Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie mijn vriend twee dagen per week. Hij woont twee uur reizen bij mij vandaan, dus we zien elkaar dorrdeweeks niet even een uurtje. Ik vind het wel best zo, ik heb genoeg tijd voor mijn eigen dingen en hij ook.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ik zie hem alleen in het weekend dus sowieso tijd genoeg voor anderen. Ik heb een vreselijkehekel aan mensen die ineens alles en iedereen in de steek laten op het moment dat ze weer es een vriend(in) hebben. Vooral als ze dan, als het uit is, met hangende pootjes terugkomen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat kán dus gewoon. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik zie het vriendje dus bijna dagelijks. Meestal is dat alleen maar een paar uur 's avonds en 's nachts slapen we bij elkaar. Over het algemeen eten we ook wel een of twee keer per week samen, al dan niet in combinatie met andere vrienden. Ik hou voor andere vrienden voor mijn gevoel genoeg tijd over (tenminste, voor de mensen die ook in Nijmegen wonen ![]() (DOORbrengen, trouwens!) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |