik zit minimaal 1x per week een paar uurtjes met m'n vriend, soms nog een dagdeel erbij... Ik zie hem vrij weinig, juist omdat ik en hij ook zoveel anderen dingen doen .
Oud 03-06-2005, 09:39
Qimm
Qimm is offline
Dagelijks

Maar dat krijg je als je onder het zelfde dak leeft.

Verder tja, andere vrienden. Meestal is het een soort gezamelijk gebeuren. Maar af en toe wil ik ook tijd samen met mijn beste vriendin door brengen, en dat vind hij best. Dan gaat hij gewoon wat leuks voor zichzelf doen. het is niet door mijnvriend dat ik minder tijd heb voor mijn vrienden. (dat is hun eigen schuld als ze helemaal naar Nijmegen verhuizen enzo )
Oud 03-06-2005, 09:40
Lanoia
Lanoia is offline
Ik zie mijn vriend eigenlijk wel elke dag, ook al is het niet zo lang. We hebben gewoon de behoefte er aan om elkaar zo vaak te zien, en het gaat nu al 10,5 maand goed zo..

Ik verwaarloos mijn vrienden niet, ik zie hen ook net zo vaak als ik ze eerst zag. Niet elke dag, omdat ik daar niet de behoefte toe heb.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 09:41
Kitten
Kitten is offline
Ik zie mijn vriendin op dit moment steeds in 't weekend en door de weeks een keer ofzo. ('tis nog allemaal pril ) Maar ik denk dat je altijd aandacht moet verdelen, hoewel mijn vrienden ook maar ff gedult moeten hebben als ik verlieft loop te wezen. Gelukkig mogen ze me daar dan wel erg mee pesten, dus dat helpt ook weer.
Oud 03-06-2005, 11:06
Shitonya
Shitonya is offline
Gemiddeld 3/4 keer per week. Verschilt wel eens
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 11:23
Methuselah
Methuselah is offline
Killing time.

Tijd ombrengen.

Tijd DOORbrengen. DOOR!

Ontopic: dunno.
Oud 03-06-2005, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 03-06-2005 @ 12:23 :
Killing time.

Tijd ombrengen.

Tijd DOORbrengen. DOOR!

Hmm, ik dacht eerst dat 'tijd ombrengen' iets Vlaams was, maar dat zal dan wel niet.

Ik zie mijn vriend twee dagen per week. Hij woont twee uur reizen bij mij vandaan, dus we zien elkaar dorrdeweeks niet even een uurtje. Ik vind het wel best zo, ik heb genoeg tijd voor mijn eigen dingen en hij ook..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 11:44
A*
A* is offline
Ik zit toch wel vrijveel bij mijn vriend, we wonen dan ook samen.
Maar ik breng vrijveel tijd door met vrienden, eigenlijk zie ik ze elke dag wel.
Gewoon bij het uitgaan kom ik ze tegen, als ik naar school ga, als ik thuis ben (op de flat wonen ook weer vrienden van me).
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 12:45
Verwijderd
Ik woon samen met mijn vriend dus ik zie hem elke dag en ben ook elke avond bij hem. Vrienden en vriendinnen hebben we niet echt meer door een ruzie maar een paar nog wel. Die zien we heel soms met uitgaan of we spreken af met hun. Ik ben dus eigenlijk altijd samen met mijn vriend.

Voordat we samenwoonden waren we ook altijd samen, 5 a 6 dagen per week.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 12:47
Lente
Lente is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 03-06-2005 @ 12:23 :
Killing time.

Tijd ombrengen.

Tijd DOORbrengen. DOOR!

je bent me net voor <3

en ik zie hem alleen in het weekend dus sowieso tijd genoeg voor anderen. Ik heb een vreselijkehekel aan mensen die ineens alles en iedereen in de steek laten op het moment dat ze weer es een vriend(in) hebben. Vooral als ze dan, als het uit is, met hangende pootjes terugkomen. ik hoop heel erg dat ik nooit zo word. Ik vind het heel belangrijk een eigen leven te hebben, ik wil niet het leven van mijn vriend 'overnemen' oid.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 12:58
evanescence
evanescence is offline
Ik zie mijn vriend 2x in de maand, omdat we ver van elkaar wonen en door de weeks heb ik school en hij werk...dan zien we elkaar dus om de week in het weekend..het weekend dat wel elkaar niet zien moet ik zaterdags werken..dus meestal spreek ik met mijn vriendinnen die verder weg wonen wat in het weekend dat ik thuis ben af en andere vriendinnen die om de hoek wonen door de weeks...soms moet ik school daarvoor laten liggen...sociale contacten vind ik wel belangrijk dus!
Oud 03-06-2005, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 03-06-2005 @ 12:06 :
Gemiddeld 3/4 keer per week. Verschilt wel eens
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 13:36
Sprinkle
Sprinkle is offline
Ik zie mijn vriend 5 dagen per week en ik heb tussendoor genoeg tijd voor mijn vrienden. Meestal gaan we samen naar vrienden toe, maar we spreken ook alleen af met onze vrienden. Het gaat goed, we hebben er geen problemen mee. En de meeste vrienden van ons hebben zelf ook een vriend, dat scheelt ook al denk ik.
We wonen wel een uur bij elkaar vandaan, dus zijn we het ene weekend bij hem en het andere weekend bij mij. Als we bij hem zijn spreken we met onze vrienden bij hem in de buurt af, en andersom.
Oud 03-06-2005, 14:02
little nemo
little nemo is offline
ik weet niet precies hoeveel maar iig genoeg dat ik mn vrienden vaak genoeg kan zien, first things first
Oud 03-06-2005, 14:28
someone17
someone17 is offline
Ik dacht dus ook altijd: mijn vriendinnen gaan voor. Maar toch is het een stuk moeilijker dan ik had gedacht.
Oud 03-06-2005, 15:05
Loezzel
Loezzel is offline
Ik zie mijn vriend nu nog bijna iedere dag. Maar volgend jaar gaat ie weer studeren en dan gaat ie op kamers. Voor de rest is hij ook druk met zijn muziek, dus ik hoop dat ik hem dan nog vrijdag en/of zaterdag en/of zondag zie...
Ook al zie ik mijn vriend nu bijna iedere dag, ik breng nog even goed veel tijd met mijn vriendinnen door. Ik ga vaak in het weekend van te voren wat drinken met vriendinnen en dan zie ik mijn vriend later op de avond (lees: nacht). Verder zitten sommige vriendinnen bij mij op school, dus daar kan ik mijn contacten ook verder op peil houden.
Nu we allemaal studeren, zie ik sommige vriendinnen maar eens in het half jaar. Maar dat is niet zo'n ramp. Zo lang je maar interesse in elkaar toont, zal ook de vriendschap behouden worden, ookal zie je elkaar nu een stuk minder.
Oud 03-06-2005, 18:23
Smobbo
Smobbo is offline
Als het even kan elke dag, wat in de vakantie ook wel gaat lukken.
Nu helaas dus niet, maar toch nog steeds 3/4x per week.
Oud 03-06-2005, 18:35
annepanne
annepanne is offline
ik zie mijn vriend 4 keer per week

dinsdag
donderdag
zaterdag
zondag

maar het verveelt me na 2 jaar nog niet...

in de vakanties zien we elkaar iedere dag bijna
Oud 03-06-2005, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 03-06-2005 @ 10:34 :
ik zit minimaal 1x per week een paar uurtjes met m'n vriend, soms nog een dagdeel erbij... Ik zie hem vrij weinig, juist omdat ik en hij ook zoveel anderen dingen doen .
Haha, zie je wel.
Dat kán dus gewoon.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 19:25
annepanne
annepanne is offline
ja maar ik ben juist erg graag bij me vriend....en we doen ook veel samen
Oud 03-06-2005, 19:53
Verwijderd
Ik doe in vergelijking met andere stelletjes heel veel samen met mijn vriend. We wonen samen, we zitten bij elkaar in de klas en gaan over het algemeen ook samen uit. We hebben zelfs nog een periode samen stage gelopen. Bij ons gaat dat prima en we vinden het ook fijn zo.

We hebben nooit commentaar gehad van vrienden, maar dat komt denk ik ook doordat ik zoveel mogelijk contact met ze probeer te houden. Ik ga regelmatig langs, bel of mail met ze. Vaak gaat hij mee, maar net zo vaak spreek ik ook alleen af met ze, zodat je even lekker ongestoord kunt kletsen.
Misschien dat het ook meespeelt dat het grootste gedeelte van mijn vrienden als samenwoont of getrouwd is. Dan kijken mensen er al niet meer raar van op dat je elkaar iedere dag ziet...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 20:02
annepanne
annepanne is offline
nou dat is toch mooi als het zo goed gaat tussen jou en je vriend
Oud 03-06-2005, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 03-06-2005 @ 10:39 :
Dagelijks

Maar dat krijg je als je onder het zelfde dak leeft.

Verder tja, andere vrienden. Meestal is het een soort gezamelijk gebeuren. Maar af en toe wil ik ook tijd samen met mijn beste vriendin door brengen, en dat vind hij best. Dan gaat hij gewoon wat leuks voor zichzelf doen. het is niet door mijnvriend dat ik minder tijd heb voor mijn vrienden. (dat is hun eigen schuld als ze helemaal naar Nijmegen verhuizen enzo )
*schudt vuist*

Maar goed, ik zie het vriendje dus bijna dagelijks. Meestal is dat alleen maar een paar uur 's avonds en 's nachts slapen we bij elkaar. Over het algemeen eten we ook wel een of twee keer per week samen, al dan niet in combinatie met andere vrienden.

Ik hou voor andere vrienden voor mijn gevoel genoeg tijd over (tenminste, voor de mensen die ook in Nijmegen wonen ), hoewel het soms wel wat 'proppen' is. Tja, dat valt eigenlijk niet anders te regelen. Ik zie mijn studiegenoten genoeg overdag en de thuismensen in het weekend. Er is eigenlijk maar een vriendin die er misschien iets op 'achteruit gaat' in tijd (omdat ik met haar gewoon de meeste tijd doorbreng), en dat probeer ik zo veel mogelijk te voorkomen.

(DOORbrengen, trouwens!)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 23:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een lange-afstandsrelatie met mijn vriend en zie hem om de twee weken een weekend. Als ik dan bij hem ben dan heb ik geen tijd voor mijn vrienden omdat ik dan echt even met hem samen wil zijn omdat dat al niet zo vaak is. De tijd die ik niet samen ben met mijn vriend heb ik tijd voor mijn vrienden en dat is dus tijd zat.
Oud 04-06-2005, 01:10
Tiño
Tiño is offline
ja wel lastig, zeker ook doordat er nog andere dingen zijn als werk, sport en familie, om maar wat te noemen,

dus ja, t is lastig om een goede balans te vinden, zit nu in een periode dat de vrienden er wat bij inschieten en mn vriendin alleen een paar uurtjes soms tussen school en werrk door, bijvoorbeeld..maargoed, gaat al met al best goed.
Oud 04-06-2005, 06:53
Verwijderd
Omdat mijn ex en ik elkaar alleen in de weekenden konden zien was het weekend zeg maar voor hem. Daarin zag ik niet vaak vriendinnen of vrienden.
Het is zelfs zo ver gegaan dat ik een lange tijd geen contact meer heb gehad met een vriend, omdat mijn ex dat niet prettig vond. Gelukkig heb ik nu weer veel meer contact met die vriend en hebben we nooit ruzie gehad ofzo.
Ik heb nu wel zoiets van: dat doe ik nooit meer. Ik wil best mijn manier van omgaan met iemand veranderen als dit onze relatie in de weg zou kunnen staan, maar niet stoppen met hem of haar te zien.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 07:18
Stefanie
Stefanie is offline
Ik zie hem elke dag, heel soms een dagje niet omdat het niet uit komt. Soms is het wel teveel idd, maar dan gaan we 's avonds gewoon iets voor onszelf doen.

Ik heb ook vrienden en vriendinnen 'in de steek' gelaten voor mijn ex-vriend, omdat ik heel graag bij hem wilde zijn. Dat doe ik ook nooit meer. Nu ik een andere vriend heb gaat dat prima. Ik zie mijn vriendinnen wanneer ik wil en hij zijn vrienden, dat voelt een stuk lekkerder dan dat je zo vast zit gebonden aan de ander.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 09:49
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
roekoek schreef op 03-06-2005 @ 10:04 :
Hoe vaak gaan jullie naar jullie vriend/vriendin? en hebben jullie nog genoeg tijd voor jullie andere vriendinnen/vrienden? bij onze vriendinnen groep merk ik dat veel vriendinnen het niet meer pikken als sommige iedere dag bij hun vriend zitten. Nu is mijn vraag.. hoe combineren jullie dit?
Ik zie mijn vriend van vrijdagavond t/m maandagochtend. Ik spreek wel het meest door de week af met mijn vrienden, maar we spreken ook wel af in het weekend. Werkt voor ons prima.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 10:44
Verwijderd
In het begin draaide alles om hem. We zien elkaar altijd het hele weekend omdat we ver uitelkaar wonen. Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik amper nog praatte met mijn vriendinnen. Ik ben er achter gekomen dat zelfs mijn broer en moeder het idee hadden dat ze me niet meer kenden omdat ik zoveel met hem bezig was. Dus nu ben ik al mijn sociale contacten weer aan het opkrikken.

Bij mij is het makkelijk om familie en vrienden vooral doordeweeks te 'plannen', maar gelukkig kan mijn vriend goed met hen omgaan. Dat maakt het makkelijk om ook met hun af te spreken als hij hier is.

Ik denk dat het belangrijk is als je eraan denkt dat er nog meer mensen zijn die om je geven en ook aandacht nodig hebben. Anders zou het kunnen gebeuren dat je al je vriendinnen verliest door je vriend en dat is niet de bedoeling.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 03:17
Verwijderd
Kzie em ongeveer om de dag, en spendeer net zoveel tijd met vrienden als voordat ik met hem kreeg.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 08:06
Verwijderd
Wij zien elkaar bijna elke dag.. En ík krijg telkens gezeur van zijn vrienden omdat het wel lijkt 'dat we getrouwd zijn'.
Pff wat kunnen jongetjes van 17/18 toch jaloers zijn
Trouwens van mij mag hij best vaker bij z'n vrienden zitten, alleen zit hij daar al vaak en wil Hij graag vaak met mij zijn. Dan zijn we ook nog eens samen bijna elk weekend bij een feest van hen, terwijl ik mijn vrienden nog amper zie.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 10:59
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Mijn vriendinnen zie ik elke dag op school en dan komt mijn vriend 's avonds naar mij toe. En soms ga ik met vriendinnen stappen.
Oud 05-06-2005, 13:37
Toet0r
Toet0r is offline
Ik kwam bij hem in het team en we werden met zn allen een echt vriendengroepje. Toen kreeg ik het met hem en omdat we toch in hetzelfde groepje zitten is dat met vrienden geen probleem omdat we dan samen/zijn en met vrienden.
Ik zag mn vriendje zowat elke dag, totdat hij zn examens moest gaan leren en nu die over zijn en ik nog gewoon naar school moet zie ik hem dus wel minder. (hij zit bij mij op school).
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 14:23
Verwijderd
Ik zie mijn vriendin niet zoveel dat mn vrienden eronder lijden, maar met mn vorige vriendin was dat wel anders, ik was toen 4 dagen of meer bij mn toenmalige vriendin en liet ik mn vrienden vrijwel links liggen, maar t maakte ze niet veel uit. Zij zijn niet afhankelijk van mij om t gezellig te hebben
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 16:24
Verwijderd
Oh dat gaat best goed

vriendje zie ik ongeveer 3 middagen in de week, 2 uurtjes ofzo. Kan nog zat afspreken met mijn vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 16:41
Verwijderd
Ik zie 'm zowiezo elke doordeweekdag, zelfde school dus. In 't weekend ook wel 1 of 2 keer.
Kwa vriendinnen, ik heb 1 goede vriendin die zelf alléén bij haar vriend is, 1 goede vriendin die 350 km verder woont, en 1 goede vriendin die ik vaak genoeg zie.
Van mijn vriendinnen kant dus geen commentaar.
't Is lastiger met zjin vrienden, die tegelijk ook wel mijn vrienden zijn. Zij denken dat hij áltijd bij mij is, dat ze 'm daarom weinig zien, maar dat is helemaaln iet zo, maar toch nemen ze 't me een beetje kwalijk..
Maar er is mee om te gaan, het is niet zo erg .
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 16:48
sinaasappeltje>
sinaasappeltje> is offline
nou ombrengen lijkt me niet zo goed plan
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 16:55
confused
confused is offline
op dit moment gelukkig alleen, maar ik waarschuw, het is niet goed om elke dag de tijd met je vriend/vriendin door te brengen.
Op die manier, word het makkelijker om ruzie te maken, omdat jullie je aan elkaar gaan irriteren, dat niet alleen.
Het ligt er dan aan of je op jezelf woont of bij je ouders, die zullen het ook niet op prijs stellen dat ze hun zoon/dochter nooit zien. Bij mij was dat het geval, ik was elke dag bij mijn vriend en ik sprak geen van mij vrienden meer.
Sinds dat het over is, ga ik nog steeds met hem om, zo'n beetje elke dag wat eigenlijk mijn fout is, maar mijn vrienden spreek ik niet meer, we zijn uit elkaar gegroeid dankzij de relatie tussen mij en vriend. Dus erg onverstandig
Oud 05-06-2005, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Layla12345 schreef op 05-06-2005 @ 17:55 :
op dit moment gelukkig alleen, maar ik waarschuw, het is niet goed om elke dag de tijd met je vriend/vriendin door te brengen.
Op die manier, word het makkelijker om ruzie te maken, omdat jullie je aan elkaar gaan irriteren, dat niet alleen.
Het ligt er dan aan of je op jezelf woont of bij je ouders, die zullen het ook niet op prijs stellen dat ze hun zoon/dochter nooit zien. Bij mij was dat het geval, ik was elke dag bij mijn vriend en ik sprak geen van mij vrienden meer.
Sinds dat het over is, ga ik nog steeds met hem om, zo'n beetje elke dag wat eigenlijk mijn fout is, maar mijn vrienden spreek ik niet meer, we zijn uit elkaar gegroeid dankzij de relatie tussen mij en vriend. Dus erg onverstandig
Ja, en je moet dus ook nooit gaan samenwonen, want dan ga je makkelijker ruziemaken. En vooral niet trouwen! Wat is deze samenleving toch knullig ingericht.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 17:01
K-elli-e
K-elli-e is offline
Citaat:
roekoek schreef op 03-06-2005 @ 15:28 :
Ik dacht dus ook altijd: mijn vriendinnen gaan voor. Maar toch is het een stuk moeilijker dan ik had gedacht.
Jep, is zo!
Oud 05-06-2005, 19:58
Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Hmm... ik ga bijna nooit meer met m'n vriendinnen uit... omdat ik zoveel mogelijk tijd bij m'n vriend door wil brengen... terwijl ik ook altijd dacht dat nix tussen mij en me vriendinnen zou komen... en zij hebben ook allemaal geen vriend dus ze snappen ut niej echt maarja... laatste tijd ben ik weer een beetje de sociale contacten aan het herstellen
Oud 06-06-2005, 13:33
Mariap0es
Mariap0es is offline
Ik zie me vriend dagelijks, heb nog wel tijd voor vriendinnen, maar de meeste hebben ook een vriend dus dan hebben hun meestal ook geen tijd, ik zou me vriendinnen niet laten stikken maar mijn vriend ook niet, ik zou nooit willen en kunnen kiezen tussen hun maar dat is toch ook niet nodig...????
Oud 06-06-2005, 14:55
Verwijderd
Ik zie hem elke dag, want we wonen samen. En daarnaast heb ik genoeg tijd voor mezelf, want ook de tijd waarin we samen zijn is mijn tijd. Ik kan precies doen wat ik wil en hij ook.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 14:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik zie mijn vriend meestal sowieso op maandag en woensdagavond (hij traint op dinsdag en donderdagavond) en in het weekend wanneer hij niet moet werken. Ook zie ik hem meestal zondags overdag. Eigenlijk zien we elkaar bijna dagelijks. Maar omdat hij veel op zaterdagavond moet werken, spreek ik dan vaak met mn vriendinnen af (allemaal vrijgezel). Doordeweeks zien we elkaar bijna niet (allemaal een andere studie). En zo is het goed. Ik heb tijd zat nog voor mezelf. Overdags bijvoorbeeld. Maar dan zien we elkaar ook wel regelmatig.

Naja, het was erger. Maar door ergernissen zijn we dat toch maar weer wat gaan terugdringen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:01
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-06-2005 @ 18:00 :
Ja, en je moet dus ook nooit gaan samenwonen, want dan ga je makkelijker ruziemaken. En vooral niet trouwen! Wat is deze samenleving toch knullig ingericht.
Der is 'n verschil tussen de leefwereld van 'n 20-jarige zoals jezelf en die van 'n 15-jarige.
Oud 06-06-2005, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 06-06-2005 @ 16:01 :
Der is 'n verschil tussen de leefwereld van 'n 20-jarige zoals jezelf en die van 'n 15-jarige.
Allicht. Dat was mijn punt dus ook.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Layla12345 schreef op 05-06-2005 @ 17:55 :
Je moet evenwicht vinden in jullie leven samen en jouw eigen leven. Jij had die dus absoluut niet. Dat wil niet zeggen dat meteen níemand en een relatie kan hebben zónder irritaties of verlies van contact met familie/vrienden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten